Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
![]() |
![]() Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Etter å ha gått ned 30kg på 3 og en halv måned var det på tide å belønne seg selv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Bare vann, bare vann!
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Heeelt normalt å gå opp både 1-2-3 kilo |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Og jeg som trodde en ble dehydrert av å drikke alkohol. Da burde jo i så fall vekta gått nedover... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Det du spiser av raske karber binder vannet i kroppen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?
Hadde du veid deg søndag morgen hadde nok vekta vært endel lavere pgs alkoholen. Men den har samlet endel vann etterpå.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Jeg har hatt flere slike helger i det siste, hvor jeg har spist og drukket det jeg har villet, og da er det snakk om både alkohol og mat, kanskje 6-7 halvlitere med LITE-øl, og all den mat jeg vil, høykarbo også. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kanskje ketolyse, nå Xtravaganza...
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Jeg er nok ikke så heldig at vannet renner av igjen etter en sånn helg. Det jeg går opp på en festlig helg, må jeg som regel slite av meg igjen etterpå.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Tror egentlig det skal en del til for å legge på seg av betydelig grad. Varierer en del fra person til person, men hvis du har en kropp som er ekstremt flittig til å lagre fett må man jo spise ca. 7000 kalorier mer enn forbruket for å legge på seg en kilo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: May 2006
Hvor: Vestfold
Alder: 56
![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Fredag for 2 uker siden "skeiet" jeg ut litt etter 8 uker på super streng ketose diett hvor jeg gikk ned ca 1 kg i uken. Denne fredagen koste jeg meg med en del vin, en del nøtter, litt 70% freia sjokolade, Cola light, biff på restaurant med bernet saus og grønnsaker (burde være greit).
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?I dag var de 1,6 kiloene jeg la på meg i helga borte. Pluss 600 gram ekstra. Noe som gir et vekttap denne uka på 2,2 (foreløpig) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Hehehe! Flott! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Javel, da ble det 3,3 kilo ned denne uken. Noe som må sies å være helt OK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen?Men slik som dette og en tur på byen, det vil jo variere veldig utifra person til person og hva de forskjellige spiser/drikker...?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Alkohol - hva en kveld på byen kan gjøre | marithja | Lavkarbo generelt | 9 | 29-10-09 15:10 |
Slapp etter måltider. (Normalt på Fedon?) | Bellabo | Dr Lindbergs | 0 | 12-05-09 12:23 |
Er det normalt med vektstagnasjon etter to uker? | Stilken | Ketolysekuren | 8 | 23-04-09 08:11 |
Hvor søker man etter innlegg? | mor til 3 gutter | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 0 | 04-01-08 10:28 |
Er det normalt å legge på seg | Smurfine | Lavkarbo generelt | 6 | 09-09-06 10:58 |