Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo - finito

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-07, 09:03   #26
tnutt
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 164
tnutt er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Jeg leste igjennom hele tråden igjen, og fant ingen usaklige eller urettferdige uttalelser fra noen andre sin side.

Jeg skulle også likt å lese hele tråden, men jeg rakk ikke å se den før den ble innrapportert og sensurert.

tnutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, dr Lutz Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:00   #27
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av tnutt, her.

Jeg skulle også likt å lese hele tråden, men jeg rakk ikke å se den før den ble innrapportert og sensurert.

Innleggene som har blitt slettet hadde ingenting med grønnsaker å gjøre, men gikk derimot direkte på person.

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:49   #28
tnutt
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 164
tnutt er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - finito

Hvis det er slik at usaklige innlegg som går på person skal fjernes så opprettholder jeg min rapportering.

Vedkommende som jeg rapporterer krevde beviser i saken av de andre uten å stille med beviser selv, for deretter å kutte diskusjonen med begrunnelse i at nivået på diskusjonen var for lav og enkelte skrev for dumt. For det første var denne begrunnelsen på å kutte diskusjonen ikke riktig (det foreligger/forelå mengder av svært interessante innlegg i forkant av sensureringen), og for det andre så gikk den rett på person.

Når man sier til noen at man ikke vil diskutere fordi noen av de andre er dumme så har man gått rett på person. Etter min mening er det ikke noe galt i dette, så lenge man tåler å bli konfrontert med at man kanskje har misforstått.

tnutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, dr Lutz Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:55   #29
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Din innrapportering er notert tnutt.
Anbefaler at du bruker inrapporteringsknappen for å raportere spesifikke innlegg.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 15:12   #30
tnutt
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 164
tnutt er på en erverdig vei
Talking

Sv: Lavkarbo - finito

Takk for tilbakemeldingen!

Hva med en sensureringsknapp istedetfor rapporteringsknapp, slik at det blir mindre jobb for administrasjonen?

tnutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, dr Lutz Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 15:29   #31
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av tnutt, her.

For det første var denne begrunnelsen på å kutte diskusjonen ikke riktig (det foreligger/forelå mengder av svært interessante innlegg i forkant av sensureringen), og for det andre så gikk den rett på person.

De interessante innleggene foreligger fortsatt. Det som er slettet er innlegg som utelukkende gikk på person, samt reaksjoner fra et par andre brukere på tonen i tråden.

Jeg kan ikke se at noen har skrevet at andre er dumme, og alle står fritt til å delta i de diskusjonene de selv ønsker å delta i. Det er bare fair å gi beskjed om at en avslutter sin deltakelse, syns jeg.

Om du føler deg angrepet (på person, og ikke argumentasjon) i noen av disse innleggene så vil jeg oppfordre deg til å rapportere () de enkelte innleggene, så kan du få en tilbakemelding på privat melding på disse.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 15:50   #32
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

HP,

Går det an å blokkere slik at enkelte brukere ikke får tilgang til de innlegg man skriver her inne?!?

Har fått PM fra andre som også har begynt å etterlyse en slik funksjon.

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:04   #33
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

HP,

Går det an å blokkere slik at enkelte brukere ikke får tilgang til de innlegg man skriver her inne?!?

Har fått PM fra andre som også har begynt å etterlyse en slik funksjon.

.

Det har jeg fått spørsmål om også...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:30   #34
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

blir det ikke litt feil om enkelte ikke "får se" det vi skriver da? jeg synes ikke det høres noe særlig ut...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:35   #35
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

blir det ikke litt feil om enkelte ikke "får se" det vi skriver da? jeg synes ikke det høres noe særlig ut...

Jo det kan jo det på en måte... Men det er noen som føler de utleverer ganske mye av seg selv her (i dagbok og journal)

hmmmm.....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:37   #36
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Man vet jo at hvemsomhelst kan registrere seg her og lese, så da må vi utifra det selv bestemme hvor mye vi vil dele i dagboken...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:40   #37
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Jepp sant det...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:40   #38
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

HP,

Går det an å blokkere slik at enkelte brukere ikke får tilgang til de innlegg man skriver her inne?!?

Har fått PM fra andre som også har begynt å etterlyse en slik funksjon.

.

Det er mulig å selv blokkere brukere gjennom kontrollpanelet deres. Men det fungerer slik at dere selv slipper å lese deres innlegg.

Dersom det er brukere som er problematiske, så er vi avhengig av det dere innrapporterer ufine og problematiske innlegg så vi blir opplyst om problemet. Unten kjenneskap til hva som skjer kan vi ikke gjøre noe med det som er problematisk.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:45   #39
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Man vet jo at hvemsomhelst kan registrere seg her og lese, så da må vi utifra det selv bestemme hvor mye vi vil dele i dagboken...

Du har så rett, Aline, spørsmålet ble vel kanskje mere rettet ut fra frustrasjon sånn sett...

En får vel heller fortsette å diskutere med de man ønsker å utveklse informasjon, kunnskap og erfaringer med her inne, og istedet overse de man ikke ønsker å ha noen diskusjon eller debatt med her inne, og la slike innelgge bare være.

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:46   #40
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Du har så rett, Aline, spørsmålet ble vel kanskje mere rettet ut fra frustrasjon sånn sett...

En får vel heller fortsette å diskutere med de man ønsker å utveklse informasjon, kunnskap og erfaringer med her inne, og istedet overse de man ikke ønsker å ha noen diskusjon eller debatt med her inne, og la slike innelgge bare være.

.

Der er jeg 101% enig

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:47   #41
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

...Dersom det er brukere som er problematiske, så er vi avhengig av det dere innrapporterer ufine og problematiske innlegg så vi blir opplyst om problemet. Unten kjenneskap til hva som skjer kan vi ikke gjøre noe med det som er problematisk...

Takk for svar, Lise, spørsmålet var nok som sagt mere stilt ut fra frustrasjon enn noe annet, så en får vel heller ignorere innlegg fra de man ikke ønsker å diskutere med her inne, og heldigvis, så er det snakk om ytterst få, sånn sett.

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:52   #42
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo - finito

.

  Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:53   #43
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Å ignorere slikt er nok det mest effektive i så måte. Men vi i ledelsen setter likevel pris på at dere innrapporterer ufine innlegg selv om dere ikke ønsker kaste dere ut i en debatt.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 04:08   #44
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

HP,

Går det an å blokkere slik at enkelte brukere ikke får tilgang til de innlegg man skriver her inne?!?

Har fått PM fra andre som også har begynt å etterlyse en slik funksjon.

.

Hvis flere blokkerer samme person vil det være det samme som at den personen blir mobbet. Nei, da er det bedre at upassende innlegg blir fjernet og at det gis en begrunnelse i en PM.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 07:43   #45
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Hvis flere blokkerer samme person vil det være det samme som at den personen blir mobbet. Nei, da er det bedre at upassende innlegg blir fjernet og at det gis en begrunnelse i en PM.

Helt enig, Kristian, men når enkelte så til de grader går etter person og ikke sak, så mener jeg det er forståelig at man vurderer slikt.

Jeg tror ikke noen setter særlig pris på å bli rakket ned på som person her inne, så når man opplever slikt, eller ser at enkelte tyr til slike midler ovenfor andre her inne, ja så mener jeg det er naturlig at man fort kan tenke slik.

Men en får vel heller ignorere innlegg fra de man ikke lenger ønsker å diskutere med. For som HP sier det, alle står som sagt fritt til å delta i de diskusjonene de selv ønsker å delta i her inne.

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 08:41   #46
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Mitt forslag nå er at denne tråden får hvile litt. Det virker som de fleste er enig i forumoppførsel, og jeg mener at det å holde liv i denne tråden bare maner fram flere oppgulp og flere gjentagelser. Tror ikke det fører noe sted egentlig.

Vil til slutt minne om forumreglene:

"Man skal ikke plage andre,
man skal være grei og snill.
Og forøvrig kan man gjøre hva man vil."

Hvis hver og en av oss passer på å følge denne regelen, så tror jeg det meste løser seg selv.

Vennlig hilsen Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 08:47   #47
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Mitt forslag nå er at denne tråden får hvile litt. Det virker som de fleste er enig i forumoppførsel, og jeg mener at det å holde liv i denne tråden bare maner fram flere oppgulp og flere gjentagelser. Tror ikke det fører noe sted egentlig.

Vil til slutt minne om forumreglene:

"Man skal ikke plage andre,
man skal være grei og snill.
Og forøvrig kan man gjøre hva man vil."

Hvis hver og en av oss passer på å følge denne regelen, så tror jeg det meste løser seg selv.

Vennlig hilsen Fedonisten



Foreslår dere låser den jeg, så den bare kan "svinne hen"...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 10:37   #48
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo - finito

Kjempeprotest!

Dette er en tråd jeg opprettet og har faktisk IKKE bedt om at andre skulle krangle seg i mellom her. At noen mener den bør låses er derfor litt pussig uten at trådstarter spørres om vedkommende vil avslutte det vedkommende startet på - sin egen svanesang.

Det er faktisk litt patetisk at adminere og andre seg imellom nærmest sms'er seg til "close down". Ikke så snillt og greit!

Til og med dødsdømte får komme med sitt siste ønske!

og det har jeg av moralske grunner ikke anledning til å formulere nå i arbeidstiden, mens gårdagens tabber forfølger meg her.........

så..................

  Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 10:45   #49
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

som du ser så er ikke tråden låst, og jeg tror ikke så mange har sms'et seg til noe som helst... (jeg har iallefall ikke fått noen... )

Jeg foreslår at alle parter lar dette ligge, og at du ikke melder deg ut av forumet med det første

Og heia kardemommeby-forum-loven

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 11:15   #50
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo - finito

OK for meg.

(sms'e brukt i forum er bare et bilde på korte meldinger som egentlig sier lite.......)

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo mot plakk? bluVelvet Atkins kosthold 6 08-02-07 23:16
Langvarig lavkarbo skadelig? Fast-i-fisken Lavkarbo generelt 6 08-12-06 00:12
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 15:25
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no