Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Mange som ikke har et normalt forhold til mat?Jeg kjenner meg igjen i så mye av dette. jeg har hatt perioder hvor min spising opptok all min tid - jeg planla ofte tre måltider fremover - og handlet i tre forskjellige butikker så folk ikke skulle se hva jeg kjøpte. Nå er jeg midt i et kurs i kognitiv tenkning - og føler for første gang at jeg har med meg hodet i livstilsendringen min - alt er så mye lettere og jeg er stolt av hva jeg har oppnådd så langt. Ikke minst i forhold til at hodet mitt er med |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse -
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mange som ikke har et normalt forhold til mat?
Jeg har vel aldri hatt noen ekstrem form for spiseforstyrrelse - men jeg spiser pga følelsene mine alt for ofte! Jeg må nok i lang tid "telle" maten min slik at jeg kan stoppe å spise når det er nok. Har merket flere kvelder i starten rastløshet og en følelse av hva skal jeg gjøre nå når jeg ikke kan spise mer? Tidligere har jeg da spist - av kjedsomhet? Så dette hjelper for at jeg skal bli mer BEVISST på mitt forhold til mat. Dessuten - uten karbs så har jeg ikke de verste cravingsene, og når jeg har de så har jeg mer enn nok "lovlig" mat å velge i - ikke noe som ødelegger fettforbrenningen feks. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mange som ikke har et normalt forhold til mat?"evt spiser et knekkebrød eller et eple istedet for en sjokolade eller en Risifrutti." |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 58
![]() |
Sv: Mange som ikke har et normalt forhold til mat?
Tro meg, jeg vet nøyaktig hva du snakker om! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mange av dere har blogg? Ikke her da ... | Venus | Generell diskusjon | 26 | 28-05-10 11:57 |
Er ost ikke så bra i forhold til vektnedgang? | fleur | Ketolysekuren | 6 | 13-11-09 18:20 |
Mitt forhold til mat | Helene | Fysisk og mental helse | 9 | 12-07-09 23:26 |
Hvor mange karber pr dag? Og hvorfor går jeg ikke ned? | Solfroken | Spørsmål og svar | 7 | 10-02-09 22:33 |
Hvor mange karber trenger hjernen når man ikke er i ketose? | Sugarpill | Spørsmål og svar | 5 | 19-08-07 19:54 |