Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-10, 22:36   #1
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Jeg sliter litt med å få i meg nok fett og karbohydrater(faktisk). Jeg skal jo være på rett rundt 20 gram, men jeg er på max 15. Jeg spiser til jeg er mett, men kommer ikke opp til rundt 20.

Fikk forslag i journalen min at jeg kunne drikke en kopp kaffe med cocosa(eller noe slik, husker ikke helt hvordan det ble skrevet), men jeg takler ikke smaken av kaffe, så det er uaktuelt. Vedkommende skrev også eggmelk-latte, men hva er det?

Blir veldig glad for forslag (jeg er i første fase på atkins, så må jo begrense meg innenfor meieriprodukter osv)

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:09   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Hei,
Du behøver ikke bruke kaffe i eggemelken, jeg bruker noen ganger ekte vanilje essens, i dag følte jeg at jeg hadde fått litt lite fett så da hadde jeg også oppi en ts cocosa.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25425

Når det gjelder fett, bruk en god olje til dressing på salaten.
Cocosa går også fint i te.

For å øke kh så velg noen grønnsaker med litt høyere kh innhold, vet at noen sper på med litt rød paprika.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:10   #3
Mocca :)
Medlem
 
Mocca :) sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Troms
Innlegg: 63
Mocca :) er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Jeg bruker cocosa i teen min.
Eggemelk har jeg aldri prøvd, men finnes sikkert mange varianter.

Mocca :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:19   #4
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Luksusproblem da.. Jeg har problemer med å holde meg under 20 g karbo pr.dag. Gjør det noe om jeg spiser 30 g karbo pr dag etter de to første ukene? (Har fortsatt utslag på "ketolyse-stixen").

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:22   #5
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Kremfløte er tingen visst du vil spe på med karbo. Det kan du ha i middagen, i kaffen, til dessert. Selv har jeg spist en del pisket krem med bær Nydelig! Løk og paprika er jo supert om du wokèr sammen med kjøtt og heller fløte på toppen!

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:29   #6
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Tønneklara, her.

Kremfløte er tingen visst du vil spe på med karbo. Det kan du ha i middagen, i kaffen, til dessert. Selv har jeg spist en del pisket krem med bær Nydelig! Løk og paprika er jo supert om du wokèr sammen med kjøtt og heller fløte på toppen!

Som Estrella nevner så er det begrensinger på hvor mye meieriprodukter man kan spise når man er på Atkins induksjon. Ellers så er fløte et godt forslag men ma må huske å regne med kh.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:35   #7
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Kan jeg drikke te under første fase altså? Men jeg har sett litt rundt på forumet og noen sier at søtningsmiddel kan være en partystopper eller faktisk gi et søtsug (jeg har null søtsug fra før av nå..så det er jo supert), hvis jeg merker at ting ikke går som det skal, da er det ikke noe mer big deal enn at jeg slutter med det?

Men man skal vel også være litt forskiktig med søtningsmiddel i begynnelsen uansett.

Rød paprika spiser jeg en del av Jeg synes den smaker best. Det går også i blomkål, brokkoli(ikke så mye, da jeg ikke er så glad i det), kinakål/salat. Jeg er litt sær i matveiene og prøver å finne nye grønnsaker (som står på lista) som jeg liker.

Bruker det jeg har lov til å bruke av margarinprodukter (svært lite m.a.o) og så er jeg på maxgrensa når det gjelder ost også.

Det "letteste" er vel bare å spise enda mer grønnsaker, men det kan bli litt kjedelig etterhvert

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:37   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

En bit med paprika inneholder ganske mye karber, så ta deg et par så er du brått oppi 20, hvis du vil opp der

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:43   #9
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

En bit med paprika inneholder ganske mye karber, så ta deg et par så er du brått oppi 20, hvis du vil opp der

Men da skal jeg gjøre det Og jeg tror jeg vil opp i 20...for å teste ut Hvis man skal følge den der planen så skal jeg jo liksom være på max 25 gram i neste fase, men det er vel ingenting som strider imot at jeg er på rundt 20 hvis det er det jeg finner ut at jeg trives med? Eller er det alt for lite?

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:47   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Jeg ligger langt under 20 og trives meget godt så lavt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:50   #11
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg ligger langt under 20 og trives meget godt så lavt

Okei, da vet jeg at det er ingen fasit man MÅ følge, man må finne det som passer. Jeg merker at jeg er jo kjempemett på de tingene jeg spiser. Men når jeg da skal gå over til neste fase er det da ok at jeg hele tiden ligger litt under, selv om jeg øker type matvarer mer?

Jeg må jo bare prøve meg litt frem, på hvilken mengde karbohydrater jeg trives med, men det finner jeg jo ikke ut før jeg har testa (og feilet.. :-P)

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:58   #12
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Jeg følger med på kroppen min og hva den føles bra med jeg Om du føler at du fungerer bra med mindre karber er det ikke noe i veien for å ligge lavere.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:03   #13
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg følger med på kroppen min og hva den føles bra med jeg Om du føler at du fungerer bra med mindre karber er det ikke noe i veien for å ligge lavere.

Så greit å vite, får vel gi kroppen en mulighet til å kjenne hva som passer best Gleder meg til å se en effekt på saker og ting

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:11   #14
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Forstår ikke helt hvorfor du har behov for å nå 20g karbohydrater. Jeg holder meg til minst mulig, helst nær null. Men ting blir ofte litt tørt uten creme fraiche eller majones.
Og foreløpig har det funket utmerket uten karbohydrater for meg.

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:32   #15
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Forstår ikke helt hvorfor du har behov for å nå 20g karbohydrater. Jeg holder meg til minst mulig, helst nær null. Men ting blir ofte litt tørt uten creme fraiche eller majones.
Og foreløpig har det funket utmerket uten karbohydrater for meg.

Jeg har fått beskjed om at jeg spiser for lite karbohydrater At jeg bør øke på med noe, iallefall litt mer fett enn jeg har nå.

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:55   #16
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Jeg sa ikke at du MÅTTE spise mer karber, men at det så ut som du fikk i deg litt lite karber og litt lite fett i løpet av en dag.

Jeg skrev også at man burde gå i seg karbene fra grønnsaker.

Det finnes også mange lignende tråder hvis du søker litt rundt på forumet.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 01:30   #17
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

hvis ikke man MÅ ned i 0 karber, så ser jeg ikke helt poenget med å være der.. Jeg mener. det er jo så mye deilige grønnsaksretter man kan lage for å sprite opp maten litt. Hvorfor ikke unne seg det, hvis man absolutt ikke må? Skjønner hvis man ikke går ned når man ligger litt høyere altså.. Men hvorfor skal det være noe å trakte etter uten grunn?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 01:57   #18
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

hvis ikke man MÅ ned i 0 karber, så ser jeg ikke helt poenget med å være der.. Jeg mener. det er jo så mye deilige grønnsaksretter man kan lage for å sprite opp maten litt. Hvorfor ikke unne seg det, hvis man absolutt ikke må? Skjønner hvis man ikke går ned når man ligger litt høyere altså.. Men hvorfor skal det være noe å trakte etter uten grunn?

Ingen MÅ vel ned i 0 karber, men det gir en mye større effekt om en ønsker en rask vektnedgang. I det første innlegget til trådstarter høres det ut for meg som at hun tror hun må ha 20g karber, sannheten er vel heller at karbene ikke bør overstige 20g på en normal lavkarbodiett.

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 08:57   #19
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

hvis ikke man MÅ ned i 0 karber, så ser jeg ikke helt poenget med å være der.. Jeg mener. det er jo så mye deilige grønnsaksretter man kan lage for å sprite opp maten litt. Hvorfor ikke unne seg det, hvis man absolutt ikke må? Skjønner hvis man ikke går ned når man ligger litt høyere altså.. Men hvorfor skal det være noe å trakte etter uten grunn?

Er vel ingen som sier at noen MÅ ligge lavere. Jeg har testet litt forskjellig siden jeg begynte i september og har kommet frem til at lavere karber fungerer best for meg og min kropp. Med lite karber har jeg ikke noe sug, men har en fornøyd og god følelse i kroppen. Jeg fungerer mao best med lite, på samme måte som andre trives best og fungerer bedre med å ligge høyere
Kan ikke helt se hvor noen har skrevet at man MÅ ned?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 09:16   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Bruker det jeg har lov til å bruke av margarinprodukter (svært lite m.a.o)

Margarin???
Her er det kun smør som gjelder!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 11:15   #21
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Er vel ingen som sier at noen MÅ ligge lavere. Jeg har testet litt forskjellig siden jeg begynte i september og har kommet frem til at lavere karber fungerer best for meg og min kropp. Med lite karber har jeg ikke noe sug, men har en fornøyd og god følelse i kroppen. Jeg fungerer mao best med lite, på samme måte som andre trives best og fungerer bedre med å ligge høyere
Kan ikke helt se hvor noen har skrevet at man MÅ ned?

Jo, det er jo noen som må ned i 0 for å gå ned Da skjønner jeg at man holder seg rundt 0. Det var det jeg mente. Ikke at noen hadde sagt til trådstarter at hun MÅTTE ned i 0.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 14:44   #22
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Margarin???
Her er det kun smør som gjelder!

Ehm, jeg mente meieriproduktersom ost og rømme (jeg skulle vel lagt meg litt tidligere enn jeg gjorde i går, når jeg bare skrev feil)

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 14:46   #23
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Jeg sa ikke at du MÅTTE spise mer karber, men at det så ut som du fikk i deg litt lite karber og litt lite fett i løpet av en dag.

Jeg skrev også at man burde gå i seg karbene fra grønnsaker.

Det finnes også mange lignende tråder hvis du søker litt rundt på forumet.

Nei, jeg tok bare det som du skrev som råd jeg Litt greit når noen som kan mer enn meg innenfor dette veileder meg litt Men jeg vet at du iallefall rett på fett, det bør jeg iallefall få i meg litt mer av

Men når jeg har lest om atkins, før jeg starta, var det veldig viktig at en ikke spiste mer enn så og så mye av grønnsaker/salatgrønnsaker (i dl-mål), men er det veldig viktig hvis jeg veier grønnsakene og ikke går over 20 gram kh??

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 14:49   #24
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Takk for svar alle sammen Det er veldig greit med dere, som har litt mer peiling enn meg på saker og ting. Da kan jeg jo bare mase i vei og få svar på alt det rare jeg lurer på

Så once again, takk for svar

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 00:00   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Ingen MÅ vel ned i 0 karber, men det gir en mye større effekt om en ønsker en rask vektnedgang.

Det stemmer langt i fra for alle! Jeg går ikke ned om jeg er under 15g, må opp rundt 25g på dag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbohydrater - fett Cilli Spørsmål og svar 14 01-10-09 22:14
Fett og protein = karbohydrater? Momse Spørsmål og svar 16 13-09-09 13:42
Fett - karbohydrater og sånt lille74 Ketolysekuren 5 01-09-09 16:16
Sliter med å få nok fett i forhold til proteiner, forslag? dydde Optimal Ernæring 3 27-04-08 00:07
Å kombinere fett og karbohydrater Fettet Lavkarbo generelt 3 10-02-06 17:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no