Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-09, 13:02   #26
Tamika
Nytt Medlem
 
Tamika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Tigerstaden
Innlegg: 8
Tamika er på en erverdig vei

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Jeg ble tipset om lavkarbo av en venninne som har hatt dette kostholdet i noen år. Tok bare et par dager før jeg "kom igang"

For meg var dette i begynnelsen for å se om dette hadde noe for seg, jeg er en skeptiker av hjerte, og tror ikke på hvasomhelst. Men, allerede etter en uke merket jeg store forskjeller, mest på maven. Selvom det gikk i litt sukkerfritt så hadde jeg ikke noe trøbbel med maven, og det var jo en ny verden for meg! Får se om den grusomme hodepinen min kanskje går over også (migrene er en fest, juhu..) for da hadde livet plutselig blitt et helt nytt kapittel for meg

Jeg begynte ikke med lakarb for å gå ned, men fikk høre av min venninne at det kunne være en bonus... Og siden jeg ønsker meg å gå ned 15-20 kg så er jo ikke det å forakte heller.

Jeg er innstilt på en livsstilsforandring, og savner ikke de "daglige" karbo-bombene. Selvom de evinnelige familieselskapene nå blir mareritt for et kakemonster som meg 0 hihi.

Tamika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomp. under utvikling ;) Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 14:38   #27
Zhadra
Seniormedlem
 
Zhadra sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 52
Innlegg: 704
Zhadra har en fantastisk aura rundt segZhadra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Jeg gjør det fordi jeg føler meg bedre, rett og slett! Raske karbohydrater gjør meg slapp og uopplagt, og ikke minst SUR, så et mer stabilt humør er enda mer motiverende enn lavere vekt

Zhadra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med litt mer fett / LCHF med litt mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 17:09   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av SuperMarion, her.

Skjønner hva hva du mener.. det handler jo om å endre vaner.
I utgangspunkte ser jeg på dette som en kur.. men målet mitt er å endre vanene mine. Og jeg tror det krevs tid og jobb for å få til. Faller man tilbake i gamle vaner fyker jo kg på igjen..
syns det er vanskelig å endre kostholdet mitt til lavkarbo.. men jobber med saken

Husk at lavkarbo ER ikke bare de 15-20 karber man snakker om for å være i ketose! Lavkarbo er opp til 200-250 karber (har jeg hørt eller lest et sted ) og det betyr nok at også Fedonmat er i lavkarboområdet, hvis man velger den rette maten derifra da.

Selv går jeg på lavkarbo (40-50 karber) fordi at jeg slipper ta vanndrivende så lenge jeg er på kuren, angsten er borte, bulemien er borte, huden er blitt glattee og finere (har fått spes komplimenter for det ) og jeg er i bedre form enn på lenge! Og i likhet med Lokkebiffen har jeg hatt mine dager da jeg eter ikke-lavkarbo og kroppen preges av det..

De kiloa ned er bare et pluss!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 17:29   #29
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

200 - 250 g karber var veldig mye. Vel, jeg skal ikke si så mye - sitter og gumler på sjokolade nå.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 17:39   #30
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

200 - 250 g karber var veldig mye. Vel, jeg skal ikke si så mye - sitter og gumler på sjokolade nå.

Bare leste det et sted, for leeenge siden... men vet ikke om det stemmer, jeg er ikke der uansett
Jeg er i ketose helt opp til ca 40 karber, så 200 karber for lavkarbo er vel ikke urealistisk???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 18:11   #31
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Nå måtte jeg bare teste hvor mye 200 g karber egentlig er, så jeg slo inn noen høykarbo matvarer, og fikk tilsammen 257 g. karboh på denne dagsmenyen:

3 brødskiver
3 poteter
2 kanelsnurrer
2 dl yoghurt
350 gr. frossenpizza

Siden dette er høykarbomat, skulle jeg tror det skal ganske mye til å spise karbohydrater i lik mengde som i den menyen over her.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 18:32   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Nå måtte jeg bare teste hvor mye 200 g karber egentlig er, så jeg slo inn noen høykarbo matvarer, og fikk tilsammen 257 g. karboh på denne dagsmenyen:

3 brødskiver
3 poteter
2 kanelsnurrer
2 dl yoghurt
350 gr. frossenpizza

Siden dette er høykarbomat, skulle jeg tror det skal ganske mye til å spise karbohydrater i lik mengde som i den menyen over her.

Ikkk! Det var gærn mat ja... Men kan du kanskje også finne frem den rette grensa for når mat er lavkarbo??? Jeg har lett, men ikke funnet svaret...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 18:35   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Nå måtte jeg bare teste hvor mye 200 g karber egentlig er, så jeg slo inn noen høykarbo matvarer, og fikk tilsammen 257 g. karboh på denne dagsmenyen:

3 brødskiver
3 poteter
2 kanelsnurrer
2 dl yoghurt
350 gr. frossenpizza

Siden dette er høykarbomat, skulle jeg tror det skal ganske mye til å spise karbohydrater i lik mengde som i den menyen over her.

Men det er vel høykarbomat fordi at hver enkel enhet er høykarbo?? Man klarer kanskje glatt ete deffinert lavkarbomat i mengder som tilsvarer 200 karber?? Spise rømme hele dagen???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 18:42   #34
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Det er vel riktigere å si at hvis ca 30% eller mindre av dagsinntaket av energi kommer fra karbohydrater er det lavkarbo (mot anbefalte 60-70% karbo fra statlig hold).

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 18:46   #35
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Perdita, her.

Det er vel riktigere å si at hvis ca 30% eller mindre av dagsinntaket av energi kommer fra karbohydrater er det lavkarbo (mot anbefalte 60-70% karbo fra statlig hold).

Æhh nå vet ikke jeg hva et normalt dagsinntak av kalorier er da... Hva vil det utgjøre?? Kan du regne kjapt om? Sånn eksempelvis?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:06   #36
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Mener å huske at opp mot ca 100 om dagen regnes som lavkarbo...men ikke sikker på hvor jeg har det fra

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 22:13   #37
Sisla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 28
Sisla er på en erverdig vei

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Jeg startet pga muskelsmerter http://www.vedal.net/blogg/?p=2527
(kunne fint ta av 10-12 kilo også, og jeg er på god vei)

__________________



Startet på Ketolyse i begynnelsen av februar 2009 et sted. Muskulært smertefri.
Sisla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 22:37   #38
benam
Medlem
 
benam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 229
benam er på en erverdig vei

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Definisjon av lavkarbo ihht Skaldeman!

Lågkolhydratkost
Sten Sture Skaldeman har städat i djungeln av begrepp inom lågkolhydratskost genom att fastställa följande definitioner. Det stämmer med min intention att skapa ett forum där man åtminstone tänkt sig nivån "kolhydraterreducerad kost".
Det finns inga fasta definitioner för vad som är lågkolhydratkost. Själv tycker jag att gränsen kan sättas vid en kolhydratandel på 10 procent av energiintaget. 20 procent av energiintaget kan förslagsvis rubriceras som kolhydratreducerad kost.
Äter man 2000 kcal om dagen så är 10 E%=50 gram kolhydrater. Det är en bra övre gräns. Själv äter jag normalt ungefär 5 E% kolhydrater, dvs ca 25 gram. Men under min snabba viktnedgång åt jag mindre än så.


Det ger följande lista:
5 E% kolhydrater = Strikt lågkolhydratkost
10 E% kolhydrater = Lågkolhydratkost
20 E% kolhydrater = Kolhydratreducerad kost
Bakgrund:
Mina elever äter i snitt 5-10 E% kolhydrater, även om de ofta tror att de äter mindre. En och annan äter 2-3 E%. Ingen som hört av sig äter så mycket som 20 E%. Det är alltså på väg att utvecklas en praxis, åtminstone bland de kolhydratstrikta.
Väljer vi 10 E% kolhydrater som övre gräns så får vi med nästan alla lågkolhydratläror. Kwasniewski ligger väl där någonstans. Den enda viktiga person vi missar är Lutz med sina 6 "brödenheter". Jag vill minnas att det ger 72 gram kolhydrater, men det är för mycket, tycker jag. En del av Calle Carlssons patienter bättras i sin diabetes på uppåt 20 E% kolhydrater, men de når inte ett lika bra resultat som mina elever. Kolhydratreducerad kost kan därför vara en lämplig beteckning på den modellen. 30-40 E% kolhydrater är högkolhydratkost. Den passar möjligen normalviktiga idrottare, eller folk som är födda med en svetslåga i magen.
Man kan självklart lägga gränserna var man vill, men detta är mitt förslag till definition. Jag kommer själv att använda den i framtiden och jag noterade att Annika accepterat den på sin blogg.

Sten Sture Skaldeman

__________________


]
benam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:15   #39
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Dvs, for en normal kvinne som skal spise 2000 kcal for å beholde vekta, skal ha 200 g karbohydrater?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:31   #40
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel
Wink

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Dvs, for en normal kvinne som skal spise 2000 kcal for å beholde vekta, skal ha 200 g karbohydrater?

Nei. Det blir ikke sånn..200 g karbo er ikke 10 % av 2000 kcal....

2000 kcal -10%karbo= 200 kcal fra karbo.
1 kcal= 4 g karbo
Altså: 200: 4 = 50 g karbo

Jeg ligger omtrent på 5-10 % av energien fra karboene... og er ca på 1500-1900 kcal... det gir ca 30-40 g karboer ... er normalvektig...
Håper det ble klarere

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:49   #41
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

hmm ja litt! så jeg som ønsker å spise rundt 100 karbs per dag, ligger da på 20%, altså karboredusert kost?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:01   #42
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Ja, jeg spiser lavkarbo kun for å gå ned i vekt.
Jeg har ikke blitt feit av poteter, ris eller pasta, jeg har blitt feit av enorme mengder sjokolade, godis, søt bakst, og et vanvittig sukkerforbruk....
Når jeg har kommet helskinnet gjennom avvenning og spiser lavkarbo, har kroppen min det bra.
Jeg kan helt sikkert leve mer lavkarbo enn normalen når jeg en vakker dag er nedi normalvekt, men ser ikke for meg at jeg ønsker å leve totalt uten frukt, grovt brød osv.
Ser for meg at jeg vil prøve å leve av naturlig, ren mat når den tid kommer.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:02   #43
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Det er en livsstilsendring for meg i såfall, mange dårlige matvaner som skal plukkes av, jeg har begynt å trene i tillegg som en del av min livsstilsendring.

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:37   #44
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Budeia, her.

Ja, jeg spiser lavkarbo kun for å gå ned i vekt.
Jeg har ikke blitt feit av poteter, ris eller pasta, jeg har blitt feit av enorme mengder sjokolade, godis, søt bakst, og et vanvittig sukkerforbruk....
Når jeg har kommet helskinnet gjennom avvenning og spiser lavkarbo, har kroppen min det bra.
Jeg kan helt sikkert leve mer lavkarbo enn normalen når jeg en vakker dag er nedi normalvekt, men ser ikke for meg at jeg ønsker å leve totalt uten frukt, grovt brød osv.
Ser for meg at jeg vil prøve å leve av naturlig, ren mat når den tid kommer.

Signerer denne jeg. Kommer til å tenke lavkarbo når jeg er i mål en smule også, rett og slett pga. av den gode følelse. Men jeg har aldri gått slik på kurer, jeg har hatt livstilsendring. Gikk fra 86 kg til 63 med GR- og den holdt jeg til vi prøvde på nummer 2 (gikk jo selvsagt opp under første svangerskap- men kom iform etter).

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:32   #45
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

hmm ja litt! så jeg som ønsker å spise rundt 100 karbs per dag, ligger da på 20%, altså karboredusert kost?

Ja det blir karboredusert kost

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:53   #46
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Jeg spiser lavkarbo bare for BEDRE HELSE(har ikke fått noe stor bedring ennå, men gir ikke opp).
Jeg har ME-lignende symtomer, og en rekke allergier og over-følsomhet/matintoleranse, eksem.
Jeg har ingen kg å gå ned(BMI 22).
Foreløpig har jeg ingen resultater å vise til(etter 1 år), muligens fordi jeg bare har prøvd lav-fett filosofier (blodtype, fedon, raw food/veg, mager steinalder, candida).
Nå har jeg nettopp startet på høy-fett
Uansett vil dette være en livsstil for meg. Jeg bruker rene og naturlige råvarer og lager all mat fra bunn av. Ingen poser eller ferdigmat(selv om det også kan være lavkarbo) Ingen kunstige søtning etc
Når man er vant til bare hjemmelaget mat så synes jeg det smaker bare salt og kunstig i mye av posene.
Lav-karbo er for livet, men jeg vet bare ikke nå hvem filosofi jeg hører hjemme i

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Gå opp i vekt av lavkarbo? Andreaen Trening 18 18-09-08 23:08
Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt Gracella Generell diskusjon 6 01-09-08 00:35
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? blå Vedlikeholdsdietten 3 03-11-07 15:48
Går man ned i vekt bare man lever på smoothie? Tidligere bruker Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 09-07-06 20:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no