Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Er i ketose, men går ikke nedHar vært i ketose i en måned og har ikke gått ned noe særlig mye mer enn 3-4 kg. Har en venninne som har gått ned 7 kg i tgilsvarende periode og hun hadde mindre å ta av enn meg. Noen som vet hva dette kan skyldes? Går også litt inn og ut av ketose, selv om jeg ikke spise karbo, så forstår egentlig ingenting. Kan den hjelpe å trene litt mer, eventuelt gå litt turer for å bruke fettet? Er det noen som har andre tips til hvordan man kan maksimere vekttapet på lavkarbo-diett Sist redigert av Vilde86 : 22-03-09 kl 19:20. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er i ketose, men går ikke ned.Mosjonering i ketose er noe av det beste du kan gjøre, og du bør gjøre det. En halvtimes rask gange før frokost er ideelt. Du skal være fornøyd med å ha gått ned 4 kg på en måned. Tenkt hvor mange kilo det blir om nedgangen fortsetter slik. En kilo i uken er ett veldig fint vekttap helsemessig. Sist redigert av Alkazelters : 22-03-09 kl 19:33. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: OE
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er i ketose, men går ikke ned
Med respekt å melde. Dette er tøvete. Er du ikke fornøyd med et vekttap på ca 1 kilo i uka?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Er i ketose, men går ikke nedjo, jeg er jo det. Men blir litt snurt når jeg sammenligner meg med min venninne som har gått ned 7 kr på litt over en måned. Har stått stille de siste ukene, så gikk faktisk ned ganske så mye på ca 2 uker. Men 3-4 kg kan vel være vannvekten? Er ikke helt sikker på at det er fett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
![]() |
Sv: Er i ketose, men går ikke neden annen ting er også at du er ikke så veldig overvektig heller.. og de siste kiloene er alltid verre å bli kvitt enn de første... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Er i ketose, men går ikke nedSa nok litt feil når jeg sa at jeg ikke spiste karbohydrater, spiser jo en del grønnsaker, men akkurat nok til at jeg holder meg i ketose |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er i ketose men går ikke ned | bodilla | Ketolysekuren | 10 | 15-12-08 21:13 |
Vektnedgang, men ikke i ketose! | Tinka | Ketolysekuren | 23 | 26-11-08 17:47 |
I ketose men går ikke ned | Lavinia | Spørsmål og svar | 34 | 22-07-08 14:14 |
Ketose ikke bra for de med stoffskiftesykdommer | mofe | Optimal Ernæring | 7 | 04-01-06 13:02 |