Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bah, er så sulten i kveld

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-09-10, 12:55   #26
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er heller ikke vondt ment fra min side å arrestere noen på et råd som går på tvers av filosofien trådstarter følger...

Kjempeviktig poeng.

Hvis man skal gi råd til noen så sørg for å ha vedkommendes kostholdsfilosofi i bakhodet, ellers kan det bli mye krøll for nye og/eller usikre brukere. Da kan det også oppstå sånne "vedtatte sannheter" som ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten.

Jeg har tatt av 40 kg på ketolyse, men er svært forsiktig med å gi råd til brukere som følger f.eks. Atkins' filosofi fordi den kan jeg for lite om.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:44   #27
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Kan også spise ett skikkelig måltid på kvelden og fortsatt sove som en stein
Marius

Eg e likedann
Eg har ein mann som til tider jobba veldig seint, kjem heim rundt 01....
Når han kjem heim, står eg og venta med middagen. E et alltid litt ilag med han, for då har eg gjerne blitt sulten att. Me kosa uss ilag, ser gjerne litt tv osv, og legg uss ein times tid etter me har ete.

E e ein av dei som heller legg meg litt mett enn litt sulten. Då søv eg bedre, og føler meg kvikkar om morgonen.

Er vel med dette som med alt anna, ein må gjere det ein føle e best for einsjølv

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser man om man er sulten mellom måltidene?? (er alltid sulten) rumbero Induksjonen 2 01-04-10 20:35
Sulten - veldig sulten! Sophie Lavkarbo generelt 17 20-08-09 21:43
God kveld, jeg er ny her SuperMarion Mer enn 30 kg overvekt 8 03-03-09 18:07
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? Gladys Spørsmål og svar 13 29-03-08 20:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.