Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-09, 15:03   #476
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Binders sin nettbutikk har!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 04-10-09, 17:11   #477
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Binders sin nettbutikk har!

Takker! Får stikke innom binders og se om de har noen andre mønster i butikken, tror de rutene kan bli litt slitsomme på gulvet i en hel garderobe!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-10-09, 18:09   #478
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Spser dere kål til "fårikålen" eller er det for mye karber?
Jeg har hatt dette til middag i dag men begrenset kålet veldig - det er ikke rare biten som veien 100 gr...

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-10-09, 19:28   #479
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ga flass i karbene og spiste masse kål til i dag, tross alt bedre enn potet!
Skulle egentlig bruke spisskål, men de jeg fant var så stusselige....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-10-09, 19:29   #480
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kjøpte spisskål på Ultra forrige uke.
19,- for en liten, stusselig, halvvissen kål!

Smakte godt til slutt, men var ikke verdt prisen, altså!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-10-09, 11:31   #481
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan mann få mere vann i kroppen når man drikker forlite væske?

Har godt opp nesten 2 kg, de siste dagene. Har drukket litt lite, spesielt rent vann tror jeg nok, men ikke alkehol. Mener ikke jeg har brukt noe mere salt enn vanlig.

Har liksom følt meg så lite oppblåst og vannfylt mens jeg har gått på ketolyse, men de siste par dagene føler jeg vannet i kroppen presse på, og ser det til om med i ansiktet, spesielt om morningen.

What to do?

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag
Gammel 05-10-09, 12:31   #482
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg skal teste teorien din Photo - og i dag er første dag uten nøtter, brøderstatning, kunstig søtning, tomater og meieriprodukter. Glemte meg ut et lite øyeblikk og tok en skive ost når gubben laget pizza.....kan en bit ost være nok til å "ødelegge alt"?
Hvor lenge bør jeg teste? 1 uke? 2 uker? 3-4 uker?
Takk for hjelpen!

En skive ost -det er vel begrenset hvor mye det kan ha å si, men det får du uansett ikke gjort noe med, så ... Ikke stress! Det spiller ingen rolle med den osteskiven, som du sier -en forglemmelse.
Fingerregelen for de fleste er å i hvert fall gi en endring tre måneder. Men du burde merke i løpet av denne tiden om det viker på deg.
Uansett, så har du som sagt gått ned mye, og ganske jevnt og trutt, så det kan godt tenkes at kroppen din bare trenger litt ro, for å ''tenke seg om''.
Slapp av! Det kommer når det kommer

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-10-09, 13:10   #483
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Kan mann få mere vann i kroppen når man drikker forlite væske?

Har godt opp nesten 2 kg, de siste dagene. Har drukket litt lite, spesielt rent vann tror jeg nok, men ikke alkehol. Mener ikke jeg har brukt noe mere salt enn vanlig.

Har liksom følt meg så lite oppblåst og vannfylt mens jeg har gått på ketolyse, men de siste par dagene føler jeg vannet i kroppen presse på, og ser det til om med i ansiktet, spesielt om morningen.

What to do?

Om du drikker lite vann så vil kroppen holde på det den har. Om du er kvinne så samler du gjerne også vann rundt menstruasjon. (Jeg kan legge på meg alt fra en halv til to kg rett før mensen).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-10-09, 17:05   #484
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jobber med ungdom, da kan man ikke "shake" alle måltidene på jobb.. Klarer nok å snike meg unna frokosten, den har jeg tidligere spist når de står opp, uansett Lunsj spiser vi sammen bare i helgene, den kan jeg rimelig glatt la være å spise. Meeen, må jo ha noe "lurt" til middag. Går greitt å ha med egen mat, men må SPISE, shaking blir et galt signal til de unge, håpefulle. Trenger noe "snopt" som i alle fall ser ut som middag, som holder noen timer i matboks, i kjøleskap.. Selvfølgelig lavkarbo, men kan gjerne se veldig sunt ut! Ikke nødvendig at det kan varmes opp, men gjerne tips om det, også..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 05-10-09, 17:34   #485
Rottis
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 170
Rottis er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Jobber med ungdom, da kan man ikke "shake" alle måltidene på jobb.. Klarer nok å snike meg unna frokosten, den har jeg tidligere spist når de står opp, uansett Lunsj spiser vi sammen bare i helgene, den kan jeg rimelig glatt la være å spise. Meeen, må jo ha noe "lurt" til middag. Går greitt å ha med egen mat, men må SPISE, shaking blir et galt signal til de unge, håpefulle. Trenger noe "snopt" som i alle fall ser ut som middag, som holder noen timer i matboks, i kjøleskap.. Selvfølgelig lavkarbo, men kan gjerne se veldig sunt ut! Ikke nødvendig at det kan varmes opp, men gjerne tips om det, også..

Gryter kan fint spises kalde, eggerøre og laks, lavkarbolasagne osv. Har spist dette på jobb, det smaker godt varmt som kaldt. Denne lasagnenen er lettlagd og veldig god kald.

__________________

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-10-09, 17:44   #486
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Kan mann få mere vann i kroppen når man drikker forlite væske?

Har godt opp nesten 2 kg, de siste dagene. Har drukket litt lite, spesielt rent vann tror jeg nok, men ikke alkehol. Mener ikke jeg har brukt noe mere salt enn vanlig.

Har liksom følt meg så lite oppblåst og vannfylt mens jeg har gått på ketolyse, men de siste par dagene føler jeg vannet i kroppen presse på, og ser det til om med i ansiktet, spesielt om morningen.

What to do?

En lege fortalte meg at man kan få ødemer i kroppen når man drikker for lite vann. Det er fordi kroppen samler vannet rundt vitale organer. Jeg kan kjenne det på den måten at det blir så stramt over brystet. Men straks jeg får endel vann innabords forsvinner denne pressfølelsen igjen.

Hvis jeg spiser for masse karbo får jeg i tillegg ødemer i beinda, men det skal visstnok ha en annen årsak og da er et bare to ting som hjelper; begynne med lite karbo igjen eller ta vanndrivende.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-10-09, 17:57   #487
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rottis, her.

Gryter kan fint spises kalde, eggerøre og laks, lavkarbolasagne osv. Har spist dette på jobb, det smaker godt varmt som kaldt. Denne lasagnenen er lettlagd og veldig god kald.

Takker og bukker Greitt å ha noe som funker i matboks.. Er heldigvis ikke så mange måltider jeg trenger å ordne på forhånd, regner med at det blir med lasagne eller eggerøre med laks, kan lage til flere dager, er et herk å lage mat nå når jeg "shaker". Men, løper ut og handler! Og tenker på at om noen korte uker er det over, da kan jeg spise vanlig lavkarbo igjen... Puh.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 05-10-09, 18:40   #488
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Trenger tips til kveldsmat:
Jeg spiser egg & bacon til frokost og salat m egg og noe kjøtt til lunch. Varierende til middag, men alltid med mye grønnsaker.
Vil dere snille sjeler gi meg litt inspirasjon til hva kveldsmaten kan bestå i når:
- det IKKE skal være et meieriprodukt
- det IKKE skal være nøtter
- det IKKE skal være grønnsaker (fyller opp karbekvoten ved middagen + salaten)
- det IKKE skal være kunstig søtning
- helst IKKE skal være egg (blir så lei hvis jeg spiser egg mer enn 2 ganger til dagen)

Gleder meg til mange gode tips!!! :-)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-10-09, 18:41   #489
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En annen liten ting....hvis jeg spiser to egg til lunchen min (salat) er det nok protein til dette måltidet? Eller bør jeg også i tillegg spise litt kjøtt/fugl/fisk?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-10-09, 18:42   #490
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

En lege fortalte meg at man kan få ødemer i kroppen når man drikker for lite vann. Det er fordi kroppen samler vannet rundt vitale organer. Jeg kan kjenne det på den måten at det blir så stramt over brystet. Men straks jeg får endel vann innabords forsvinner denne pressfølelsen igjen.

Hvis jeg spiser for masse karbo får jeg i tillegg ødemer i beinda, men det skal visstnok ha en annen årsak og da er et bare to ting som hjelper; begynne med lite karbo igjen eller ta vanndrivende.

Høres logisk ut forsåvidt. :nikker: Jeg har ikke mensen,¨eller den er ikke i vente, så det kan ikke være det, for jeg også får mer vann i kroppen før mensen. Men i dag har jeg i alle fall drikket mye mere vann enn på lenge, og prøvd å begrense saltet litt, så får jeg se i morgen. Kjenners litt bedre ut i fingrene i alle fall.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag
Gammel 05-10-09, 19:43   #491
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Trenger tips til kveldsmat:
Jeg spiser egg & bacon til frokost og salat m egg og noe kjøtt til lunch. Varierende til middag, men alltid med mye grønnsaker.
Vil dere snille sjeler gi meg litt inspirasjon til hva kveldsmaten kan bestå i når:
- det IKKE skal være et meieriprodukt
- det IKKE skal være nøtter
- det IKKE skal være grønnsaker (fyller opp karbekvoten ved middagen + salaten)
- det IKKE skal være kunstig søtning
- helst IKKE skal være egg (blir så lei hvis jeg spiser egg mer enn 2 ganger til dagen)

Gleder meg til mange gode tips!!! :-)

Avokado med sitron
reker med majones
evt reker, avokado og majones
Skinkeruller med eller uten majones

Litt karber i majones og avokado, men ikke så mye at det burde utgjøre en fare for å gå ut av ketose.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 05-10-09, 21:23   #492
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan gjøre dette:
man bruker feks F4, og får den til å bety: Gjenta forrige handling..
Lærte det på sekretærkurs en gang, men har glemt det..

Kjekt å ha hvis man skal markere, endre farge, skriftestr osv på flere
steder i en tekst.
Noen som skjønner hva jeg mener... ?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-10-09, 21:53   #493
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg har lagt til bilete på profilen, men kan ikkje sjå at det kjem fram på noko av innlegga eg lagar..? Har eg ikkje rettigheiter nok, eller har eg gjort noko feil?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-10-09, 22:01   #494
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har lagt til bilete på profilen, men kan ikkje sjå at det kjem fram på noko av innlegga eg lagar..? Har eg ikkje rettigheiter nok, eller har eg gjort noko feil?

Du må legge bildet inn som avatar, hvis du vil ha det med i innleggene

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-10-09, 22:21   #495
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, jeg bare liker ikke å bli tatt bilde av Og var egentlig ganske happy med det jeg hadde på forrige gang
Men jeg har blitt frastjålet lommeboka en gang og måtte ha nytt, og mener jeg ikke trengte bilde da? At de hadde alt liggende inne og bare laget en kopi? Men mulig jeg husker feil da...

Kan melde at om man har "kredittkort" førerkort, altså de små i plast (ikke laminert), så har de bilde liggende. Så om man ser ut sånn omtrent som seg selv fortsatt får man bare en ny utprint sendt i posten. Det kostet forøvrig 200 kr...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-10-09, 22:24   #496
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Du må legge bildet inn som avatar, hvis du vil ha det med i innleggene

Om mogleg, enda meir forvirra?! Huh, korleis gjer eg det?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-10-09, 22:37   #497
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Om mogleg, enda meir forvirra?! Huh, korleis gjer eg det?

Når du trykker på Kontrollpanel opp til venstre, får du opp en meny på venstre side.
Der finner du Endre avatar!

Så er det jo bare å gjøre som de ber om nederst på siden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-10-09, 22:40   #498
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tada...? Virka det no? Takk, Lava og Kitt!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-10-09, 22:41   #499
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Tada...? Virka det no? Takk, Lava og Kitt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-10-09, 00:18   #500
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om passet er gyldig når det står feil hårfarge? Jeg farga håret rødt i mange år, og i passet mitt står det følgelig at jeg er rødhåret. Nå driver jeg og avfarger det til blondt, må jeg bytte pass da? Er jo så dyrt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no