Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-10, 00:26   #26
Lillalill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Rygge
Innlegg: 23
Lillalill er på en erverdig vei

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Ang. varm mat.

Det er forskere som mener at dette metaboliseres lettere, slik at energiopptaket blir mer effektivt. Forskningen jeg leste handlet om barn i skolen som fikk varm lunsj vs. kald lunsj. De med varm lunsj fungerte bedre resten av dagen, siden energien kunne brukes til å arbeide, ikke til å forbrenne mat. Det ble også pekt på at det varme måltidet omdagen vi har, nemlig middag, gjerne kommer for sent, fordi vi slapper av etter måltidet. Vi nytter oss ikke av denne energibesparingen.

Lillalill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 08:04   #27
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Er vant å få kommentarer til lunsjen min. Ofte er det oppvarma rester fra middag. Har en kollega som ikke liker fisk, hun bruker å rynke på nesa. Prøver å unngå å sette meg ved siden av henne de dagene jeg har fisk i lunsjboksen.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 08:24   #28
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Er vant å få kommentarer til lunsjen min. Ofte er det oppvarma rester fra middag. Har en kollega som ikke liker fisk, hun bruker å rynke på nesa. Prøver å unngå å sette meg ved siden av henne de dagene jeg har fisk i lunsjboksen.

Jeg pleier også å få kommentarer, men de er mest av typen "hva er det du har med i dag??" De fleste vet at jeg spiser lavkarbo og er vel litt nyskjerrig på hva det er og hvordan det går i hverdagen.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 14:07   #29
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Det går fint an å spise torsk og sei uten å bli trøtt. Gjøres slik: Til hundre gram torsk inntas ca 150 gram fett samtidig. Bingo!
Virgin Cocosa går fint, men det gir en veldig....skal vi si artig opplevelse )

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 14:25   #30
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Åhhh jeg blir så irritert når folk skal blande seg oppi hva man spiser eller for den slags skyld har på seg eller hva som helst egentlig

I går spiste jeg to av nannahs knekkebrød til frokost, jeg hadde brukt et egg på hvert knekkebrød og da kom jo selvfølgelig kommentaren: Det var da voldsomt med egg du hadde lagt på , fra en av mine kollegaer. Jeg tenkte bare at det skal jo du ta fart og drite i. Seinere på dagen slengte jeg en kommentar tilbake ang hans lunchvaner og han blei så sur og jeg fikk den leksjonen. Virker som om de som er flinkest å komme med tåpelige kommentarer er de som tåler minst å få noen tilbake

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 00:10   #31
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Hvem er mest sprø spør jeg da? Den som vil spise (evnt. alene)i fred for andres nese og kommentarer oppi maten eller den som ikke vet å holde seg på matta?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 02:49   #32
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Men... Er det bare jeg som lurer på hva kollegaen til Victory sa da han fikk svar på tiltale?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:32   #33
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Men... Er det bare jeg som lurer på hva kollegaen til Victory sa da han fikk svar på tiltale?

Hehe...bare babling egentlig, og spise boller ble man verfall IKKE trøtt av etc... avsluttet hele med at han ville bare være hyggelig med den kommentaren og "jeg unner deg maten din".
Javel, takk for det da, så snilt av deg, da kan jeg fortsette og spise sånn da, hadde jeg ikke gjort uten hans godkjenning nemlig!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:42   #34
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

.
Javel, takk for det da, så snilt av deg, da kan jeg fortsette og spise sånn da, hadde jeg ikke gjort uten hans godkjenning nemlig!

Enda godt du fikk godkjenning

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 14:10   #35
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Takk gud for denne tråden! Jeg må blåse av litt damp etter lunchen i dag nemlig!

Ei berte i søsterfirmaet(vi deler kantine) så på salaten min jeg skulle ha til lunch og spurte "åjasså ja, er du på salaten nå da?" så hånlo hun jævlig høyt og lenge. Hun holdt kjeft da hun oppdaget at ingen andre lo og så blikket jeg ga henne. ALLE vet hvor hardt jeg har slitt med å gå ned i vekt, og alle vet at hun har null problemer med å være en str 36, likevel tar hun seg friheten til å mobbe meg for mine sorger.

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 14:27   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Takk gud for denne tråden! Jeg må blåse av litt damp etter lunchen i dag nemlig!

Ei berte i søsterfirmaet(vi deler kantine) så på salaten min jeg skulle ha til lunch og spurte "åjasså ja, er du på salaten nå da?" så hånlo hun jævlig høyt og lenge. Hun holdt kjeft da hun oppdaget at ingen andre lo og så blikket jeg ga henne. ALLE vet hvor hardt jeg har slitt med å gå ned i vekt, og alle vet at hun har null problemer med å være en str 36, likevel tar hun seg friheten til å mobbe meg for mine sorger.

Jesus. Hva er det med denne ungdomsskolementalitetet, a? Herregud, nå må folk vokse opp, altså. Ja, for all del, det kan du si til henne om anledningen byr seg også. Er det noe voksne (evt "voksne") folk hater å få påpekt, så er det hvor umodne de er.
Og så har du min velsignelse til å lappe til henne. Neida .

(Jeg merker jeg er glad for at jeg ikke har kommet opp i noen sånne situasjoner, altså. Det kunne fort ha gått galt ...).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 17:29   #37
Anwell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 22
Anwell er på en erverdig vei

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Sitat:

Takk gud for denne tråden! Jeg må blåse av litt damp etter lunchen i dag nemlig!

Ei berte i søsterfirmaet(vi deler kantine) så på salaten min jeg skulle ha til lunch og spurte "åjasså ja, er du på salaten nå da?" så hånlo hun jævlig høyt og lenge. Hun holdt kjeft da hun oppdaget at ingen andre lo og så blikket jeg ga henne. ALLE vet hvor hardt jeg har slitt med å gå ned i vekt, og alle vet at hun har null problemer med å være en str 36, likevel tar hun seg friheten til å mobbe meg for mine sorger.

I det minste var alle de andre rundt deg modne nok til ikke å le. Ingenting verre enn folk som aldri har hatt vektproblemer som ser ned på oss!!

Min kjære er en av de som aldri legger på seg, eter pasta, poteter, sukker drikker, sjokolade hver dag. Men han vet det er pga han er født sånn. Er ikke sunt uansett. Men men.

Anwell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 18:18   #38
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jesus. Hva er det med denne ungdomsskolementalitetet, a? Herregud, nå må folk vokse opp, altså. Ja, for all del, det kan du si til henne om anledningen byr seg også. Er det noe voksne (evt "voksne") folk hater å få påpekt, så er det hvor umodne de er.

Det verste er at dette er en middelaldrene kvinne som ikke har kontakt med noen i sin nærmeste familie på grunn av at de visstnok snakker så masse stygt om andre .......

Jeg vegret meg fra å gå i kantinen i dag, og nå er jeg HELT sikker på at jeg overhodet IKKE kommer til å gå dit i morgen hvertfall- jeg gjør som jeg har gjort til nå, jeg drikker shaken min foran dataen. Makan!

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 19:13   #39
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Takk gud for denne tråden! Jeg må blåse av litt damp etter lunchen i dag nemlig!

Ei berte i søsterfirmaet(vi deler kantine) så på salaten min jeg skulle ha til lunch og spurte "åjasså ja, er du på salaten nå da?" så hånlo hun jævlig høyt og lenge. Hun holdt kjeft da hun oppdaget at ingen andre lo og så blikket jeg ga henne. ALLE vet hvor hardt jeg har slitt med å gå ned i vekt, og alle vet at hun har null problemer med å være en str 36, likevel tar hun seg friheten til å mobbe meg for mine sorger.

Kjenner jeg går gjennom hele registeret - er bare idiotfakter fra hun berta

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 20:03   #40
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

ALLE vet hvor hardt jeg har slitt med å gå ned i vekt, og alle vet at hun har null problemer med å være en str 36,

Det er derfor jeg aldri forteller at jeg slanker meg, bare at jeg ikke spiser det og det fordi jeg ikke tåler det. Så får de heller bli positivt overrasket om jeg går ned

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 20:10   #41
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

En av legene(!) på jobb spurte i dag hvorfor jeg spiser lavkarbo.. For jeg går jo IKKE tydeligvis ned i vekt.... kommenterte han.. Jeg måtte spørre karen om han hadde hørt om stabilt blodsukker og fordeler ved det.. Og hvis jeg IKKE går så mye ned i vekt spurte jeg om han hadde hørt om inslulinresistens.. Fikk ikke svar.. Og legen presterer så å spørre om de som er fete har levd på napoleonskake hele livet siden de er blitt så fete for så på et blunk kan gå ned et kilo eller to i uka bare grunnet nytt kosthold med mye fett?? Hallo!! han trenger bare spørre kona si for ho er meget overvektig og ho sliter med vekta og jeg VET at ho overhodet ikke har spist napoleonskake, men heller vært meget nøye på hva ho har spist..Tror kona hans er isulinresistent jeg..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 04:30   #42
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Takk gud for denne tråden! Jeg må blåse av litt damp etter lunchen i dag nemlig!

Ei berte i søsterfirmaet(vi deler kantine) så på salaten min jeg skulle ha til lunch og spurte "åjasså ja, er du på salaten nå da?" så hånlo hun jævlig høyt og lenge. Hun holdt kjeft da hun oppdaget at ingen andre lo og så blikket jeg ga henne. ALLE vet hvor hardt jeg har slitt med å gå ned i vekt, og alle vet at hun har null problemer med å være en str 36, likevel tar hun seg friheten til å mobbe meg for mine sorger.

Neste gang så hånler du tilbake og sier at "det er i hvert fall ikkke JEG som tar kvelden når jeg får infarkt i 60åra"...eller noe slikt. At man er str 36, betyr ikke at man er sunn...

Forøvrig et slemt menneske altså!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 09:20   #43
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er derfor jeg aldri forteller at jeg slanker meg, bare at jeg ikke spiser det og det fordi jeg ikke tåler det. Så får de heller bli positivt overrasket om jeg går ned

Jeg har ikke fortalt det direkte, men når jeg tidligere i år var VELDIG nazi på maten jeg spiste og alle så på facebook at jeg svømte 4-5 dager i uken og trente på Elixia resterende dager, så tok de jo tegningen så lenge jeg aldri fikk mindre stramme klær. I kombinasjon med hyppige legetimer hvor jeg alltid kom slukkøret tilbake på plassen min. Sukk. Håper Ketolyse er tingen for meg!

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 09:22   #44
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Neste gang så hånler du tilbake og sier at "det er i hvert fall ikkke JEG som tar kvelden når jeg får infarkt i 60åra"...eller noe slikt. At man er str 36, betyr ikke at man er sunn...

Forøvrig et slemt menneske altså!

Njaaaa, hun spiser knekkebrød til lunch og sykler til/fra jobb hver dag helt til snøen kommer, så jeg tror ikke det er noen fare for infarkt.

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 11:21   #45
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er derfor jeg aldri forteller at jeg slanker meg, bare at jeg ikke spiser det og det fordi jeg ikke tåler det. Så får de heller bli positivt overrasket om jeg går ned

Samme her! Jeg tåler ikke, får vondt i magen etc. Og det verste er jo at det er ikke ren løgn heller...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 17:29   #46
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Jeg har ikke fortalt det direkte, men når jeg tidligere i år var VELDIG nazi på maten jeg spiste og alle så på facebook at jeg svømte 4-5 dager i uken og trente på Elixia resterende dager, så tok de jo tegningen

Det ville jeg kalt å leve sunt, ikke nødvendigvis å slanke seg. Og hvis noen spurte om jeg slanka meg på bakgrunn av det ville jeg blitt direkte provosert!

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Njaaaa, hun spiser knekkebrød til lunch og sykler til/fra jobb hver dag helt til snøen kommer, så jeg tror ikke det er noen fare for infarkt.

En kollega av meg spiser knekkebrød eller salat til lunsj, jogger 3-4 ganger i uka og han falt om med infarkt i treningsløypa!

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 07-09-10 kl 17:38.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 17:36   #47
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

En kollega av meg spiser knekkebørd eller salt til lunsj, jogger 3-4 ganger i uka og han falt om med infarkt i treningsløypa!

å spise salt til lunsj høres ikke direkte sunt ut...
jeg får noen kommentarer, men de fleste er bare nysgjerrig på hva jeg har lagd og hvordan.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 17:38   #48
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

å spise salt til lunsj høres ikke direkte sunt ut...

Haha, salat skulle det være Tastaturdysleksi i dag...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 19:48   #49
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

En kollega av meg spiser knekkebrød eller salat til lunsj, jogger 3-4 ganger i uka og han falt om med infarkt i treningsløypa!

Det er mange spreke som spiser knekkebrød som stuper lenge før tiden...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 21:38   #50
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Jeg lo jeg og. Men jeg lo av hu dama å dreit seg så jævlig ut. HahahaHAHA!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Årets flotteste kommentar ... Tonemi Generell diskusjon 23 02-09-10 10:26
Kan noen gi en kommentar til en typisk mat-dag for meg? annama Dr Lindbergs 9 03-11-09 21:32
Provoserende? lilletrine Artikler 13 15-04-07 14:53
kan jeg få en kommentar på det jeg spiser hannahgamlem Induksjonen 11 22-12-04 04:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no