Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Når øker dere inntaket av kbh?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-03-09, 08:38   #1
aldrimerjollycola
Medlem

aldrimerjollycola sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
aldrimerjollycola er på en erverdig vei

Når øker dere inntaket av kbh?

har vært i ketose i halvannen mnd, mangler vekt, men forrige uke var jeg -5 kg, så er egentlig fornøyd med den saken. (får ikke veid meg hver uke)
lurer litt på når man skal øke inntaket av kbh, skal jeg vente til jeg har nådd den vekten jeg vil, eller før?
jeg er ikke veldig overvektig, har bare minst 10 kg gravidflesk å kvitte meg med, (om det har noe å si)
husker ikke helt hva som sto i boka om dette!
bare at man kan bruke stixen som en indikator, og øke gradvis inntaket mens man sjekker om man fortrsatt er i ketose.

aldrimerjollycola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 09:19   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: når øker dere inntaket av kbh..?

Opprinnelig lagt inn av aldrimerjollycola, her.

har vært i ketose i halvannen mnd, mangler vekt, men forrige uke var jeg -5 kg, så er egentlig fornøyd med den saken. (får ikke veid meg hver uke)
lurer litt på når man skal øke inntaket av kbh, skal jeg vente til jeg har nådd den vekten jeg vil, eller før?
jeg er ikke veldig overvektig, har bare minst 10 kg gravidflesk å kvitte meg med, (om det har noe å si)
husker ikke helt hva som sto i boka om dette!
bare at man kan bruke stixen som en indikator, og øke gradvis inntaket mens man sjekker om man fortrsatt er i ketose.

Hvis du følger Torkils ketolysekur, så er det når du har oppnådd ønsket vekt at du skal begynne å øke karbene.
Du kan også prøve med en økning (eller en minkning) hvis vekta har stått stille lenge.
Det er på Atkins at man tidlig begynner å øke karbene.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 18:12   #3
aldrimerjollycola
Medlem

aldrimerjollycola sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
aldrimerjollycola er på en erverdig vei

Sv: Når øker dere inntaket av kbh?

takk! lenge siden jeg leste i boka, nå!
da får jeg vente noen kilo til!

aldrimerjollycola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 07:45   #4
Wilma
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 51
Wilma er på en erverdig vei

Jeg lurer også på dette! Er ferdig om ett kilo, og er livredd for å sprette opp i vekt igjen!

Wilma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 08:52   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Wilma, her.

Jeg lurer også på dette! Er ferdig om ett kilo, og er livredd for å sprette opp i vekt igjen!

Jeg regner med at du har tenkt å spise lavkarbo etter kuren??
Du kan nok få 1-2 kg med vannvekt i kroppen når karboinntaket øker, men det viktigste må vel være at volumet ikke øker?
Det er noen tråder om Lindberg/Atkins vedlikehold her inne, de har mer peiling enn meg .

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går ned i vekt men fett% øker! Linn H Ketolysekuren 26 03-11-07 10:08
Hm ... Jeg øker i cm nystolen Spørsmål og svar 6 12-08-07 19:21
Sukker øker kreftfaren Kanutten Generell ernæringsdebatt 2 09-04-07 13:18
Når skal man øke karbohydrat inntaket? Sniff Ketolysekuren 2 06-09-06 13:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.