Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-10-07, 18:21   #226
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg forstår frustrasjonen din egentlig jeg asså Safran. Har stått bom stille siden januar selv, selv om jeg har jobbet knallhardt. Kutte ut ting, lagt til ting... eller har kanskje ikke lagt til ting, det blir det neste
Men jeg gikk ned 25 kilo på atkins for 4 år siden, levd lavkarbo mer eller mindre siden det... mindre perioden resuterte i 6 kilo opp... De er her ennå Det jeg VEIT er at jeg klarer ikke andre kurer heller, eller jeg går ikke nevneverdig ned.. dvs hvis jeg går ned på å kjøre beinhardt noen uker... så er de på med en gang jeg tar inn litt ekstra kcal.

Hodepinen er hos meg kun når jeg kutter ut koffein, går over etter 3 dagers tidm er jeg flink og holder meg unna så slipper jeg kampen igjen

Kanskje du og jeg kan følge hverandre litt... hjelpe litt med motivasjon og erfaringer, kan jo hende vi er litt liike?

Nå lever jeg ekstremt ensformig om dagen, vil kalle det skaldeman ekstrem, uten meieriprodukter. Ta gjerne kontakt på PM eller kom til den nye journalen min hvis det er bedre for deg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:36   #227
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Takk for det, Distrea. Håper hodepinen gir seg snart, da skal jeg nok holde ut litt til. Jeg har forøvrig vært flink, ikke spist annet enn grønnsaker, egg, kjøtt og fisk i tre dager. Ingen kaffe, ingen meieriprodukter (hulk) og ingen kunstig søtning. Skrekkelig ensformig, men om noen dager kan jeg kanskje innføre noe mer?

Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:56   #228
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Takk for det, Distrea. Håper hodepinen gir seg snart, da skal jeg nok holde ut litt til. Jeg har forøvrig vært flink, ikke spist annet enn grønnsaker, egg, kjøtt og fisk i tre dager. Ingen kaffe, ingen meieriprodukter (hulk) og ingen kunstig søtning. Skrekkelig ensformig, men om noen dager kan jeg kanskje innføre noe mer?

ensformig???... hehe... JEG spiser ensformig
Kanskje du kan lage deg en journal?... skrive ned mat og mengde, lettere å hjelpe deg da. Du kan jo drikke koffeinfri kaffe?
ser du har spørsmåltegn etter ketolyse i filosofien din. Er det for at du ikke er helt sikker, ikke lest boka?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 19:01   #229
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

ensformig???... hehe... JEG spiser ensformig
Kanskje du kan lage deg en journal?... skrive ned mat og mengde, lettere å hjelpe deg da. Du kan jo drikke koffeinfri kaffe?
ser du har spørsmåltegn etter ketolyse i filosofien din. Er det for at du ikke er helt sikker, ikke lest boka?

Joda, har lest boka. Men filosofien måtte fylles inn før den kom i posten, og så har jeg ikke giddet å endre etterpå. :-P
Lage journal, ja. Bare å starte en egen tråd, liksom? Det er kanskje lurt.
Og kan man virkelig drikke koffeinfri kaffe på renseuke? Den er jo ikke helt fri for koffein?

Min journal
Gammel 04-10-07, 19:04   #230
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Joda, har lest boka. Men filosofien måtte fylles inn før den kom i posten, og så har jeg ikke giddet å endre etterpå. :-P
Lage journal, ja. Bare å starte en egen tråd, liksom? Det er kanskje lurt.
Og kan man virkelig drikke koffeinfri kaffe på renseuke? Den er jo ikke helt fri for koffein?

Er den ikke fri for koffein?

Kjempe fint om du lager deg en journal asså. Gå til forum, ned til journaler og lag en ny tråd der. Etter en stund vil folk få ett helhetsinntrykk av hva du får i deg og da er det lettere å hjelpe. Lykke til

Gammel 04-10-07, 19:09   #231
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

Er den ikke fri for koffein?

Kjempe fint om du lager deg en journal asså. Gå til forum, ned til journaler og lag en ny tråd der. Etter en stund vil folk få ett helhetsinntrykk av hva du får i deg og da er det lettere å hjelpe. Lykke til

Nå har jeg laget en tråd i journaler!
Og ang. kaffen - det står at 99% av koffeinet er fjernet. Mer klarer de ikke å få ut.

Min journal
Gammel 04-10-07, 19:42   #232
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Nå har jeg laget en tråd i journaler!
Og ang. kaffen - det står at 99% av koffeinet er fjernet. Mer klarer de ikke å få ut.

... det visste jeg ikke, men er ikke mye igjen da... skal kikke på journalen din nå

Gammel 04-10-07, 19:45   #233
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

... det visste jeg ikke, men er ikke mye igjen da... skal kikke på journalen din nå

Distrea blir sikkert megahyper av den siste prosenten med koffein....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 19:48   #234
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

Jeg kjøpte koffeinfri espresso tidligere idag, og jeg har egentlig veldig lyst på. Men jeg tror jeg skal vente en ukes tid. Var det ikke så at man kunne introdusere en ny matvare hver 48 time? Eller hvordan gjør vi det når vi skal over på vanlig lavkarbo igjen?

Min journal
Gammel 04-10-07, 20:13   #235
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Jeg kjøpte koffeinfri espresso tidligere idag, og jeg har egentlig veldig lyst på. Men jeg tror jeg skal vente en ukes tid. Var det ikke så at man kunne introdusere en ny matvare hver 48 time? Eller hvordan gjør vi det når vi skal over på vanlig lavkarbo igjen?

Det besste er å introdusere èn ny matvare hver uke, slik at du kan følge med om vekta reagerer på den.

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 20:28   #236
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Det besste er å introdusere èn ny matvare hver uke, slik at du kan følge med om vekta reagerer på den.

Okei, skal prøve det.

Min journal
Gammel 04-10-07, 21:18   #237
nettan
Medlem

nettan sin avatar

Hvor: Ålesund
nettan er ny på veien

Hei folkens
Dette går strålende for meg .Gått ned 1.2 kilo siden mandags morgen . Helt utrolig spør dere meg.
Lokkebiff hadde no et utrolig vekttap... GRATTIS!!
Til dere andre som føler vekttapet stagnerer.. det kommer bare vent
Lykke til

nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:21   #238
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Hei folkens
Dette går strålende for meg .Gått ned 1.2 kilo siden mandags morgen . Helt utrolig spør dere meg.
Lokkebiff hadde no et utrolig vekttap... GRATTIS!!
Til dere andre som føler vekttapet stagnerer.. det kommer bare vent
Lykke til

Mye vann vettu... Men thanx anyway!!
GRATTIS til deg òg!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:40   #239
Sprudle
Gjest

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jeg òg har god følelse, ned 2,2 kg siden mandag!!

Matcher deg nesten med mine minus 2,1 kg siden mandag

Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 06:44   #240
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hei hei! Jeg har vært uten nett noen dager .... Men nå er jeg tilbake, og dere må unnskylde fransken min assa, men fy F**N!! så flinke dere har vært, her i tråden må det jo ha rent bort et helt lite menneske
Her går det også fint, blitt litt provisorisk med tanke på de rutinemessige måltidene da jeg har krypt på knærne tilbake til min gamle kveldsjobb for å spe på livet, men jeg har fått med meg mat på jobb hver dag, helt riktig mat, og holdt meg mett og god. Magen er mye mindre (begge to faktisk. hehe), om jeg slipper en liten promp nå så kommer den fra tarmen og ikke fra magen: godt tegn!!
Jeg har foreløbig åpen blogg, så jeg legger ut maten der, overfører den kanskje inn her etterhvert?
Fredag i dag, dere, fem dager, føler meg super! Ikke noe sug etter kaffe, litt hodepine og noen spontansovninger, hehe, men det går alt bedre nå. Drikker grønn te og ingefæravkok, og det er helt fint! Føles godt å bare ha en varm drikk.

Jeg veier meg som kjent ikke, men tyr til målebåndet. Jeg skal vente til mandag, for da har jeg muligens noen gode resultater. Jeg håper inderlig og med hele meg at midjen nå ser åttitallet!! Magen og brystomfanget har jeg heller ikke noe i mot at minker!!!

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

Så kom jeg på en ting til, starta jo med coocsa på mandag, tok det tirsdag og. Men jeg bør kanskje ikke ta det da jeg er allergisk mot nøtter, for da er jeg plutselig allergik mot kokos fett og, det er jo en nøtt. Så prøve og kutte ut det.
Aner ikke om jeg tåler det eller ikke for jeg spiser aldri kokos.

Så da tror jeg nok det er cocosaen sin feil og at jeg er allergisk mot det.

Hei! Til opplysning er ikke kokosnøtta en nøtt, hehe. Er alltid så forvirrende med alle de kognitive kategoriene vi mennesker slår om oss med. SÅnn som at poteten hverken er grønnsak eller frukt (selv om det kalles rotfrukt), så er det en knoll, tomater er ikke en grønnsak, men en frukt, og jorbær er en blomst etc.
Kokosnøtta er faktisk et frø, den begynner som en slags frukt men blir altså et frø.
Jeg har vært allergisk mot nøtter selv (forsvant med lavkarbo, sammen med mine andre allgergier!!), så jeg har alltid forska litt i de greiene der for lettere å kartlegge hva jeg kan og ikke kan spise ut fra ren logikk!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 07:00   #241
Tussi jenta
Seniormedlem

Tussi jenta sin avatar

Tussi jenta er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hei! Til opplysning er ikke kokosnøtta en nøtt, hehe. Er alltid så forvirrende med alle de kognitive kategoriene vi mennesker slår om oss med. SÅnn som at poteten hverken er grønnsak eller frukt (selv om det kalles rotfrukt), så er det en knoll, tomater er ikke en grønnsak, men en frukt, og jorbær er en blomst etc.
Kokosnøtta er faktisk et frø, den begynner som en slags frukt men blir altså et frø.
Jeg har vært allergisk mot nøtter selv (forsvant med lavkarbo, sammen med mine andre allgergier!!), så jeg har alltid forska litt i de greiene der for lettere å kartlegge hva jeg kan og ikke kan spise ut fra ren logikk!

Hmmm, men kan hende jeg er allergisk mot det uansett. Men jeg er allergisk mot allt da. For når jeg slutta med det så ble magen bedre med en gang.

Helt utrolig at allergien din forsvant med lavkarbo. Skulle ønske det skjedde her, men det gjør det nok ikke. Da er det isåfall århudredets mirakel.
Hvor lang tid hadde du gått på lavkarbo før allergien forsvant?

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 07:03   #242
Tussi jenta
Seniormedlem

Tussi jenta sin avatar

Mat i går!
Frokost: Skinke, paprika, agurk
Lunsj:kyllingvinger, paprika
Middag: kyllingfilet, blomkål, smør
Kvelds: brocoli, smør

Og masse vann.

I dag våkna minstemann 5.30, det er umennskelig. Så jeg er stup trøtt og sur i dag med hodepine. Men det blir vel bedre utrover dagen.

I går var jeg på ballkjoleshow og så masse nydelige kjoler da, nå vil jeg bli slank og kjøpe meg kjole, ikke det vet ikke når jeg skulle få mulighet til og bruke noe sånnt da.

Gammel 05-10-07, 07:14   #243
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hmmm, men kan hende jeg er allergisk mot det uansett. Men jeg er allergisk mot allt da. For når jeg slutta med det så ble magen bedre med en gang.

Helt utrolig at allergien din forsvant med lavkarbo. Skulle ønske det skjedde her, men det gjør det nok ikke. Da er det isåfall århudredets mirakel.
Hvor lang tid hadde du gått på lavkarbo før allergien forsvant?

Da er du nok allergisk mot kokosnøtta i seg selv, kjedelig det da!
Ja, jeg også synes det er ganske utrolig, men jeg har hørt om en del andre tilfeller her på forumet, så det er jo gode nyheter!
Jeg har hatt allergi mot pelsdyr, pollen, sitrusfrukt og nøtter. Nøtteallergi pådro jeg meg i tenåra. Og pelsallergien begynte jeg først å merke godt etter at jeg flytta hjemmefra og ikke ble eksponert for dyrehår hele tiden. Men jeg merket først og framst i våres at jeg ikke reagerte på pollen. Glemte helt å forberede meg med allergimedisin fra februrar som jeg pleier (som hjelper sånn halvveis), og først i april kom jeg på det. Men jeg reagerte knapt! Og så merket jeg at da jeg var på besøk hos foreldra mine, så kunn jeg kose med bikkja uten å klø eller å måtte skrubbe henda mine etterpå, jeg reagerte i jula, da også på julestjerner, så det må ha skjedd etter at jeg gikk over fra såkalt generell lavkarbo til Atkins i februar at ting falt fullstendig på plass.
Etter disse oppdagelsene, så kjøpte jeg inn syrtec og hadde klar en stor flaske vann og prøvde meg forsiktig på nøtter over flere dager, og jeg tåler nå alle nøtter Mandler har jeg ikke turt å prøve enda, for jeg har hatt de mest heftigste reaksjonene på dem, så jeg venter litt til enda.

Nå skal det sies at jeg aldri har vært superallergisk, men reagert moderat, vi snakker middels til stort ubehag, og aldri noen grunn til å ringe rødbilen!
Jeg er dog dødelig allergisk mot bl.a biestikk, så vet ikke om jeg tør å leke med dem for å se hvordan jeg reagerer nå, hihi.

I går var jeg på ballkjoleshow og så masse nydelige kjoler da, nå vil jeg bli slank og kjøpe meg kjole, ikke det vet ikke når jeg skulle få mulighet til og bruke noe sånnt da.

Du kan ha ball, vel! Jeg har sååå lyst til å ha evening gown-night, der alle må ha tiaraer og albuelange hansker, og så drikker vi oss drita. Herlig!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 05-10-07, 07:20   #244
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Jeg var veldig fornøyd da jeg gikk på vekta i dag. Den viste 1 kg mindre enn den gjorde på mandag. Jeg har ikke vært helt tro, har bare måttet ta meg litt TabXtra om morningen. Men ellers har jeg holdt meg unna søtningsstoffer, ost, fløte osv...

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 07:28   #245
Tussi jenta
Seniormedlem

Tussi jenta sin avatar

Da er du nok allergisk mot kokosnøtta i seg selv, kjedelig det da!
Ja, jeg også synes det er ganske utrolig, men jeg har hørt om en del andre tilfeller her på forumet, så det er jo gode nyheter!
Jeg har hatt allergi mot pelsdyr, pollen, sitrusfrukt og nøtter. Nøtteallergi pådro jeg meg i tenåra. Og pelsallergien begynte jeg først å merke godt etter at jeg flytta hjemmefra og ikke ble eksponert for dyrehår hele tiden. Men jeg merket først og framst i våres at jeg ikke reagerte på pollen. Glemte helt å forberede meg med allergimedisin fra februrar som jeg pleier (som hjelper sånn halvveis), og først i april kom jeg på det. Men jeg reagerte knapt! Og så merket jeg at da jeg var på besøk hos foreldra mine, så kunn jeg kose med bikkja uten å klø eller å måtte skrubbe henda mine etterpå, jeg reagerte i jula, da også på julestjerner, så det må ha skjedd etter at jeg gikk over fra såkalt generell lavkarbo til Atkins i februar at ting falt fullstendig på plass.
Etter disse oppdagelsene, så kjøpte jeg inn syrtec og hadde klar en stor flaske vann og prøvde meg forsiktig på nøtter over flere dager, og jeg tåler nå alle nøtter Mandler har jeg ikke turt å prøve enda, for jeg har hatt de mest heftigste reaksjonene på dem, så jeg venter litt til enda.

Nå skal det sies at jeg aldri har vært superallergisk, men reagert moderat, vi snakker middels til stort ubehag, og aldri noen grunn til å ringe rødbilen!
Jeg er dog dødelig allergisk mot bl.a biestikk, så vet ikke om jeg tør å leke med dem for å se hvordan jeg reagerer nå, hihi.

Du kan ha ball, vel! Jeg har sååå lyst til å ha evening gown-night, der alle må ha tiaraer og albuelange hansker, og så drikker vi oss drita. Herlig!

Kankje ikke noen vits og leke med bier ennå nei.
Hvis jeg ble bedre av allergien hadde bare det hjulpet mye, får se til vårsesøngen igjen. For regner med at nå lever jeg lavkarbo resten av livet.

Hørtes veldig gøy ut med ball hvor man drikker seg drita ja, kanskje jeg skal satse på noe sånnt når jeg er ferdig slank, kan jeg feire. Da holder det sikkert med 2 drinker så er jeg drita.
Eller være en hel gjeng i ballkjoler ute på byen drita.

Gammel 05-10-07, 07:39   #246
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Kankje ikke noen vits og leke med bier ennå nei.
Hvis jeg ble bedre av allergien hadde bare det hjulpet mye, får se til vårsesøngen igjen. For regner med at nå lever jeg lavkarbo resten av livet.

Hørtes veldig gøy ut med ball hvor man drikker seg drita ja, kanskje jeg skal satse på noe sånnt når jeg er ferdig slank, kan jeg feire. Da holder det sikkert med 2 drinker så er jeg drita.
Eller være en hel gjeng i ballkjoler ute på byen drita.

Det høres helt fantastisk ut! Jeg er en sucker for utkledning med påfølgende eksponering. Weee, allhelgen snart !

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 05-10-07, 08:11   #247
Tussi jenta
Seniormedlem

Tussi jenta sin avatar

Det høres helt fantastisk ut! Jeg er en sucker for utkledning med påfølgende eksponering. Weee, allhelgen snart !

Jeg, og, men har ingen venner som liker sånnt og er ikke så tøff at jeg gjør sånn alene.

Gammel 05-10-07, 09:14   #248
Knubbelubba
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Knubbelubba er ny på veien

God helg og lykke til med 5 dag dere! Har akkurat lødd ved på morgenen... Det var slitsomt... har masse igjen.. 2 favner omtrent. Trenger kanskje ikke å fyre så hardt til vinteren, nå som jeg er blitt varm.. Tidligere når jeg gikk på GR-kurs satt jeg og frøs i 28 grader og mannen min satt i unikken og klaget på at det var så varmt- sånn er det ikke lenger.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:45   #249
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

hahaha... jeg er med!

Gammel 05-10-07, 11:31   #250
Stinen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Jeg er også varm, - bare ikke akkurat i dag. Deilig. Det er tull det de sier på "slanke-kurs" at det er bra å fryse for det betyr at du har mistet noe av den beskyttende fettlaget som tidligere har holdt på varmen. TULL, sier jeg. Det betyr kun at kroppen har satt ned forbrenningen og ikke orker å holde kroppen varm, men konser om vitale organer. Når fett forbrennes og vi ikke er på sparebluss blir vi varm.

Lurer på om kroppen kan lagre søvn. Natt til onsdag og natt til torsdag måtte jeg legge meg 2130 pga var SÅ trøtt. Sov til 0700 og våknet uthvilt. Det blir gode 9 timer søvn, og kanskje litt i overkant. Men her kommer det. I går var jeg ikke trøtt. Fikk ikke sove. Lys våken til ca 0130. og ikke på den trøtte måten der en prøver å tvinge seg selv til å sove. Etter jeg sovnet våknet jeg igjen 04.30 - noe lunde "lys-våken", men heldigvis klarte jeg å sovne igjen. Så stod jeg opp 0700. Er bittelitt trøtt, men det tror jeg er fordi det er så stille på jobb i dag. Har jeg lagret søvn?

Mat i dag:
Frokost: 1 skive lolli-brød
Lunsj: en kotelett og 3 skiver lolli-brød.
Middag: Reker og hummer (visst kjæreste har trekt og det er hummer i teinen)

Kvelds: Bryter rens-regel ang alkohol ettersom jeg skal tulle i meg litt nydelig rødvin i kveld. Som del av sosialiseringsprossess med naboer. Phyo!

Fått penger av kjæreste til ny jeans. Lee. Prøvde den i går. Må visst kjøpe 31" i livet, noe som er aldeles formidabelt! Han måtte kjøpe den til meg etter jeg fortalte hvor killer jeg så ut i den. Det er jeg glad for. Snille kjæreste.

Veiet fortsatt 75 kg i dag. Jukseveier meg hver dag!

Fint at du stikker innom Photo! Velkommen igjen =)

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.