Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Tusen tanker?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-10, 21:26   #1
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Tusen tanker?

Jeg bare lurte på om det var noen andre enn meg som bare tenker på mat om dagen. Når jeg er på lavkarbo, that is. Jeg overlevde induksjonen helt greit, men jeg føler kanskje at jeg "obsesser". Altså, er litt besatt av hele greia. En kveld jeg la meg drømte jeg om hva jeg kunne spise og hva jeg skulle spise i morra for å innfri Atkins kravene... Altså, burde jeg slutte før jeg blir gal?! Jeg vil bli kvitt bilringen som går rundt hele magen og ryggen!!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 08:21   #2
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Tusen tanker?

Jeg gjorde og sånn de første månedene, var helt hekta! Men det går seg til heldigvis! Nå ligger alt i fingrene og jeg veit jeg gjør ting riktig!

__________________


Sist redigert av Ferskenbeinet : 24-09-10 kl 08:40.
Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 08:37   #3
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Tusen tanker?

Jeg har hatt det sånn hele mitt liv... Men nå når jeg er i ketose, er det temmelig sjelden jeg har slike dager.. Men, de dukker opp innimellom.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:32   #4
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

Okei! Er ikke så greit egentlig... Jeg sitter i kassa i butikk i tillegg da. Folk handler brus og godterier som bare f. Jeg blir sååå sjalu. Spesielt på tynne jenter Jeg er 90% sikker på at jeg ikke kan leve sånn her resten av livet, men er bestemt på å få trening inn i hverdagen, slik at jeg forhåpentligvis kan leve lavkarbo til en viss grad, men også spise en normal sjokolade og drikke normal brus i helga.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:40   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Sånn i starten så MÅ man jo tenke en del over det, det er jo bare bra å kartlegge litt muligheter og alternativer da. Selv tenker jeg også ganske mye på... ikke maten, men på det å gå ned i vekt. Det er liksom det jeg dagdrømmer om. Om det er sunt eller usunt må vel ses litt i lys av mestring og hva som skjer i livet forøvrig - jeg er kroniker og ufør, og det å gå ned i vekt har jo på en måte vært det eneste jeg har "oppnådd" i det siste. Så da er jeg naturlig nok ganske opptatt av det, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:29   #6
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

Ja man må jo være interessert i det her også. Men blir litt smålei da, er nesten så jeg ikke gidder å stå opp om morran for da må jeg LAGE frokost, ikke bare kline på ei brødskive med noe snadder. Huff, det må være litt kjedelig for deg da, 25 år ser jeg, og ufør. :/

Jeg syns vekt er viktig! Ser mange som veier mye mer enn de burde.. Det kan ikke være godt å gå rundt med kanskje 50 kilo for mye?! Uansett, fokus på meg selv. Hva JEG vil. Uten å ta helt av

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 10:04   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Det går over - men var slik selv i mange mnd... det gir hjelp til at ting blir mer automatisk senere - så bare vær litt "obsessed" du - det er det som gir resultater: Du leser mye om emnet, prøver ut ting på din egen kropp, får inn nye mat-tanke-vaner... bare du ikke blir slik at du lar være å leve livet samtidig så mener jeg det er helt greit!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 21:56   #8
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Tusen tanker?

Man blir litt fokusert på mat, ja.
I begynnelsen handlet jeg inn så mye forskjellig at jeg nesten ikke rakk å bruke det opp før det passerte holdbarhetsdato...
Har nå holdt på i snart 3 måneder, og forrige uke hadde jeg faktisk helt glemt å handle inn egnet lunsjmat og var helt tom for bl.a. egg! Krise!
Det er også litt kjedelig at jeg har vært så fokusert på hva jeg skal handle til meg selv, at jeg innimellom omtrent glemmer å kjøpe brød og sånt til mine egne barn...

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 01:48   #9
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

Jeg tenker på mat når jeg er sulten. Er du sikker på at du får i deg nok fett og protein?
Jeg tenkte mer på mat da jeg spiste vanlig enn nå som maten tilfredstiller mer. Men du ser mat dagen lang. Ikke rart du tenker på det da!! Kanskje du skulle forsøke å endre din holdning til mat og hva andre kjøper? Ikke sammenligne men se på mennesker som mennesker og alle matvarer som fellesbetegnelsen mat, du unner andre å stille sin sult med?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:02   #10
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

Ja kanskje det, Ada. Sitter og tenker når jeg slår inn varene "det kan jeg ikke spise, det er bare karbo, det er bare sukker... " osv. greier ikke la vær!

Tenker på mat når jeg ser sulten jeg også, men er verst på morran. Å LAGE mat på morran er et ork...

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:57   #11
Coopteddy
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Alder: 44
Innlegg: 43
Coopteddy er på en erverdig vei

Sv: Tusen tanker?

Jeg har følt meg litt obsessed selv til tider, men så lenge man ikke blir hysterisk og overhodet ikke greier å tenke/snakke om noe annet er det nok ingen fare. Om du ikke kan føre en normal samtale med noen uten å pense inn på mat, kan det være fare på ferde. :-D

Ellers får du heller prøve å legge merke til alt du kan spise; "oj, det har jeg ikke sjekket, det kan jeg kanskje spise" og "oj, den grønnsaken har jeg aldri smakt, det må jeg teste" osv. :-)

__________________


Coopteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veggis-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 22:13   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Ja kanskje det, Ada. Sitter og tenker når jeg slår inn varene "det kan jeg ikke spise, det er bare karbo, det er bare sukker... " osv. greier ikke la vær!

Tenker på mat når jeg ser sulten jeg også, men er verst på morran. Å LAGE mat på morran er et ork...

Hva kan du gjøre for å unngå å lage mat om morran? jeg spiser lavkarbo-brød (1g pr skive) med pålegg på. Eller så drikker jeg ferdiglaget cappuchino-smoothie, eller litt grillet kylling med dressing. Men nå lager jo jeg ferdig 95% av all maten min i porsjoner og fryser ned på forhånd. Bakgrunnen er at jeg må passe kcaloriene - men det kan jo være et like greit tips for å slippe å stresse med maten synes det er en drøm å bare gå i frysen å hente to porsjoner når jeg drar på jobb om morgenen - tiner til lunsj

Du burde ikke være sulten på dette kostholdet... da jeg spiste generell lavkarbo - så mye jeg ville i mengde - var jeg stadig vekk veldig sulten (hver dag faktisk). Etter at jeg reduserte porsjonene og sikkert også noe i karbo (i dag ca 20g karbo pr dag) - forsvant ALL sultfølelse - og med den mye av fyse-/stress/tenke mat stresset

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 10:38   #13
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

Jeg er på det stadiet nå hvor jeg kan spise 30 gram karbo om dagen. Har spist 25 eller mindre forrige uke. Så har ikke spist for mye karber hvertfall! Jeg kan ikke spise frø enda, så blir vanskelig å lage brød... Er kun kjøtt, grønnsaker, ost og nå ferske oster jeg har lov å spise.. jeg har lagd oopsie ett par ganger men syns ikke de blir bra, og ikke metter de.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 11:04   #14
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Okei! Er ikke så greit egentlig... Jeg sitter i kassa i butikk i tillegg da. Folk handler brus og godterier som bare f. Jeg blir sååå sjalu. Spesielt på tynne jenter Jeg er 90% sikker på at jeg ikke kan leve sånn her resten av livet, men er bestemt på å få trening inn i hverdagen, slik at jeg forhåpentligvis kan leve lavkarbo til en viss grad, men også spise en normal sjokolade og drikke normal brus i helga.

Her er det noe som skurrer i mine ører når man har en BMI på 22 og sett i den sammenheng bør du tenke litt på hva du mener er tynne jenter og hvor du vil ende opp.

Det er greit at BMI ikke sier alt og at man ønsker å gå ned de siste kiloene men å være så opphengt når man allerede er normalvektig er å dra det langt i og med at du ikke har sagt noe om at du har en spiseforstyrrelse.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 12:26   #15
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

Jeg kan jo vise deg det bildet her av meg...

http://oi53.tinypic.com/2j30go6.jpg

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 12:57   #16
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Hvis du hele tiden fokuserer på det du IKKE kan spise - og dermed er 90% sikker på at du ikke vil klare å leve på lavkarbo til vanlig etter slanking - er det "holdningen" det er noe galt med. Ikke misforstå - jeg sier ikke at du har feil holdning generelt - men det er svært vanlig at man tar utgangspunkt i at "jeg klarer det ikke" uten at man i det hele tatt har forsøkt. "Jeg klarer det ikke" sier også at du ikke ØNSKER å klare det - og med slike utsagn er man ofte dømt til å akkurat - ikke klare det (Dette kan overføres til alle sider ved livet).

(JEG tenker når jeg står i kasse og ser all høykarbomaten andre spiser at "herlighet hvor glad jeg er som har funnet et sunt og godt alternativ til all den føden som har gjort meg så feit og syk!!)

Jeg jobbet VELDIG hardt med å finne alternativer for alt jeg syntes var godt i mitt høykarbo-liv. Jeg bestemte meg for at jeg skulle klare å venne meg på de nye smakene som fulgte med. Jeg tenkte mye på konsekvensene på helsa om jeg fortsatte å spise høykarbo, og dermed ble det automatisk litt lettere å venne seg på de nye smakene.
Nå synes jeg vanlige søtsaker smaker tja, veldig søtt - og absolutt ikke bedre enn en lavkarbovariant (men som sagt dette har jeg jobbet med bevisst - å innta en holdning som tilsier at litt annerledes blir det - men det skal gå greit).

Jeg forstår ikke hvorfor du må/ønsker å drikke vanlig brus i helgene - når det går så fort å venne seg på en lettbrustype? For min del KOSTER det for mye i alt arbeidet jeg har lagt ned med vektnedgang og generell helseforbedring til å drikke en vanlig sukkerbrus.
Dessuten har jeg et par erfaringer med at jeg blir styggdårlig i magen, og generell uvel og uopplagt om jeg spiser høykarbomåltid når jeg ikke er vant med det.

Du tar dine egne avgjørelser når det gjelder livet ditt. Men det kan være fint å sette opp alle ulemper ved å spise/drikke høykarbo i helgene framfor å finne lavkarbo-alternativer som du kan venne deg på og leve med. Jeg sier ikke at man kan spise/drikke noe annet i spesielle anledninger)
Min erfaring er også at begynner jeg først å "skeie ut" i helgene - forplanter det seg ut i uken... og dermed er man på kjøret igjen. Vet du at du har veldig god selvdisiplin og klarer å holde deg til det du har bestemt, er det jo ikke noe problem - men for min egen del har jeg svært liten tillit til min selvdisiplin - og setter all min lit til god planlegging og organisering istedet

For å kommentere tilslutt det du sier i første innlegg - jeg var og er tildels fremdeles svært interessert i mat - lavkarbo mat that is. Jeg tenker ikke lengre på alt jeg ikke kan spise - jeg tenker bare bestandig "hvordan kan jeg lage en lavkarbo-versjon av det der?" Jeg har blitt mer opptatt av sunn mat, grønnsaker især, gode smaker, gode råvarer etc.

Husk også at det finnes flere varianter av lavkarbo - du MÅ ikke gå på en retning du ikke er komfortabel med i lengden

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 18:45   #17
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

takk så masse for konstruktive svar. må si at jeg har greid meg ganske så bra nå i 3 uker! eneste utskeielsene har vært 10 pommes frites og 2 sjokoladebiter av vanlig type. kan vel si at jeg var lykkeligere når jeg ikke brydde meg om maten på et vis, men på den andre sida så var jeg ikke fornøyd med åssen jeg så ut og åssen kroppen oppførte seg. trøtt og sulten konstant... magen var heller ikke god! veldig uforutsigbar. så, lavkarbo har helt klart sine fordeler for meg! jeg har ikke trent og jeg har gått ned 3 kilo på litt over 3 uker! jeg skal helt klart greie å holde ut en god stund til, men kan ikke love at ikke Smashen titter frem en gang altså...

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 19:15   #18
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Jeg kan jo vise deg det bildet her av meg...

http://oi53.tinypic.com/2j30go6.jpg

Litt små og utydelige bilder, men jeg synes du ser helt normalt slank ut Tenk helse og lavkarbo og prøv å tenk på all den gode maten du kan spise på lavkarbo.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 22:25   #19
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

har dessverre arvet nedre del av ryggen etter min far de er litt små for jeg tørte ikke legge ut større! Jeg skal prøve å fokusere på det ja. Er dessverre dårlig på å planlegge, men til helga har jeg fri så jeg skal lage et brød uten frø som jeg kan spise

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 22:27   #20
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

har dessverre arvet nedre del av ryggen etter min far de er litt små for jeg tørte ikke legge ut større! Jeg skal prøve å fokusere på det ja. Er dessverre dårlig på å planlegge, men til helga har jeg fri så jeg skal lage et brød uten frø som jeg kan spise

Planlegging kan læres - men må øves på Sett mål - legg plan for hvordan nå det - utfør

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 23:20   #21
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusen tanker?

yes! høres bra ut

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det Caxa Generell diskusjon 18 01-10-11 18:02
Tusen takk Nerthus Lavkarbo generelt 4 16-09-10 00:21
Tusen av valg SunnhetMedSirrup Generell diskusjon 12 10-08-09 16:47
Tusen MHM Generell diskusjon 34 26-09-04 22:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no