Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg går OPP i vekt ... Hvorfor?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-10-07, 09:39   #26
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går OPP i vekt... Hvorfor?

Ah, kom på en sang:

"I blame it on the sunshine,
I blame it on the moonlight,
I blame it on the good times,
-blame it on the boogie!!"

Husker dere den?

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 10:06   #27
KrissiFontaine
Medlem

KrissiFontaine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ja, får vel ikke solgt det hvis jeg skriver flittig eller godt brukt Det man ikke vet har man ikke vondt av

Uæææææææh!

KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 10:17   #28
Sweetflower
Medlem

Sweetflower sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sweetflower har en fantastisk aura rundt segSweetflower har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Ja, det kan være både utskeielsen (ikke likt fra gang til gang vet du...) eller at du spiser mindre (forbrenninga går ned) eller mensen? PMS?

Månen vet jeg ingenting om, men om det stemmer, forklarer det min lille oppgang fra igår!!

Jeg tenker vi sier det er månen, så er alt bra igjen imorgen, for både deg og meg!!

-

- og meg

Gammel 26-10-07, 10:35   #29
Valeriana
Medlem

Valeriana sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Hos meg ser det ut til å månen har stikk motsatt effekt. Vekta har stått stille lenge, men i nå har jeg endelig gått ned. Jeg har nettopp hatt mensen, og som de fleste andre samler jeg vann i kroppen da. Men denne gangen er vekta lavere enn den pleier å være like etter mensen. Jeg tror hverken månen eller andre krefter har påvirket vekta mi, jeg tror det kommer av at jeg har vært veldig streng med å bruke kunstig søtning.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 10:38   #30
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sier meg enig med Lokkebiff her jeg.

• kake = sukker = fylle glykogelagre = samle vann
  • vin = vanndrivende, MEN når kroppen brenner alkohol brenner den ikke fett. Anne her inne tok ikke av et gram når hun tok 1 eneste glass vin på lørdagskveldene. Jeg går opp et kilo eller to om jeg drikker 1/2 flaske. Kroppen min reagerer med å samle vann når jeg drikker alkohol
  • du spiser mindre = kroppen tror den sulter og "sparer". Det skal ikke så mye til før kroppen reagerer. Å spise mindre/hopper over måltider er aldri lurt.
Vær flink og spis riktig en uke til - så ser du tendensen. Er den fremdeles på oppadgående må du se nøye på hva du spiser/ikke spiser, men som sagt, - ikke fall for fristelsen å spise for lite !

også er det jo hormonene da...

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.