Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jeg vet man skal være tålmodig, men ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 22:11   #26
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg vet man skal være tolmodig men..

Slank med ketolysekuren er liksom ketolyse- bibelen!
Nesten alt du kunne finne på å spørre om her inne står allerede i den!
Det er liksom meningen at man skal lese den før man gyver løs på ketolyse- kuren, skjønner du!

Gammel 12-09-11, 22:12   #27
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Du kan med god samvittighet slutte å tvinge i deg noe som helst Ta deg en kopp kaffe med fløte i eller noe i steden og vent til kroppen sier i fra Da blir den mye gladere enn når du tvinger i den ting den ikke har bedt om

Spis deg slank er et annet lavkarboopplegg, så trodde det var det du mente, men de har vel ikke gitt ut noe bok.. Du burde lese boken. Nøøøøøyeee.

Gammel 12-09-11, 22:13   #28
lårannediskon
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 37
lårannediskon er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Spis deg slank er liksom ketolyse- bibelen!
Nesten alt du kunne finne på å spørre om her inne står allerede i den!
Det er liksom meningen at man skal lese den før man gyver løs på ketolyse- kuren, skjønner du!

Jeg har lest halve da... Hehe.. Men huff ja. Skjerpings!

www.ketolch.blogspot.com
En nystartet blogg med lchf-oppskrifter og ketolysemat
lårannediskon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:15   #29
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lårannediskon, her.

Jeg har lest halve da... Hehe.. Men huff ja. Skjerpings!

Og jeg bet på og kalte boken Spis deg slank! Har rettet det nå!

Er veldig lurt å vite hva man driver mad, altså!

Gammel 12-09-11, 22:16   #30
lårannediskon
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Og jeg bet på og kalte boken Spis deg slank! Har rettet det nå!

Er veldig lurt å vite hva man driver mad, altså!

Trodde ikke det var mer hokus pokus enn å kutte ut karbs jeg.. Men så feil kan man ta.

Men nå legger jeg meg på senga og leser

www.ketolch.blogspot.com
Gammel 12-09-11, 22:20   #31
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Trodde ikke det var mer hokus pokus enn å kutte ut karbs jeg.. Men så feil kan man ta.

Men nå legger jeg meg på senga og leser

Ikke hokuspokus, men kunnskap!

Gammel 13-09-11, 15:06   #32
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du kan med god samvittighet slutte å tvinge i deg noe som helst Ta deg en kopp kaffe med fløte i eller noe i steden og vent til kroppen sier i fra Da blir den mye gladere enn når du tvinger i den ting den ikke har bedt om

Spis deg slank er et annet lavkarboopplegg, så trodde det var det du mente, men de har vel ikke gitt ut noe bok.. Du burde lese boken. Nøøøøøyeee.

Spis deg slank HAR faktisk gitt ut bok

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 17:20   #33
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Spis deg slank HAR faktisk gitt ut bok

Oki

Men det var ikke den boken det var snakk om her?

Gammel 13-09-11, 20:55   #34
lårannediskon
Medlem

Sv: Jeg vet man skal være tålmodig, men ...

Aner ikke hva dere mener jeg, men boka jeg har heter Slank med ketolysekuren av Torkil ett eller annet. Og den leste jeg i går

www.ketolch.blogspot.com
Gammel 13-09-11, 20:56   #35
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Aner ikke hva dere mener jeg, men boka jeg har heter Slank med ketolysekuren av Torkil ett eller annet. Og den leste jeg i går

Finnes etterhvert utallige bøker, men det er liksom Slank med ketolysekuren som er "biblen"!

Gammel 13-09-11, 21:00   #36
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så du er sur fordi samboeren din hadde mer vann i kroppen enn deg da dere starta?

Pokkers mannfolk!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 08:50   #37
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Oki

Men det var ikke den boken det var snakk om her?

Helt sikkert ikke Ville bare få sagt at SDS HAR gitt ut bok også, og innholdet er vel ikke akkurat så ulikt ketolysebokas innhold

Jeg synes det er kjempebra at det finnes så mange retninger og bøker om lavkarbo - selv om PRINSIPPENE er de samme, er jo lavkarbo et genialt kosthold som kan tilpasses enhver kropps behov!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 09:22   #38
lårannediskon
Medlem

Oioi... Nå har jeg gått ned 2.2 kg! Jeg tar tilbake alt jeg sa...

www.ketolch.blogspot.com
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det sånn det skal være? JanneM Spørsmål og svar 3 23-04-11 08:37
Skal kokosnøttmelka være sånn? Imp Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 19-03-10 20:54
Skal vi være så mette? smilefjes Eurodiett 6 07-05-08 20:06
Jeg skal opereres, kan jeg da være på ketolysekur? Eva Ketolysekuren 8 10-02-06 17:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.