Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Jippi!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-08, 10:45   #1
mocca75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 48
Innlegg: 43
mocca75 er på en erverdig vei

Jippi!

Endelig løsner det. Har gått på lavkarbo i ca en og en halv uke. Veide 71.4 v oppstart mandag for snart 2 uker siden. Gikk ned 400 gr første uken. Ble litt skuffa og vridde hodet mitt for hvilke forandringer jeg måtte gjør. Kuttet dermed ut all lovlig kos/ godter, og begrenset inntak av bacongull. I dag snart 2 uker etter oppstart, veide jeg 69.2, dvs 2.2 kg ned siden oppstart!!! Jippi. Da ser jeg at det virker, ble litt fortvilt og lurte på omjeg ikke kom til å gå ned... Har spist lavkarbo rømmegrøt og fløtegrøt denne uken og alikevel gått ned. Det er fantastisk.Spiser ikke hele posjonen men deler den opp over 2 dgr. eks liten porsjon til middag en dag, og resten til frokost neste dag . dette for ikke å få i meg for mange karber på en dag. Grøten metter velgig og er faktisk kjempegod Yes, nå er jeg i gang, og full av ståpåvilje. skal klare å holde meg unna tørrhvit vin leeenge bare jeg fortdetter å gå ned

__________________


mocca75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:48   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: jippi!!!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi - jeg er i ketose! Kokosbolla :o) Ketolysekuren 3 29-07-07 20:47
Jippi :) ninahe Ketolysekuren 4 27-02-07 17:05
Jippi! Jeg klarte det! Marihøna79 Livets lyse side 2 08-11-05 22:47
Flat mage, Jippi! melene Livets lyse side 12 16-09-04 19:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no