Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-10, 20:53   #76
kineserbolle
Medlem
 
kineserbolle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 55
kineserbolle er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Høres ut som min dag det Men jeg er også helt ny og skal strenge meg til etterhvert

__________________
Kommer sterkere tilbake!
kineserbolle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:00   #77
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Ja, må få til å strenge meg til etterhvert jeg å
Er første dagen jeg teller karbene, så ikke værst å havne under 15 første dagen

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:38   #78
Linky
Nytt Medlem
 
Linky sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 3
Linky er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av maxtek, her.

Samt dette med veiing. Joda man kan sikkert gå opp og ned fra dag til dag. Men jeg veier meg hver dag på morgenen, og det gir meg bedre motivasjon med daglig veiing. Vekttapet blir jo ikke mindre av den grunn.

Du er som meg, en lite veie nazi
Jeg veier meg også hver dag, føler jeg får best kontroll på den måten.
Nå er det endelig slutt på mine utallige sultekurer, det eneste jeg angrer på er at jeg ikke har begynt på dette før nå.
10 kilo skal bort, og de skal fa** ikke tilbake

Lykke til alle sammen!!

Linky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:48   #79
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Føler meg så usikker på om jeg egentlig følger kuren nå.. Jeg holder karbogrensen, men føler jeg spiser for usunnt alikevell.. Frokosten idag ble eggerøre av to egg, me to skiver mager salami (0 karberoppi) Til lunsj ble det en skyr (6,6 karber) og en pepsimax, middag ble to hamburgere med ost på og rundt 150 gram agurk og litt sopp.(hamburger uten brød vell å merke) og til dessert ble det 50 gram jordbær og 80 gram fløte. Er dette etter kuren? eller blir det for "usunnt"?

Hei,
Ikke akkurat usunt men litt skjevfordeling på hva du bør bruke kh kvota di på. Kh kvota skal i hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over jorda (minus mais) samt litt løk og noe meieriprodukter. Skyr tar litt for mye av kh kvota på ketolysekuren. …og hvor er fettet, mager salami…??? Ingen lettprukter på ketolysekuren. Husk at bladsalater og agurk inneholder veldig lite næring, vær flink med å variere med grønnsakene. Ha gjerne en dæsj med fløte når du lager omelett/eggerøre og gjerne noe grønnsaker. Jordbær i begrensede mengder med fløte er ok en gang i blandt på ketolyse.
Oppsumering dagens meny: alltfor lite grønnsaker for mye av kh kvota de går med til både skyr og jorbær m/følte og alltfor lite fett.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 22:22   #80
SiljeG
Juniormedlem
 
SiljeG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 20
SiljeG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg er også med..!

Skal ned 10kg....

Og skal klare det

SiljeG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Trening gir mening...:) Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 22:51   #81
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Ikke akkurat usunt men litt skjevfordeling på hva du bør bruke kh kvota di på. Kh kvota skal i hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over jorda (minus mais) samt litt løk og noe meieriprodukter. Skyr tar litt for mye av kh kvota på ketolysekuren. …og hvor er fettet, mager salami…??? Ingen lettprukter på ketolysekuren. Husk at bladsalater og agurk inneholder veldig lite næring, vær flink med å variere med grønnsakene. Ha gjerne en dæsj med fløte når du lager omelett/eggerøre og gjerne noe grønnsaker. Jordbær i begrensede mengder med fløte er ok en gang i blandt på ketolyse.
Oppsumering dagens meny: alltfor lite grønnsaker for mye av kh kvota de går med til både skyr og jorbær m/følte og alltfor lite fett.

Jeg bruker mager salami, for det er uten karber, dessuten synes jeg den maker bedre, men skal bytte når denne pakken er tom. For lite fett? jeg føler jeg får for mye jeg.. Å den skyr tingen er jeg enig med, men det ble en liten "nødlunsj" for jeg var på skolen lengre enn jeg trudde, så jeg mener på at skyr var det eneste jeg kunne kjøpe på butikken så jeg kan ha på kuren så ikke trenger matlagning.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 13:53   #82
Muffin
Juniormedlem
 
Muffin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 55
Innlegg: 26
Muffin er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Sjekk bloggen til LenaBeatrice; jeg har laget tekaker og får dekket brødbehovet av bare å ha de i fryseren. Spiser egg/bacon/laks med ulike varianter til frokost og salat til lunsj
Videre er det en lavkarbokokebok på forumet; se denne linken. JEg er helt overveldet over alle oppskriftene som finnes for lavkarbomat; det er ikke noe problem å holde seg på denne stien hvertfall

Takk for tips!

Fikk ikke fram oppskriftene i lavkarbomatboka, ble noe tull på maskinen, men skal få mannen til å hjelpe meg i ettermiddag.
Har spist mye egg og laks til frokost jeg også, eggerøre eller omelett, men kjenner at jeg begynner å bli lei egg allerede etter en uke.

Har hatt veiedag i dag, og gått ned 2, 5 kilo første uka. Sikkert mest vann. Skal finne "veietråden", og skrive meg opp der.

Muffin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 13:55   #83
tingelinge
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4
tingelinge er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

jeg hiver meg på denne tråden, hev meg på juli , men så så jeg at det var jo en tråd for august også skal på biblioteket å låne "bli slank med ketolyse" senere i dag
gleder meg til å komme i gang. Noen andre som bare leser boka, eller har alle bestillt tabletter å slikt på nette ?

tingelinge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarb Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 16:35   #84
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av tingelinge, her.

jeg hiver meg på denne tråden, hev meg på juli , men så så jeg at det var jo en tråd for august også skal på biblioteket å låne "bli slank med ketolyse" senere i dag
gleder meg til å komme i gang. Noen andre som bare leser boka, eller har alle bestillt tabletter å slikt på nette ?

Den boka er råbra!
Jeg har ikke bestilt de tablettene å slikt enndå, men går på vanlige multitabletter (vet det er en fattig erstatning, men sånn går det når ønkonomien ikke er helt med :/ ) Men, skal snart på nettet å kjøpe de ketosestixene

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:12   #85
tingelinge
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4
tingelinge er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Den boka er råbra!
Jeg har ikke bestilt de tablettene å slikt enndå, men går på vanlige multitabletter (vet det er en fattig erstatning, men sånn går det når ønkonomien ikke er helt med :/ ) Men, skal snart på nettet å kjøpe de ketosestixene

Selfølgelig hadde de ikke den boka på vårt bibliotek :P typisk. noen som vet en nettside en kan lese skikkelig om ketolyse, liksom om hvilken mat en skal spise og hvor mye å sånnt ? Har ikke penger til å kjøpe boka enda :/ men har kjøpt inn kyllingfille og brokkoli og blomkål som jeg skal ha i kveld og i morgen

tingelinge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarb Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:52   #86
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av tingelinge, her.

Selfølgelig hadde de ikke den boka på vårt bibliotek :P typisk. noen som vet en nettside en kan lese skikkelig om ketolyse, liksom om hvilken mat en skal spise og hvor mye å sånnt ? Har ikke penger til å kjøpe boka enda :/ men har kjøpt inn kyllingfille og brokkoli og blomkål som jeg skal ha i kveld og i morgen

Du kan jo lære mye bare av å lese her
også kan du jo ta en kikk på ketolyse.no

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 18:41   #87
bolleblondina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 11
bolleblondina er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Da får jeg slenge med med jeg også :-) 10 kg skal bort!

Er 34 år og bor i Oslo. Har alltid hatt litt ekstra og vært på slanker´n mer eller mindre hele livet. For 10 år siden gikk jeg ned 12-13 kg, men desverre er de alle kommet på igjen,og i et forrykende tempo de siste par årene...
Har små-forsøkt meg på lavkarbo noen ganger før (et resultat var at jeg gikk OPP i vekt...), men dette er første gang jeg gjør det skikkelig seriøst. Har ikke lest boka (men den får jeg på fredag), og kosttilskudd og ketostix er innkjøpt! Må innrømme at jeg har litt problemer med å venne meg til fettinntaket (er på dag 2...) siden jeg alltid har hatt fett-fobi og vært kaloriteller tidligere...Men er ved godt mot!!!

Synes det er hyggelig med kjentfolk her inne! Noen som jeg visste om, og andre som jeg ikke visste om :-D

Veiedag: onsdag (Jeg GLEMTE nemlig å veie meg den første dagen! Tro det eller ei!)

__________________


bolleblondina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 20:25   #88
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av bolleblondina, her.

Må innrømme at jeg har litt problemer med å venne meg til fettinntaket (er på dag 2...) siden jeg alltid har hatt fett-fobi og vært kaloriteller tidligere...Men er ved godt mot!!!

Hei,
For de som sliter med fettforbi så anbefaler vi å begynne med litt fett og øke på etter hvert. Anbefaler deg å lese alle fettrådene som det er linker til i denne tråden, masse bra informasjon som hjelper på fettforbien
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:16   #89
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Hadde en megakrise på mandag.
Noen snille sjeler hadde kjøpt akkurat det godteriet jeg liker best og puttet det i en godteribolle slik at alle kunne forsyne seg. Jeg var standhaftig og klarte med hjelp av litt mørk sjokolade å motstå det.
Problemet nå er at sukkersuget er blitt utløst og jeg sjesser noe fryktelig på godteri.
Har enda ikke sprukket men det har vært veldig nært noen ganger. Noen som har noe godt tips for hva jeg kan gjøre for å komme på rett spor igjen ?

Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:21   #90
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Idag føler jeg jeg har klart meg litt bedre. hamburger med ost til frokost, en hamburger til med ost og skyr (4,1) til lunsj. wok til middag med 40g brokkoli 50g sopp 90g kinakål 25 g løk og en del kylling. Så hadde jeg et lite måltid med en skive fiberrik (2,7) 4g kremost og en skive salami (mager) til kvelds hadde jeg 4 skiver bacon og to kokte egg.. Er dette noe bedre enn det jeg hadde igår?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:44   #91
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg er overrasket over hvor greit det går med maten denne gangen. Den første gangen jeg gikk synes jeg å huske at jeg styrte mye mer med maten hele tiden. Nå går det helt naturlig. Tror mye er takket være Nannahs knekkebrød og annet lavkarbobrød. Lettere å slenge i seg noe til frokost uten å måtte stå å lage mat først. Takler fortsatt ikke omelett etter forrige runde da det ble mye omelett hele tiden. Vaniljekesam er også en fin ting

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:31   #92
hmmm
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 72
hmmm er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei hei!
Mye jeg skulle kommentert, men ingenting husker jeg....

Jeg har forresten fått blødningsforstyrrelser. (sorry gutter...)
Har leita litt her inne på forumet, og det er tydligvis ikke så uvanlig. Bare jæ.... kjiipt...

Jaja. Sånn er det vel bare. Det er vel en liten pris å betale dersom kroppen får det bedre!

Sov godt alle sammen!

__________________


hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:55   #93
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Titania, her.

Hadde en megakrise på mandag.
Noen snille sjeler hadde kjøpt akkurat det godteriet jeg liker best og puttet det i en godteribolle slik at alle kunne forsyne seg. Jeg var standhaftig og klarte med hjelp av litt mørk sjokolade å motstå det.
Problemet nå er at sukkersuget er blitt utløst og jeg sjesser noe fryktelig på godteri.
Har enda ikke sprukket men det har vært veldig nært noen ganger. Noen som har noe godt tips for hva jeg kan gjøre for å komme på rett spor igjen ?

Hei,
Søtsug: pass på å få i deg nok fett i løpet av dagen, i tillegg er det mange som synes det hjelper med krom.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 01:28   #94
ellemelle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 4
ellemelle er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Da slenger jeg meg på her. Vil gjerne ned på 48 kg igjen (hei, jeg er en spedbygd, bitteliten asiat - ikke rynk på nesen) etter et år med overspising som har ført til 6 kg ren fett ekstra. Fullt klar over at det ikke er mye å miste i forhold til å vurdere ketolyse, men til og med litt fullkornsris på generell lavkarbo sender meg rett til karbohelvete med 3 bøtter Ben & Jerry's og så mange Krispy Kremes som er fysisk mulig å få i meg. Jeg har et følelsesmessig anstrengt forhold til karbs, for å si det mildt.

Vekt i dag tidlig: 54 kg. Testet forsiktig ut ketolysemat i dag for første gang for å se hvordan jeg likte det, og det gikk overraskende greit. Speilegg og sopp til frokost, omelett til lunsj og 700g reker til middag. I motsetning til alle forsøkene på "normal kost" à la Grete Roede, har jeg ikke hatt behov for å hive i meg karbs i dag. Er også mindre oppblåst enn på lenge og gleder meg til magen ikke stikker lenger ut enn puppene.

ellemelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 09:12   #95
nina75
Juniormedlem
 
nina75 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 33
nina75 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei! Jeg heter Nina, og jeg har fått 3 barn de siste 5 åra og gradvis har vekta økt. Veier nå 30 kg for mye . Leser meg nå opp på ketolysekuren, og skal handle inn og skal bake litt brød, lage kjøttboller osv nå før helga. Så på mandag braker det løs.

nina75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 10:45   #96
hmmm
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 72
hmmm er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Velkommen alle!

__________________


hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 12:04   #97
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av bolleblondina, her.

Da får jeg slenge med med jeg også :-) 10 kg skal bort!

Er 34 år og bor i Oslo. Har alltid hatt litt ekstra og vært på slanker´n mer eller mindre hele livet. For 10 år siden gikk jeg ned 12-13 kg, men desverre er de alle kommet på igjen,og i et forrykende tempo de siste par årene...
Har små-forsøkt meg på lavkarbo noen ganger før (et resultat var at jeg gikk OPP i vekt...), men dette er første gang jeg gjør det skikkelig seriøst. Har ikke lest boka (men den får jeg på fredag), og kosttilskudd og ketostix er innkjøpt! Må innrømme at jeg har litt problemer med å venne meg til fettinntaket (er på dag 2...) siden jeg alltid har hatt fett-fobi og vært kaloriteller tidligere...Men er ved godt mot!!!

Synes det er hyggelig med kjentfolk her inne! Noen som jeg visste om, og andre som jeg ikke visste om :-D

Veiedag: onsdag (Jeg GLEMTE nemlig å veie meg den første dagen! Tro det eller ei!)

Velkommen, kult at du er med!! Det som er så bra med denne slankekuren, er at den er den siste i vårt liv. Sees på trening i morgen! Klem fra K :-)

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 12:15   #98
ellemelle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 4
ellemelle er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hohoi, -2.5kg på 1 dag. Vann, selvsagt, men absolutt motiverende. Regner med at det går mye treigere fra nå av. Jeg liker å veie meg hver dag så jeg har oversikt og kan justere inntaket deretter.

ellemelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 12:20   #99
Stor&liten
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 76
Stor&liten er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Da har jeg "snikeveietmeg" igjen Og vekten viser fremdeles neddover. I morgen har jeg veiedag, og gleder meg til å se om vekten fra i dag til i morgen er stabil

__________________



Stor&liten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 12:35   #100
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Stor&liten, her.

Da har jeg "snikeveietmeg" igjen Og vekten viser fremdeles neddover. I morgen har jeg veiedag, og gleder meg til å se om vekten fra i dag til i morgen er stabil


Jeg snikveier meg hver dag. Etter meget stort inntak av (salt) serronoskinke en dag ble jeg kjempeirritert, men stort sett er det bare morsomt.

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no