Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor mange kalorier får du i deg?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-11-09, 11:21   #51
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Hvor mange kalorier får du i deg?

Sier meg enig med Imse. Om jeg spiser lavkalori må jeg ned i ca 1300 for å gå ned, og er mye sulten og har ikke minst stort søtsug.
På lavkarbo kan jeg ligge høyere (ligger nå på det jeg i følge en GR-kursleder skal ligge på om jeg går på GR, men da gikk jeg ikke ned. På lavkarbo går jeg ned på samme antall kcal.), jeg er ikke sulten, og jeg er nøye med å ha rett forhold av fett/protein/kh, men jeg må dessverre også passe på kcal for å gå ned.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 11:32   #52
Hillelille
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hillelille er ny på veien

Det må være meg som har lite magerom da. Jeg kunne aldri verden spist 3000 kcal om dagen uten å sprekke. Ikke vil jeg spise 3000 kcal om dagen heller.

Jeg er svært lite sulten på lavkarbo også, så jeg glemmer av og til å spise også. Men jeg passer på å spise jevnt når jeg husker det. Jeg ligger på mellom 1200 og 1800-1900 om dagen. Jeg BURDE spise over 2000 siden jeg er svært aktiv, men har en mental sperre for det. Jeg har ligget nede i 600 kcal uten å være sulten.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 17:36   #53
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Det må være meg som har lite magerom da. Jeg kunne aldri verden spist 3000 kcal om dagen uten å sprekke. Ikke vil jeg spise 3000 kcal om dagen heller.

Jeg er svært lite sulten på lavkarbo også, så jeg glemmer av og til å spise også. Men jeg passer på å spise jevnt når jeg husker det. Jeg ligger på mellom 1200 og 1800-1900 om dagen. Jeg BURDE spise over 2000 siden jeg er svært aktiv, men har en mental sperre for det. Jeg har ligget nede i 600 kcal uten å være sulten.

Hadde jeg spist sååå lite hadde jeg dødd!
Ligger nok på 1800 - 2200 kcal pr. dag og tror det er litt høyt for jeg er ikke særlig aktiv, men ammer litt ennå. Føler jeg må ha såpass for å bli mett. Fordelingen mellom karbo og fett/proteiner er ganske bra da, ligger på mellom 70-75 energiprosent fett. Må vel endre på dette om det stopper helt opp. Går ned litt sakte, men sikkert akkurat nå så da trenger jeg vel ikke gjøre noe med dette enda tenker jeg. Ikke før angsten om å gå ned fortere tar meg da!

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Om riktig sammensatt kosthold donjuanwannabe Lavkarbo generelt 2 08-09-04 10:07

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.