Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mange dl er det i boksen med soyaprotein

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-05-08, 19:03   #1
strålende
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 44
strålende er på en erverdig vei

Hvor mange dl er det i boksen med soyaprotein

Er litt dumt spørsmål kanskje ,men lurer litt på hvor lenge den varer..er jo ganske dyr.

strålende er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:28   #2
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange dl er det i boksen med soyaprotein

400 gram

Gammel 07-05-08, 22:35   #3
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Varierer sikkert da.... for min er på 750 gram og det var den minste helsekosten her hadde. Den kostet ca.300 kr. Vel verdt ja, for som du sier, den varer leenge.

Gammel 08-05-08, 08:20   #4
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Beklager, men siden den lå under ketolyse så tenke jeg at Strålende mente ketolyse-boksen Men det vil vel lønne seg å kjøpe de fra helsekosten hvis man skal være økonomisk. Har du aldri prøvd proteinpulver før og finner ut at du egentlig ikke trenger det vil det "lønne" seg å ha prøvd den lille boksen først

Gammel 08-05-08, 22:16   #5
pingunn
Medlem

pingunn sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 43
pingunn er på en erverdig vei

Så de finnes på helsekost buttikker???? ER det på alle eller er det kun noen som har det?

Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:25   #6
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Ketolyse-proteinpulver får man bare på nettet og enkelt meny-butikker (oversikt på ketolyse.no).
Annet proteinpulver fåes på helsekost og "bodybuilder-butikker". Jeg forbinder ihvertfall de boksene med bodybuilding
Det er mange forskjellig typer pulver, noen med karbohydrater, noen med kreatin, men det er proteinpulver vi liker
Er ikke sikker om alle har det, det varierer ihvertfall på utvalget.

Gammel 08-05-08, 23:55   #7
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av pingunn, her.

Så de finnes på helsekost buttikker???? ER det på alle eller er det kun noen som har det?

Proteinpulver har jeg sett på alle helsekoster ja. Jeg bruker det som bakemix i oppskrifter også. Nøytral smak da

Gammel 16-05-08, 14:37   #8
hso
Medlem

Hvor: Trondheim
Alder: 54
hso er ny på veien

Er det noen merker som er å foretrekke? Leste et annet sted her at Multipower inneholdt aspartam, det vil jeg ikke ha. Hvilke merker bruker dere?

hso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 21:18   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Varierer sikkert da.... for min er på 750 gram og det var den minste helsekosten her hadde. Den kostet ca.300 kr. Vel verdt ja, for som du sier, den varer leenge.

Oi, det var dyrt!
Kjøpte en boks i England (908 gram) og den kostet £9.99, altså rundt 100 NOK.
Den heter Pure Soya Protein Isolate Powder og er nøytral på smak. Mener at man kan kjøpe på nett også.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om starten på dagen ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 29-06-07 09:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.