Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-10, 23:42   #1
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Og som ikke skal mer ned enn det.
Hvor lang tid brukte dere på å gå ned?
Målet mitt er å legge om til lavkarbo for resten av livet, men først skal jeg ned ca 12 kilo og lurer på hvor lang tid jeg kan forvente at det tar. Hjelper på å kunne ha et mål.

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 23:55   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Hei jeg skal ned 10 håper på 15 kilo.Har gått ned 6 kilo nå siden 16 august,nesten en mnd.Men har gått på ketolysekuren tidligere og da stopper det opp innimellom å det regner jeg med det gjør nå også.Så er veldig fornøyd med vektnedgang til nå.Men det er jo alltid de siste kiloene som går senest.Men når det er sagt så føler jeg meg mye bedre i magen og ellers i kroppen med lavkarbmat.,så det er også positivtDet er også forskjellig fra person til person hvor mye en går ned,vi er ikke alle like .Men det er bare til å sette igang så kommer det til å gå så bra så

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 08:23   #3
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Jeg har gått ned 11kg på 7mnd, har gått sakte de siste månedene, men det gjør meg ikke så mye! Jeg har 2kg igjen så er jeg i mitt absolutt siste mål, så det har jo litt å si med at det går sakte og, siden jeg var normalvektig i utgangspunktet...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 21:39   #4
Indiana
Medlem
 
Indiana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 91
Indiana er ny på veien

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Gått ned 14kg på ca 4 mnd

__________________



Igang med runde 2 av vektnedgang
Bloggen min
Indiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf - ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 21:50   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Opprinnelig lagt inn av Petit Fleur, her.

Og som ikke skal mer ned enn det.
Hvor lang tid brukte dere på å gå ned?
Målet mitt er å legge om til lavkarbo for resten av livet, men først skal jeg ned ca 12 kilo og lurer på hvor lang tid jeg kan forvente at det tar. Hjelper på å kunne ha et mål.

Du skriver egenkomponert lavkarbo - litt vanskelig å tipse om hvor lang tid det vil ta - da det er litt lite detaljer om hvordan du vil spise

MEN - jeg gikk ikke ned et gram på 6 mnd med generell lavkarbo - etter å ha lagt om til spis-deg-slank går jeg ned litt under en kg i uka. Jeg har gått ned 10 kg og skal ned 10-15 til.
Har lagt om slik at jeg ikke vil ha noe problem med å leve lavkarbo resten av livet - eneste forskjellen er at jeg ikke telle kcal når jeg ikke skal ned - eller er bortreist.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:16   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Det er vel uansett ikke enklere å si noe om hvor mye du vil gå ned om du hadde en spesifik filosofi.. Alt funker forskjellig på alle, så du må bare vente og se. Og ikke fokusere sååå mye på å gå fort fort fort ned. Det hjelper ikke gå fort ned om ikke hodet følger med.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 06:27   #7
kjegro
Juniormedlem
 
kjegro sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 34
kjegro er på en erverdig vei

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Jeg og mannen min startet 3.juni. Han har nå gått ned 12 kg og jeg 6 kg. Han er mye flinkere enn meg når det gjelder måltider; han spiser alltid frokost, lunsj, middag og noen ganger kvelds. Mens jeg sjelden spiser frokost og kvelds. Så det kan se ut som det lønner seg å spise flere måltider

__________________


kjegro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 06:34   #8
kjegro
Juniormedlem
 
kjegro sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 34
kjegro er på en erverdig vei

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Har glemt pin koden til tickeren, å får ikke gjort noe med den

__________________


kjegro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 11:04   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Opprinnelig lagt inn av kjegro, her.

Jeg og mannen min startet 3.juni. Han har nå gått ned 12 kg og jeg 6 kg. Han er mye flinkere enn meg når det gjelder måltider; han spiser alltid frokost, lunsj, middag og noen ganger kvelds. Mens jeg sjelden spiser frokost og kvelds. Så det kan se ut som det lønner seg å spise flere måltider

Husk også at kvinner går saktere ned enn menn... en av verdens urettferdigheter

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 11:58   #10
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Startet 4. januar, har gått ned 11 kg til nå. Har som mål 4,5kg til, men det tar jeg som det kommer. Jeg stresser ikke. så lenge vektnåla ikke går oppover igjen så er alt greit.

Kjører forresten generell lavkarbo, følger ingen diett / retning.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 23:23   #11
MadamMim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 236
MadamMim er på en erverdig vei

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Jeg startet 19. januar, og har gått ned 25 kg. Vet ikke helt om jeg skal ned de siste 9 kg... kanskje bare 5 til... jeg får se. De første 10 var enkle å bli kvitt, går saktere nå kan man si.... :-D Men det er bare å stå på :-D

__________________


25 kg er borte på lavkarbo i 2010. Nå starter dansen om å få vekk de siste 15 kg!! :-)

Startdatoen nå er 18. juli 2011! Følg meg i journalen min
MadamMim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 22:57   #12
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Gøy å se hvor lang tid folk bruker og at det er så forskjellig. Er spent på hvor lang tid jeg vil bruke. Jeg fyller 30 i januar, og det hadde vært kjempegøy å starte et nytt tiår med ny, smekker kropp. Skal hvertfall ha det som mål, og så blir det gøy å se hvor mang kilo jeg klarer å bli kvitt til den store dagen.

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 23:10   #13
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Jeg begynte i oktober, så jeg har brukt lang tid. Men det er ok, slutta å røyke samtidig

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 17:09   #14
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Jeg begynte vel i midten på Juli med ketogen diett. Var forsiktig med karbo fra slutten av juni omtrent. Gikk litt ned da, og har gått ned 12,4 kg totalt til nå

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 22:23   #15
krlstin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 25
krlstin er på en erverdig vei

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Startet 12 juli og har gått ned 13,5 kg siden da (9 uker)

__________________
Bloggen min om lavkarbo: www.lavkarbodiett.blogg.no

krlstin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 13:03   #16
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Wow, for noen resultater det henvises til her. Tror forøvrig det er vanskelig å sammenligne seg med andre. Det er så mye som teller inn. Kjønn, alder, tidligere slankekurer, metabolisme, utgangsvekt m.m. Selv brukte jeg 3 måneder på 11 kg. Stod deretter stille i 6 måneder, og nå snart etter 1 år har jeg gått ned 15,5 kg og er veldig fornøyd med det.

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som har gått ned en del Lillemeg1 Ketolysekuren 19 07-08-10 09:29
Dere som har gått ned MYE ... marithja Mer enn 30 kg overvekt 7 19-09-09 11:51
Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå? geysirland Ketolysekuren 56 15-07-09 00:04
Dere som har gått ned mer enn 30 kg Anitra Mer enn 30 kg overvekt 31 07-12-08 21:31
Har dere gått på EAT-kurs? Iset Lavkarbo generelt 11 06-12-04 13:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no