![]() |
#851 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg har jo alltid mensen jeg. Men har ikke hatt mensen på en stund no så tror den er blitt normal igjen. Men det kan jo være eggløsning. Sist redigert av 65kgmamma=perfekt : 18-04-10 kl 12:21. Årsak: skriveleif |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
![]() |
![]() |
#852 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hei jenter er deppa selv i dag.. ser jo ut som en bulldoser jo.. ja har sett bilder fra solstrand av megselv.. hvær gang jeg begynner å føle meg normal så får jeg set meg selv.. sukk.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#853 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Huff da, Mona du har jo gått ned mye |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?takk for gratulasjonene alle sammen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#855 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 47
![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Var sikker på at jeg hadde gått ned litt i helga og hopper på vekta i mårrest med stor iver... :/ det var bare tull. Lurer på om digitalvekta mi har hengt seg opp? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
![]() |
![]() |
#856 |
Medlem
Hvor: Ullerøy
![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Føler så inderlig med deg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
![]() |
![]() |
#857 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Føler veldig med deg 65kgmamma=perfekt ... veldig kjedelig når vekta hopper opp og ned !! Men ikke gi deg da -- det går nedover !!! tilslutt... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg ?
![]() |
![]() |
#858 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Tuuuuuuuusen takk for all støtte og gode råd
Wevi klemmer tilbake til deg
Ja skaldemann er vel ikke heeelt det samme.. Men det er no kjekt at du popper innom i blandt |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Så bra, 65kg, da var det nok vann, ja! Kanskje du har spist litt mer salt enn vanlig? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#860 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?HIhi trodde jeg hadde lest alt og så poppa du inn =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#861 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Så bra at vekta er på tur ned igjen allerede 65kgmamma! Håper resten er vekk i morgen tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?God natt folkens måtte alle kiloer renne av i løpet av natta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Seniormedlem
Hvor: Kristiansund
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?God morgen jenter |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#864 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 49
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Etter en travel helg uten tid til nett er det så hyggelig å komme inn her! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
![]() |
![]() |
#865 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ned 100 gram på meg denne uka. Jeg forventet at det ville bli lavt denne uka etter 1,4 kg ned forrige uke. Håper det blir bedre neste uke. Jeg hadde jo en stor drøm (og null tro |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?God morgen
Tok visst feil der ja gitt
Jeg syns 100 gram ned er bra, for jeg pleier å stå stille eller gå litt opp, etter et sånt kraftig vektap ene uken.. Håper du klarer 10 kg og kanskje 12 også. Men du har uansett vært flink, 10% er jo dødsbra |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Glemte å skrife om min kanon gode frokost!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg tenkte jeg skulle holde meg low key på kampen i kveld. Mye greiere å utbryte et lite yess på RBK scoring enn å være den eneste på hele tribunen som reiser seg og jubler. Det lærte jeg forrige gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hurra! Etter glippen min på mange dager i påska, så viste vekta i dag endelig det samme som den gjorde før påske! Koster dyrt å skeie ut ja... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#870 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg har igjen klart å gå opp, men nå er jeg tilbake igjen og har tilogmed funnet frem "bibelen" så jeg leser meg litt opp igjen. På tide å bestille nye vitaminer også, begynner å nærme seg tomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Steg for steg, ikke tenk på det. Tenk at du har kost deg, og så tar vi en ordentlig kjøring nå frem mot sommeren |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#872 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Ja jeg er kjempe hæppi for det, og håper jo resten forsvinner i løpet av uken iallefall |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg er avhengig av paradise hotell!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#874 |
Seniormedlem
Hvor: Kristiansund
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Damer - har dere meldt dere på forumtreffet i sommer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 49
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Nannahs knekkebrød er nå spredd til resten av kontoret, og det faller i smak! Må vel lage oftere nå ja. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |