Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Problemer med å kombinere mat og jobb

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 19:31   #26
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

To ferdigkokte egg med smør i en liten boks spises opp fort med en skje. Nøtter og ost er også raskt å spise. Høres fryktelig ut å måtte nærmest snike seg til å spise, som om det var en synd.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 20:01   #27
maynard
Medlem

maynard sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 42
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Pebbles82, her.

det er vanskelig.... jeg personlig føler at jeg ikke kan ta med middag eller retter hvor jeg må varme det. 1. da lukter det sterkt mat i resepsjonsområde. 2. risikerer at det kommer folk akkurat i det jeg har tatt en matbit og må tygge dette i rekordfart for å få det ned så jeg ikke tar i mot gjester med mat i munnen. 3. innen jeg er ferdi å varme maten har det allerede kommet en i resepsjonen eller tlf ringer eller noe skjer så jeg må varme maten en gang til etterpå..og da er vi i en ond "varme maten" sirkel.. lol...

paranøtter - kaffelatte med fløte - blomkål/brokkoli i biter - ølpølser - babybel - er min lunch heretter

Jammen, om du spiser varmmat eller kaldmat så må du jo nødvendigvis tygge likevel kyllingsalat er en annen ting jeg spiser, og ellers så bruker jeg ikke ha med matretter som stinker heller

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 22:22   #28
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Ja, og spesielt om du kan oppbevare den kjølig. Litt smoothie drikker du jo på noen sekunder!

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 11:09   #29
lucifine
Seniormedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Pannekaker 3 stk
3 egg
3 ss fløte - ca 40 gr
0,5 ts fiberhusk
20-30 gr smelta smør
Bland alt, og stek pannekaker i litt smør. 3-4 stk gode varme og kalde.

Nå har jeg laget disse to ganger og den er min nye favoritt oppskrift! Takk fra ei som var litt matlei <3

Jeg laget dem litt anderledes i dag, i går hadde jeg blåbær i røren, men i dag hadde jeg baconbiter og sukrin også oppi. Jeg laget røren x3 slik at jeg hadde nok til frokost, lunsj og til tur i morra. De ble perfekte! Gleder meg til lunsj <3

Gammel 06-08-11, 11:25   #30
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Husk at paranøtter gir selenforgiftning om man får i seg for mye! Maks et par om dagen.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 12:10   #31
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Husk at paranøtter gir selenforgiftning om man får i seg for mye! Maks et par om dagen.

Nei, det er en seiglivet myte:
http://forum.lavkarbo.no/archive/index.php/t-10991.html

Eller, at man kan bli selenforgiftet er riktig, men ikke at grensen går ved et par nøtter om dagen!
Et par nøtter om dagen, vil teoretisk dekke dagsbehovet for selen...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 12:34   #32
Pebbles82
Medlem

Pebbles82 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Pebbles82 er på en erverdig vei

noen gode oppskrifter på smoothie????

Gammel 06-08-11, 13:13   #33
lillemeg88
Medlem

Medlem siden: Sep 2010
lillemeg88 er ny på veien

man kan putte det meste i en smoothie alt av bær, fløte, avokado, egg, kesam, rømme, cottage cheese.... bare fantasien som setter grenser

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 17:34   #34
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

noen gode oppskrifter på smoothie????

Min favoritt: ca 2dl bringebær, ca 1 dl fløte, 2 egg og en dæsj splenda wosj, wosj med stavmixer'n oooog ferdig

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 19:26   #35
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Nå har jeg laget disse to ganger og den er min nye favoritt oppskrift! Takk fra ei som var litt matlei <3

Jeg laget dem litt anderledes i dag, i går hadde jeg blåbær i røren, men i dag hadde jeg baconbiter og sukrin også oppi. Jeg laget røren x3 slik at jeg hadde nok til frokost, lunsj og til tur i morra. De ble perfekte! Gleder meg til lunsj <3

He,he ja de er farlig gode og kan lett bli en favoritt i en periode Varme som kalde og kan varieres i det uendelige slik du har erfart selv

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 00:32   #36
Pebbles82
Medlem

Pebbles82 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Pebbles82 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Min favoritt: ca 2dl bringebær, ca 1 dl fløte, 2 egg og en dæsj splenda wosj, wosj med stavmixer'n oooog ferdig

mmmm det hørtes godt.. har frosne bringebær i frysen, skal prøve den imorgen.. takk for tips... går det også ann med frosne skogsbær??

Gammel 07-08-11, 01:07   #37
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

mmmm det hørtes godt.. har frosne bringebær i frysen, skal prøve den imorgen.. takk for tips... går det også ann med frosne skogsbær??

Det går nok veldig bra, blir bare mer karber så det styrer du helt selv Ser for meg jordbær og er fantastisk

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori? lucifine Lavkarbo generelt 17 25-08-11 12:05
Hvordan kombinere? Almyrida Ketolysekuren 8 30-12-09 20:19
Er det ok å kombinere ... Fredrikke07 Spørsmål og svar 10 12-03-08 16:01
Går det an å kombinere ... Lindabtn Ketolysekuren 8 14-01-08 11:59
Kombinere tablettene 01jun07 Ketolysekuren 5 09-08-07 07:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.