Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Forum-glede

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-01-05, 23:27   #1
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Forum-glede

Nå har jeg drevet og surfa litt på forskjellige forum - bare sånn for å sjekke ut omgivelsene, og jeg må si

TAKK
alle sammen
for at vi har et forum hvor vi
lytter til hverandre
passer på hverandre, tenker på hverandre
støtter hverandre, oppmuntrer hverandre
smiler til hverandre, hjelper hverandre
smiler til hverdagen
har interesse for hverandre og alle som kommer innom
har åpne sinn for det som er nytt, andres meninger eller andres kunnskap
ikke har grinete bedrevitere som håner andre
ikke har skråsikre kverulanter som alltid tror de har rett
ikke har medlemmer som er ute etter å krangle og lage dårlig stemning
jeg synes vi har et fantastisk miljø og et strålende bra forum!

Gammel 16-01-05, 23:45   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

!

Gammel 16-01-05, 23:53   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Gammel 16-01-05, 23:54   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Er så enig, så enig med deg, Smosje!
Hjertelig takk til deg , og til alle dere andre!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 00:53   #5
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Dette er et veldig bra forum,er nå innom flere forskjellige,men kommer alltid tilbake til denne.Egentlig mange jeg kunne fjernet fra favorittlista..Men her finner en folk som stort sett sliter med det samme,gå ned i vekt og ønsket om å leve et sunnere liv.Og med journalene kan man bli bedre kjent med personene bak nickene og knytte nærmerebånd.Her er det mye godhet,optimisme og støtte blant folk,uansett hva det måtte gjelde.Glad dere finnes!

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 08:01   #6
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

rett og slett et fantastisk forum!!!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 08:20   #7
ryli
Danseløve

ryli sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Alder: 47
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Skjønner egentlig ikke hvordan jeg klarte meg før jeg fant forumet.

Tusen takk, alle sammen!

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 08:28   #8
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Helt enig!! Jeg må si det er godt å komme inn hit, når man har vært noen timer på f.eks NM...... Der er man ikke fri for å bli hakket på om man skulle ha egne meninger.....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flott forum fitnessprat Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-01-04 14:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.