Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medHei Hei Alle sammen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekur
![]() |
![]() |
#2 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medEgg og bacon med grønnsaker |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 55
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg med
Jeg personlig starter ofte dagen med fire speilegg, 100 gram bacon samt 100 gram løk. Men husk at jeg ikke er på ketolysekuren da, så det er mulig det er restriksjoner der? Forøvrig er det naturlig å være skeptisk til matvaner som man hele livet har blitt opplært til å tro er feil. Jeg for min del får altså bedre kolesterolverdier når jeg propper meg full av egg, flesk og kremfløte. Stikk motsatt av hva jeg tidligere hadde lært. Herlig... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medHei hei!
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medHei hei karoks, velkommen og lykke til! Riktig det som står ovenfor, spis til du er passe mett. Uansett om det blir mye eller lite.
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medTakk takk...det var det jeg tenkte. Prøver å begrense meg litt da jeg er glad i mat vet du. Andre ting jeg bør tenke på da ? Vet av tidligere erfaringer at man går nede mye den første tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medOk, man får prøve seg frem litt da. Hva spiser dere til lunch da. Jeg tenkte å varierer med forskjellig salater, fornuftig valg ? Den boken skal jeg kjøpe. Viktig å sette seg inn i det man skal begynne på. Noen spesielle tips dere vil gi meg allerede nå ? Har jo ikke bacon til i morra, på jobb til sent i kveld. Men men for ta noe egg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medhva er vanlig å gå ned den første mnd f.eks ? vet det er veldig individuelt, men sånn ca |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Admin
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medUmulig og forutsi. dessverre... alt fra 2-14 kg, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Pass på at du spiser deg mett til lunsj! Mitt spesielle tips. Om mulig, gjør lunsjen til dagens største måltid.
![]() |
![]() |
#11 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medok...takk takk. må nok prøve å bake dette Grovt soyaproteinbrød. Ser det gir mye mindre karber enn andre brød typer. Står ofte opp kl 05:00 om morgenen, så da kan det være greit å ha muligheten til noe annet enn brød. Glad jeg fant dette forumet også, var medlem av vektklubben sist jeg gikk ned til 96, men da stoppet det også på 96. Så kom min prinsesse til verden, og etter det ble det litt for mye feiring med god mat så da spratt jeg opp igjen. Men nå er jeg super motivert, og særlig på grunn av at denne kuren så kan man spise normalt mat, må jo gi avkall på noe da men det skal jeg klare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medÅ men det finnes mye god feiremat på ketolyse!
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medHer er noen forslag, vet ikke om de passer Deg men kanskje verdt en prøvelse..
![]() |
![]() |
#14 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medtupp1...mye som er lettvint der og som kan lages på forhånd. Så man kan ta noen kylling lår eller klubber til frokost ? hehe helt nytt for meg detta. har jo blitt oppdratt til at man skal ha brød til frokost |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medmen når man går på en lavkarbo diett, bør man vel være forsiktig med hvor mye man trener ikke sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Admin
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medNeida, kjenn godt etter, så merker du om du tåler treningen eller ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
Du bør være observant på hvordan det føles å trene, spesielt i begynnelsen. Det sies rundt på forumet her at i overgangsperioden når kroppen venner seg til å bruke fett som hovedenergikilde, bør du ta det litt med ro. Etterpå ser du det bare an i forhold til hva som føles bra.
![]() |
![]() |
#18 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Fått så mye motivasjon av dere, nå blir jeg medEn fin fingerregel for å få spist mest mulig sunt og variert, er å etterstreb å ha alle tre hovednæringskildene på matfatet til et hvert måltid, protein og fett, og langsomme karbohydrater i form av grønnsaker som vokser over jorden. Husk at disse siste inntas ikke på grunn av selve karbohydraten, men av alle de andre superviktige næringsstoffene de inneholder! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 15:58 |