Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-10-07, 19:38   #201
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

En i morges. Har kjent den siden i går ettermiddag. Den kom i morges he he.

*fnis*... godt du endelig ble kvitte den

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:11   #202
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

*fnis*... godt du endelig ble kvitte den

Jeg holder på å karbe meg opp. Har sååå mange jubileum og bursdager og ditt og datt og en øltur jeg skal gjennom de neste to ukene. Så jeg bestemte meg for å karbe meg litt opp slik at jeg kan ete og drikke det jeg vil UTEN de store restriksjonene. Blir vel helst begrenset av nye tillagte vaner Så jeg har spist fedonbrød, majones, ost og leverpostei og vanlig pizza . Fedonbrød med varm fiskekake og ketscup på . Meeeen når promper jeg SÅ ille at unga truer med miljøgassavgift... Magen er stinn og lik et trommeskinn...
Og jeg bare tenker, er det verd å "konvertere" bare for 10 dager?? Jeg er litt uvel i kroppen, føttene fylles med vann og jeg blir litt bisk for at ingen LEGER fortalte meg om lavkarbo tidligere!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:27   #203
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg holder på å karbe meg opp. Har sååå mange jubileum og bursdager og ditt og datt og en øltur jeg skal gjennom de neste to ukene. Så jeg bestemte meg for å karbe meg litt opp slik at jeg kan ete og drikke det jeg vil UTEN de store restriksjonene. Blir vel helst begrenset av nye tillagte vaner Så jeg har spist fedonbrød, majones, ost og leverpostei og vanlig pizza . Fedonbrød med varm fiskekake og ketscup på . Meeeen når promper jeg SÅ ille at unga truer med miljøgassavgift... Magen er stinn og lik et trommeskinn...
Og jeg bare tenker, er det verd å "konvertere" bare for 10 dager?? Jeg er litt uvel i kroppen, føttene fylles med vann og jeg blir litt bisk for at ingen LEGER fortalte meg om lavkarbo tidligere!!!

AMEN!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:56   #204
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

Hvor lenge skal jeg ha hodepine da?
Føler meg helt fyllesyk?

Samme her. Og det er så tungt å holde hodet og armene oppe, vil bare legge meg i vater.

Jeg har drømt om kaker og donuts med melisglasur idag. Jeg tror jeg gir opp. Det er ikke verdt anstrengelsene.

Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:57   #205
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

AMEN!

he he , der sa du det

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:04   #206
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har drømt om kaker og donuts med melisglasur idag. Jeg tror jeg gir opp. Det er ikke verdt anstrengelsene.

Er det ikke???

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:10   #207
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Samme her. Og det er så tungt å holde hodet og armene oppe, vil bare legge meg i vater.

Pittelitt vekttap og det er verdt det spør du meg. Lengter ikke etter karbohydrater i det hele tatt jeg. Detta går fint

Gammel 03-10-07, 21:15   #208
nettan
Medlem

nettan sin avatar

Hvor: Ålesund
nettan er ny på veien

en omsider så smekker kropp er verdt det safran

nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:53   #209
Knubbelubba
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Knubbelubba er ny på veien

Flinke jenter! Nå får jeg høre av andre at jeg har gått ned og venninnene mine lurer på hva jeg spiser.... og det er ett godt tegn! Drekka, drekka, drekka, drekka VANN!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:00   #210
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Flinke jenter! Nå får jeg høre av andre at jeg har gått ned og venninnene mine lurer på hva jeg spiser.... og det er ett godt tegn! Drekka, drekka, drekka, drekka VANN!

Vann er nam... mitt nye slagord

Gammel 04-10-07, 00:26   #211
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Vann er faktisk ganske nam... barre glemmer det innimellom

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 07:42   #212
Tussi jenta
Seniormedlem

Tussi jenta sin avatar

Tussi jenta er ny på veien

Nå går vekta riktig vei igjen, gikk faktisk ned hele 1,2 kilo fra i går til i dag, hvis ikke vekta viser feil. Så da tror jeg nok det er cocosaen sin feil og at jeg er allergisk mot det. Nå mangler jeg 400 g, så veier jeg det minste jeg har veid på denne kuren, så det er målet mitt.

Mat i går:
Frokost: Skinke, gul paprika, agurk
Lunsj: Sopp, skinke, blomkål alt stekt i smør
Middag: Laksefilet, salat, paprika, agurk
Kvelds: laksefilet og tomat og agurk

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 07:46   #213
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Jeg får se på slutten av uken hvor mye jeg har gått ned, men det ser ut til at jeg går sakte, men sikkert nedover.

I dag ble det 2 kokte egg til frokost. Jeg er så forkjøla, at jeg nesten ikke orker å spise.

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 08:50   #214
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Jeg henger med tror jeg.
Aner ikke hvor mange gram karbo jeg spiser, men skal prøve å få lagt inn alt jeg har spist på pc-en når uken er over.
Nå skal jeg straks spise lammekjøttkaker med brokkoli og smør.

Gammel 04-10-07, 09:31   #215
Stinen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Ny dag. Helst en nydelig dag. Spretter opp. Uthvilt. Uten noe ubehag. Smilet sitter løst. Jeg føler utlukkende velbehag. Jeg renser og renser, men har lagt inn Lollipopp sitt superbrød i dag. Og jeg har ikke sug eller hodepine eller kvalme. Kun bobler og rødmebølger. Positive tanker og good times! Ingen sukkerglaserte smultringer i verden er verd å bytte bort disse følelsene med! Det sier jeg bare. Mat får ikke lov å bety så mye at jeg blir ulykkelig av å ikke kunne spise den, for så å bli nærmere deprimert av å spise den! Paradoks.

Veiet meg i dag, bare fordi jeg føler meg så lett. veiet meg med det utgangspunkt at uansett HVA den viser så går det ikke utover motivasjonen pga klærne er løsere og humøret, ja, det er helt formidabelt. Men så, ok. 75 kg i dag. 1 kg i minus siden tirsdag. Det er jo bare helt helt ok for meg. Selv om det er utelukkende vann. 75 kg kan uansett ikke måles opp med alt det andre.

Nyt dagen dere! Det blir bedre

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 09:54   #216
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Henger meg på godfølelsen til Stinen jeg... selv om jeg ikke har gått ned ett gram

Gammel 04-10-07, 10:17   #217
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Jeg òg har god følelse, ned 2,2 kg siden mandag!!

-35 kilo er jeg stolt av
Gammel 04-10-07, 10:24   #218
Stinen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Wow!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 10:24   #219
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jeg òg har god følelse, ned 2,2 kg siden mandag!!

Wow!! Så mye er det i hvertfall ikke her. Vi får se på mandag.

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 12:30   #220
Knubbelubba
Medlem

Det var veldig mye på kort tid, Lokkebiff!! Kjempeflott! Bader all mat i meierismør hos deg eller bruker du ikke så mye smør? Trenger litt tips her.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 12:32   #221
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Det var veldig mye på kort tid, Lokkebiff!! Kjempeflott! Bader all mat i meierismør hos deg eller bruker du ikke så mye smør? Trenger litt tips her.

Nei, jeg steker maten i "normal" mengde smør. Ellers kan du se hva jeg spiser og drikker i journalen min!

-35 kilo er jeg stolt av
Gammel 04-10-07, 12:34   #222
Knubbelubba
Medlem

Takk for svar! Veldig fint å tilbakemelding fra "mesteren" i lavkarbokost!

Gammel 04-10-07, 12:35   #223
Knubbelubba
Medlem

Kanskje jeg må konvertere... Skaldmann sin mat skal jo nesten bade i fett...

Gammel 04-10-07, 12:37   #224
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Takk for svar! Veldig fint å tilbakemelding fra "mesteren" i lavkarbokost!

DET var nå litt vel overdrevet vel... Men takktakk!!

Lavkarbokosthold er jo så mangt, og jeg er bare flink på min måte, noe ala Skaldeman ekstrem. Det passer min kropp. Alle må vi finne vår vei!

-35 kilo er jeg stolt av
Gammel 04-10-07, 18:10   #225
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Er det ikke???

Nei, for jeg står BOM stille og har gjort det i flerfoldige uker. Jeg har ikke skeiet ut en eneste gang, men nå begynner jeg å miste motet.

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

en omsider så smekker kropp er verdt det safran

Ja, hadde jeg enda fått det, men her skjer det ingenting. Når man er iherdig og forsaker og forsaker og man står stille - da faller motivasjonen. Det verste er faktisk at jeg har så vanvittig hodepine. Vanskelig å komme seg gjennom jobbdagen og så hjem med barn og plikter etterpå.

Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.