Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 05-12-10, 19:33   #4451
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Uff *ler nervøst* - tok ikke denne tråden en noe morbid vending her nå?

Takk, men har nettopp spist!

Gammel 05-12-10, 19:34   #4452
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er ikke bare en film, det er en sann historie.

Ja det vet jeg, hehe Men har sett filmen som baserer seg på det.. såg også intervju forrige helg med han som gikk over fjella der.. Syke greier :P

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 05-12-10, 20:15   #4453
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Noen her som kan tenke seg slike sko??

Gammel 05-12-10, 20:23   #4454
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

dem såg både praktisk og behagelige ut..

Gammel 05-12-10, 20:24   #4455
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

dem såg både praktisk og behagelige ut..

Gammel 05-12-10, 20:29   #4456
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det blir litt det samme som at ikke ulver og rotter er særlig egnet som menneskemat. Kjøttetere spiser ikke kjøøtetere i særlig grad. Men, vi er visst mest lik grisen i sammensetning, så det burde ikke være så ille sammensetning. Men gå for en vegeterianer i såfall

Men det er da mennesker som spiser både rotter og hunder (og de er sikkert ganske like ulver). Og høner spiser mark og insekter, så de er vel i og for seg ikke helt plantespisende. Og fisk spiser jo ofte fisk, men det er kanskje noe anner? Er det et faktum at kjøttspisende dyr ikke egner seg for å spise? Hmmmm. Interessant. Men samene spiste jo bjørn (de jaktet iallefall på den). Og jeg har hørt om mennesker som blir spist av både ulv og bjørn. Jeg hadde ikke tenkt å spise mennesker altså. Jeg bare satt å lurte litt på om vi blir som oppdrettslaksen at vi har for dårlig sammensetning av omega 3 og 6 Og fare for sykdom er det vel uansett hvilket dyr man spiser. Kryssord-Jacobsjuka (husker ikke hva den heter, men dere skjønner hva jeg mener, sant?) kom jo fra dyr som ikke spiser kjøtt.

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-12-10, 20:29   #4457
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

For ikke å snakke om fine når man må løpe på holka!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-12-10, 20:36   #4458
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Ville heller gått i joggesko ja, hehe

Gammel 05-12-10, 20:47   #4459
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Og fare for sykdom er det vel uansett hvilket dyr man spiser. Kryssord-Jacobsjuka (husker ikke hva den heter, men dere skjønner hva jeg mener, sant?) kom jo fra dyr som ikke spiser kjøtt.

Mener å ha lest at kyr som fikk kugalskap fikk det fordi de ble foret med mjøl laget av bein fra døde kyr. Kyr er verken kannibaler eller kjøttetere i naturen.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 05-12-10, 20:49   #4460
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Mener å ha lest at kyr som fikk kugalskap fikk det fordi de ble foret med mjøl laget av bein fra døde kyr. Kyr er verken kannibaler eller kjøttetere i naturen.

Creutzfeldt-Jakobs ... Mener også å ha lest at det kom av beinmel fra døde syke dyr...

Gammel 05-12-10, 21:04   #4461
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Er det et faktum at kjøttspisende dyr ikke egner seg for å spise?

Det har noe med at det blir uttarmet jo lenger opp i næringskjeden du kommer.

Gammel 05-12-10, 21:45   #4462
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

At det blir mindre næring? Skal slutte å være nysgjerrig på makabre ting no

Gammel 05-12-10, 21:50   #4463
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Kyr, var en gang i tiden kjøttspisere jo Ikke nå lenger dog. Grøsser litt av tanken på å få en ku etter meg som vil spise meg... :O

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 05-12-10, 23:34   #4464
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kyr, var en gang i tiden kjøttspisere jo Ikke nå lenger dog. Grøsser litt av tanken på å få en ku etter meg som vil spise meg... :O

Jeg har problemer nok med kyr med spisse horn som kommer etter meg og bare vil drepe meg... hadde de enda ville spist meg, men...

Fra spøk til alvor, har aldri hørt at det er mindre næring i kjøtteter-kjøtt.
Jeg har dessuten sett høner spise en ihjelkjørt høne, så kresne er nok ikke alle dyr.
I dag er det mere miljøgifter i fettet jo lengere opp i næringskjeden du kommer, men det var nok ikke et problem for 150-100 år siden, så det er nok heller ikke et argument for å ikke spise kjøttetere.
Jeg har spist bjørnekjøtt, og det var ikke noe galt med det.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 06-12-10, 02:39   #4465
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Har hørt at bjørnekjøtt er nydelig

Gammel 06-12-10, 02:47   #4466
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Noen her som kan tenke seg slike sko??

Ikkje eg! Altfor høge, tenker at dei neppe er verken sunne eller behagelege. Dessutan får eg assosiasjonar til geiter med den fasongen der. Eg vil da ikkje gå rundt og sjå ut som om eg har geite-føter heller.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 06-12-10, 07:26   #4467
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Og større konsentrasjon av giftstoffer:

Sitat:

Biological Magnification often refers to the process whereby certain substances such as pesticides or heavy metals move up the food chain, work their way into rivers or lakes, and are eaten by aquatic organisms such as fish, which in turn are eaten by large birds, animals or humans. The substances become concentrated in tissues or internal organs as they move up the chain. Bioaccumulants are substances that increase in concentration in living organisms as they take in contaminated air, water, or food because the substances are very slowly metabolized or excreted.

http://en.wikipedia.org/wiki/Biomagnification

Jeg ble også litt i overkant nysgjerrig på dette. Har diskutert det tidligere, da jeg vet at i alle fall noen muslimer spesifikt unngår å spise rovdyr, og jeg liksom automatisk antar at det henger sammen med kjente helsefarer den gangen sånne spise-regler oppsto.

Fant også denne mens jeg googlet - om hvorvidt eventuelle romvesen har lyst til å spise oss.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 06-12-10, 09:31   #4468
knh
Seniormedlem

knh sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 38
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Takk for alle svar angående å løsne stearin Det funka fint å holde glasset under varmt vann, det løsnet veldig lett, selvom det var mye stearin igjen i glasset

Nå har jeg et nytt spørsmål. Hvordan vasker mann steikeovnen mest effektivt!? og hvilke produkt er best å bruke? Jif? mrMuscle?
Det kom ekstremt mye røyk av ovnen i går da jeg skulle bake, og det kommer sikkert av mye fastbrent fett etter ribbesteiking på lørdag..

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
Gammel 06-12-10, 10:08   #4469
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Og større konsentrasjon av giftstoffer:

http://en.wikipedia.org/wiki/Biomagnification

Jeg ble også litt i overkant nysgjerrig på dette. Har diskutert det tidligere, da jeg vet at i alle fall noen muslimer spesifikt unngår å spise rovdyr, og jeg liksom automatisk antar at det henger sammen med kjente helsefarer den gangen sånne spise-regler oppsto.

Fant også denne mens jeg googlet - om hvorvidt eventuelle romvesen har lyst til å spise oss.

Jeg har nettopp lest om de jødiske spisereglene i forhold til renhet og urenhet. Det virker ikke som det er en logisk sammenheng mellom hvilke dyr som er forbudt og hvilke som er lov å spise. Akkurat Mary Douglas sitt resonnement har blitt så kritisert at det er vel ikke lurt å bruke hennes ideer om saken. Men det er ikke bare på grunn av fare for forgiftning man ikke spiser visse typer dyr. For eksempel er det tabu å spise hestekjøtt i nord-europa, ikke fordi den er søt, men fordi kirken forbød det, fordi det var et vanlig offerdyr i germansk religion. Men det med giftstoffer er godt mulig det stemmer. Men jeg ser for meg at våre forfedre som drev bjørnejakt o.l ikke hadde samme problemet med miljøstoffer som vi har i dag. Ikke for det, giftstoffer har alltid vært i naturen, men jeg tviler på at alle hadde så høye konsentrasjoner av det..

Og den romvesensida var morsom. Måtte legge den ut på facebook

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Var de? Det har jeg ikke hørt før. Jeg har hørt at griser kan spise kjøtt.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg har problemer nok med kyr med spisse horn som kommer etter meg og bare vil drepe meg... hadde de enda ville spist meg, men...

Fra spøk til alvor, har aldri hørt at det er mindre næring i kjøtteter-kjøtt.
Jeg har dessuten sett høner spise en ihjelkjørt høne, så kresne er nok ikke alle dyr.
I dag er det mere miljøgifter i fettet jo lengere opp i næringskjeden du kommer, men det var nok ikke et problem for 150-100 år siden, så det er nok heller ikke et argument for å ikke spise kjøttetere.
Jeg har spist bjørnekjøtt, og det var ikke noe galt med det.

Enig med miljøgiftargumentet

Gammel 06-12-10, 10:13   #4470
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Var de? Det har jeg ikke hørt før. Jeg har hørt at griser kan spise kjøtt.

Purka kan spise opp ungene sine hvis hun blir stresset eller skremt.

Gammel 06-12-10, 10:24   #4471
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Purka kan spise opp ungene sine hvis hun blir stresset eller skremt.

Tror jeg leste en gang at en gris hadde spist deler av et menneske og ble sendt til nødslakt. Jeg lurer på om de kastet den grisen (jeg vet dette også skjedde i "Ligge i grønne enger", men dette var en reel sak). Hvis de solgte den grisen som mat har jo noen spist en gris som hadde spist et menneske. Håper mannen ikke hadde mye giftstoffer i seg..

Gammel 06-12-10, 10:29   #4472
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Jeg har nettopp lest om de jødiske spisereglene i forhold til renhet og urenhet. Det virker ikke som det er en logisk sammenheng mellom hvilke dyr som er forbudt og hvilke som er lov å spise. Akkurat Mary Douglas sitt resonnement har blitt så kritisert at det er vel ikke lurt å bruke hennes ideer om saken. Men det er ikke bare på grunn av fare for forgiftning man ikke spiser visse typer dyr. For eksempel er det tabu å spise hestekjøtt i nord-europa, ikke fordi den er søt, men fordi kirken forbød det, fordi det var et vanlig offerdyr i germansk religion. Men det med giftstoffer er godt mulig det stemmer. Men jeg ser for meg at våre forfedre som drev bjørnejakt o.l ikke hadde samme problemet med miljøstoffer som vi har i dag. Ikke for det, giftstoffer har alltid vært i naturen, men jeg tviler på at alle hadde så høye konsentrasjoner av det..

Åja, religionshistoriestudenten! Jeg visste ikke det om hesten, men har strengt tatt aldri registrert at det var et tabu heller Synd, for hestebiff er jo godt!

Men her er enda en semi-relevant link til deg - skjønt denne sier heller ikke noe om menneskets næringsinnhold, bare hvilke biter som egner seg best til hva.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 06-12-10, 12:07   #4473
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Men det er da mennesker som spiser både rotter og hunder (og de er sikkert ganske like ulver). Og høner spiser mark og insekter, så de er vel i og for seg ikke helt plantespisende. Og fisk spiser jo ofte fisk, men det er kanskje noe anner? Er det et faktum at kjøttspisende dyr ikke egner seg for å spise? Hmmmm. Interessant. Men samene spiste jo bjørn (de jaktet iallefall på den). Og jeg har hørt om mennesker som blir spist av både ulv og bjørn. Jeg hadde ikke tenkt å spise mennesker altså. Jeg bare satt å lurte litt på om vi blir som oppdrettslaksen at vi har for dårlig sammensetning av omega 3 og 6 Og fare for sykdom er det vel uansett hvilket dyr man spiser. Kryssord-Jacobsjuka (husker ikke hva den heter, men dere skjønner hva jeg mener, sant?) kom jo fra dyr som ikke spiser kjøtt.

Det vi vel er mest forsiktige med å spise av rovdyr er åtselsetere. Det er vel også hovedgrunnen til at vi ikke spiser hunder og katter, og hvorfor det er så mange protester på at de gjør det i f.eks Kina. Der har det både vært fattigmannskost, og brukt rituelt. Bjørn er jo ikke åtselsetere, f.eks.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-12-10, 12:32   #4474
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Takk for alle svar angående å løsne stearin Det funka fint å holde glasset under varmt vann, det løsnet veldig lett, selvom det var mye stearin igjen i glasset

Nå har jeg et nytt spørsmål. Hvordan vasker mann steikeovnen mest effektivt!? og hvilke produkt er best å bruke? Jif? mrMuscle?
Det kom ekstremt mye røyk av ovnen i går da jeg skulle bake, og det kommer sikkert av mye fastbrent fett etter ribbesteiking på lørdag..

Min mor - the expert - bruker noe som jeg tror er Jif - ovn/ugn. Jeg observerte dette i går; hun sprayet på, lot det stå litt, mens hun klaget over at ovnen var en drittovn, og at i gamle dager så renset ovnene seg selv, før hun så vasket over. Ovnen var i alle fall ren og pen etterpå.

Gammel 06-12-10, 12:35   #4475
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Åja, religionshistoriestudenten! Jeg visste ikke det om hesten, men har strengt tatt aldri registrert at det var et tabu heller Synd, for hestebiff er jo godt!

Men her er enda en semi-relevant link til deg - skjønt denne sier heller ikke noe om menneskets næringsinnhold, bare hvilke biter som egner seg best til hva.

Hahahaha. Tusen takk Jeg tror fortsatt det er litt tabu å spise hestekjøtt, men det finnes mennesker som gjør det. Jeg har ikke smakt hestekjøtt annet enn i pølse, men jeg har heller aldri sett det solgt. Jeg er veldig usikker på islamske spiseregler da. Men jeg vet at noen av argumentene for hvorfor noen dyr er urene ikke holder vitenskapelige mål. Men så tror jeg også at slike ideer om hvorfor gud har forbudt noe er veldig individuelle. Og så tror jeg at man finner slike argumenter fordi man ofte må forsvare det man tror på ovenfor andre. Men det kan mye mulig være fordi dyr som spiser andre dyr har mer sykdommer at det ble en regel i Islam. Men jeg tror ikke alle spiseregler innenfor religioner kan vitenskapelig bevisest ved at det de spiser er farlig. (Ja, det her var jo mye artigere å diskutere enn å lese tørre religionsteorier... Bra jeg ikke har eksamen på torsdag )

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det vi vel er mest forsiktige med å spise av rovdyr er åtselsetere. Det er vel også hovedgrunnen til at vi ikke spiser hunder og katter, og hvorfor det er så mange protester på at de gjør det i f.eks Kina. Der har det både vært fattigmannskost, og brukt rituelt. Bjørn er jo ikke åtselsetere, f.eks.

Men de hundene og kattene som ofte spises i kina i dag ales jo opp på kornprodukter og lignende. Så de er vel ikke så farlig å spise da..?
Men jeg skjønner at åtseletere ikke burde spises. De kan jo få i seg alt mulig. Men mennesker er vel egentlig ikke åtseletere, så i prinsippet burde det ikke være noe problem å spise oss. Bortsett fra at de fleste er fulle av e-stoffer og andre kjemikalier da.. Men la oss si for ti tusen år siden eller noe, kunne mennesker i prinsippet ha spist mennesker uten å bli syke? Jeg vet at jeg filosoferer over veldig syke ting. Men det er noen mysterier som er mer interessante

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.