Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-10, 19:20   #151
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Blir nok snart din tur også!
Men, skal man sjekke på kvelden??

Da er det kanskje ikke sikkert jeg er i ketose da.. :/

Den skal sjekkes på kvelden har jeg forstått ja. Les mer i boka om ketolysekuren+her inne på forumet.

  Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:43   #152
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Den skal sjekkes på kvelden har jeg forstått ja. Les mer i boka om ketolysekuren+her inne på forumet.

Jo, jeg sjekket litt rundt, så får heller teste meg i kveld.. Satser på jeg er i ketose da!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:46   #153
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Får slenge meg med jeg også! Startet 17. august og har vært i ketose fra dag 1.
Føler jeg har brukt uendelige summer på mat.. Men så måtte jo kjøleskapet fylles da jeg kom fra sommerferie. I morgen er første skoledag, og er veldig spent på hvordan hverdagen vil føles med denne nye livsstilen min!

Målet er optimalt å gå ned 20 - 25kg for å havne på en 'normal' BMI. Jeg investerte i ei fitnessvekt (Tanita) så jeg har også oversikt over muskelmasse, fett- og vannprosent. Den forteller meg naturligvis at fettprosenten min er ganske høy.. :P
Tenker å veie meg søndager, selv om jeg har gått på hver dag siden jeg fikk den. Og jeg har gått ned i alle fall et halvt kg!

Er forøvrig 20 år og student som bor i kollektiv. Tenker at jeg er heldig som har fullstendig kontroll over hva som er tilgjengelig av mat, tviler på at jeg ville klart dette her om jeg bodde med familien. :P
Har kjempet med kiloene i mange år, og anser lavkarbolivsstil som min 'last resort'. For øyeblikket er jeg opptatt av å finne div. retter som jeg liker og som er enkle å lage, og i tillegg er snille mot et studentbudsjett. Skal bake knekkebrød til uka!

Har dere andre merket noe til svetting (endret svettelukt) og ånde?

Selv har jeg ikke fått noen direkte kommentarer enda, men mener selv å merke at noe er annerledes. Har startet med munnskyllevann og tar vanligvis 2 stk Frisk Pust sugetabletter i løpet av dagen, når jeg syns jeg merker at noe kanskje er på ferde.
På trening kjenner jeg selv at svetten min lukter litt spesielt, men kjenner ikke selv at den er spesielt stram eller 'ekkel'. Men det kan jo oppleves annerledes for de rundt.. :P I tillegg 'fortsetter' jeg å svette mer når jeg er ferdig med treninga, inntil jeg får kommet meg i dusjen. Det bare pipler og renner!


Sist redigert av Medli : 22-08-10 kl 19:54.
Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:02   #154
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Medli, her.

Får slenge meg med jeg også! Startet 17. august og har vært i ketose fra dag 1.
Føler jeg har brukt uendelige summer på mat.. Men så måtte jo kjøleskapet fylles da jeg kom fra sommerferie. I morgen er første skoledag, og er veldig spent på hvordan hverdagen vil føles med denne nye livsstilen min!

Målet er optimalt å gå ned 20 - 25kg for å havne på en 'normal' BMI. Jeg investerte i ei fitnessvekt (Tanita) så jeg har også oversikt over muskelmasse, fett- og vannprosent. Den forteller meg naturligvis at fettprosenten min er ganske høy.. :P
Tenker å veie meg søndager, selv om jeg har gått på hver dag siden jeg fikk den. Og jeg har gått ned i alle fall et halvt kg!

Er forøvrig 20 år og student som bor i kollektiv. Tenker at jeg er heldig som har fullstendig kontroll over hva som er tilgjengelig av mat, tviler på at jeg ville klart dette her om jeg bodde med familien. :P
Har kjempet med kiloene i mange år, og anser lavkarbolivsstil som min 'last resort'. For øyeblikket er jeg opptatt av å finne div. retter som jeg liker og som er enkle å lage, og i tillegg er snille mot et studentbudsjett. Skal bake knekkebrød til uka!

Har dere andre merket noe til svetting (endret svettelukt) og ånde?

Selv har jeg ikke fått noen direkte kommentarer enda, men mener selv å merke at noe er annerledes. Har startet med munnskyllevann og tar vanligvis 2 stk Frisk Pust sugetabletter i løpet av dagen, når jeg syns jeg merker at noe kanskje er på ferde.
På trening kjenner jeg selv at svetten min lukter litt spesielt, men kjenner ikke selv at den er spesielt stram eller 'ekkel'. Men det kan jo oppleves annerledes for de rundt.. :P I tillegg 'fortsetter' jeg å svette mer når jeg er ferdig med treninga, inntil jeg får kommet meg i dusjen. Det bare pipler og renner!

Det du skriver med svetten kjenner jeg meg veldig igjen i! Jeg begynte på Mandag, så dette er min 7. dag... Har trent tidligere i uken, men i dag har jeg hatt vondt i hodet og vært litt kvalm. Trillet tur med sønnen min i halvannen time i dag, og jeg rett og slett STINKET når jeg kom hjem! Aldri opplevd det før...
Har bestilt stix men ikke fått de enda, men tror jeg er i ketose...

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:23   #155
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Medli, her.

Har dere andre merket noe til svetting (endret svettelukt) og ånde?

JA! Ikke ånden for jeg er ikke i ketose, men svetten! Jeg er varmere i kroppen enn før og svettelukta blir fort veldig søt og ekkel. Ingen som har sagt noe, men jeg kjenner det selv og synes det er ekkelt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:48   #156
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Det du skriver med svetten kjenner jeg meg veldig igjen i! Jeg begynte på Mandag, så dette er min 7. dag... Har trent tidligere i uken, men i dag har jeg hatt vondt i hodet og vært litt kvalm. Trillet tur med sønnen min i halvannen time i dag, og jeg rett og slett STINKET når jeg kom hjem! Aldri opplevd det før...
Har bestilt stix men ikke fått de enda, men tror jeg er i ketose...

Jo takk, treningstøyet lukter nok litt strammere enn på høykarbo. Tatt i betraktning den enorme fettforbrenningen er det ikke noe å bry seg om

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:51   #157
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jo, jeg sjekket litt rundt, så får heller teste meg i kveld.. Satser på jeg er i ketose da!

Det er du nok, og vekttapet ditt indikerer jo at du har fått vekk glykogenet :-)

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:52   #158
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 42
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Heisann!!!
Eg er ei jente på 28 år. Begynte på kuren i går!! det går egentlig greit, men sliter å få i meg maten. Virker som kroppen ikkje "takler" den feite maten. HAr slitt med hovudverk, svimmelheit og ekstremt tørr i munnen. Har drukket ca 4 liter vann idag, men alikavel like tørst! har sjekket meg og er i ketose.
Idag spiste eg
2 egg og bacon til frukost
kopp kaffe med søtningsmiddel og 1 dl fløte til lunsj
omelett av 3 egg,1/2 dl fløyte og 100 gram ost og skinke og tomater til,
Dette er vel litt lite fett å spise per dag.

Skal prøve å få i meg eit måltid til, men er ekstremt kvalm.
Er det noko som har opplevd det same som meg? eller gjer eg noko feil?

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:02   #159
maritam
Juniormedlem
 
maritam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 43
maritam er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Heisann
Jeg er ei på 32 år og skal starte med ketogen kost. Har vært borte i dette før, og da fungerte det kjempebra. Men desverre så var jeg lite flink etterpå, så nå må på en runde 2. Full start i morgen, og jeg gleder meg
Skal ned 20 kg hvertfall. Denne gangen skal jeg ikke gjøre de samme feilene som sist gang.

Lykke til til dere, dere er kjmepeflinke

Klem Marita

maritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:28   #160
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

Skal prøve å få i meg eit måltid til, men er ekstremt kvalm.
Er det noko som har opplevd det same som meg? eller gjer eg noko feil?

Kanskje dette som er såkalt 'avgiftnings'-greia? Har lest litt om at folk opplever at de kjenner seg dårlige, slappe o.l. i starten eller i løpet av den første tida med lavkarbo. Fordi kroppen må tilvenne seg eller noe slikt. Har ikke opplevd noe liknende selv enda, men er litt engstelig for at jeg skal oppleve det i nærmeste fremtid..

Ellers tror jeg det der er litt lite mat, ikke bare lite fett. :P Kanskje ta noe kjøtt med grønnsaker + litt saus til middag?
Det kan jo være en blandingsting, at kroppen din får for lite energi pga lite mat + at den venner seg av høykarbo..

__________________


Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:20   #161
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 42
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Medli, her.

Kanskje dette som er såkalt 'avgiftnings'-greia? Har lest litt om at folk opplever at de kjenner seg dårlige, slappe o.l. i starten eller i løpet av den første tida med lavkarbo. Fordi kroppen må tilvenne seg eller noe slikt. Har ikke opplevd noe liknende selv enda, men er litt engstelig for at jeg skal oppleve det i nærmeste fremtid..

Ellers tror jeg det der er litt lite mat, ikke bare lite fett. :P Kanskje ta noe kjøtt med grønnsaker + litt saus til middag?
Det kan jo være en blandingsting, at kroppen din får for lite energi pga lite mat + at den venner seg av høykarbo..

Ja det var det eg rekna med! Er vel egentlig ingen kjøttperson! Ha hatt eit kosthold a la grete roede dei siste åra, men likevel gått sakte men sikkert opp i vekt ( trur det var litt for mykje karbohydrat i kosten og kanskje derfor kroppen reagrer som den gjer)
Skal prøve å få i meg meir kjøtt i morgen ( det er litt vanskelig å omstille seg til å ete noko som en har blitt lært og fortalt at en skal holde seg vekke frå, men det virker for mange andre ser eg så det bør vel då fungere for meg!!
tusen takk for gode råd

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:39   #162
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Koselig at det kommer til flere! Ser at mange stiller samme spørsmål som meg i starten; dvs svette, ånde, mm. Sjekk denne linken den gir mange gode svar.

Jeg har hatt en megahelsprekk i helga; selv om jeg faktisk ikke trodde det. Har etterregistrert (bruker www.diett.no) ettermiddagens og kveldens inntak. Det er faktisk ikke noe rart jeg ikke er i ketose i dag nei Jeg har den siste uka ligget på ca 20 g kh/dag men det er for mye Starter på'n igjen med godt mot; jeg vet jo at jeg får det til. Må være med bevisst på hva jeg spiser og hvor mye av det som går inn. Altså blir det en slags kur; hittil har jeg spist det jeg har hatt lyst på så lenge forholdet mellom kh+proteiner+fett har stemt.

Har planlagt maten i morgen, og skal ned under 10 kh/dag noen dager. Det blir hardt ser jeg, men det må gå. Har lest meg opp på boka til Torkil Andersen og her foreslås akkurat dette for å komme igang igjen. Så folkens, fra og med i morgen er jeg i gang - igjen!

Lykke til med veiing i morgen (eller de andre dagene)

  Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 23:38   #163
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 46
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Her går det heldigvis veldig bra. Ingen sprekk i helga, ikke lyst på noe heller Tror jeg har en høy toleransegrense for å være i ketose. Her en dag spiste jeg to pølser med lompe i tillegg til vanlig lavkarbomaten min. En annen dag spiste jeg en pæreis. Samtidig har jeg vært i ketose hele tiden. Det er vel de to tingene jeg har spist som har vært helt utenfor lavkarbo.

En ting jeg lurer på, hva spiser dere når familien spiser på gatekjøkken? Vi var på biltur i dag 4 timer, inkl. middagstiden. Da ble det stopp på gatekjøkken som var det eneste i nærheten. Jeg endte opp med å kjøpe en kebab og ikke spise pitabrødet. Jeg vet jo ikke hvor mye karb det er i sausen, men ellers er resten lavkarbomat.

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 23:38   #164
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

JA! Ikke ånden for jeg er ikke i ketose, men svetten! Jeg er varmere i kroppen enn før og svettelukta blir fort veldig søt og ekkel. Ingen som har sagt noe, men jeg kjenner det selv og synes det er ekkelt.

Leste faktisk litt i ketolyseboka om dette.
Det var visst helt normalt, og ville heldigvis gå over etter 1-2 uker
Lykke til videre

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 23:43   #165
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg tok en ny stix nå å testa, og jeg er i ketose! Wee : D

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:50   #166
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Så flinke dere er! Hadde en planlagt sprekk på torsdag, for da var vi ute på fin resturant og spiste, og der var det ikke mange alternativer som jeg kunne spise. Men så har jeg spist noen biter sushi og en tortilla på lørdag, og det er jo ikke det beste. Har skikkelig panikk for å gå opp igjen, så er godt jeg har to dager jeg kan være skikkelig flink på sånn at jeg ihvertfall ikke går opp Veide meg med klær på i sted, og da var det opp halvannen kilo, men det telles jo virkelig ikke siden det ikke er riktig dag Men denne uken skal jeg være flink! Og prøve å fokusere på det som går bra, ikke det som går dårlig. For da gir man så lett opp! Dette klarer vi!

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 18:13   #167
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av belino, her.

OMG! Det var mye!

Godt å høre at vi er flere i samme båt. Akkurat nå står ketolysebrødet i ovnen. Hvilke blogger anbefaler du?

Bruker en blogg som heter lcfh- bloggen, utrolig mye god mat .
http://lchf-bloggen.blogspot.com/

Noen andre som har gode tips ?


Sist redigert av Titania : 23-08-10 kl 18:20.
Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:00   #168
belino
Juniormedlem
 
belino sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 38
belino er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Titania, her.

Bruker en blogg som heter lcfh- bloggen, utrolig mye god mat .
http://lchf-bloggen.blogspot.com/

Noen andre som har gode tips ?

Takk for tipset! Skal sjekkes ut!

__________________




belino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:13   #169
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.

Heisann!!!
Eg er ei jente på 28 år. Begynte på kuren i går!! det går egentlig greit, men sliter å få i meg maten. Virker som kroppen ikkje "takler" den feite maten. HAr slitt med hovudverk, svimmelheit og ekstremt tørr i munnen. Har drukket ca 4 liter vann idag, men alikavel like tørst! har sjekket meg og er i ketose.
Idag spiste eg
2 egg og bacon til frukost
kopp kaffe med søtningsmiddel og 1 dl fløte til lunsj
omelett av 3 egg,1/2 dl fløyte og 100 gram ost og skinke og tomater til,
Dette er vel litt lite fett å spise per dag.

Skal prøve å få i meg eit måltid til, men er ekstremt kvalm.
Er det noko som har opplevd det same som meg? eller gjer eg noko feil?

Jeg var og ganske kvalm de første dagene....men det går over....men er ganske mye fløte i kaffen? det hadde jeg blitt kvalm av..

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:14   #170
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Noen som har begynt å merke det på klær og slikt??:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:46   #171
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 42
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Jeg var og ganske kvalm de første dagene....men det går over....men er ganske mye fløte i kaffen? det hadde jeg blitt kvalm av..

Ja det vart en del fløte, men det var litt for å få opp fettinnhold ( i tillegg så va det en stor kaffe ))
Men formen er betre idag!! har fått tilbake litt sultfølelse og føler meg i betre form idag. eg er kjempemotivert til å fortsette på denne kuren!!!
Men e det mulig å få i seg for mykje fett, eller e det berre karbohydrata enn må vere forsiktig med?

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:26   #172
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av 1979, her.

Leste faktisk litt i ketolyseboka om dette.
Det var visst helt normalt, og ville heldigvis gå over etter 1-2 uker
Lykke til videre

1-2 uker? Hos meg har det vært sånn i flere mnd... Ekkelt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:06   #173
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Auguststarternes tråd

Fortvil ikke marihøne ( nekter å kalle noen monster). Hadde en sprekk på lørdag (sushi). Gikk opp en kilo søndag, ned igjen mandag. Fra nå av skal jeg veie med kun mandager. Er litt redd jeg skal sprekke mange ganger, siden det hadde så kortvarige konsekvenser, men føler meg topp motivert til å la være. Avslo nettopp en invitasjon til pizza og er superkry!!

PS: Har ikke fått med den siste kiloen på tickeren- forstår ikke hvordan man gjør det..

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:13   #174
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Auguststarternes tråd

Fant forresten ut av det med tickeren ved ren slump. Kom borti "motivet" slik at det ble markert. Nå er den oppjustert. Eller rettere sagt nedjustert.

Vond lukt og mye svette betyr heldigvis at vi er i ketose! Det lærte jeg på en annen tråd.

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:33   #175
Nokkin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Aurskog/Høland
Innlegg: 13
Nokkin er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Litt skuffa over "kun" 300 gr i vektreduskjon denne uka, men nå har jeg lagtinn ekstra trim i hverdagen, så håper det hjelper noe.
Jeg vet man ikke kan være skuffet over 300 gr. Det er da hvertfall en nedgang, hehe. Men slik er det når man setter seg for store forhåpninger.
Jeg måler og cm på diverse steder på kroppen, rundt bryst, mage, rompe, lår og overarm. Det er godt å se at cm også blir mindre og mindre

__________________



Nokkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no