Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
![]() Stooor matboks kjøpes hvor?Litt usikker på om dette innlegget hører hjemme her, men prøver meg likevel jeg.
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
#2 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stooor matboks kjøpes hvor?Laptop lunches har mange rom, men den er kanskje for liten for flere måltider. Derimot kan du jo kjøpe en stooor boks med plass til flere små inni hos f.eks ikea |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 46
![]() |
Sv: Stooor matboks kjøpes hvor?Kanskje en boks fra Tupperware kan være noe? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stooor matboks kjøpes hvor?Jeg har en laptop-luncbox ja. De er kjempekjekke! Har fått tre kollegaer til også å kjøpe en sånn |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
![]() Sv: Stooor matboks kjøpes hvor?Akkurat sånn lunchboks æ tenkt ja
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mye karbohydrat pr dag? | Jordbæret | Spørsmål og svar | 23 | 15-02-11 23:54 |
Hvor kjøper vi ... | Bjella | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 19 | 15-02-09 20:42 |
Alkohol og ketose - hvor ille? | Chumpsy | Ketolysekuren | 3 | 26-08-05 22:10 |