Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Skulle så ønske

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-02-09, 20:16   #1
zapnix
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
zapnix er ny på veien

Skulle så ønske

Skulle så ønske at oppskriftan va sortert på ingredienser... D e et ganske stort forum, at virke ganske rotete ( ihvertfall for meg som e fersking her inne).. Åså blir d jo så mye pjatt mellom oppskriftan, så tar jo evigheter å finne fram..

Så hadde vært veldi kjekt å kunne lagre oppskrifter man finn, på sin egen profil, sånn at man bare gå inn dit å hente dem når man treng dem..

zapnix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 21:32   #2
Vekt 76
Medlem

Vekt 76 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Hedmarken
Vekt 76 er på en erverdig vei

Sv: Skulle så ønske

Kan du ikke kopiere de opskriftene du liker og så lagre de på din egen profil? Jeg har laget meg et lite oppskrifthefte, oppdelt i luns/frokost, middag, tilbehør til middag og kaker/desserter. Veldig kjekt :-)

Vekt 76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men heller vel mot Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 21:37   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av zapnix, her.

Skulle så ønske at oppskriftan va sortert på ingredienser... D e et ganske stort forum, at virke ganske rotete ( ihvertfall for meg som e fersking her inne).. Åså blir d jo så mye pjatt mellom oppskriftan, så tar jo evigheter å finne fram..

Så hadde vært veldi kjekt å kunne lagre oppskrifter man finn, på sin egen profil, sånn at man bare gå inn dit å hente dem når man treng dem..

På oppskriftsforumet er oppskriftene lagt inn etter tema, det er vel ikke det beste systemet i verden, men jeg synes det er greit å f.eks sitte og lete på middager når jeg vil ha noe annerledes.

Ellers kan du bruke søkeverktøyet (Tredje sist på den grønne linjen oppe til høyre) og søke på ingerdiensen du mener er i oppskriften.
Du kan også velge å abbonere på en tråd som inneholder en oppskrift du liker, den muligheten ligger under "trådverktøy".
Du kan også kopiere de oppskriftene du liker til egne mapper på PC'en din, altså lage deg en egen oppskriftsmappe. Det har jeg og den er flittig brukt.
Du vil også automatisk finne igjen alle innlegg du har svart på, så du kan jo kommentere de oppskriftstrådene du liker.
Skjønner ikke at du mener at det er mye pjatt mellom oppskriftene, de fleste oppskrifter er i det første innlegget, resten er stort sett kommentarer, spørsmål og forbedringer til oppskriften.

Husk å legge inn dine oppskrifter på rett sted hvis du finner noen oppskrifter du vil dele med oss her inne

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 22:03   #4
balloon
Medlem

balloon sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 59
balloon er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av zapnix, her.

I dag hadde jeg frisk koriander i vinduet som jeg ønsket å bruke. Da gikk jeg på søk - utvidetsøk -skrev "frisk koriander" -søkte i middagsoppskrifter, og vips fikk jeg alle middagsoppskriftene med frisk koriander!

Enig i at oppskriftene skulle vært lettere å finne fram i, men søkefunksjonen funker bra hvis jeg skal finne fram syns jeg.

Og oppskriften ligger som det første innlegget.

Lykke til med bruk av forumet!

balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 22:31   #5
vossajinto
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
vossajinto er på en erverdig vei

Bruk Søkefunksjonen oppe til høgre..

Da kan du søke på ingredienser.. og få opp oppskrifter med de ingrediensene.

vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 11:09   #6
beths
Medlem

beths sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 47
beths er en juvelbeths er en juvelbeths er en juvel

Men dere... selv om det går an å finne frem på et vis så er det jo store rom for forbedringer her når det gjelder brukervennlighet... ellers hadde ikke spørsmålet dukket opp heller

beths er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 11:50   #7
balloon
Medlem

balloon sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 59
balloon er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av beths, her.

Men dere... selv om det går an å finne frem på et vis så er det jo store rom for forbedringer her når det gjelder brukervennlighet... ellers hadde ikke spørsmålet dukket opp heller

Helt enig i det Men så lenge det ikke er så lett å finne fram her er det greit å gi noen praktiske råd

balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 14:49   #8
Odde
Medlem

Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 63
Odde er på en erverdig vei

Enig i at det kan bli litt mye prat i enkelte oppskriftstråder, men mener også at i enkelte tilfeller fører dette til mere prøving og feiling slik at den opprinnelige oppskriften blir omskrevet til det bedre.

Odde

Odde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Et ønske guro Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 21 13-06-04 20:26

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.