Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er vi som spiser lavkarbo trangsynte og hjenevaska ?
Det er faktisk ingen tidligere gnisninger i bunnen her, jeg har aldri hatt så mye som en opphetet diskusjon med noen av de andre deltagerene i denne tråden før. Men sånn som dette utviklet seg, skulle man virkelig tro at det lå ting i bunnen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
#27 |
Pauset
Sv: Kalorier og lavkarbo
Jeg sier ikke at du ikke ser andre muligheter, men jeg synes at utsagnet gjengitt under fremstår som et forsvar, at det er ok.
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 57
Sv: Er vi som spiser lavkarbo trangsynte og hjenevaska ?Jeg leste her inne at etter en stund så finner man ofte sin egen lavkarbovei. Og man finner ut hva som passer for en selv. Vi er jo alle sammen ulike! og det likte jeg så godt. Selv har jeg funnet min lavkarbovei. En livsstil jeg kan leve med. Jeg teller ikke karber, jeg teller ikke kalorier, og jeg teller ikke fett (om dere forstår). Men på denne dietten så fungerer jeg. Jeg kan jobbe, har energi, føler meg vel, går ned i fett. Og det er det som er hovedpoenget for meg. Jeg bryr meg katten i om andre teller karber eller kalorier. Så lenge alle og enhver får hjelp og støtte til å finne sin vei! Så jeg heier på "deg" - dvs alle som vil, uansett valg - bare du er fornøyd og det funker! Og om det ikke funker kan jeg godt prøve å hjelpe hvis jeg kan, eller i det minste støtte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#29 |
Pauset
Sv: Er vi som spiser lavkarbo trangsynte og hjenevaska ?I tillegg til det andre som er galt med tittelen denne tråden har fått (d.v.s ALT), var det vel her snakk om hvorvidt folk her inne på dette forumet kan være trangsynte (ikke hjernevaskede!!!!), ikke hvorvidt folk som spiser lavkarbo er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Er vi som spiser lavkarbo trangsynte og hjenevaska ?Og sånn går no dagan. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
Sv: Er vi som spiser lavkarbo trangsynte og hjenevaska ?
Enig der gitt.
![]() |
![]() |
#32 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Sv: Er medlemmene på Lavkarbo.no tidvis trangsynte?Den er endret.... er det bedre? hvis ikke så kan dere komme med forslag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 57
Sv: Er medlemmene på Lavkarbo.no tidvis trangsynte?Er medlemmene på Lavkarbo.no tidvis trangsynte? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#34 |
Pauset
Sv: Er medlemmene på Lavkarbo.no tidvis trangsynte?Mye bedre, men jeg ville foretrukket om du fikk presset inn et "litt" inni der. Det var tross alt dette jeg opprinnelig sa:
Og kanskje det er er lurt å skrive i en parantes at tråden er delt? Hvis ikke ser det ut som om Nellie startet den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Er medlemmene på Lavkarbo.no tidvis trangsynte?Det var jeg som delte tråden og laget overskrift.
Beklager Nellie at det ble gitt inntrykk av at du hadde lagd overskriften. Det var ikke meningen !
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile Sist redigert av Nille : 19-08-08 kl 23:19. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Litt opphengt i lavkarbo? | Søster | Lavkarbo generelt | 13 | 22-07-08 10:06 |
South beach , og litt spm om lavkarbo | Lisekir | Spørsmål og svar | 3 | 06-04-08 21:52 |
Dere som har litt peiling på lavkarbo ... | candyland | Lavkarbo generelt | 4 | 11-03-08 21:34 |
"Uleste innlegg" er delt i forum og journaler | HP | Informasjon | 16 | 13-01-08 08:26 |
Respekt for alle medlemmene her inne | mofe | Generell diskusjon | 2 | 30-04-06 15:17 |