Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trening og ketolyse?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-12-09, 19:46   #1
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Trening og ketolyse?

Jeg har planer om å kaste meg på ketolyse igjen. Men siden sist jeg gikk på det så har jeg begynt å trene ganske mye. Jeg sykler ca 10 mil på spinningsykkel i uka. Det er ca 40 min med ganske høy puls pr gang. Jeg er usikker på om jeg klarer det uten karbohydrater..... Sist gikk jeg radig ned uten å trene noe. Hvor mye trener dere?

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 19:56   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trening og ketolyse?

Dersom du scroller heeeelt nederst på siden, finner du mange tråder om samme tema!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:41   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Trening og ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av anneca, her.

Jeg har planer om å kaste meg på ketolyse igjen. Men siden sist jeg gikk på det så har jeg begynt å trene ganske mye. Jeg sykler ca 10 mil på spinningsykkel i uka. Det er ca 40 min med ganske høy puls pr gang. Jeg er usikker på om jeg klarer det uten karbohydrater..... Sist gikk jeg radig ned uten å trene noe. Hvor mye trener dere?

Det er da bare å prøve !
Hvis du har vært på ketolyse før, så vet du jo at det kan gå litt trått i begynnelsen, men så "løsner" det. Ikke noe problem å trene på ketolyse, selv om det anbefales moderat mosjon. Det TROR jeg er mest for de som er mye overvektig og akkurat har startet på ketolyse.
Jeg har ikke noe problem med å sykle 10-20 km på trimsykkel (liker ikke spinning) ila en treningsøkt. Holder farten sånn ca 30 km/t. Beina er tunge i begynnelsen, så går det lettere.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 08:59   #4
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Trening og ketolyse?

Så flott du har kommet så bra igang med trening! Det tror jeg kommer til å hjelpe deg.

Jeg trente jo relativt mye i perioder da jeg gikk på første runde ketolyse, og merket det godt på kiloene, for å si det slik. Kan hende du merker at treningen blir noe tyngre i starten, men man vender seg til det også. Jeg tok ekstra magnesium på kvelden, pga jeg slet litt med stive legger husker jeg, men vet vel ikke om det hjalp all verden.

Men, jeg syklet da lange turer (utendørs) med en kropp som var i ketose jeg, vanesak å trene når man kommer igang

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 11:39   #5
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Trening og ketolyse?

Jeg trener ganske mye, og har gjort det i mange år. Det går het fint, bare husk å drikk mye vann både før, og mens du trener.
Husk bare å lytt til kroppen din, det er ikke noe behagelig opplevelse å gå helt tom. Men kroppen gir deg forvarsel på dette med at du blir svimmel og tundt i hodet og kroppen.

Lykke til !

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 18:38   #6
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: Trening og ketolyse?

Jeg har trent jevnt hele dette året så jeg satser på at det skal gå greit. Det er ikke sånn at jeg kutter karber og plutselig sykler 10 mil pr uke, jeg tror jeg er passe godt trent.

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 18:45   #7
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Trening og ketolyse?

Jeg liker å trene de harde kondisjonstimene som spenst har,men når jeg går på ketolyse så holder jeg på å nesten svime av etter timen..

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening og ketolyse anneca Ketolysekuren 1 23-06-09 21:16
Ketolyse og trening Sanko Trening 3 12-06-08 13:51
Trening på ketolyse Lisekir Ketolysekuren 9 20-03-08 11:23
Ketolyse og trening Evita Ketolysekuren 5 12-11-07 13:49
Trening og Ketolyse Larsie Ketolysekuren 4 28-03-06 10:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no