Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-10, 10:50   #276
u-no-hoo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 23
u-no-hoo er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

VEIE- OG MÅLEDAG!

Har ikke gått ned mer siden onsdag, så det blir et vekttap på 3 kg siden start.

Når det gjelder cm så har jeg krympa 31 cm den siste uka, 48 cm tilsammen!
JIPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

Flink du er

Jeg angrer sååå på at jeg ikke målte da jeg starta. Nå som jeg ikke har gått ned noen ting den siste uka, hadde det kanskje vært greit å se om jeg har krympa likevel.

__________________


u-no-hoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 11:03   #277
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a
Post

Sv: Tråd for junistartere

Så kom den store dagen. I uke unnagjort med å spise deilig mat og lese som en hest på forumene for å lære mer .
Ser ut til at 2 kg er "spist" bort. Utrulig at dette virker.
Midjen har krympet til fra 89 til 80 cm...
rumpe fra 113 til 107
og lårene er nå på 61
så dette er tingen for å bli i form.
Hele fam. har begynt å få øynene opp for dette og skal bli herlig om min kjæres mageomfang på 104 cm er blitt mindre...

  Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 12:30   #278
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av u-no-hoo, her.

Flink du er

Jeg angrer sååå på at jeg ikke målte da jeg starta. Nå som jeg ikke har gått ned noen ting den siste uka, hadde det kanskje vært greit å se om jeg har krympa likevel.

Takk for det!
Det er veldig motiverende å se at jeg krymper selv om vekta står litt stille ja. Da er det jo noe som skjer likevel.
Begynn å mål deg nå!

Jeg klaga forresten på det tidligere i denne tråden at rumpa satt som støpt, den ville ikke krympe, men nå kan jeg melde om 5 cm i svinn! ENDELIG!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 15:04   #279
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Veiedag igjen! VEkten sier 83.7 kilo - altså har jeg bare gått ned 700 gram den siste uken, men det er helt greit. Siden jeg gikk ned 9 kilo på 2 uker før det var jeg forberedt på å stagnere, og siden jeg har mensen tenkte jeg at det var mulig jeg ville gå opp et par vannkilo også, så alt i alt er jeg veldig fornøyd!

Eneste som plager megg litt er vanvittige menssmerter og mye større blødninger enn vanlig, men jeg regner med det går seg til når kroppen får stabilisert seg litt mer

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 18:02   #280
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

jeg har heller ikke målt... angrer litt på det nå, for nå står det veldig stille, og det er fryktlig demotiverende... har ikke måleband heller. og glemmer bestandig å kjøpe..
huske det neste gang jeg skal til byen

for vekta går i allefall treeeeigt...!

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 19:27   #281
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Æsj, gruer meg til veie/måldag imorgen etter lørdagens utskeielser. Er ute av ketose enda, men satser på å være tilbake innen et par dager!

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 19:42   #282
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av kjegro, her.

Godt jobba
Jeg og mannen min er inne i vår 3. uke: Vi har gått ned ca 1 kg hver. Etter at det går så raskt de første 1-2 ukene, blir vi desverre litt utålmodige når det etterhvert går tregere...

Jeg vet godt at det er sånn, gikk ned 4 kg første uka sist gang, ogaå var det gjevnt rundt 1 kg hver uke etter det. Er godt fornøyd med det også ned er ned.

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 20:37   #283
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Fru X, her.

Mitt første innlegg her. Har fulgt litt med de to siste månedene. Begynte på lavkarbo i april. Følte det som å konvertere religion.... Har alltid vært fokusert på å spise mager mat og hadde problemer med psyken i begynnelsen når jeg spiste bacon og annen fet mat.....
Har nettopp kjøpt boken: "slank med ketolysekuren" og leser detaljert om dietten (som jeg allerede kjenner litt til). Har gått ned ca 10 kg siden 10.april ved å kutte ut karbohydrater.
Er det noen som vet om ketolysekuren vil ha mindre start-effekt på meg siden jeg allerede spiser lite karbohydrater?
Finnes det en liste over hva man kan spise/ikke spise på ketolysekuren? (synes boken ikke dekker dette spørsmålet godt nok, men mulig jeg ikke har kommet til den siden i boka enda....)
På forhånd, takk for hjelpen!

Hei,
Ser at du fortsatt ikke har fått noe svar, så her kommer noe tips i alle fall.
Når det gjelder mat så er det alt av reint kjøtt, fisk/skalldyr og fugl. Minner på at noen bacontyper inneholder sukker, en del kjøttpålegg kan være tilsatt stivelse og/eller sukker.
Når det gjelder grønnsaker så kan du spise alt som vokser over jorda bortsett fra mais, så kan man spise noe løk/hvitløk. Alt av friske og tørkede urter, ferdigkjøpte kryddermix inneholder veldig ofte sukker, finnes en del kryddermix oppskrifter her på forumet.
Gjentar meg selv: Husk alltid å lese varedeklarasjonen.
Mange på ketolyse har en tommelfinger regel om å unngå matvarer/ingredienser som inneholder mer enn 5 kh pr 100 g vare.
Godteri erstatninger kan være: litt nøtter da fortrinnsvis paranøtter, pekan, mandler som er de som har minst kh, men pass på det kan fort bli mye kh – hvem kan vel stoppe etter en neve nøtter. Av bær kan man spise begrensede mengder av bringebær, blåbær og jordbær, også her pass på at det ikke blir for mye.
Meieriprodukter, bl.a.: smør, fløte, seter rømme, cottage cheese, crème fraîche, tyrisk yoghurt.
Bare husk at dagens kh kvote skal i hovedsak komme fra grønnsaker og noe i fra meieriprodukter.
Dersom du har problemer med alt fettet så anbefales det å starte med lite fett for deretter å øke på.
Mulig at du ikke får den kick-starten mange får i og med at du har spist lite kh i forkant.
Har lagt inn denne linken tidligere i tråden, men nå i ny revidert utgave,
Til alle nykommere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 23:19   #284
xmanax
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 2
xmanax er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Da melder jeg meg inn her jeg også. Begynte for 2 dager siden og er nå i ketose *Jippi*
Jeg veier meg ikke av prinsipp, men trenger ikke en vekt for å se at jeg trenger å ta av 15-25 kilo.
Jeg kommer til å måle meg med jevne mellomrom, men ikke hver uke.

Mitt største problem er at jeg er skikkelig glad i alt som er søtt. Jeg har vel mer eller mindre spist godterier hver dag di siste årene. Jeg drikker derfor en del lightbrus akkurat nå for å komme meg forbi sukkerabstinenser fra H......

Mine delmål vil derfor bli å komme meg inn i forskjellige plagg jeg har lagt til siden.

Ellers så er jeg alenemor 100% til ei jente på 3 år og lurer litt på hvordan jeg skal kunne gjennomføre dette uten å måtte lage ulike ting til meg og henne til hvert måltid.

xmanax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 23:23   #285
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av xmanax, her.

Da melder jeg meg inn her jeg også. Begynte for 2 dager siden og er nå i ketose *Jippi*
Jeg veier meg ikke av prinsipp, men trenger ikke en vekt for å se at jeg trenger å ta av 15-25 kilo.
Jeg kommer til å måle meg med jevne mellomrom, men ikke hver uke.

Mitt største problem er at jeg er skikkelig glad i alt som er søtt. Jeg har vel mer eller mindre spist godterier hver dag di siste årene. Jeg drikker derfor en del lightbrus akkurat nå for å komme meg forbi sukkerabstinenser fra H......

Mine delmål vil derfor bli å komme meg inn i forskjellige plagg jeg har lagt til siden.

Ellers så er jeg alenemor 100% til ei jente på 3 år og lurer litt på hvordan jeg skal kunne gjennomføre dette uten å måtte lage ulike ting til meg og henne til hvert måltid.

Trenger ikke lage ulike ting Masse godt man kan lage!!!

Blomkålris, blomkålstappe (istedenfor potet)
brokkolipurre. Omeletter.. Kjøtt...salater

Barn merker vel ikke så forskjell på blomkål og potet hvis du moser det godt nok!

Masse masse god mat

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 23:34   #286
xmanax
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 2
xmanax er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jeg har ei som lever på grøt og pasta jeg da. Poteter og en del grønnsaker er komplett umulig å få i henne, så blir mye frukt.

xmanax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 23:38   #287
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av xmanax, her.

Jeg har ei som lever på grøt og pasta jeg da. Poteter og en del grønnsaker er komplett umulig å få i henne, så blir mye frukt.

Når hun er 3 år????? Hm...... Alle unger er vel forskjellige ja.

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 23:52   #288
u-no-hoo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 23
u-no-hoo er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jeg har også barn som lever på grøt og pasta. Det jeg gjør de dagene jeg lager mat de ikke liker, koker jeg bare litt nudler som de får i tillegg til deler av maten min. Det går veldig fort og barna er fornøyd.

Jeg har forresten bestemt meg for å kjøre en veldig streng uke.
Jeg skal prøve å kutte ut pepsi max, noe jeg vet kan bli veldig veldig vanskelig. Men jeg skal klare det. Må nok ta noen koffeinpiller, hvis ikke får jeg migrene med en gang.

Send meg noen lykke-til-hilsninger er dere snill, jeg vet jeg kommer til å slite helt forferdelig.

__________________


u-no-hoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 00:16   #289
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av xmanax, her.

Jeg har ei som lever på grøt og pasta jeg da. Poteter og en del grønnsaker er komplett umulig å få i henne, så blir mye frukt.


min datter på 3 år er sær på grønnsaker...så her er den nye favoritten blomkålmos...sier det er potetstappe jeg...hu merker ikke forskjell og blomkål og brokkolimos. er kapteinsabeltans skattekiste:P går 5 på

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 00:20   #290
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av siri0109, her.

min datter på 3 år er sær på grønnsaker...så her er den nye favoritten blomkålmos...sier det er potetstappe jeg...hu merker ikke forskjell og blomkål og brokkolimos. er kapteinsabeltans skattekiste:P går 5 på

hahaha finingen

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 06:04   #291
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Sitter her altfor tidlig om morran.... Er det flere som sover dårligere?
Jeg har våknet rundt kl 5 flere ganger denne uken, idag gadd jeg ikke ligge og prøve å sovene igjen, siden trøttheten kommer først når jeg MÅ stå opp "typisk"

Dagens frokost: 1/2 yop yuogert med cf og nøtte musli nam nam

Hvordan klarer dere å måle lårene deres? :vetikke: Jeg sliter med det jeg, for jeg vet aldri fra gang til gang, hvor på låret jeg målte......hmmmm?

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 06:15   #292
kjegro
Juniormedlem
 
kjegro sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 34
kjegro er på en erverdig vei
Wink

Sv: Tråd for junistartere

God morn, Pingunn :-)
Jeg starter idag på min 4.uke. Jeg merker ikke noe til at jeg sover dårligere, mere trøtt om kveldene men ikke om morgenen. Har alltid vært morgenfugl .
Jeg målte rundt midjen de første 2 ukene men, som deg , klarte heller ikke å huske akkurat HVOR jeg målte. Så kutta det ut. Finn heller frem en bukse/jakke som er for trang. Slik klarer jeg å måle best . Kan kanskje være bedre enn målebånd for oss glemske

__________________


kjegro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 06:31   #293
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

kjegro: Buksa var lurt, har flere liggende som har blitt litt trange ja. skal huske å teste de med gjevne mellomrom. :nikker:

Jeg har heldigvis barn som elsker grønnsaker. De sitter å gomler og koser seg, Jenta mi kunne sikkert levd på kun grønnsaker. Er altid det som går først. Så lenge det er rene grønnsaker, ikke blandet med saus/ost osv.
Jeg pleier å koke litt pasta i tilleg til mann og barn, ellers spiser vi det samme. Om de ønsker noe som jeg ikke kan spise, så spiser jeg en deilig salat til middag. :nam:

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 10:16   #294
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Alrighty! Veiingen idag var ikke så ille som fryktet, til tross for helgens sjokoladefrenzy!

Så, from the top:

1/6-8/6: fra 91,9 kg til 89,7 kg = 2,2 kg
8/6-15/6: fra 89,7 kg til 88,8 kg= 0,9 kg
15/6-22/6: fra 88,7 kg til 87,9 kg= 0,8 kg
Totalt = 3,9 kg

Har ikke målt idag, er som noen skrev her oppe, husker ikke nøyaktig hvor vi målte, så bruker heller de fryktelige uniformsbuksene på jobb som målebånd, og de er blitt romsligere

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 11:10   #295
rik
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 39
rik er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

[quote=JKBB;893797]Er det noen spesiell grunn til det? At du ikke tenkte å måle deg til å begynne med?

Hadde ikke planer om å stresse med måling siden jeg veier meg, da dette er for meg et langttids prosjekt uten mas og stress. Tid har jeg masse av, men alderen er litt høy i forhold til å ta av meg mange kilo for fort som mange unge. Merker på klærne nå at det var dumt at jeg ikke målte meg, men betyr ikke så mye egentlig. Må vel fornye litt på garderoben etter hvert.
Har nok å ta av og nok av tid, så holder meg i ketose og det skjer noe med kroppen. Da er jeg kjempe fornøyd. Har fått energi tilbake og normalt blodtrykk og blodsukker. Hva annet kan man gjøre en å være fornøyd

rik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 11:55   #296
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a
Question

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Veiedag igjen! VEkten sier 83.7 kilo - altså har jeg bare gått ned 700 gram den siste uken, men det er helt greit. Siden jeg gikk ned 9 kilo på 2 uker før det var jeg forberedt på å stagnere, og siden jeg har mensen tenkte jeg at det var mulig jeg ville gå opp et par vannkilo også, så alt i alt er jeg veldig fornøyd!

Eneste som plager megg litt er vanvittige menssmerter og mye større blødninger enn vanlig, men jeg regner med det går seg til når kroppen får stabilisert seg litt mer

Hei lurte litt på det samme med mensen jeg. Har kommet i overgangsalderen og har ikke hatt blødning på 1,5 år..men trur du ikke jeg fikk litt denne uken jeg har vært i ketose...undrer veldig om noen kan svare på dette..

  Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 12:31   #297
Mermaide
Nytt Medlem
 
Mermaide sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Porsgrunn
Innlegg: 2
Mermaide er på en erverdig vei
Cool

Sv: Tråd for junistartere

Hei på dere!
Jeg er ny her og som dere startet jeg i juni nærmere bestemt den 12juni.
Fant ut at jeg ikke trengte å vente til mandag.
Jeg går på en selvkomponert kur og har gått ned 6 kilo den første uken og er svært fornøyd med det. Lurte på om det var noen her som har gode tips om hva som er kjekt å ha med seg når en drar på lange bilturer å ikke kan finne noe som er "sunt" for meg på feks. bensinstasjoner eller ting en ikke trenger å koke for å spise?

__________________


Mermaide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 13:19   #298
KariMari
Nytt Medlem
 
KariMari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Holmestrand
Alder: 54
Innlegg: 4
KariMari er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Heisann!

Da er første uke unnagjort, og jeg har godt ned 1.9 kg. Er SÅ fornøyd.
Var litt spent på om lavkarbo mat var noe for meg, men det har godt over all forventning. Litt godtesug innimellom er det jo, men alt i alt er dette et kjempeopplegg. Har vært god og mett hele tiden, og det er viktig for meg da jeg altfor ofte før småspiste for mye mellom måltidene. Motivasjonen er på topp og tomlene opp for neste uke.

KariMari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 13:38   #299
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Mermaide, her.

Hei på dere!
Jeg er ny her og som dere startet jeg i juni nærmere bestemt den 12juni.
Fant ut at jeg ikke trengte å vente til mandag.
Jeg går på en selvkomponert kur og har gått ned 6 kilo den første uken og er svært fornøyd med det. Lurte på om det var noen her som har gode tips om hva som er kjekt å ha med seg når en drar på lange bilturer å ikke kan finne noe som er "sunt" for meg på feks. bensinstasjoner eller ting en ikke trenger å koke for å spise?

Hei,
I og med at du har egenkomponert så er det du som er eksperten på hva som er lovlig, sunt etc. Du nevner heller ikke hvor på lavkarbo skalaen du ligger, så vanskelig å gi noen konkrete råd og tips da du vil kunne få helt forskjellige anbefalinger om du oppgir at om spiser ketogent eller for eksempel i henhold til Lutz (72 kh pr dag).

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 14:13   #300
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tråd for junistartere

Woooohoooooo Første olabuksa passer!!!!!
Meg--><--Kiloene

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no