Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Så svimmel og kraftløs, why?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-09-08, 18:14   #1
Babalotta
Medlem

Babalotta sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 45
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg
Question

Så svimmel og kraftløs, why?

Er erfaren på ketolyse, gikk ned 14 kg i fjor, og skulle ned enda mer. Men pga litt greier i familien og slikt kom jeg ikke i gang før i august. Har mista 8 kg (ikke at jeg kommer til å savne dem) hittil, og håper på enda mer. Men problemet er at jeg er så dårlig, kraftløs og svimler fort, og slik har jeg ikke vært før. Værst er det om morran, blir litt bedre utover dagen. Men to ganger har det skjedd at jeg har måtter lagt meg rett ned på kjkkengulvet. Blir sliten av den inste ting, og dropper elegant å springe i trappa om jeg ikke må.

Har vært i ketose i snart en mnd, dette har kommet siste uka. Noen som har en idè om hva det er eller hva jeg skal gjøre? I fjor var jeg sprek som en fole mens jeg var på kuren, så er litt nedtur nå.

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 18:34   #2
solsikke
Seniormedlem

solsikke sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 44
solsikke er ny på veien

Sv: Så svimmel og kraftls, why?

Tar du alle tablettene????

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:28   #3
Babalotta
Medlem

Babalotta sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 45
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så svimmel og kraftløs, why?

Beklager! Har vært bortreist i noen dager, men minimal nettilgang
Men ja, jeg tar dem. Ikke bestandig like nøyaktig på tidspunkt (hender jeg slenger i meg to i slengen om jeg har gemt en feks), men stort sett får jeg i meg alle 4 i løpet av dagen. I tillegg tar jeg kelp. Er ofte ille om morgenen, men av og til kommer det utpå kvelden også. Kjennes som før når jeg hadde hatt spysyka og var "slapp" etter den, bare at det går ganske fort over, og at det ikke hjelper å spise. Håper virkelig det går over, når jeg tenker meg om er det ikke like ofte nå som for en uke siden (min 4 uke i ketose nå). Kanskje bare en periode?

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 12:09   #4
solsikke
Seniormedlem

solsikke sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 44
solsikke er ny på veien

Sv: Så svimmel og kraftløs, why?

Det kan godt hende...jeg og var litt opp og ned i starten, men no går det mye bedre.
Skal krysse fingrene for deg jeg.
Klem

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slapp og kraftløs Mumse Fysisk og mental helse 1 18-03-09 23:05
Jeg er så svimmel! lily Spørsmål og svar 12 27-04-08 07:20
Slapp og kraftløs Mumse Ketolysekuren 5 01-04-08 00:55
Svimmel gullahar Ketolysekuren 12 20-03-08 13:55
Svimmel og kraftløs og litt deppa Sukkersøt Fysisk og mental helse 2 19-08-07 19:08

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.