Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bukse-motivasjonen;

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-01-05, 11:15   #1
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs
Wink

Bukse-motivasjonen;

Hihi..nå har jeg hengt fram alle buksene jeg skal inn i!

Noen av dem sitter allerede penere, andre er ikke så kjekke å prøve...tenkte å prøve dem samme dag som jeg veier meg da, så blir det en del av motivasjonen min!

Synes alltid det er så vanskelig å finne fine bukser, for jeg har såkalt veeeldig kvinnelig fasong..det medfører;
a) for trang i låra
b) for vid i livet
c)for kort i beina
d) for lang i beina
e) ...næh? du verden..en som passa?!

Gammel 29-01-05, 13:31   #2
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Er utrolig motiverende når en kommer inn i mindre størrelser ja!

For min del har det vært enda større motivasjon og komme inn i gamle klær, bukser jeg hadde på gymnaset eller i militæret. Føler nesten at en blir yngre når en plutselig kommer inn i klærne fra svunne tider

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-01-05, 13:38   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg også har en buksemotivasjon! Takk for at jeg ble påminnet det!

Det er en helt superherlig supersexy og supersnacksy dongeribukse med lavt liv.. som jeg kom inn i for tja.. 2,5 år siden omtrent (okei, var kanskje LITT trang da..)

DEN er motivasjonen min! (diesel-bukse forøvrig...)

Åhh... tenk om jeg hadde kommet inn i den når jeg skal til USA til sommeren...

JEPP!

DA var det bestemt.

Mitt mål denne våren er å komme inn i dieselbuksa mi til midten av juni!

Thankyou luringen!

Gammel 29-01-05, 13:40   #4
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sånn, der var signaturen min endret også

Gammel 29-01-05, 14:44   #5
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

åja,det er en kjempe motivasjon det med bukser altså...har fått på meg en str nå som jeg ikke kunnet bruke på ivertfall 5 år,,,heeeeerlig altså.

åh det klarer du nok mofe

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-05, 14:45   #6
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

åja,det er en kjempe motivasjon det med bukser altså...har fått på meg en str nå som jeg ikke kunnet bruke på ivertfall 5 år,,,heeeeerlig altså

Grattis!

Gammel 29-01-05, 17:56   #7
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Grattis!

hehe..bare vent; jeg skal nok legge inn et bilde "fra livet og ned" når jeg får på meg den kuleste dongeribuksa mi !!

Gammel 30-01-05, 00:44   #8
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Du Luringen... hvor finner du den buksen som er for VID i livet??? Har ingen sånne jeg.
(Joda, det er løgn. Har flere bukser i flere størrelser som jeg har lagt bort og skal kaste. Har tross alt gått ned 30 kg siden påske. )

Og Mofe... Dette klarer du fint! Nå har jeg jo sett deg... Så det skulle være innenfor rekkevidde, ja! Kjør på!

Jeg har en bukse i skapet mitt som jeg kjøpte på postordre for 6-7 uker siden. Størrelsen var rett, men buksen var for liten - sånn er det jo ofte når man kjøper på postordre. Ting er små eller store i størrelsen. Denne var liten. Tenkte å sende den tilbake og be om en større str, men så tenkte jeg at det gjør jeg søren ikke! Den blir jo passelig om en stund, da!

Nå har jeg ikke prøvd den på tre-fire uker. Venter litt til, jeg. Sist fikk jeg den igjen, men det var ikke noe å sette seg i....

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 10:16   #9
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Ja, buksemotivasjonen er bra ha!!

Jeg har skikkelig store problemer med å SE at jeg har tatt av 15 kilo! Men når jeg har gått fra str. 42/44 i bukser til str. 38, så MÅ det jo være synlig .......

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 10:38   #10
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ja det Må jo bare syns det ja,enig med du idet altså...flott gjort.....men er det ikke sånn da at man blir litt "blind" på seg sjøl.....sikkert blitt så flott atte....var vel kansje det før også du tenker jeg får endelig på meg 42 nå jeg,og det er ihvertfall 5 år siden sist...kjempe gøy... bukser i str 48 skal jeg aldri inn i igjen,,de har jeg gitt bort

Gammel 30-01-05, 12:55   #11
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Karin

Nå har jeg ikke prøvd den på tre-fire uker. Venter litt til, jeg. Sist fikk jeg den igjen, men det var ikke noe å sette seg i....

Du kan jo bare stå og se lekker ut i den da!! hehe..

Gammel 30-01-05, 13:20   #12
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Opprinnelig lagt inn av elian

Ja, buksemotivasjonen er bra ha!!

Jeg har skikkelig store problemer med å SE at jeg har tatt av 15 kilo! Men når jeg har gått fra str. 42/44 i bukser til str. 38, så MÅ det jo være synlig .......

Det ER synlig Elian, du ser helt super ut

Hilsen mofe som traff elian i helga

Gammel 30-01-05, 13:30   #13
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Bare for info, så trur jeg ikkeno på at Elian bruker str. 38 !!

Hun ser nemlig ut som om hun bruker 36 !!!

Gammel 30-01-05, 13:42   #14
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Samma det, uansett ser hun bra ut!

Gammel 05-02-05, 16:15   #15
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av luringen

Du kan jo bare stå og se lekker ut i den da!! hehe..

Det var en god idè, Luringen!
Nå tok jeg den på. Og sto litt og så lekker ut. Og nå sitter jeg her med den på... Den ER trang, det er ikke til å komme forbi. Men siden det er dongeri, går den kanskje ut litt hvis jeg har den på meg en stund??

Og forresten så har Elian et problem: Hun vet ikke hva ridebukselår er - det påsto hun nemlig at hun har, men det var det ingen andre som så!!!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 16:45   #16
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

helt riktig! kanksje hun har keiserens ridebukselår? sånne usynlige? *ert-kose-ert*

jeg kjøte tre bukser i jula på salg. og som den optimisten jeg er så kjøpte jeg de for små...
håper jeg kommer inn i de før de går av moten

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 19:06   #17
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Aline

helt riktig! kanksje hun har keiserens ridebukselår? sånne usynlige? *ert-kose-ert*

jeg kjøte tre bukser i jula på salg. og som den optimisten jeg er så kjøpte jeg de for små...
håper jeg kommer inn i de før de går av moten

Har utallige optimistprosjekter i skapet...

Gammel 05-02-05, 19:09   #18
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

heia oss !!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 05-02-05, 19:15   #19
Mila
:)

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Heh... hihi... *smile lurt* MINE bukser er for store det nå...

Gammel 05-02-05, 19:16   #20
Aline
Admin

Aline sin avatar

jeg kan sende deg noen , jeg

Nybegynnerinfo!

Gammel 05-02-05, 19:17   #21
Mila

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

hehe... kanskje ikke så rart da siden 12 kilo er av... hehe, tilogmed de som var for små er for store nå...

Gammel 05-02-05, 19:19   #22
Aline
Admin

Aline sin avatar

oi, *prøver å forestille meg det* må være deilig!!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 05-02-05, 19:22   #23
Mila

Mila sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Aline

oi, *prøver å forestille meg det* må være deilig!!!

Ohh ja... for var/er temmelig overvektig, men det hjelper, det hjelper. Folk jeg kjenner tørr endelig å si: Åhh! DU har jammen tatt av deg! skikkelig komisk, graver å spørr vettu

Gammel 05-02-05, 20:11   #24
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

ja det er jommen artig.....får en del bemerkninger om dagen jeg og om at jeg har gått ned så mye ol,at jeg har blitt så flott ol...koooos det..har en god del bukser jeg og som var for små som nå er blitt altfor store....det er artig det...kjøpte emg ei ny bukse til 50 kr i dag..str 42...det er mange år siden,,,,,xtra gøy da.....også har jeg gått ned 3 kg til nå...jiiiippppiiiiiii kansje vi skulle bytte bukser folkens....hi-hi

Gammel 05-02-05, 20:51   #25
Mila

Mila sin avatar

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

ja det er jommen artig.....får en del bemerkninger om dagen jeg og om at jeg har gått ned så mye ol,at jeg har blitt så flott ol...koooos det..har en god del bukser jeg og som var for små som nå er blitt altfor store....det er artig det...kjøpte emg ei ny bukse til 50 kr i dag..str 42...det er mange år siden,,,,,xtra gøy da.....også har jeg gått ned 3 kg til nå...jiiiippppiiiiiii kansje vi skulle bytte bukser folkens....hi-hi

Jah kanskje deeeet kanskje ... folk er så rare, serlig de jeg ikke har prata med på non uker/månder å treffer plutselig igjen... haha, skikkelig komiske utrykk i tryne: det er likosm: hæææh?? jeg kjente deg ikke igjen jo nesten... det er jo ikke SÅÅÅÅ lenge siden jeg så det... hva har skjedd fornoe?? blablabla... kosleig men litt slitsomt

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.