Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Spis deg sexy

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-02-10, 16:23   #26
Chunky
Gjest

Sv: Spis deg sexy

Haha - skjønte at det måtte være Gillian McKeith dere pratet om. Hun er gjenganger på en av mine desiderte favorittblogger - The Guardians badscience.net. Hun har doktorgrad per brevkurs, og er en av de mest forblåste "ernæringsekspertene" i hele den vestlige verden.

Her er en liten oversikt over ting denne dama har funnet på: Gillian McKeith

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Hun har en enorm kunnskap om hva forskjellige grønnsaker, nøtter osv inneholder og er godt for.

Er det noe hun ikke har, så er det kunnskap. Hun anbefaler f.eks. hele tiden at man skal spise klorofyll for å få mer oksygen i blodet. Men klorofyll krever lys for å lage oksygen. Det er ikke så mye sollys i magen til folk flest. Og OM det var det så mangler vi også gjeller til å ta opp oksygenet. Som Ben Goldacre sier - dette er noe de fleste 12-åringer vet, men det har tydeligvis gått Ms McKeith hus forbi

Sist redigert av Chunky : 24-02-10 kl 16:36.
  Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 19:09   #27
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

,

Er det noe hun ikke har, så er det kunnskap.

Poenget mitt var at hun vet hva ting inneholder, ikke hva de gjør( eller ikke gjør som det med klorofyllet). Hun vet hva div. grønnsaker er rike på, men ellers skorter det veldig på kunnskapen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 19:45   #28
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Jeg klarer ikke å se på de programmene hennes. Blir bare så irritert. Jeg syntes faktisk det var et skikkelig bra program før jeg begynte med LCHF... Jeg så jo ikke at de dyngene med mat som ble udelikat dandert på et bord til skrekk og advarsel, for det meste bestod av karbohydrater, ferdigmat og dårlig matfett. Jeg så bare usunn mat, og var sååå enig med "Snipa".

Den dama trenger litt godt med ribbefett, så kanskje hun får freshet seg opp litt hun også. Man kan jo se på lang avstand at hun spiser for mye hirsefrø - og for lite skikkelig mat, stakkar.

Lurer forresten på om hun går mye på do - og fiser mye... hehe... sorry

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:24   #29
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ikke for å være slem, men jeg syns min samboers kommentar var ganske fin: "Hun der kan da umulig spise det hun sier de andre skal spise...... Hun var søren ikke mye sexy !"

Gammel 25-02-10, 11:25   #30
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Men hun føler seg sikkert sexy og det er jo det som er poenget, egentlig.

Gammel 25-02-10, 11:31   #31
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

...det var det jeg sa til ham også... Prøvde å forklare at det med å ta av og/eller komme i form er noe vi gjør for oss selv, ikke for mennene rundt oss.

Vil jo aldri inrømme for ham at jeg syns kommentaren hans var litt fin, men det viser at han er mer observant enn han var før Han spurte hvorfor hun pg de i programmet heller ikke kunne spise lavkarbo, for det virker iallefall

Gammel 25-02-10, 11:33   #32
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Om man føler seg sexy, uavhengig av hvordan en ser ut rent fysisk, så stråler det gjerne ut også. Jeg vil heller ikke være direkte slem, men av det jeg har sett av henne, synes jeg hun bare utstråler nedlatenhet og snerpethet.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:34   #33
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Jeg synes hun utstråler at hun tror hun er dronninga over verden jeg kanskje hun synes hun er ekstra sexy med makt? Vettasøren. Selvtilitt sliter ho hvertfall ikke så mye med, kan det virke som.

Gammel 25-02-10, 11:42   #34
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg synes hun utstråler at hun tror hun er dronninga over verden jeg kanskje hun synes hun er ekstra sexy med makt? Vettasøren. Selvtilitt sliter ho hvertfall ikke så mye med, kan det virke som.

Ja, nei, jeg skal ikke anta for mye om henne, men hun er ikke min type for å si det sånn

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:43   #35
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

neeei, jeg hadde nok funnet ei som var litt mindre dominerende og litt mer glad i livet

Gammel 25-02-10, 12:00   #36
Mr. Muscle
Medlem

Mr. Muscle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Mr. Muscle er ny på veien

Har prøvd, funket vel relativt dårlig. Men jeg ble da slankere. Har riktignok følt meg sexy ved enkelte anledninger, men det går fort over når jeg ser meg selv i speilet

Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:46   #37
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Er det noe hun ikke har, så er det kunnskap. Hun anbefaler f.eks. hele tiden at man skal spise klorofyll for å få mer oksygen i blodet. Men klorofyll krever lys for å lage oksygen. Det er ikke så mye sollys i magen til folk flest. Og OM det var det så mangler vi også gjeller til å ta opp oksygenet. Som Ben Goldacre sier - dette er noe de fleste 12-åringer vet, men det har tydeligvis gått Ms McKeith hus forbi

Klorofyll er bra mot dårlig ånde! Men det smaker gress....

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bare spis egg Kitt Generell ernæringsdebatt 29 13-02-09 19:04
Salami fra SPIS Impulsiw Ketolysekuren 3 25-10-08 17:28
Hva skal jeg spis når jeg er syk? trude.lutt Dr Lindbergs 2 03-03-08 14:12
Spis deg gravid! Iset Stoffskifte / hormonproblemer 1 19-08-06 00:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.