Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 30-11-04, 00:02   #876
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Å gjøre en kvinne lykkelig er enkelt.
Mannen trenger bare være:
1. Venn
2. Partner
3. Elsker
4. Bror
5. Far
6. Lærer
7. Pedagog
8. Kokk
9. Mekaniker
10. Montør
11. Innendørsarkitekt
12. Stylist
13. Elektriker
14. Sexolog
15. Gynekolog
16. Psykolog
17. Psykiater
18. Terapeut
19. oppmerksom
20. sympatisk
21. topptrent
22. kjærlig
23. forekommende
24. gentlemanlike
25. intelligent
26. iderik
27. kreativ
28. empatisk
29. sympatisk
30. sterk
31. forståelsesfull
32. tolerant
33. beskjeden
34. ærgjerrig
35. dugelig
36. modig
37. bestemt
38. fortrolig
39. respektfull
40. hengiven
41. lidenskapelig og fremfor alt
42. betalingsdyktig

Samtidig må han passe på at:
a) han ikke er sjalu, men heller ikke uinteressert
b) han forstår seg godt på familien, men ikke bruke mere tid på dem enn
på kvinnen
c) gir henne all frihet, men samtidig vise interesse i hvor hun var og
hva hun gjorde

Veldig viktig er det å ikke glemme:
- alle fødselsdager
- årsdager
- bryllupsdager
- navnedager
- hennes dager
- dato for første kyss
- bursdagen til hennes yndlingstante
- hennes yndlingssøskenbarn og bestevenninne

Dessverre gis det ikke garanti for 100% lykke, selv om man følger alle
ovennevnte råd. Hun kunne jo for eksempel føle seg innelåst av dette
perfekte og velbalanserte liv og velger å stikke av med hvilkensomhelst
slamp hun treffer.

Og nå baksiden av medaljen: Og gjøre en mann lykkelig er - som vi raskt ser
- på langt nær så enkelt

Mannen trenger nemlig:
1. Mat
2. Sex

De fleste kvinner føler seg overfordret over slike svimlende fylde av behov.

Moralen er: Et harmonisk samliv er ikke vanskelig hvis bare mannen erkjenner
at han må skru ned noen av fordringene sine...

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 01-12-04, 00:42   #877
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg må bare le litt av meg selv altså... Jeg har sittet nå i noen dager og bladd igjennom masse tråder.. og hva oppdager jeg akkurat nå? At jeg har innstillingene på "vis bare tråder fra siste måned..".. Men så endret jeg det til "siste år".. og jammen meg dukket det ikke opp endel da ja!

Jeg lurer på om jeg har nok ord nå? Hvis ikke, så burde jo disse hjelpe..
Trall, trall, trall..

PS: 24 dager igjen til jul!

Gammel 02-12-04, 12:33   #878
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Dagen i dag
Dagen i dag er en underlig dag, den er din
Dagen igår slapp deg ut av hendene
den kan du ikke gi annet innhold,
enn det du alt har gitt den.
Dagen imorgen har du ikke noe løfte på
du vet ikke om du kan regne med å råde over den
Men dagen idag er det eneste du kan være sikker på
den kan du fylle med hva du vil,
benytt deg av det
Idag skal du glede et annet menneske
Idag kan du hjelpe en annen
Idag kan du leve slik at noen ikveld
er glad for at du er til
Dagen idag er en betydningsfull dag
Den er din !

G. Brandes

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 02-12-04, 13:50   #879
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Om kvelden når det mørkner
går jeg over bekken etter vann.
Jeg har en fugl i hånden
- og på taket sitter jammen ti til!
Hva er det som lukter så godt?
Åja, det er bare noen som er ute og går som varmt hvetebrød.
Jeg klør meg litt i øret
og går hjem til min plass ved grytene.
Klør litt der også.
Små gryter har jo også ører.

(NEI - Fedonisten har ikke drikki!! Men jeg måtte få til 50 ord og hadde absolutt IKKE NOE å skrive om. Da får'n ta noe som er skrevet før og skrive det om....)

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 02-12-04, 17:43   #880
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg liker mennesker. Jeg liker de som er glade, de som er triste, de som er sinte, og alle de andre menneskene. Mennesker tiltrekker meg. Ikke fordi de er glade eller triste eller sinte, men fordi de er mennesker.

Jeg liker "gladhet", men kan ikke utstå sinne. Jeg er sjelden sint selv. Vil heller aldri være slem, eller såre andre som ikke fortjener det. Vil ikke at andre skal ha det vondt, for å ha det vondt er ubehagelig, selv om man lærer mye av det. Så, jeg liker ikke negative ting. Jeg liker heller ikke smerte, det å ha det vondt, psykisk eller fysisk. Derfor liker jeg heller ikke tannlegen. Eller å jogge for den saks skyld. Jogging gjør vondt. Man blir andpusten av det.

Men jeg liker å snakke med mennesker, å le av Ally McBeal, titte på nyhetene og se hva som skjer i verden, snakke med søster i telefonen eller gå tur i skogen, på høsten, da det er masse fine farger, og vinden tar skikkelig tak i deg.

Og avogtil er det deilig å bare sitte og gjøre ingenting. Bare ligge og titte i taket.

Ellers liker jeg intelligente samtaler. Jeg liker ord, og sette de sammen til spennende setninger. Setninger man blir en smule imponert av, som man må lese en gang til, og kanskje le litt av.

Jeg tror ikke på Gud, men når jeg er helt i oppløsning, og befinner meg i en eller annen oppslukende bølgedal, og ikke vet hva jeg skal gjøre, ber jeg. For liksom å være på den sikre siden. Kanskje det har noe med at jeg er oppvokst med, som veldig liten, å bli sunget salmer for på senga om kvelden.

Jeg har liten tro på at Adam og Eva satt i paradiset, nakne, og hey ja, der spiste Eva jammen meg et eple, (for det sa slangen), og da plutselig - nei, da fikk de ikke lov til å være i paradiset lenger nei, og vips fikk de trang til å skjule kjønnsorganene, og gjemte seg bak busker.

Jeg tror at vi kommer fra apene, og hele den evige oppgraderingen som fulgte, og som enda pågår (og sikkert kommer til å pågå helt til sola dør, eller en meteoritt har deiset ned i hodet på oss alle sammen). Men det betyr ikke at jeg ikke tror på noe "overjordisk", eller hva man kan kalle det. Ja, jeg tror man møter hverandre etter døden. I hvilken form, vet jeg ikke. jeg vet heller ikke om man da lever for evig eller hva. Kanskje alt blir nullstillt. Mulig jeg tror på reinkarnasjon.

Det eneste jeg vet, er at ikke så lenge før mormor døde, (hun var kristen) så sa hun at hun ikke hadde noe mer å utrette, at hun var sliten. Nå var klar til å møte mannen sin igjen, hun savnet han.

Og det trodde jeg på, jeg tvilte ikke et sekund.

Livet er ulogisk. Men jeg har, hvor jeg befinner meg nå, funnet ut at det er det alt sammen handler om. Ting som skjer.

Alt har konsekvenser, det være seg små ubetydelige ting, men alt har konsekvenser. Hvis man summerer opp alt det man har gjort på en dag, alt fra å titte på kroken i stua, reflektere over hvorfor du ikke har vannet blomstene i det siste, til å plukke opp alle de papirene som har ligget i hylla i evigheter (men som du egentlig ikke trenger), så er jeg ganske sikker på at mesteparten av det man gjør, ikke har noen mening i det hele tatt.

Så min teori om meningen med livet, er at det ikke har noen mening. Men konsekvenser har det, så absolutt. Positive eller negative.

Gammel 03-12-04, 10:45   #881
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hva pappa lærer med en fireåring i huset...

Hva pappa lærer med en fireåring i huset
1.Barnesikre hus finnes ikke.

2.Stemmen til en fireåring er høyere en 200 voksne på en restaurant.

3.Motoren i en takvifte er ikke sterk nok til rotere med en gutt på 21 kilo i supermanndrakt hengende i et hundebånd festet i et vifteblad.

4.Motoren på en takvifte er sterk nok til å spre maling på alle fire vegger i et rom som måler 6x6 meter.

5.Baseballer lager merke i taket.

6.Du bør ikke hive baseballer innendørs når takviften er på.

7.En takvift kan slå en baseball langt.

8.Glasset i et vindu (ikke engang et dobbelt termopanvindu) kan ikke stoppe en baseball slått av en takvifte.

9.Når du hører toalettet spyle ned etterfulgt av ordene «Åh-åh» er det allerede for sent.

10.Bremsevæske og bensin lager masse røyk.

11.Et forstørrelsesglass kan lage ild selv på en overskyet dag.

12.Hvis du bruker en vannseng som hjemmebase når du har på deg piggsko lekker den ikke. Den eksploderer.

13.En stor vannseng inneholder nok vann til å fylle et hus på 200 kvadratmeter nesten to centimeter dypt.

14.Lego kan passere gjennom fordøyelsessystemet til en fireåring.

15.Duplo kan ikke passere gjennom fordøyelsessystemet til en fireåring.

16.Superlim er for alltid.

17.Uansett hvor mye gelepulver du tømmer i et svømmebasseng kan du fremdeles ikke gå på vannet.

18.Filtrene i svømmebassenget liker ikke gele.

19.Videospillere kan ikke spille av vafler.

20.Søppelposer er dårlige fallskjermer.

21.Småstein i hjulkapslene bråker når du kjører.

22.Du vil egentlig ikke vite hvor den lukten kommer fra...

23.Se alltid inn i ovnen før du slår den på.

24.Plastikkleker og varme ovner er en dårlig kombinasjon.

25.Brannvesenet har minst fem minutters responstid.

26.En sentrifuge i en vaskemaskin kan ikke gjøre meitemark svimmel, men en katt kan bli det.

27.Katter kaster opp sin egen kroppsvekt to ganger når de er svimle.

28.Humor vil hjelpe deg gjennom livet.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Gammel 04-12-04, 20:29   #882
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Og med dette innlegget..

.. så kommer jeg blant de topp 20 som har flest innlegg!! JIPII altså!!!!!
Ikke at jeg ser på det som en konkurranse, men det er jo litt morsomt, synes jeg da Hm, jeg må få dette innlegget langt nok.. hva kan jeg fortelle om da?

Jo! Jeg kan fortelle om at her på loftet, vi er 6 stk, er det skikkelig eksamensangstnerver i luften for tiden.. vi bare går rundt hverandre i stillhet.. og når noen først sier noe, så blir alle helt frenetiske og kakler som verpeklare høner.. Ganske artig å observere faktisk Det skal bli utrooolig deilig å bli ferdig med eksamensperioden forresten.. Kanskje jeg skal feire med en skikkelig biff, ti egg og en kilo ost?? (føles liksom ikke som en like stor belønning som en stratos..)

Gammel 05-12-04, 00:36   #883
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Oj sann Mofedilla, der sa du noe!

Jeg må sjekke hvordan ståa mi er på den listen, jeg har vært så stille i det siste, at jeg kanskje har ramlet ut av listen

Jeg har en kjempefin julekalender jeg har lyst til å dele med dere, men får ikke til å legge den inn her. Tror jeg løser det med å sende den til alle dere som jeg har på MSN. Alle jentene vel å merke, det er en "jentekalender"

Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk en annen jeg kan legge inn her, via link. Den er morsom, men ikke fullt så vakker som den andre da

http://www.lavie.no/jul2004/jul2004-01.asp

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 06-12-04, 10:35   #884
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Kan jeg få gråte litt her hos deg 1000-tråden? Jeg skulle vert hos akupunktøren nå 10.30. Men så har jeg kassebilen i dag. Og den måtte jeg rygge ned en bakke med sving på glattisen. Og det klarte jeg selvfølgelig ikke, så nå står bilen i grøta. Ikke får jeg akupunktur. Men jeg må betale for timen. Også må jeg be gubben komme fra jobb for å dra bilen opp av grøfta med traktoren. Også er han sur på meg fordi jeg har mast om rydding hele helgen fordi vi skulle ha vaskehjelp i dag og jeg var sliten. Også må jeg få kjørt hjem vaskehjelpen. Også bor jeg så langt unna folkeskikken at det liksom ikke hjelper med drosje heller.

Takk, det hjalp litt ....

Gammel 06-12-04, 11:59   #885
Ingo
Medlem

Ingo sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 47
Ingo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snill
Smile

Min første 1000 tråd!

Jeg har aldri skrevet i 1000 tråden, så nå er det vel på tide!

Leste gjennom endel innlegg her inne, og har ikke ledd så godt på lenge.
Av de siste innleggene trakk jeg to slutninger:

1: Jeg må senke kravene mine litt i samlivet. Hmmm, kanskje slutte med mat?

2: Barn ER gøy, men krever en del forberedelse! Holdt på å le meg skakk av den lista! Tror jeg må låse alle dører i huset konstant med unger i huset.

Ellers er jo dette tråden for alt, og det er tross alt juletider...
Derfor tenkte jeg å spre litt julestemning! Lillesøsteren til samboeren min har nemlig pekt oss i retning av en julesang av det spesielle slaget. Vi liker nemlig litt tyngre musikk, rock og diverse metal, og der kommer Transiberian Orchestra inn! De har en julesang som heter Carol of The Bells. Den er så fantastisk fin! Det er mere tungt band som lager ballade (litt høylydt men ellers... ), og da blir det bra!
Anbefales!

Ha en fantastisk mandag alle sammen!

Ingo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 06-12-04, 12:26   #886
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Neimen kjære deg Guro - det var en dårlig start på dagen! Jeg har hatt en rar start på dagen jeg. Stod opp med 7-åringen og fikk henne på skolebussen. Satt en halvtime ved pc-en og skrev noen mailer, la inn MUP osv. Klokka 9 hørte jeg 3-åringen våknet, og gikk inn til henne. La meg i senga og vi lå og koste og snakket. Tydeligvis sovnet jeg, og registrerte vagt at hun lekte rundt meg. Plutselig våknet jeg klokka 10.45, av at hun stod ved senga med sjokolade i halve ansiktet, og sa "Det var bære sæppel i denna pakka". Hæ? Pakka? Hvor mye er klokka? Hva har du spist? HALLO! HAR DU PAKKET OPP ADVENTSPAKKER? Og jada, hun har etter helga skjønt at det er sjokolade i noen av adventspakkene, og hun hadde funnet seg stol og saks, og klippet ned alle pakkene bortsett fra fire. Pakket dem opp, og var kjempeglad for armbånd, spenner og sjokolade.... Klarte liksom ikke bli sint på henne - hun var så god der hun stod i rosa nattkjole med sjokoladeflekker. Men det betyr at jeg må pakke inn det som ikke er spiselig på nytt, og kjøpe inn litt erstatninger for sjokoladen... Det hun kallte "sæppel" (=søppel på vår dialekt), var klistremerkestrimler som jeg hadde rullet sammen...

Gammel 06-12-04, 12:41   #887
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

De barna, de barna, de har man glede av! Jeg ler så tårene triller ...

Skal si følelsene svinger i dag. Etter griningen i stad, har jeg vert innom alvår - og nå ler jeg altså.

Ja, ja, bilen er i hvetfall oppe av grøfta. Sambo er snill da, som kommer hjem midt i arbeidsdagen og får løs bilen. Han trengte ikke traktoren heller. Han kjørte bare bilen lenger ut på jordet og snudde . Og jeg får kjørt hjem vaskehjelpen. Stuen er juleren og klar til pynting og borddekking. I ettermiddag er det grøtfest i barnehagen - lurer litt på hvordan jeg skal løse det mat-praktiske for min egen del.

Gammel 07-12-04, 19:54   #888
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Den eldste av barnebarna mine har mistet sin første tann i dag. Og han er sååååå stolt. Han er den første i 6-års-klubben som har mistet en tann. Store greier. Han har fått tatt to bilder i dag, et av seg uten tann og et av bare tanna og sendt meg på mobil.

Milepæl det og.....

Gammel 07-12-04, 21:58   #889
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sånn i farta tror jeg at jeg talte 8 ord i bildet jeg legger ved. Det betyr at jeg må skrive 42 ord for ikke å bli slettet. Hvis jeg skriver ut denne linja, så tror jeg det bør være nok

Vedlagte bilder
Filtype: jpg picbitch.jpg (23,5 KB, 1 visninger)

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 07-12-04, 22:22   #890
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Sjokolade

1. Sjokolade er vegetarmat. Den fremstilles av kakaobønner, og bønner er jo grønnsaker.

2. Sjokolade inneholder også melk, og er dermed sunn kost.

3. Dersom dine hender blir tilsølt av smeltet sjokolade, spiser du for langsomt.

4. Problem: Hvordan kan man transportere en sjokoladeplate fra butikken og hjem når det er riktig varmt i været og bilens innetemperatur er som i Sahara? Svar: Spis sjokoladen allerede på parkeringsplassen.

5. Slanketips: Spis sjokolade før alle måltider. Det tar appetitten og sultfornemmelsen og medfører at du spiser mindre.

6. Spiser du like mye mørk og hvit sjokolade vil kroppen din være i balanse.

7. En eske sjokolade er nok til å dekke energibehovet i en hel dag. Er det ikke bare lettvint og greit?

8. Dersom sjokolade ikke fantes, ville det heller ikke være nødvendig å produsere støttestrømper og støtteunderbukser. Hele bandagistbransjen ville kollapse, og det ønsker vi vel ikke?

9. Husk: Skriver vi ordet «stressed» baklengs, blir det til «desserts». Det vil si at motsetningen av stress er lekre desserter.

Gammel 07-12-04, 22:42   #891
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Noen ganger er'e ål'reit
Noen ganger er'e ål'reit
Noen ganger er'e helt ål'reit
In the morning

- og det er det jeg satser på. At det blir helt ål'reit i morgen. Og det blir det sikkert.

Da skal jeg nemlig på kafe med en venninne - en ganske ny venninne, og det er koselig. Nå skal jeg snart legge meg. Noen ganger er'e helt ål'reit også.

Gammel 07-12-04, 23:13   #892
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

I går 'truet' jeg sambo med å fortelle dere dette, og i dag lurte han på om jeg hadde fortalt det enda. Så da får jeg fortelle da. Det er altså et år siden vi la om til 'fedon' her i huset. Og av og till forøker jeg å forklare hvorfor jeg serverer det jeg gjør og hvorfor det er endel ting jeg ikke serverer lenger. I går testet jeg han litt da: Nevn en matvare som inneholder karbohydrater. Tror dere han kunne svare?

Gammel 08-12-04, 08:10   #893
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Selv om jeg vet at man ikke skal svare - eller ikke trenger å følge opp forrige innlegg, så MÅ jeg bare fortelle om hvordan kunnskapsnivået her i familien er.....

Andrea er kanskje den "flinkeste". Påstår hun ikke får lov til å spise KARDOHYPRATTER, for da blir bæsjen så hard - men PROTEINER er bra for musklene. PROTEINER er identifisert til å være de "hvite klumpene i bestemorgrøten" (les: cottage cheese)

Svigerfar skjønner ikke hvorfor vi ikke kan spise KARBONADER......

Gammel 10-12-04, 11:32   #894
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

I morgen skal jeg i Operaen å se Nøtteknekkeren, sammen med mor og datter. Litt påfyll av kultur og julestemning. Gleder meg. Skal i Nasjonaltheateret og se Reisen til julestjernen siste uka før jul også. Det er så koselige førjulsaktiviteter. Men nå får jeg se å ta meg sammen å komme litt videre med mandlene ....

Gammel 14-12-04, 19:55   #895
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Noen av dere som ser på Charmed?

De tre søstrene som er hekser, vet dere?

Uansett da, jeg satt og tok meg en røyk nå, på verandaen, og det blåser jo så innmari. Og da tenkte jeg "tenk om jeg var hun i Charmed som kan fryse tiden/rommet. da ville jeg ha laget en kube på 100 kubikkmeter høyt oppi lufta med 100 1-kubikkmetere. hver lille kube skulle bestå av en farge støv - slik at det ble hundre kuber med støv av forskjellige farger. så ville jeg ha startet tiden igjen, og kjørt den i "sakte film", og sett hvordan vinden påvirket kubene, og sett hvordan fargene blandet seg."

avogtil tenker jeg på så mye rart, altså

Gammel 20-12-04, 15:23   #896
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Jeg tenkte jeg måtte hente opp denne igjen. Jeg så mofedilla sa noe om at hun var den siste som hadde skrevet her og tenkte kansjkje hun hadde mer på hjertet....

Først en liten søt en fra virkeligheten:
Dattern min har to barn, jente 4 og gutt 5. Jenta har ofte små morsomme kommentarer som alltid er velplasserte. Den siste nå var da de holdt på med pepperkakene, så satt gutten seg opp på benken. Hvorpå tullemor sier: "Kr****", ser du at mamma eller pappa sitter på benken noen gang? ....med andre ord kom deg ned Sånt gjør man bare ikke

Gammel 20-12-04, 16:01   #897
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Anne Så utrolig tøff jente!!

Ja, jeg tenkte at vi må da få¨litt action her!! Tenk om vi k anskje klarer tusen innlegg før nyttår, det hadde vært noe det

Så da altså, syns jeg at alle kan skrive noe ned her. *oppfordre*

Forresten, visste dere at chili er bra for forbrenninga? Det har jeg nemlig lest gang på gang på gang - også inneholder det jo plenty med antioksidanter, og er en super c-vitaminkilde.. Så det er altså bare å pøse på med chili - jeg putter det i alle kjøttretter jeg har, altså til omtrent enhver anledning

Jeg kjøper inn, og har chilien hele i frysern. Sjennialt!

Gammel 20-12-04, 16:33   #898
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Her kommer et lite hjertesukk om BH'er...

du prøver den i butikk og den sitter så godt som perfekt..
du kommer hjem og tar den på en vakker morgen og den sitter nesten så godt som perfekt...
så har du brukt den en liten halvtime, eller kanskje så mye som en time...?
og vips har den blitt verdens mest ubehagelige plagg....!!

ok, det gjelder ikke alle bh'ene... kanskje egentlig bare den jeg har på nå, men....

GRRRRRRRRRRRRR !!!!!!! det holder i massevis!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-12-04, 16:43   #899
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Nå kommer det så mange tanker på en gang her at jeg klarer ikke sortere helt..... Tror det må være overload på "harddisken" min..... Kjenner meg igjen i dette med BH'er, og det er da også det mest håpløse plagg å kjøpe inn. Får helt angst bare ved tanken, og det bringer meg inn på angst som slett ikke er noe å spøke med, og når jeg tenker på spøk, så kommer jeg på en melding jeg fikk fra en venninne i går. Minstejenta hennes hadde plutselig stilt følgende spørsmål fra baksetet da de var ute og kjørte:

"Mamma, er det klumper i fis?"

Gammel 20-12-04, 16:48   #900
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Nå kommer det så mange tanker på en gang her at jeg klarer ikke sortere helt..... Tror det må være overload på "harddisken" min..... Kjenner meg igjen i dette med BH'er, og det er da også det mest håpløse plagg å kjøpe inn. Får helt angst bare ved tanken, og det bringer meg inn på angst som slett ikke er noe å spøke med, og når jeg tenker på spøk, så kommer jeg på en melding jeg fikk fra en venninne i går. Minstejenta hennes hadde plutselig stilt følgende spørsmål fra baksetet da de var ute og kjørte:

"Mamma, er det klumper i fis?"

Så genialt spurt....

Jeg gleder meg til å få barn og få alle mulige slags rare spørsmål fra dem.. men jeg gleder meg også til hva jeg kommer til å svare dem, og hvordan de lille små hodene kommer til å fordøye svarene jeg gir dem på de utrolige spørsmålene de stiller.. Artig å tenke at jeg selv har vært barn før..

aline - kjenner meg igjen i den bh-problematikken din jeg.. men jeg kan si noe om min egen bh-politikk. jeg kjøper dem, og er fornøyd, også bruker jeg KUN DEN ENE helt til den er utslitt og det er på tide å kjøpe ny. altså har jeg kun til enhver tid EN bh som jeg bruker.. det er jo egentlig litt disgusting om jeg tenker på det.. også vasker jeg den skikkelig sjelden.. ÆSJ SÅ EKKEL JEG ER!! herreguuud har aldri tenkt så mye på det der før.. nei fysøren, nå som jeg får penger på onsdag skal jeg dra og kjøpe en svart bh.. akkurat nå har jeg en hvit, men den begynner å bli litt utswlitt den også, har jo brukt den i noen måneder nå... ÆSJ SÅ EKKEL JEG ER!!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.