Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-10, 15:58   #1
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Hei.

Er ein student på 22 år, har vore overvektig sidan eg var eit born.
Veg ~115kg og er 185cm.

Eg byrja for nesten to månader sidan med trening, 3-5 gangar i veka, 30min jogging (>4km) + eg gjekk til og frå studiestaden min, som tilsvarer omtrent 1 time til halvannan time gange kvar dag i gjennomsnitt.

Altså eg føler eg får nok mosjon iallfall.

Problemet er at eg kjem frå ein veldig matglad familie, har 2 kokkar (storebror og far). Så eg tenkte at sidan eg elsker god mat, så skulle eg heller slanka meg med trening enn med kosthald. Kanskje ikkje lika effektivt, men eg kunne iallfall behalda matgleda.

Etter ca 2mnd har ikkje det hatt store resultater og eg er litt deppa.
Har omtrent ikkje gått ned 1kg. Har sjølvsagt fått bedre kroppsfysikk, utholdenhet osv, men dette var aldri motivasjonen min.

Så kom eg tilfeldigvis over dette her og tenker enten dette ellers gir eg f...

Så som student, forholdsvis fattig, som får nok mosjon, kva bør eg spisa? Egg spis eg allereie, frukostblanding, smør og mjølk og grønnsaker, null problem.

Mitt problem er BRØD og PIZZA. Mine to livsrettar. Brød med salami.. ost osv eller pizza med godt fyll og brokkoli <3

Dessutan har eg problemer med lunsj, kva skal eg lage lunsj av utan brød? Salat? Gulrot? Kålrabi? Knekkebrød? Pizza kan eg droppa, ev. finne noko lavkarbo alternativ. (eg lagar omtrent all maten min sjølv.)


Eg har skaffa meg ei badevekt og eg har skaffa meg eit måleband. Eg skal laga meg nokre grafar over framgongen min. Går det ikkje denne gongen, så får det berre vera :/

Har lest ganske mykje her inne ang. lavkarbo og oppskrifter (egg og fløte... dyre den fløten :>) og tips til nybegynnarar.


Nokon som kan (relatera og) gi nokre peikarar på kva eg kan ha gjort feil osv?

Forhaldsvis mykje mosjon, dog går resten av dagen til å sitja forran lesebøker og datamaskin/tv.
Motivasjonen er ganske simpel, bli slankare slik at eg kan finna meg ein kjæreste og endeleg bli kvitt god gammel ostepopp flesk

Eg spiser alltid ein stor og god frukost med som regel brød, frukt, mjølk/vatn og kaffi.

Når eg trener plar eg spise ei frukt etterpå (eple eller banan). Kanskje droppe dette mtp karbohydrater?

Treningen er jogging som nemnt øverst.


Håper på litt god tilbakemelding

Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 16:05   #2
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Sv: Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Jeg tror de fleste "slankeleie" vil klare seg på LK.
Selv tok jeg av 6 kilo på 1mnd. Da spiste jeg god mat,når jeg hadde lyst. Brød ja,-det savna jeg og ei stund,men det går som regel over det savnet,er mest vane tror jeg. Eventuelt kan man bake LK-brød,og ha det som en erstatning. Fyll på med deilig pålegg.
Ellers så bør en kutte ut frukt ja,og heller gnofle litt grønnt. Er jo vaner,-eller rettere sagt uvaner vi har tillært oss...Er bare å snu litt på flisa. Lavkarbo har også masse godt i oppskrifter,er bare å titte innom der. En finner mye der!
Ellers er jeg relativt ny her,så jeg er ikke den som kan gi mest råd her,-men velg fettrik mat,fremfor frukt og brød...Istede for poteten,så finnes mye annet godt!

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 16:34   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Hei,
Her er en link til en tråd der jeg har samlet sammen essensiell informasjon vedrørende forumet og lavkarbo:
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 21:26   #4
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Sv: Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Korleis bør eg forhalde meg til mjølk? elsker mjølk over alt på jord. Skummet mjølk har eg drukket ein lang periode no.. det skulle jo vera så sunt

Bør eg venna meg til å drikka h-mjølk?

Kva med grønsaker? ingen rotfrukter altså, dvs. også gulrot og kålrabi?

Mais, høyrer det heima?


Nokon oversikt over kva enkelte produkter inneheld, har liksom aldri tenkt på kva f.eks. agurk inneheld :/


ps: Kor får eg kjøpt "soyaproteinpulver" til brødbakst? er det dyrt? er det godt?

Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 21:28   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Her kan du sjekke innholdet i de fleste varer, inkl agurk
Melk er igrunn ikke særlig lavkarbovennlig, men siden du ikke følger en fast filosofi er det helt opp til deg og hva du tåler/trives med

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 21:40   #6
Atir
Medlem
 
Atir sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 298
Atir er på en erverdig vei

Sv: Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Mennesker er den arten som drikker en annen arts melk, selv i voksen alder......
Å drikke fersk kumelk er ganske nytt det ble først vanlig i begynnelsen av forrige århundre.
Mais er no good.
Tenk på at grønnsaker du spiser skal gro over jorden, altså ikke rotgrønnsaker, poteter.
Jeg har lært svært mye ved å lese her inne.
Lykke til dette kommer til å gå fint

__________________


Atir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 21:46   #7
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Sv: Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Eg fann ei anna sida som også virka veldig bra.

http://www.næringsinnhold.no/

Har nett peist i meg 3 egg med ost, kvitlauk og litt linfrø. Får gi vekk karbomaten eg har i kjøleskapet, 2kg med poteter, 3 kneipbrød. masse ris og pasta

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 23:43   #8
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Opprinnelig lagt inn av Gange, her.

Eg fann ei anna sida som også virka veldig bra.

http://www.næringsinnhold.no/

Denne virka mer oversiktlig enn matvareguiden.no

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:33   #9
Øyværing
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 10
Øyværing er på en erverdig vei

Sv: Heilt ny. Samletråd for oppstart.

Hei, Gange!

Eg påstår ikkje at eg er nokon kosthaldsekspert, men eg har halde på med dette sidan tidleg i oktober og kvitta meg med 30 kg. Eg et ikkje rar mat, er glad i god mat - og synest ting går glimrande. Har akkurat vore i barnedåp, har brote alt som heiter diett og spist fem store fat med haugar av kaker og desserter - utan å leggja på meg eitt gram. Her nokre tips som funkar for meg - prøv ut eller forkast.

1. Mjølk

Eg er glad i mjølk og mjølkeprodukt, men har etterkvart bytt ut kva eg et/drikk. Tommelfingerregel: Feitt og surt. Heller surmjølk enn søtmjølk, heller fløyte enn skummamjølk. Eg har fløyte i kaffien, til frukost et eg rein seterrømme med litt syltetøy/bær blanda med kveitekli. Eg et feite ostar (Selbu blå, fersk parmesan), gjerne med smør på.

2. Du bruker nokre veker på å omstilla kroppen. For min del minna det veldig om å slutta med tobakk: Kroppen er like innstilt på sin daglege dose med karbohydrat og insulinstigning som han blir innstilt på nikotin. Vær litt hard med deg sjølv til du merker at kroppen sin rytme når det gjeld svolt og matlyst har endra seg. Og om du merkar at du må ha noko, ha for handa noko som er feitt og utan karbohydrat, og som du synest er godt.

3. For min del la eg om måltidsmønsteret heilt - medan eg før åt kvar tredje time, et eg no til vanleg berre to gonger for dag, med eitt hovudmåltid. Her trur eg vi er ulike, og må finna vår eigen rytme. Men vær obs på at matlyst også er vane - og at mange av oss har vent oss til å eta for ofte. Du har funne din eigen rytme når du synest det funkar OK at du et når du har vorte god og svolten, og at du kan reisa deg god og mett frå matbordet.

4. Du trener mykje. Mi røynsle er at trening kan drepa apetitt. Eg får rastlaus matlyst (karbohunger) eit par timar etter at eg har ete ein god middag. Om eg tek ein skikkeleg joggetur då, er eg ikkje svolten når eg kjem heim igjen - då er eg tørst, og drikk mykje vatn (eller sitronvatn). Trening kan vera bra for fysisk velvære og for å kvela matlyst - og kan såleis bidra til vektreduksjon. Men eg trur den indirekte verknaden er viktigare enn kaloriane du forbrenn under ein joggetur.

5. Kos er viktig. Varm drikke - kaffi med fløyte, varm te eller liknande - kan vera kos utan kaloriar. Finn ut kva du trivst med, og unn deg kosestunder innimellom.

6. Når du har kutta kraftig på karbohydratar ein periode: Prøv deg fram og finn mat du likar! Smakssansen endrar seg. Du likar brød med salami? Finn deg ei god spekepølse - ikkje ferdig oppskore, men heil. Skjer tjukke skiver, og et med tomat til. Eit stykke parmesan? Jarlsbergost med røykt laks? Sei med steikt lauk og rømmesaus? Poenget er: Er du glad i god mat, bør du halda fram med det. Svært mykje god mat inneheld omtrent ikkje karbohydratar. Gå på jakt etter dei nye livrettane dine!

7. Dette dreier seg også om motivasjon. I staden for å eta ofte og billig: Et sjeldnare og betre. Gle deg til neste måltid - og nyt smaken av skikkeleg mat som ikkje er spedd ut med det daglege karboforet. Potet og ris smakar i grunnen ikkje så mykje - ei skikkeleg lammesteik er betre mat!

8. Ikkje ha det for travelt. Pressar du kroppen for mykje, slær det berre tilbake. Er du framleis svolten etter middag - et litt meir.

Lukke til!

Øyværing er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tapas og Meze (samletråd) trillian78 Middag 16 17-05-13 14:48
Samletråd for oppskrifter uten dyre og "sære" ingredienser Lollypop! Frokost og kveldsmat 12 11-01-10 18:57
Heilt i hundre Trille Livets lyse side 10 11-03-08 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no