Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-08-10, 10:09   #176
mumfie
Medlem

mumfie sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 37
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Kjempe moro og lese om hvordan hverdagen deres er! Kjenner meg igjen i mye av det for å si det mildt.. Jeg er temmelig lei egg og bacon, det skal sies! men enkelte dager kan dette falle i smak alikevel! Merker selv at jeg blir ganske ensformig i kosten, dette skyldes nok at jeg er lite kreativ når det kommer til kjøkkenet altså! Men veldig moro de dagene jeg har tid og kan lage noe ordentlig til oss!
Jeg har et mål om at jeg skal holde nå frem til midten av oktober nå - da venter oslotur med mamma

mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:35   #177
nina75
Juniormedlem

nina75 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Hedmark
nina75 er på en erverdig vei

Da er jeg i gang! Dag nr 2 i dag. Er veldig spent på hvordan den første uka går... det er den første kneika for meg. Jeg synes også det er litt vanskelig å finne ut hva jeg skal spise.. spesielt til frokost. Synes at omlett er litt vel tung start. Noen som har noen gode frokosttips?

nina75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 11:28   #178
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nina75, her.

Synes at omlett er litt vel tung start. Noen som har noen gode frokosttips?

Jeg har helt dilla på kokte egg rett og slett. 3 kokte egg delt på langs og tvers i eggedeler, rørt sammen med en god smørklatt, masse nykvernet eller grovkvernet pepper og kaviar oppå (jeg klarer ikke majones!) og salat til. Jeg bruker paprika, agurk, salatblader av noe slag og gjerne fetaost. Nam! Har også prøvd med makrell i tomat eller tunfisk i egget, men det blir ikke sååå godt synes jeg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 16:30   #179
picasso
Medlem

picasso sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: I sol og varme:)
Alder: 45
picasso er på en erverdig vei

Det går mye i egg her også. Så langt (dag 3 tror jeg det er i dag) går det bra med "tung" mat til frokost. Er veldig glad i slik mat jeg egentlig Jeg har vært i ketose de siste to dagene og vekta viser minus 1.4kg. (vannvekt men en kg er en kg!)

Dette spiste jeg i går:

Frokost:
To skiver bacon
To egg pisket med litt vann og pepper. Stekt sammen med bacon.
En spiseskje kremost
En teskje økologisk ketchup
Halv avocado

Lunch:
Samme som frokost + en tomat og tre tykke skiver ost (sånn ferdig skivet)
En liten flaske cola zero (prøver å slutte helt med dette)

Middag:
Kjøttdeig-burgere med litt løk og diverse krydder i.
Stir-fry grønnsaker (for det meste kål og litt gulrot)
teskje økologisk ketchup
teskje økologisk thai sweet chilli saus
spiseskje kremost

Dessert:
100g bringebær
fløte
Stevia

Tror jeg har ganske høy karbo grense for hva jeg tåler i forhold til å være i ketose.
Er hekta på akkurat disse restene så spiser stort sett det samme i dag

Ser det greit ut? (skal prøve å spise enda mer grønnsaker og salat)

[/url]
Min Journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39304[/url]
picasso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindberg/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 16:33   #180
picasso
Medlem

picasso sin avatar

Da er jeg i gang! Dag nr 2 i dag. Er veldig spent på hvordan den første uka går... det er den første kneika for meg. Jeg synes også det er litt vanskelig å finne ut hva jeg skal spise.. spesielt til frokost. Synes at omlett er litt vel tung start. Noen som har noen gode frokosttips?

Jeg synes også at den første uka er værst! Går mye bedre når de første kiloene renner av. Da blir jeg så motivert.

Vi får hjelpe hverandre her inne

[/url]
Min Journal
picasso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindberg/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 18:04   #181
Dollsine
Gjest

Noen som har noen gode frokosttips?

Frokosten min er 1-2 egg stekt egg og ca 70-100 g bacon. Enkelte dager blir det med litt stekt sopp og. Det finnes mange baconvarianter så smakslei blir en ikke. Enkelte dager dropper jeg egget og kun steker bacon . Ellers baker jeg tekakene til Lena Beatrice og har på ost i alle varianter + smør. Dette er greit å ha med i nistepakka og. Middagsrester er også en grei frokost, men som oftest lager jeg akkurat passe middagsporsjon slik at det sjelden blir rester.

Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 18:39   #182
Biggirl
Medlem

Biggirl sin avatar

Hvor: Nordvestlandet
Alder: 39
Biggirl er på en erverdig vei

Heisann
er det plass til en auguststarter til, selv om det er like før vi er i september?
har hatt en uke med nedtrapping av karbo, og i dag gikk startskuddet har 33 kg jeg ønsker å bli kvitt, så håper jeg klarer å gå ned en del av de før jul.

litt om meg: er en jente på snart 25 år, har samboer men ingen barn. trives med livet ellers, utenom vekt og kropp. er glad i å fotografere, scrappe, og være kreativ. mitt første delmål er å komme under 110 kg! så er bare å brette opp ermene og stå på.

sitter med en grusom hodepine i dag, men er usikker på om det er avvenning av høykarbo som er årsaken eller det at jeg er forkjølet... får ta en paracet før jeg legger meg, så jeg får en god natts søvn.

ser at dere er mange flinke her, og at resultatene allerede har begynt å komme. det er kjekt å lese om og er motiverende for oss andre! stå på videre

Livsstilsbloggen min
Biggirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 18:50   #183
Dollsine
Gjest

Hei folkens. Litt bedre tid i dag, så nå har jeg lest meg opp på div. tråder jeg følger. Spennende at så mange henger seg på synes jeg!
Er på dag 2 etter "restart" og har mistet en del vann - det merkes godt på fingrene spesielt. Er "fysinj" på noe å spise/putte i munnen; whatever liksom; regner med det hører med. Har vært knallhard de to siste dagene; ligger under 10 kh og håper det får meg i gang igjen. Sjekka med en ketostix søndag; da var det ikke noe fettforbrenning nei. Tok en ny i går da var det i gang, og jeg er spent på kveldens test . Håper den gir utslag!!

Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 18:56   #184
MarensLille...
Medlem

MarensLille... sin avatar

Hvor: Porsgrunn
MarensLille... er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Noen som har begynt å merke det på klær og slikt??:-)

Ikke på klærne, men vekten er 3,7 kilo mindre enn for en uke siden!!!!!!!

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:

Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 19:00   #185
Medli
Juniormedlem

Hvor: Trondheim
Medli er på en erverdig vei

Noen som har noen gode frokosttips?

Selv varierer jeg for øyeblikket mellom omelett og en egen versjon av denne:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33547

Kjøpte inn nøtter (valnøtter og hasselnøtter) for å ha i, i tillegg til frøene. Da blir det i det minste litt mere fett!
I dag prøvde jeg også å ha fløte i som noen hadde nevnt i tråden, men det likte jeg ikke helt..

Ellers har jeg prøvd en versjon av pannekaker også:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35709

Tok i kanel siden jeg ikke liker kardemomme, og tok kanskje litt for mye fordi hele greia smakte mest kanel.. :P Pluss litt olje og creme fraishe. Neste gang jeg lager disse vil jeg unngå å spise mer enn 2 pannekaker på 1 dag, fordi jeg fikk veldig svakt utslag den dagen jeg spise disse til både frokost og kvelds. Er mulig et solid glass melk utpå dagen også hjalp til å synde..
Vil anbefale disse til spesielle dager, hvor man kanskje rett og slett ikke takler tanken på egg og bacon. Dessuten kan vel røra stå et par dager i kjøleskapet om man ikke bruker alt på én gang.

Ellers skal jeg nå bake superknekkebrødene mot helga, i tillegg til ei sjokoladekake. Tenker å dele opp kaka og se om jeg kanskje kan fryse biter i matpapir, så ta opp en bit når det skal være kos. :P

Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 20:47   #186
Snopsnoken
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Snopsnoken er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Biggirl, her.

Heisann
er det plass til en auguststarter til, selv om det er like før vi er i september?
har hatt en uke med nedtrapping av karbo, og i dag gikk startskuddet har 33 kg jeg ønsker å bli kvitt, så håper jeg klarer å gå ned en del av de før jul.

litt om meg: er en jente på snart 25 år, har samboer men ingen barn. trives med livet ellers, utenom vekt og kropp. er glad i å fotografere, scrappe, og være kreativ. mitt første delmål er å komme under 110 kg! så er bare å brette opp ermene og stå på.

sitter med en grusom hodepine i dag, men er usikker på om det er avvenning av høykarbo som er årsaken eller det at jeg er forkjølet... får ta en paracet før jeg legger meg, så jeg får en god natts søvn.

ser at dere er mange flinke her, og at resultatene allerede har begynt å komme. det er kjekt å lese om og er motiverende for oss andre! stå på videre

Her er det plass til ALLE uansett når i måneden det måtte være. Velkommen, og lykke til!

Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 20:55   #187
Snopsnoken
Medlem

Hvor: Akershus
Snopsnoken er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Noen som har begynt å merke det på klær og slikt??:-)

Åja da, det merkes på klærne. En av mine favorittjeans går på igjen, og det er jeg veldig fornøyd med!

Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 22:20   #188
Gerrard
Medlem

Alder: 54
Gerrard er på en erverdig vei

Veiedag idag...ned 4 kilo på 2 uker. Greit det?

Men sliter litt med maten nå. Har grei fordeling av kalorier på fett,protein og karber, men er redd for at kalori inntaket blir for lite. Ligger på 1500 til 1700 pr. dag. Er det fare for at kroppen kommer på "sparebluss" da?
Ketolysekuren sier at en skal spise når en blir sulten, men når en ikke føler sult så må kroppen gå på sparebluss etter hvert?

Dag 3 og 4 var slitsomme, men etter det har det gått greit...helt fram til i dag. Vondt i hue og mage, akkurat som kroppen IKKE vil ha fett...noen som ha opplevd det samme?

Gerrard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 22:28   #189
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Her vil jeg også melde meg inn. Begynte i dag etter mange ukers lesning både her og i ketolyseboka.

Har prøvd en del oppskrifter, bare for å sjekke at denne dietten var noe for meg, og det kan man trygt si. Er uuutrolig mye heerlig mat jeg kan spise.

Jeg har aldri vært en som spiser mye søtt, derfor er ikke det noe problem. Var en del øl og byturer før, men nå har jeg blitt pappa til ei lita jente som heter Olivia på 7 måneder. For ett herlig liv det er

Jeg er 27år, har samboer og jobber i Telenor. Har planer om å slanke meg fra 117 kilo til 80. Er veldig forbredt på at det kan ta litt tid, men med ketolyse kosthold og masse trening er jeg sikker på at jeg skal klare det.

Det var litt om meg, så skriver jeg innpå veietråden også etterhvert. Tenkte jeg sku prøve å ikke veie meg på 14 dager nå først.

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 23:26   #190
IdaMarie
Juniormedlem

IdaMarie er på en erverdig vei

Får jeg også slenge meg med?

Jeg trenger å ta av ca 10 kg. Jeg gikk ned litt over 20kg ved hjelp av reductil, for to år siden, men nå har 5-7 kg sneket seg på igjen.

Jeg har også revmatisme, så om lavkarbokosthold virker positivt inn på det, så er jo det flott.

Jeg har ikke tenkt å telle karber i utgangspunktet, men kutter ut brød, pasta, ris og potet, samt forsøker å velge produkter med lite karber.

Vekt i utgangspunktet er 78,3 kg. BMI 26,8.

IdaMarie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Redusere karber i hverdagen Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 10:06   #191
monstermarihone
Medlem

monstermarihone sin avatar

Hvor: oslo
monstermarihone er på en erverdig vei

Hei og velkommen. Hadde veiedag i dag, og da har jeg gått ned en halv kilo denne uken. Går nok litt saktere nå enn de første ukene, men ned er ned Jeg spiser stort sett egg til frokost, med bacon eller annet kjøtt, føltes litt mye i begynnelsen, men nå har jeg blitt vant til det så nå går det bra. Ellers spiser jeg mye grønnsaker i forskjellige varianter og prøver å ta inn fett, men synes det er litt vanskelig. Lunsj er som regel middagsrester eller kylling / omelett og salat.

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 10:41   #192
Muffin
Juniormedlem

Muffin sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 56
Muffin er på en erverdig vei

Hei og velkommen til alle nye og gratulerer til alle som er gått ned!

Jeg har ikke vært noe flink siden fredag. Jeg skled ut når vi fikk besøk, og har ikke klart å ta meg inn igjen. Ser at vekta har gått oppover igjen.

Har barn som er litt kresne i matveien, og syns det er vanskelig at jeg skal spise annen mat enn dem (og mannen) veldig ofte.
Skylder også på at jeg venter på den månedlige, da mister jeg litt viljestyrke...

Men jeg vil og skal ned, så jeg må bare skjerpe meg igjen!!

Muffin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:24   #193
MarensLille...
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Muffin, her.

Hei og velkommen til alle nye og gratulerer til alle som er gått ned!

Jeg har ikke vært noe flink siden fredag. Jeg skled ut når vi fikk besøk, og har ikke klart å ta meg inn igjen. Ser at vekta har gått oppover igjen.

Har barn som er litt kresne i matveien, og syns det er vanskelig at jeg skal spise annen mat enn dem (og mannen) veldig ofte.
Skylder også på at jeg venter på den månedlige, da mister jeg litt viljestyrke...

Men jeg vil og skal ned, så jeg må bare skjerpe meg igjen!!

Ingen barn er kresne i matveien! ...i utgangspunktet... Det er vi som foreldre som bestemmer hva barna skal spise helt fra fast føde blir introdusert ved ca. 6 mnd. alder, og de formes av våre matvaner som foreldre...
Min 8 år gamle datter spiser samme middag som meg, og sambo også. INGEN problemer Hun har ikke en gang eterlyst hverken ris, poteter eller pasta...

Gammel 25-08-10, 11:54   #194
bolleblondina
Juniormedlem

Hvor: Oslo
bolleblondina er på en erverdig vei

Hei alle sammen!
Er ferdig med uke 1 og synes jeg har fått et tålelig greit resultat: minus 1,4 kg! Er kjempefornøyd

Uka har gått greit, kom i ketose dag 2, falt ut dag 4 (sikkert noe jeg putta i meg uten at jeg helt kan skjønne hva det var..), men vært tilbake hele tiden etter det Er ikke overbegeistret for å spise omelett da jeg ikke er så glad i egg, og kokt egg er hvertfall ikke noe alternativ, men må man så må man he he! Tar fatt på en ny uke med full motivasjon, og denne uke tas målebåndet fram også!

bolleblondina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 13:06   #195
Muffin
Juniormedlem

Muffin sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 56
Muffin er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Ingen barn er kresne i matveien! ...i utgangspunktet... Det er vi som foreldre som bestemmer hva barna skal spise helt fra fast føde blir introdusert ved ca. 6 mnd. alder, og de formes av våre matvaner som foreldre...
Min 8 år gamle datter spiser samme middag som meg, og sambo også. INGEN problemer Hun har ikke en gang eterlyst hverken ris, poteter eller pasta...

Kjenner at dette er en diskusjon jeg ikke orker å gå inn på, annet enn å si at barn er veldig forskjellige, og det er matlysten også.
Om du har en datter som spiser alt, så er jo det selvfølgelig fint, men det betyr ikke at andre foreldre har mislyktes om deres barn ikke spiser alt de blir servert.
Dette tror jeg veldig mange foreldre har erfaring med, spesielt de som har flere barn, og som kan se hvor forskjellig søsken er i matveien, akkurat som de er forskjellig ellers.

Muffin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 14:05   #196
Meniallverden
Juniormedlem

Meniallverden sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 59
Meniallverden er på en erverdig vei

Heia, jeg er en stillesittende dame på 44 år. har flere ganger forsøkt lavkarbo - og det virker. Går ikke så veldig strengt ut men har likevel gått ned ni kilo siden etter påske. Hadde laaang og god sommerferie som ble langt i fra lavkarbo, så da kom det et par kilo på igjen.
Krise er det likevel ikke, for jeg startet opp igjen og nå er jeg der jeg var før ferien.

Meniallverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 14:08   #197
hmmm
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 48
hmmm er på en erverdig vei

Er fortsatt med, men dt går så trått.... Merker ikke noe på klærne..... er trøtt og sliten. Sover for lite, jobber for mye. Vil bare grave meg ned.

Tror ikke jeg spiser nk heller, så nå sparer nok kroppen alt den kan.

DRITT!!!!!

hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 15:37   #198
MarensLille...
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Muffin, her.

Kjenner at dette er en diskusjon jeg ikke orker å gå inn på, annet enn å si at barn er veldig forskjellige, og det er matlysten også.
Om du har en datter som spiser alt, så er jo det selvfølgelig fint, men det betyr ikke at andre foreldre har mislyktes om deres barn ikke spiser alt de blir servert.
Dette tror jeg veldig mange foreldre har erfaring med, spesielt de som har flere barn, og som kan se hvor forskjellig søsken er i matveien, akkurat som de er forskjellig ellers.

Nei nei nei nei, det var ikke meningen å lage noen diskusjon ut av det, det var bare en litt små-arrogant påstand fra min side!
Etter å ha jobbet som restaurantsjef i mange år, har jeg blitt ganske så oppgitt innimellom av foreldre som bestiller: "En barneporsjon UTEN grønnsaker"...
Du har så rett i at unger er forskjellige i matveien, noen spiser ingenting, andre spiser alt...
Men til syvende og sist er det vi foreldre som bestemmer, og det var det eneste jeg ville frem til...

Gammel 25-08-10, 16:07   #199
picasso
Medlem

picasso sin avatar

Opprinnelig lagt inn av bolleblondina, her.

Hei alle sammen!
Er ferdig med uke 1 og synes jeg har fått et tålelig greit resultat: minus 1,4 kg! Er kjempefornøyd

Uka har gått greit, kom i ketose dag 2, falt ut dag 4 (sikkert noe jeg putta i meg uten at jeg helt kan skjønne hva det var..), men vært tilbake hele tiden etter det Er ikke overbegeistret for å spise omelett da jeg ikke er så glad i egg, og kokt egg er hvertfall ikke noe alternativ, men må man så må man he he! Tar fatt på en ny uke med full motivasjon, og denne uke tas målebåndet fram også!

Bra jobbet! Gleder meg til offisiell 1-ukes veiedag. Håper på bra resultat her også.

Og målebånd er en god ide. Er det mer motiverende enn å gå på vekta?

Jeg veide meg i dag tidlig med vekta på to forskjellige steder på badegulvet. Den ene plassen viste vekta 76.1 (!!! Det er jo mer en start vekta min jo) og den andre plassen på gulvet viste vekta 72.9... Tror ikke noen av de stemmer. Er vekten min helt ødelagt? Den er digital. Hvilket underlag skal den helst stå på?

Og kom igjen folkens!!!! Hver dag er en dag nærmere målet Selv om vi blir mer og mer lei egg....

[/url]
Min Journal
Gammel 25-08-10, 20:47   #200
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Hvor: Tromsø
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Merker endelig på klærne at det skjer noe! Synes imidlertid ikke det ses i speilet..

Har så vondt i ei hofte at jeg ikke har trent denne uka - skikkelig nedtur, jeg trener min. 5 ganger i uka. Heldigvis hjelper det å gå- og det tar meg 45 min. å gå til jobb!

Hva spiser dere for å få bort den vonde ånden? Finnes det f.eks en slags lavkarbotyggis?

Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.