Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
![]() |
Sv: Ny i ketose, går ikke ned
Vel, når jeg svarer på spørsmål så tenker jeg svært lite over hva folk ønsker å høre. Jeg svarer det jeg mener er riktig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
![]() |
Sv: Ny i ketose, går ikke nedMen for å legge til noe. Jeg har også komt til et punkt hvor alt går vannvittig treigt. Har ca. 8 kilo igjen før jeg når den idealvekta som Inbody720 maskinen kom frem til. Jeg skal være glad om disse er borte innen sommeren, men man kan vel ikke annet enn å håpe. I mellomtiden spiser jeg masse proteiner, lite fett og 0 karber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men nå er du en av ganske mange som mener å sitte med det absolutte svaret, og når det faktisk ikke finnes, så synes jeg det kan være greit å modere seg noe, dine erfaringer vil alltid være nyttige, men de er ikke et absolutt svar. Og referansene dine til matte har jo ikke akkurat så mye relevanse, det skjøner sikkert du også om du tenker deg om litt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
![]() |
Nå er det slik at det alltid er de siste kiloene som er de vanskeligste å gå ned. Og når kroppen nekter å gå ned til tross for trening og sunt kosthold kan det jo tyde på at kroppen er slank nok, til tross for at vekta sier noe annet. Selv er jeg jo 107 kilo tung og i følge leger og ernærings"eksperter" så er jeg fremdeles 27 kilo for tung. Nå vet jeg riktignok bedre ettersom jeg har tatt en Inbody720 analyse. Mulig du også har en kropp som takler en høyere vekt en "normalen"? Du ser jo ikke direkte feit ut på den avataren din hvertfall, selv om jeg ikke ser kroppen din skikkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har tatt en sånn analyse du snakker om, og jeg har tolv kg muskler, og et lett til middels skjelett, så her er det nok fettet som veier mest, jeg mener det var snakk om 38 eller 39 prosent ... Og med en høyde på 167 cm, så er det ganske innlysende at 80 kg er for mye. I følge den analysen så skal jeg veie sekstito kg, men det høres litt lite ut, og i følge veilederen så kan det endre seg over tid. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er i ketose, men går ikke ned | Vilde86 | Lavkarbo generelt | 5 | 01-04-09 14:38 |
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber | Stellamor | Ketolysekuren | 8 | 30-03-09 16:36 |
Er i ketose men går ikke ned | bodilla | Ketolysekuren | 10 | 15-12-08 21:13 |
I ketose men går ikke ned | Lavinia | Spørsmål og svar | 34 | 22-07-08 14:14 |