Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med ani og Tittentei på vannuke

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-10-07, 21:42   #26
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Bli med ani og Tittentei på vannuke

Hvilkn tabell snakker vi om her???

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:05   #27
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Tror ikke jeg drakk et eneste glass vann på jobb i dag jeg
Jaja, satser på bedre i morgen.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:06   #28
Ani
Gjest

Se første innlegg på denne tråden.. har lagt en snarvei til zyggys innslag ang vann, og der er det en tabell som viser hvor mye hver enkelt skal ha i seg av vann i forhold til vekt.

Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 00:00   #29
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Da har jeg altså drukket 2 l rent vann + 0,5 l bonaqua idag. Det er for lite ja, så i morgen må jeg bare prøve hardere Skal handle inn First Price vann med kullsyre, blir så utrolig tørst av den

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 04:12   #30
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

3 liter på meg

Gammel 16-10-07, 07:02   #31
Kokkosbolla
Medlem

Alder: 51
Kokkosbolla er på en erverdig vei

3,4 liter vann på meg i går

Kokkosbolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 08:38   #32
Ani
Gjest

jeg drakk 4.5 liter i går. Tror jeg er på underskudd for ikke så veldig mye do gåing som jeg forventet.. får satse på rundt 4 liter i dag også...

Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 09:49   #33
Tittentei
Seniormedlem

Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 54
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Da er jeg ferdig med første flaske på 0,7 l. idag og dette virker. Vekten min har gått enda mer ned etter at jeg begynte med vanndrikkingen.

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 14:09   #34
Kokkosbolla
Medlem

Jeg har klart å få i meg 2 liter nå. I dag skal jeg klare tilmålt mengde og litt til
Jeg er overbevist om at dette skal hjelpe meg!

Gammel 16-10-07, 19:29   #35
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Det ble minst 2,8 liter i dag. Fornøyd!

SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 20:18   #36
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Jeg henger litt etter nå med bare 2 liter hittil, men skal greie 1 liter til før leggetid

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 20:24   #37
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Flinke alle er
2,8 liter idag på meg, springer ikke sååå mye på do som igår, men definitivt ikke tørst idag heller
Stå på!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:24   #38
Kokkosbolla
Medlem

I dag ble det bare 3,2 liter på meg. Har vært fastende siden kl. 21. Skal ta blodprøver i morgen og da måtte jeg faste i 12 timer.

Gammel 17-10-07, 07:33   #39
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Føler meg litt motarbeidet nå!
Leste i nettavisene at vannet i springen i Oslo ikke kan drikkes..
Og jeg som sov så lenge at jeg ikke drakk noe før jobb..
Men heldigvis hadde jeg fyllt opp vannflaska mi på trening i går, så jeg hentet bare den fra bilen. Så jeg har i allefall en halvliter greit vann..
Har vannkoker her på jobb, har tenkt å kanskje koke vannet der, så jeg får litt mer utover dagen..

Gammel 17-10-07, 08:08   #40
Tittentei
Seniormedlem

Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Igår ble det 2,8 liter vann på meg satser på det samme idag og jeg føler meg faktisk tynnere og renere nå etter all vanndrikkingen he he

Gammel 17-10-07, 09:07   #41
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

Føler meg litt motarbeidet nå!
Leste i nettavisene at vannet i springen i Oslo ikke kan drikkes..
Og jeg som sov så lenge at jeg ikke drakk noe før jobb..
Men heldigvis hadde jeg fyllt opp vannflaska mi på trening i går, så jeg hentet bare den fra bilen. Så jeg har i allefall en halvliter greit vann..
Har vannkoker her på jobb, har tenkt å kanskje koke vannet der, så jeg får litt mer utover dagen..

Bare husk at vannet må kokes i 3 minutter så du må holde inne knappen på vannkokeren så det koker lenge nok.

Jeg tok med vann hjemmefra til jobben i dag, og sekretæren er sendt ut på vannjakt, men kan helt klart ikke sitte og bøtte ned slik jeg pleier.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 09:16   #42
Ani
Gjest

Så kjedelig at man ikke kan drikke vannet fra springen.. veldig slitsomt.. husk man kan heller ikke trakte kaffe av dette vannet heller... blir ikke kokt. Vi hadde jo geardia problematikken her i Bergen for en stund siden, og da var det å koke vann og kjøpe inn på flasker leeenge.

I går fikk jeg i meg underkant av 4 liter, litt mer do gåing så tror kroppen begynner å bli veldig fornøyd. Gikk jo opp 1.4 kg forrige uke, og siden mandag er 1.3 av disse borte..hurra hurra..

Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 10:10   #43
Tittentei
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

I går fikk jeg i meg underkant av 4 liter, litt mer do gåing så tror kroppen begynner å bli veldig fornøyd. Gikk jo opp 1.4 kg forrige uke, og siden mandag er 1.3 av disse borte..hurra hurra..

Wow, det er jo superbra Jeg har stor tro på denne vanndrikkingen. Men det som nesten irriterer meg nå er at jeg ikke har vært like flink med vannet hele veien, for det står jo ganske greit i boken at vi SKAL drikke masse vann. Jaja, bedre seint enn aldri

Gammel 17-10-07, 20:32   #44
Tittentei
Seniormedlem

Da er jeg ferdig med mine 2.8 liter idag

Gammel 17-10-07, 20:50   #45
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Det ble 2,5 liter på meg

Gammel 17-10-07, 21:21   #46
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

2,8 idag og! feeling gooood...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 01:31   #47
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

ble ca 3 l vann på meg på tirsdag, men onsdag ble det ca bare 1,5

Gammel 18-10-07, 06:49   #48
Kokkosbolla
Medlem

I går ble det bare 2,3 liter på meg. Men har allerede drukket 0,7 i dag. Veldig spent på vekta til lørdag

Gammel 18-10-07, 19:47   #49
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Melder om 5,5 liter i dag

Gammel 18-10-07, 19:52   #50
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

3 liter på meg i dag!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.