Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dette funker jo ikke?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-05-09, 14:28   #151
The Dude
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

lite aktiv middels aktiv svært aktiv
61-75 år 1770 kal 2030kal 2273 kal
65,3 gr protein 75 gr protein 83 gr protein
60 gr fett 68,9 gr fett 77 gr fett
268,5 gr karbo 304,1 gr karbo 346,2 gr karbo

18-30 år 1986 kal 2249 kal 2560 kal
73,2 gr pro 82,9 gr pro 94,4 gr pro
67,3 gr fett 76,2 gr fett 86,8 gr fett
268,5 gr karbo 304,1 gr karbo 346,2 gr karbo

31-60 år 1938 kal 2201 kal 2488 kal
71,5 gr pro 81,2 gr pro 91,8 gr pro
65,7 gr fett 74,6 gr fett 84,3 gr fett
262,1 gr karbo 297,6 gr karbo 336,5 gr karbo

Dette er anbefalt daglig inntak i en ikke slankefase for å holde vekten stabil . Går vi over dette går vi opp i vekt, ligger vi under går vi ned i vekt.

Det samme gjelder i en slankefase, vi må gå i minus for å gå ned .
1 denne tabellen er det mange karbo, men det er jo fordi dette ikke er i en slankefase. Vi er i en slankefase der vi bare skal ha 15 gr karbo derfor kompenserer vi det med litt mer proteiner og mer fett.
Men allikevel kan foreksempel en person på 30 år med middels aktivitet ikke spise mer en de kaloriene de skal ha for å holde vekten stabil i en ikke slankefase.

Hvist en person på 30 år ,med middels aktivitet, spiser over anbefalt nivå for å holde vekten stabil , eks.3000 kal om dagen, må de gå opp. Spiser de under dagens anbefaling går de ned. Vi skal ikke telle kalorier , men de må allikevel gå i minus, så man kan ikke spise ubegrenset, da går det den gale veien.

Så går vi til mitt eks.
Dame 65 år lite aktiv. For å opprettholde dagens vekt stabil skal jeg ha følgende, henviser til tabellen over. Spiser jeg over dette i en slankefase vil jeg gå opp, da behøver jeg ikke holde på med dette for da bare eser jeg fortsatt ut. Men spiser jeg mindre enn anbefalt går jeg ned, men ligge på rundt 1200 til 1400 kal om dagen for ikke å gå i sparebluss. Derfor legger jeg meg så godt det går an opp mot 1200 , men kan og gå litt over hvist jeg klarer å spise så mye, for mye mat er det sånn som jeg sammensetter den.

Du har ganske mange feil i det du skriver her. Den viktigste feilen er at du tror at kroppen ikke kan regulere forbrenning utenom gjennom aktivitet. Hadde det vært korrekt måtte man vært utrolig nøye med å veie all maten og telle kalorier gjennom hele livet for å ikke sulte ihjel eller å bli veldig overvektig. Kroppen regulerer dette ganske bra så lenge vi ikke forstyrrer det med mat som vi aldri var ment å spise.

Du kjenner sikkert noen "naturlig slanke". Det gjør ihvertfall jeg. Han ene var 78 da han var på sesjon i militæret og var 78 20 år senere. Han veier seg kanskje en gang hvert 5. år. La oss leke med tall. I løpet av de 20 årene har han måttet spise ca 18.3 millioner kilokalorier. For at vekten kun skulle endret seg +/- 2 kg i løpet av de 20 årene måtte han ha hatt en daglig nøyaktighet på næringsinntaket/forbruket sitt på 0.1%. Noen få peanøtter til dagen ville med andre ord utgjort en forskjell på 2 kg i perioden fra han var på sesjon til i dag. Mysterier er bare det at han ikke aner hvor mange peanøtter han spiser eller hva annet han putter i seg. Er han sulten så spiser han, er han mett spiser han ikke. Dette mysteriet får en ganske enkel løsning dersom man antar at kroppen justerer forbrenningen slik at man ikke trenger å være 0.1% nøyaktig over 20 år for å holde konstant kroppsvekt.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 14:28   #152
Liv:)
Medlem

Liv:) sin avatar

Medlem siden: May 2009
Alder: 40
Liv:) er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

jeg blir sulten og spiser dermed mer enn jeg forbrenner

Men er du sikker på at du faktisk ER sulten? Om du tenker mye på mat, vekt, at du ikke må spise for mye, eller ikke spise ditt og datt - lurer du kroppen din til å tro at den er sulten.

Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 14:28   #153
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av martine, her.

når jeg må stå på Cross Traineren 30 minutt for å forbrenne 300kcal blir man indirekte litt bevisst...

De tallene som vises på apparatene på senteret er HELT feil og de må man for all del ikke henge seg opp i! Man blir helt syk i hodet av det, og de har ingenting med virkeligheten å gjøre Jeg vet hva jeg snakker om... Tren aerobic eller spinning i stedet, eller svømming.

Gammel 25-05-09, 14:54   #154
martine
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
martine er ny på veien
Smile

Det er jeg fulltendig klar over - heldigvis. men jeg liker det... liker hele maskinen å føler virkelig at den gir meg hva jeg vil... jeg pleier å sette meg Mål før hver økt - jeg er der jo hver dag... så det er virtig ha noe å strekke seg til. Distanse og Tid er primært de målene jeg strekker meg etter. men indirekte påvirker det meg, det må jeg innrømme.

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 16:19   #155
Mistral
Medlem

Hvor: Paris
Mistral er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Liv:), her.

Men er du sikker på at du faktisk ER sulten? Om du tenker mye på mat, vekt, at du ikke må spise for mye, eller ikke spise ditt og datt - lurer du kroppen din til å tro at den er sulten.

Jeg tror jeg har ganske god kontroll her. Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser eller vært veldig overvektig, og har et rimelig normalt forhold til mat. Klart jeg fokuserer mer på mat nå enn ellers, men jeg tror ikke det er her problemet ligger. Som sagt kjenner jeg meg mindre sulten nå enn for noen dager siden.

Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 16:30   #156
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Jeg tror jeg har ganske god kontroll her. Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser eller vært veldig overvektig, og har et rimelig normalt forhold til mat. Klart jeg fokuserer mer på mat nå enn ellers, men jeg tror ikke det er her problemet ligger. Som sagt kjenner jeg meg mindre sulten nå enn for noen dager siden.

Det kan faktisk tyde på at kroppen begynner å "godkjenne" og tilvenne seg kostholdet.
For kroppen trenger ofte litt mer tid enn det vi gjerne ønsker

Jeg syns du skal fortsette slik du er begynt jeg, passe på å leve godt, drikke masse vann, så skal du se at kroppen slipper til slutt.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:04   #157
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Jeg ville også tatt en liten titt på Atkins når det ikke funker med ketolyse, for det er litt strengere og går litt hardere til verks.

Du kan f.eks starte med de to trådene her:
Reglene for induksjon
Tillatte matvarer
(og flere tråder finner du f.eks her)

Legg merke til at Atkins ikke anbefaler mer enn 75-100 gram ost per dag (på 20 kh diett), og at man bør regne 1g karbo pr 25g ost.

Jeg merker iallfall veldig godt om jeg spiser for mye ost, da bremser vektnedgangen. Men, dette er selvsagt individuelt.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:10   #158
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Mistral: Det første som slo meg også da jeg leste matinntaket ditt var at det var mye ost (over 200 gram). Jeg ville forsøkt å kutte ned på dette først og fremst, siden dette er en kjent partystopper for mange. Ost inneholder vel en god del proteiner også.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:22   #159
Mistral
Medlem

Da prøver jeg å kutte ned på osten. Hva annet enn avocado kan jeg bruke som mellommåltider i stedet? Nøtter er det for mye karbo i, syns jeg – jeg spiser litt, men jeg er såpass glad i grønnsaker at jeg helst vil bruke det aller meste av karbokvoten på grønt.

Jeg liker avocado altså, men det er greit med litt variasjon...

Gammel 25-05-09, 19:26   #160
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Hva med fet fisk? Møvle et par skiver røkelaks med litt feit majones i stedet for ost?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:32   #161
Mistral
Medlem

Det blir fortsatt mye proteiner, men forslaget er godt. Noterer på handlelista! (Og jeg lager min egen majones med rapsolje, så majones spiser jeg med verdens beste samvittighet.)

Gammel 25-05-09, 19:34   #162
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

(Og jeg lager min egen majones med rapsolje, så majones spiser jeg med verdens beste samvittighet.)

Har du oppskrift?

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:41   #163
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Er du egentlig overvektig? Det kan godt hende jeg tar feil, men jeg syntes jeg leste et sted at du ville ned 6 kilo. Det kan hende kroppen din er fornøyd med vekten din, og man går ikke automatisk ned i vekt ved å spise lavkarbo.

Man får jo så absolutt mye bedre helse av det, og bare det er en veldig god grunn til å fortsette. Med et lavkarbokosthold får kroppen muligheten til å regulere kroppsvekten til normalt. Overvektige går gjerne ned i vekt mot normalvekt, og undervektige går som regel opp i vekt. Er du normalvektig, er det kanskje ikke så rart at du heller ikke går ned i vekt.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:51   #164
Mistral
Medlem

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Har du oppskrift?

Enkleste sak av verden! Men det er VIKTIG at alle ingrediensene har samme temperatur (romtemperatur) før du begynner. Skill egget en stund i forveien og la bare plommen ligge i romtemperatur, da går det fortere enn om du "tempererer" hele egget.

Rør sammen eggeplommen (eller to hvis du virkelig skal lage store mengder majones) og en liten teskje (eller to) sennep i en bolle. Tilsett LITT – jeg mener virkelig bare noen dråper – matolje og rør den godt inn. Tilsett noen flere dråper og rør godt igjen, og så videre. Majonesen skal bli tykkere og tykkere, ikke tynnere og tynnere etter hvert som du tilsetter olje, så gå fram forsiktig.

Dette krever en del iherdig røring, men resultatet er virkelig verdt gangsperren i armen (og man forbruker sikkert masse kalorier!). Bland i olje til du syns du har en passe mengde, jeg bruker som regel ca 1 dl.

Når majonesen er ferdig kan du tilsette hvitløk (hjemmelaget aioli), urter og/eller annet krydder. Blander du litt hakket løk og kapers i, har du en deilig remulade til stekt fisk.

Du kan bruke hvilken som helst matolje. Selv bruker jeg rapsolje som er nøytral på smak og full av Omega 3. Olivenolje syns jeg gir for sterk og "bitter" smak, men det er bare å prøve seg fram.

Gammel 25-05-09, 19:54   #165
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Mmmm! Høres godt ut! Fikk grådig lyst på reker, majones og hvitvin!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 23:04   #166
Mistral
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Er du egentlig overvektig? Det kan godt hende jeg tar feil, men jeg syntes jeg leste et sted at du ville ned 6 kilo. Det kan hende kroppen din er fornøyd med vekten din, og man går ikke automatisk ned i vekt ved å spise lavkarbo.

Tja...

Jeg veier 66 kilo og har en BMI på 23,1 – per definisjon er jeg altså normalvektig. Det er imidlertid ikke vanskelig å finne overflødig fett visse steder på kroppen.

Som tidligere nevnt gikk jeg ned fra 72 til 60 kilo for halvannet år siden, og jeg trivdes VELDIG mye bedre med 60 kilo enn jeg gjør med 66. Den gangen var det ikke spesielt vanskelig å bli kvitt de siste kiloene heller. Jeg fulgte en nokså ekstrem lavkarbo/lavfett-diett, men det kostholdet var såpass kjipt at jeg helst ikke vil gjøre det igjen hvis jeg finner noe annet som fungerer.

Grunnen til at jeg gikk opp igjen var at jeg begynte å spise mye karbo igjen. Jeg er sikker på at jeg kunne holdt meg på 60 kilo hvis jeg hadde greid å holde en moderat lavkarbodiett etter at målet var nådd.

Gammel 25-05-09, 23:39   #167
Cosmo
Juniormedlem

Medlem siden: May 2009
Cosmo er på en erverdig vei

Tja...

Den gangen var det ikke spesielt vanskelig å bli kvitt de siste kiloene heller. Jeg fulgte en nokså ekstrem lavkarbo/lavfett-diett, men det kostholdet var såpass kjipt at jeg helst ikke vil gjøre det igjen hvis jeg finner noe annet som fungerer.

Hei Mistral.
Jeg vil gjerne vite litt mer om kostholdet ditt den gang (befinner meg i samme situasjon nå som du, står bom stille). Kan du fortelle meg hva du spiste? Eks. på en dagsmeny?
Tusen takk

Cosmo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 23:58   #168
Mistral
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Cosmo, her.

Hei Mistral.
Jeg vil gjerne vite litt mer om kostholdet ditt den gang (befinner meg i samme situasjon nå som du, står bom stille). Kan du fortelle meg hva du spiste? Eks. på en dagsmeny?
Tusen takk

Grøss...

Frokost:

Egg
Skinke
Røkelaks

Lunsj:
Skinke
Grillet kjøtt uten saus og grønnsaker
0% yoghurt

Middag:
Kyllingfilet stekt i teflonpanne med minimalt av fett
Soyasaus eller 0% yoghurt

Mellommåltider:
Skinke
Kyllingskinke
Ost med 0% fett
0% yoghurt

Svært lite variert, med andre ord... Jeg spiste sånn halve uka (fra mandag morgen til torsdag lunsj). Resten av uka (fra torsdag middag til søndag middag) la jeg til grønnsaker med lite karbohydrater. Jeg målte og veide ikke, men spiste ikke store mengder heller. Jeg brukte minimalt med fett til alle måltider.

Det var effektivt, men ikke noe hyggelig og jeg vil som sagt helst slippe å gjøre det igjen. Jeg trives mye bedre med ketolyse selv om resultatene foreløpig uteblir!

Gammel 26-05-09, 00:14   #169
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Tja...

Jeg veier 66 kilo og har en BMI på 23,1 –

Jeg er 60 kilo og 168 høy.. vil ned ca 5 kilo
bmi er nå ca 20

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 00:22   #170
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

bmi er nå ca 20

Tullehøna! Du behøver ikke å gå ned mer i vekt, tror du kroppen din er villig til å slippe flere kg når du alt er så slank? Jeg har sett deg, og kan understreke at det overhodet ikke er nødvendig!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 00:28   #171
Mistral
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

bmi er nå ca 20

Det hørtes ambisiøst ut - du er like høy som jeg (vel, jeg er én centimeter høyere) og jeg kan ikke tenke meg at jeg ville klart å holde en vekt på 55 kilo. Og jeg hadde definitivt ikke hatt pupper lenger... Men jeg er bredskuldret og har brede hofter, beinbygningen teller jo også. Kanskje 55 kilo er riktig vekt for deg.

Men regnes ikke BMI under 20 som undervektig?

Gammel 26-05-09, 00:35   #172
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Det hørtes ambisiøst ut - du er like høy som jeg (vel, jeg er én centimeter høyere) og jeg kan ikke tenke meg at jeg ville klart å holde en vekt på 55 kilo. Og jeg hadde definitivt ikke hatt pupper lenger... Men jeg er bredskuldret og har brede hofter, beinbygningen teller jo også. Kanskje 55 kilo er riktig vekt for deg.

Jeg er også omtrent på samme høyde, og i følge bodyanalyse skulle jeg veie 62 kg, noe jeg syntes var i laveste laget, jeg satser på ca 65. I følge BMI er det på grensen til undervekt ja, men BMI har jeg i grunn aldri hatt særlig lit til.

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 26-05-09, 00:41   #173
Mistral
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

BMI har jeg i grunn aldri hatt særlig lit til.

Nei, jeg har heller ikke noe religiøst forhold til det tallet. Som sagt er jeg ganske bred over skuldre og hofter, så hvis jeg har samme BMI som en spinklere person med samme høyde er jeg nok egentlig slankere. Men en viss pekepinn gir det jo.

Gammel 26-05-09, 00:47   #174
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Nei, jeg har heller ikke noe religiøst forhold til det tallet. Som sagt er jeg ganske bred over skuldre og hofter, så hvis jeg har samme BMI som en spinklere person med samme høyde er jeg nok egentlig slankere. Men en viss pekepinn gir det jo.

Jeg har ikke særlig tung benbygning, så ... tja, jeg synes nok 55 kg høres lite ut. Igjen, ketogen kost skal man jo ikke bli undervektig av.

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 26-05-09, 01:01   #175
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Tullehøna! Du behøver ikke å gå ned mer i vekt, tror du kroppen din er villig til å slippe flere kg når du alt er så slank? Jeg har sett deg, og kan understreke at det overhodet ikke er nødvendig!

jeg er slank,. men har noen kilo på magen, minste mbi er på 18.19
jeger fin nå, men liker ikke at magen tyter utover

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Funker ikke med ketosedietten GeirPedersen Spørsmål og svar 15 30-10-08 19:43
Dette funker jo! Stompa Induksjonen 3 12-07-06 19:07
Javascriptene funker ikke i Opera... David Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 12-09-05 09:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.