Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Veiing av kroppen

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-07-07, 23:21   #26
shallow
Juniormedlem

shallow sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Florø
Alder: 57
shallow er ny på veien

Sv: Veiing av kroppen

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Var ikke så veldig vanskelig å skjønne hva han mente.

Takk, føler jeg banner i kirka .. men det får bare være.

Shallow

shallow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkinsaktig mot fedon Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 08:07   #27
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av shallow, her.

Synes det er smart å veie seg hver dag. Nettopp på grunn av dags-variasjoner som spiller inn kan det være vanskelig å fange
opp vektnedgangen hvis man alltid skal veie seg f.eks. hver fredag kl. 08. - Dersom man veier seg hver eneste morgen kan man fange opp ukesminimum og bruke denne som mål på om man har hatt nedgang i stedet for å måtte vente enda en uke på en "god" fredag der hormoner, stress, saltinntak etc. spiller på lag.

Sambo har også fått meg til å veie meg hver dag. Han mener det er best. Jeg har laget meg ett skjema i excell hvor jeg fører inn tallene. Det blir litt opp, og litt ned, men forhåpentligvis mest ned tilslutt. Litt artig å se svingningene i vekten. Når jeg er ferdig, så skal jeg lage meg ett fancy diagram.

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 16:31   #28
Dårrit
Medlem

Dårrit sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Dårrit er på en erverdig vei

Jeg veier meg hver dag og går på veggene når vekten har gått opp. Men nei, jeg klarer ikke å la være.

Gammel 29-07-07, 12:17   #29
geysirland
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 57
geysirland er på en erverdig vei

Etter lang slankeerfaring på 10 år så er veiing 1 gang i uka å foretrekke..for jeg ble så fustrert når vekta gikk opp en dag...

Men nå har jeg ikke begynt på denne ketolyse kuren enda...sitter enda å venter på gjerde...Kunne like gjerne ha starta i morgen,men er litt lite planlagt... kan man si..men vekta går bare opp og opp..for noen dager siden var jeg 96,6 og i morges var jeg 97.6...

Kan jo være mensen som får meg litt tyngre..men uffatelig fustrerende..vil bare begynne med en gang egentlig. Men venter som sagt på boka Slanke med ketolysekuren... Men det er vel ingenting i veien og bare begynne med å ikke spise karb og drikke 2,5 til 3l vann om dagen.

Hva gjør dere om natta??? Hater all den tissinga om natta... kunne godt tenkt meg å ha drukket minst på kvelden slik at jeg slipper det der???

Jeg sover på samme rom som en 7 mnd baby og hvis jeg skal fly ørten ganger på do om natta så våkner vel hun også ofte..og det vil jeg helst ikke...

geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 13:28   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hei hei folkens, hva med å trekke fram målebåndet når vektnåla står og dirrer på samme tall som sist?

*målebåndentusiast*

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 13:39   #31
stinasol
Seniormedlem

stinasol sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 45
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Jeg veier meg hver morgen (er alt for nyskjerrig)
men samtidig gjorde det meg ingenting å
ikke veie meg de 2 ukene jeg var på ferie

stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi Ziggy Optimal Ernæring 408 29-06-07 11:56
Sten Sture Skaldemann - Spis deg ned i vekt donjuanwannabe Lavkarbobøker 14 27-10-05 20:43
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30
Hagearbeid og vann i kroppen Anne Generell diskusjon 6 11-05-04 21:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.