Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I ketose etter heidundrende fest- er det normalt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-10, 12:37   #1
cbro
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 2
cbro er på en erverdig vei

I ketose etter heidundrende fest- er det normalt?

Jeg var i går på hyggelig vennefest og tok for meg av all slags mat, pastasalater, små paier mm. Dette sammen med store mengder øl og vin.
Jeg er nå litt sliten selvfølgelig. Jeg har i forkant av dette vært i ketose i ca 3 uker. Bare for artig sjekka jeg ut hvordan det lå an nå som det er dagen derpå.
Og jaggu ble ikke stixen lilla. Er ikke det rart? Eller kommer man ikke ut av ketosen så lett?

cbro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 21:56   #2
Anirha
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 1
Anirha er på en erverdig vei

Sv: I ketose etter heidundrende fest- er det normalt?

hei. lurer på om noen har et godt svar på dette innlegget her, for det lurer nemlig jeg på også.

Skal på et hotellopphold denne helga som jeg har gleda meg vanvittig mye til. maten er ikke noe problem, skal klare å holde meg til lavkarbo der oxo. men tenker meg på at jeg veit at jeg vil ta litt gløgg, vin og kanskje en øl i løpet av kvelden.

Har vært i ketose i 2 uker nå. Veit det er dumt men hadde bestemt meg for denne helga før jeg begynte på kuren. Tar det da 2-3 dager før kroppen igjen begynner å tape vekt?

Anirha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen foreløpig... Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:11   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: I ketose etter heidundrende fest- er det normalt?

Fet mat og alkohol kan få leveren til å produsere ketoner.
Jeg fikk mannen min til å teste seg - og han lever IKKE lavkarbo - og han hadde høyere utslag enn meg etter et måltid med god saus på biffen og vin.

Til begge:
Det er ikke anbefalt å drikke alkohol de fire første ukene på ketolysekuren. Ser at dere har egenkomponert, men prinsippet blir det samme: Skal fettforbrenningen komme seg i gang, bør kroppen få holde på med det, ikke gå over på å forbrenne alkohol.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 21:10   #4
annepannekanne
Juniormedlem
 
annepannekanne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 22
annepannekanne er på en erverdig vei

Sv: I ketose etter heidundrende fest- er det normalt?

Jeg lurer litt på samme situasjon hvis du da ikke skulle være i ketose når du våkner... Du har drukket store mengder alkohol og kroppen bruker da alkoholen først. Hva er den smarteste frokosten for å få kroppen kjapt tilbake i ketose? Mager frokost og heller kjøre på med fett senere på dagen når den er ferdig med alkoholen, eller rett på?

annepannekanne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: likte Fedon godt, men nå er det Atkins! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det normalt (ketose) ~Hilla~ Ketolysekuren 3 09-06-10 18:02
Er det normalt å bli varm og svett i ketose? russetinden Lavkarbo generelt 8 07-02-10 20:00
Hvor mye er det normalt å legge på seg etter en tur på byen? Mr. Muscle Lavkarbo generelt 13 22-11-09 23:35
Slapp etter måltider. (Normalt på Fedon?) Bellabo Dr Lindbergs 0 12-05-09 12:23
Er det normalt med vektstagnasjon etter to uker? Stilken Ketolysekuren 8 23-04-09 08:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no