Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mobilt bredbånd!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-05-08, 09:46   #1
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Mobilt bredbånd!

Er det noen som har dette og har erfaringer om fordeler og ulemper?
Jeg vurderer tele 2 sitt tilbud med begrenset surfing. Opp til 200 mb pr mnd, men jeg aner jo ikke hva det innebærer av surfing?

Hvor mange timer på nett er det?

Jeg har tilgang på nett på skolen, så dette skal kun dekke behov for oppdatering eller mailsending (og forumskriving) på kveldstid, vil det holde?

Aaaaner ikke

Altså mitt spm: Hvor mye surfing kan man gjøre unna på 200 mb?

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:45   #2
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Mobilt bredbånd!!

Søsteren min bruker dette her fra Telenor. Hun er veldig fornøyd. Det er gratis på kveldstid og i helgene. Det er litt tregere enn vanlig nett, men det er bra egnet til forumskriving og mailsending i følge henne.

http://www.telenor.no/privat/interne...helg/index.jsp

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:28   #3
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Mobilt bredbånd!

200 mb er ikke stort. Hvor lenge 200 mb varer kommer an på hvor og hva du surfer på.
Det tilsvarer ca å laste inn forumet her 1000 ganger på maskinen din. Går du inn på VG eller andre nettsider med mer grafikk, så blir det enda mindre.
Høres ut som telenor sitt tilbud er best for deg siden du vil bruke det mest på kveldstid/helg

Gammel 26-05-08, 13:22   #4
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Mobilt bredbånd!

Ja, det var helt fantastisk bra

Tuuuusen takk for tipset

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.