Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Usikker på følelser

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-12-10, 22:41   #26
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Usikker på følelser

Det er gode nyheter! Man vet når man har gjort det rette

Jeg dumpa eksen og felte ikke en tåre etterpå! Herlig!

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 23:05   #27
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Ville bare fortelle at jeg snakket med han igår og nå har alt endelig ordnet seg. Vi har bestemt oss for å avslutte det for nå og gå tilbake til å bare være venner. Både jeg og han syntes det er trist, men han er enig med meg. Så alt i alt gikk det veldig bra Vi skal også fortsatt feire nyttårsaften sammen som venner. Har ikke hatt det bedre enn nå på lang tid!

Ønsker deg alt godt!!!

Gammel 26-12-10, 23:53   #28
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Godt å høre det ordna seg smertefritt

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 11:09   #29
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Ville bare fortelle at jeg snakket med han igår og nå har alt endelig ordnet seg. Vi har bestemt oss for å avslutte det for nå og gå tilbake til å bare være venner. Både jeg og han syntes det er trist, men han er enig med meg. Så alt i alt gikk det veldig bra Vi skal også fortsatt feire nyttårsaften sammen som venner. Har ikke hatt det bedre enn nå på lang tid!

Så godt å høre! Fornuftig av deg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 12:11   #30
Khb
Medlem

Medlem siden: Nov 2010
Khb er på en erverdig vei

Det høyrest ut som du har tatt eit valg. Og eg er eining, ikkje mykje vits i å sats på nokon som ikkje satsar på deg. Når det gjeld ulike personligheter og ulike måtar å gi kjærleik, og oppleve kjærleik på, så er det ikkje så lett å finne perfekt match. Meg og mannen min er ulike på mange vis, men det å vite om at ein er forskjellige, og være opne om kva ein treng for å kjenne seg elska, er viktig. Sjølv om det ikkje ligg naturleg for mannen min å kysse og klemme slik som eg, så anstrenger han seg for mi skuld. Eg tenker at det er det som er viktig. Ein velger på ein måte å være glad i kvarandre, og vise kjærleik på den måten som den andre treng. Ein kan ikkje endre kvarandre, men må godta kvarandre slik ein er. Når typen din heller vil ut å feste, og er negativ til at det kunne dukke opp ein graviditet, så verkar det ikkje som han eigentleg ønsker ei framtid med deg.

Lykke til!

Khb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 12:21   #31
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Khb, her.

være opne om kva ein treng for å kjenne seg elska

Det er jeg helt uenig i! Gode gjerninger skal man gjøre fordi man ønsker det beste for den man er glad i, ikke fordi den andre krever det! Da blir det jo bare falskt, og noe man gjør for å få "goodwill". I tillegg mister man jo muligheten til å bli positivt overrasket av hverandres måter å være oppmerksom på, det blir heller en oppskrift man følger.

Gammel 28-12-10, 16:14   #32
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er jeg helt uenig i! Gode gjerninger skal man gjøre fordi man ønsker det beste for den man er glad i, ikke fordi den andre krever det! Da blir det jo bare falskt, og noe man gjør for å få "goodwill". I tillegg mister man jo muligheten til å bli positivt overrasket av hverandres måter å være oppmerksom på, det blir heller en oppskrift man følger.

Jeg er uenig med deg Carisma, jeg synes ikke man skal forvente at andre er tankelesere. Vi er forskjellige mennesker, med forskjellig bakgrunn og "behov" i et forhold, og istedet for å sitte å bli lei seg fordi man ikke får det man trenger - synes jeg det er en ærlig sak å gi uttrykk for at JEG har behov for slik og slik for at jeg skal føle meg elsket. Dette er det jeg mener med å "jobbe" med forholdet også - man kan ikke bare gå fordi man ikke får det man har behov for om man ikke har gitt uttrykk for det overfor partner. (Jeg mener ikke i TS sitt tilfelle -her er det vel ganske klart hvordan det ligger an.). Det har heller ingenting med "falskt" å gjøre - hvordan kan det være falskt å være ærlig?

Av og til er man så heldig at man treffer noen som er så lik en at de utifra seg selv gir det de selv ønsker å få - og da er det lettere å gi til hverandre. Er man ulike, kan MIN samboer vise meg kjærlighet på en måte HAN ønsker å motta - men det trenger ikke være det jeg kjenner igjen som kjærlighet.

Dessuten synes jeg man slett ikke mister overraskelsesmomentet - jeg synes det er bedre å bli overrasket med noe som han vet jeg liker og blir glad av - enn noe jeg ikke er komfortabel med. Feks er noen ikke særlig på overraskelser i det hele tatt, mens andre elsker det. Min samboer har blitt så mye flinkere til å overraske meg enn det han var i starten - men vi har brukt mye tid på å prate sammen om dette - ikke bare fra MIN side - men også fra hans side. JEG har blitt enda mer klar over hva som gjør han glad, og vice versa. Istedet for å bruke energi på å planlegge noe som ikke faller i smak hos den andre, bruker vi nå tiden på ting som gleder den andre og/eller begge på samme tid.

Uten at vi hadde pratet så mye sammen om hvor forskjellige vi er i våre ønsker og behov fra den andre hadde nok vårt forhold tatt slutt fordi ingen av oss hadde fått fylt opp "kjærlighetssekken" i hverdagen. Boka "Kjærlighetens 5 språk" anbefales for alle som føler at partner "ikke forstår en" eller som føler at en ikke forstår partners behov.

Carisma, jeg har forstått det slik at du har en flott mann som er flink til å uttrykke sin kjærlighet overfor deg uten at du har vært nødt til å fortelle hva du har behov for - dette synes jeg er kjempeflott! Dessverre er det ikke alle forhold som er slik av natur - og da må man bruke litt tid på å lære hverandre å kjenne ved å prate om hva man ønsker seg I mitt tilfelle har det bare gjort forholdet bedre - og det er vel en god ting?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 16:25   #33
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg er uenig med deg Carisma, jeg synes ikke man skal forvente at andre er tankelesere. Vi er forskjellige mennesker, med forskjellig bakgrunn og "behov" i et forhold, og istedet for å sitte å bli lei seg fordi man ikke får det man trenger - synes jeg det er en ærlig sak å gi uttrykk for at JEG har behov for slik og slik for at jeg skal føle meg elsket. Dette er det jeg mener med å "jobbe" med forholdet også - man kan ikke bare gå fordi man ikke får det man har behov for om man ikke har gitt uttrykk for det overfor partner. (Jeg mener ikke i TS sitt tilfelle -her er det vel ganske klart hvordan det ligger an.). Det har heller ingenting med "falskt" å gjøre - hvordan kan det være falskt å være ærlig?

Av og til er man så heldig at man treffer noen som er så lik en at de utifra seg selv gir det de selv ønsker å få - og da er det lettere å gi til hverandre. Er man ulike, kan MIN samboer vise meg kjærlighet på en måte HAN ønsker å motta - men det trenger ikke være det jeg kjenner igjen som kjærlighet.

Dessuten synes jeg man slett ikke mister overraskelsesmomentet - jeg synes det er bedre å bli overrasket med noe som han vet jeg liker og blir glad av - enn noe jeg ikke er komfortabel med. Feks er noen ikke særlig på overraskelser i det hele tatt, mens andre elsker det. Min samboer har blitt så mye flinkere til å overraske meg enn det han var i starten - men vi har brukt mye tid på å prate sammen om dette - ikke bare fra MIN side - men også fra hans side. JEG har blitt enda mer klar over hva som gjør han glad, og vice versa. Istedet for å bruke energi på å planlegge noe som ikke faller i smak hos den andre, bruker vi nå tiden på ting som gleder den andre og/eller begge på samme tid.

Uten at vi hadde pratet så mye sammen om hvor forskjellige vi er i våre ønsker og behov fra den andre hadde nok vårt forhold tatt slutt fordi ingen av oss hadde fått fylt opp "kjærlighetssekken" i hverdagen. Boka "Kjærlighetens 5 språk" anbefales for alle som føler at partner "ikke forstår en" eller som føler at en ikke forstår partners behov.

Carisma, jeg har forstått det slik at du har en flott mann som er flink til å uttrykke sin kjærlighet overfor deg uten at du har vært nødt til å fortelle hva du har behov for - dette synes jeg er kjempeflott! Dessverre er det ikke alle forhold som er slik av natur - og da må man bruke litt tid på å lære hverandre å kjenne ved å prate om hva man ønsker seg I mitt tilfelle har det bare gjort forholdet bedre - og det er vel en god ting?

Jeg kan være enig med både den ene og den andre jeg.

Jeg forventer at sambo skal huske det jeg har sagt om hva jeg trenger.. Jeg vil ikke gå å minne ham på det hele tiden, det blir for masete.. Samtidig så håper jeg jo at han på andre måter SER reaksjonen min når det og det skjer og har hodet nok til tenke at "DETTE liker dama mi, DET må jeg huske!" For jeg må innrømme at jeg er slik overfor ham.. Jeg studerer hva han liker og ikke liker, og husker det veldig godt. Han trenger sjelden be meg om ting. Han bare spør etterpå hvordan jeg visste at han trengte akkurat DET der og da? Han ER flink til å overraske meg også altså!

Gammel 28-12-10, 18:09   #34
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Det har heller ingenting med "falskt" å gjøre - hvordan kan det være falskt å være ærlig?

Nei, det er motsatt, altså at det man gjør fordi man har blitt fortalt at det er det man skal gjøre. Det blir falskt og gjort av "tvang" og ikke ønske om å være hyggelig.

Jeg har ikke en overjordisk fantastisk samboer på noen måte, men jeg har en fyr jeg kan leve med, fordi vi har samme oppfatning om endel slike ting.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg studerer hva han liker og ikke liker, og husker det

Nettopp! Det er DET som faktisk er å bry seg om noen! Sånn er jeg også, og sambo glimter til i nye og ne, akkurat ofte nok til at det imponerer

Jeg vet at han også hadde fått fnatt hvis jeg begynte å be han om oppmerksomhet. Og hadde han begynt med det hadde jeg følt meg som verdens dårligste og mest uoppmerksomme kjæreste. Evt en veldig dårlig menneskekjenner.
Og husk at næging blir man drittlei av enten det er den ene eller andre versjonen!...

Gammel 28-12-10, 21:33   #35
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Nei, det er motsatt, altså at det man gjør fordi man har blitt fortalt at det er det man skal gjøre. Det blir falskt og gjort av "tvang" og ikke ønske om å være hyggelig.

Mulig jeg har uttrykt meg litt uklart, jeg mener selvfølgelig ikke at jeg FORTELLER min sambo (som et eks) hva han skal gjøre - jeg forteller hva jeg ønsker meg... der mener jeg det er en stor forskjell! Hvis jeg ikke får noe av det jeg ønsker meg og har behov for - mener jeg det er MITT ansvar å hjelpe til med å dele av meg selv slik at han kan få LOV til å gi meg det jeg trenger. Jeg forventer ikke at min sambo er tankeleser - og jeg forventer også at han skal kunne uttrykke hva han ønsker og har behov for fra min side så JEG slipper å gjette. Det blir umulig - etter min mening - å være i et forhold hvor man skal gjette og prøve seg fram hele tiden, når man kan spare tid, energi og irritasjon ved å være tydelig mot hverandre

Sitat:

Jeg vet at han også hadde fått fnatt hvis jeg begynte å be han om oppmerksomhet. Og hadde han begynt med det hadde jeg følt meg som verdens dårligste og mest uoppmerksomme kjæreste. Evt en veldig dårlig menneskekjenner.
Og husk at næging blir man drittlei av enten det er den ene eller andre versjonen!...

Vi har nok forskjellig oppfatning og mening om akkurat dette. Hvis det oppfattes som næging at man uttrykker behov - vel - da sliter jeg... Jeg har lært at det er bare JEG som vet hva jeg har behov for. Så for å ta vare på meg selv også - og for å gjøre det lettere for min kjæreste - så velger jeg å dele dette. Et eksempel er at min sambo blir glad og yr når jeg rydder og holder det rent rundt meg. Jeg er en liten rotekopp, og har brukt mer tid i livet på å vise kjærlighet ved å snakke sammen, lytte, og ta på. Så når HAN rydder for å gjøre meg glad - og jeg bare blir skuffet fordi han ikke heller vil sitte og holde rundt meg - vel, da har jeg valgt å bruke fornuften og snakke om hva JEG har behov for. Dette har endt opp med at jeg bruker mer tid på å holde det ordentlig rundt meg for HANS del fordi jeg VET han blir glad, og han er mer oppmerksom på mitt behov for fysisk kontakt fordi han vet det gjør MEG glad
Jeg tror ingen av oss føler vi gjør noe som helst av tvang eller pga næging... men av ren kjærlighet og forståelse for at vi har forskjellige behov Min forståelse av hans behov har endret min atferd til å bli mer oppmerksom på han og vice versa - og jeg tør påstå vi har et bedre forhold enn noensinne pga denne kommunikasjonen.

Din erfaring er tydeligvis annerledes, og så lenge du føler du har et godt forhold er det jo kjempebra! Jeg bare ønsker meg litt forståelse for at ikke alle har det som deg - MEN vi får det allikevel til å fungere

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 21:36   #36
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg kan være enig med både den ene og den andre jeg.

Jeg forventer at sambo skal huske det jeg har sagt om hva jeg trenger.. Jeg vil ikke gå å minne ham på det hele tiden, det blir for masete.. Samtidig så håper jeg jo at han på andre måter SER reaksjonen min når det og det skjer og har hodet nok til tenke at "DETTE liker dama mi, DET må jeg huske!" For jeg må innrømme at jeg er slik overfor ham.. Jeg studerer hva han liker og ikke liker, og husker det veldig godt. Han trenger sjelden be meg om ting. Han bare spør etterpå hvordan jeg visste at han trengte akkurat DET der og da? Han ER flink til å overraske meg også altså!

Jeg har det nok mye sånn som du - jeg lytter og ser etter ting som gjør han glad og prøver å overraske han med slike ting. Samtidig respekterer jeg at vi er forskjellige - og jeg kan jo ikke gjøre det slutt fordi han ikke er som meg... han husker ALT jeg sier - så jeg slipper å gjenta ting. Samtidig er det en del ting som kommer mer naturlig om det er en forståelse for hvorfor det er slik - og da kommer de gode samtalene inn.
Velsigne den flotte kjæresten min for å være med på å utvikle dette forholdet til det bedre dag for dag!

Gammel 28-12-10, 23:18   #37
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Jeg bare ønsker meg litt forståelse for at ikke alle har det som deg - MEN vi får det allikevel til å fungere

Selvføgelig har ikke alle det likt. Men jeg ville utdype at man ikke nødvendigvis trenger å snakke ihjel alt i et forhold, det var nemlig slik jeg oppfattet det du sa. Det er alt for mange som skal snakke om alt, hva de føler, hva de trenger, hva de mener de ikke får og hva som er feil med den andre. Og da blir det næging. Bare se på alle tv-serier og alt rundt i samfunnet. "Du er til for å tilfredstille meg på alle plan" er stort sett gjennomgående mentalitet oss.

Gammel 29-12-10, 19:23   #38
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Selvføgelig har ikke alle det likt. Men jeg ville utdype at man ikke nødvendigvis trenger å snakke ihjel alt i et forhold, det var nemlig slik jeg oppfattet det du sa. Det er alt for mange som skal snakke om alt, hva de føler, hva de trenger, hva de mener de ikke får og hva som er feil med den andre. Og da blir det næging. Bare se på alle tv-serier og alt rundt i samfunnet. "Du er til for å tilfredstille meg på alle plan" er stort sett gjennomgående mentalitet oss.

Jeg bruker ikke tv-serier for å gi meg særlig veiledning i livet - jeg bruker min egen erfaring og kunnskap - og så langt har det fungert veldig bra. Som motsetning til det du sier er det mange forhold etter min mening som kunne vært reddet - om man bare hadde snakket sammen....

Gammel 29-12-10, 23:52   #39
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Nå er det et par år siden jeg var i et forhold, og mitt siste var både langvarig og i sum ganske katastrofalt . Men jeg husker i alle fall én ting; kommunikasjonen tok seg temmelig godt opp de gangene jeg tok meg sammen og sa hvordan jeg oppfattet og følte om ting i en situasjon, i stedet for å beskylde og angripe min daværende kjæreste for dette og hint. Dette relativt til at han var en dust, da .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 01:25   #40
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sant at samtaler kan hjelpe. Men når jeg føler jeg ikke har gjort annet enn å prøve og prøve om og om igjen orker jeg rett og slett ikke mer!

Vil også legge til at jeg absolutt ikke angrer på at jeg avsluttet det. Har ikke hatt det så bra som jeg har det nå på flere år!

Ja, nei. God kommunikasjon har vel bare noe for seg sånn sett dersom man ser en framtid i det. Godt at føler du gjorde det riktige! Jeg var i en relativt tilsvarende situasjon som deg for to år siden, og fortsatt i dag er jeg sjeleglad for at jeg gikk til det skrittet å avslutte forholdet . Blir helt dårlig når jeg tenker på hvordan livet mitt ville vært om jeg ikke hadde gjort det.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 11:08   #41
Khb
Medlem

Medlem siden: Nov 2010
Khb er på en erverdig vei

Godt jobba Sigboh!
Det er jammen ikkje lett å gjere det slutt, sjølv om ein ser at det ikkje er eit bra forhold.

Kos deg med venner og familie!
Og så finns det heilt sikkert ein annan der ute, som kan setje pris på nettopp deg, og som kan vise seg å være verdt å bruke tid på.

Khb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 12:20   #42
jvb
Seniormedlem

jvb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Uff ja, er ikke noe gøy der å da, men etterpå føles det så deilig!

Du bør også være obs på at det ikke er uvanlig å etter en stund lure på om det var riktig eller ikke uansett hvor dårlig forholdet var; man glemmer fort det negative. Skriv ned en liten liste over hvordan du hadde det, som du kan ta frem og kikke på om du skulle lure på om du gjorde det rette.

Godt nyttår

Gammel 30-12-10, 12:25   #43
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Du bør også være obs på at det ikke er uvanlig å etter en stund lure på om det var riktig eller ikke uansett hvor dårlig forholdet var; man glemmer fort det negative. Skriv ned en liten liste over hvordan du hadde det, som du kan ta frem og kikke på om du skulle lure på om du gjorde det rette.

Godt nyttår

Spesielt hvis han kommer krypende og ber om godt vær når kameratene ikke gidder dra på byen!

Gammel 30-12-10, 15:03   #44
sigboh
Medlem

sigboh sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 32
sigboh er ny på veien

Godt nytt år til alle sammen Og takk for mange gode ord!

sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 09:54   #45
Anos
Medlem

Anos sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Anos er ny på veien

Du tok nok det rette valget, det hørtes ikke ut som om dere hadde mye fremtid. Du er fortsatt ung og har all verdens tid til å finne Mr. Right Lykke til!

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ang følelser man får av den nye kroppen siri0109 Ketolysekuren 16 28-07-10 17:00
Naturlige følelser guro Fysisk og mental helse 5 20-03-06 18:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.