Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 20-12-04, 16:54   #901
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ekle-mofe

kremt, nå hadde jeg egentlig ikke sånn innmari mye å skrive, men siden dette er tråden om alt og ingenting, så passer jo det bra!

jo forresten! har noen av dere real group's juleplate??
spor nr 13 heter grisevise og er bare helt herlig.
handler om en gris som vil finne kjærligheten og etter å ha lett og lett og lett så drar han ut i verdensrommet, på mars finner han grisen i sitt liv. og vi får også vite at søte jente-griser synger såher: nyffi, nyff, yrk, yrk

sååååå søtt!!!!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-12-04, 17:40   #902
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

aline.. nei ikke si det! er jeg ekkel? si om jeg er det da, men ikke si det om det ikke er sant, for da blir jeg jo lei meg.. aaaaaaaaaaaah... nå angrer jeg skikkelig på at jeg sa det også da, men det er jo sant, men atte jeg er jo renslig ellers da.. jeg hater grisete mennesker.. jeg dusjer jo hver dag og sånt, og har jo på meg rene klær, men jeg føler liksom at bhen aldri blir skitten, men herregud, det er jo kanskje ganske kvalmt allikevel, er det ikke? eller... uææææh!!

Gammel 20-12-04, 17:46   #903
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg må vel skrive litt her jeg også da. Vet ikke helt hva OM, men jeg kan jo fortelle om at jeg var barnevakt på lørdagskveden da. For første gang hadde jeg ansvaret for lille Ella alene. Foreldrene var stressa og sent ut for å gjøre seg klare (moren måtte pumpe seg også - ja, for melk altså, sånn at jeg hadde noe å gi henne når hun ble sulten.... hos meg er det heller tomt !! ), så mens de stressa i vei skiftet jeg en våt bleie også. Det var jo en liten utfordring, men jeg hadde jammen håndlaget anda gitt. Klarte å få festet bleien fort og greitt og på riktig måte. Stramt nok faktisk, - så riktig at det andre som kom ut senere holdt seg i bleia og ikke lekket ut ! Statusen ble altså 2 bleieskift og 1 mating. Matingen var en koselig affære det og. Hun lå der i armkroken min og kommuniserte med meg mens hun drakk. Hun drakk litt, smilte, lo, "snakket" og drakk litt til. Det så og hørtes ut som om hun koste seg. Så satt hun på fanget mitt og så på TV litt. Og smilte, lo og "snakket" da og. Ble litt trøtt på slutten, så hun fikk nattøy på og ble lagt i sengen med teppet sitt. Da foreldrene kom hjem sov hun søtt, og bestemor var ikke så trøtt som hun trodde hun skulle bli !!

Sist redigert av Nille : 20-12-04 kl 18:08.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 20-12-04, 17:52   #904
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg må vel skrive litt her jeg også da. Vet ikke helt hva OM, men jeg kan jo fortelle om at jeg var barnevakt på lørdagskveden da. For første gang hadde jeg ansvaret for lille Ella alene. Foreldrene var stressa og sent ut for å gjøre seg klare (moren måtte pumpe seg også - ja, for melk altså, sånn at jeg hadde noe å gi henne når hun ble sulten.... hos meg er det heller tomt !! ), så mens de stressa i vei skiftet jeg en våt bleie også. Det var jo en liten utfordring, men jeg hadde jammen håndlaget anda gitt. Klarte å få festet bleien fort og greitt og på riktig måte. Stramt nok faktisk, - så riktig at det andre som kom ut senere holdt seg i bleia og ikke lekket ut ! Statusen ble altså 2 bleieskift og 1 mating. Matingen var en koselig affære det og. Hun lå der i armkroken min og kommuniserte med meg mens hun drakk. Hun drakk litt, smilte, lo, "snakket" og drakk litt til. Det så og hørtes ut som om hun koste seg. Så satt hun på fanget mitt og så på TV litt. Og smilte, lo og "snakket" da og. Ble litt trøtt på slutten, så hun fikk nattøy på og ble lagt i sengen med teppet sitt. Da foreldrene kom hjem sov hun søtt, og bestemor var ikke så trøtt som hun trodde hun skulle bli !!

Og her er lillegullet:
http://forum.lavkarbo.no/attachment....tachmentid=458

Så kooooselig, Nille! Men altså, kommer ikke inn på denne linken din jeg, jeg må visst ha passord.. lurer på hva slags tråd det er jeg ikke har tilgang til, evt. forum Jeg vil også være med på det hemmelige forumet *sutre*

Nå har jeg sminka meg masse, fikk litt dille-med-selv-lyst - men jeg har nok hatt på for mye av både det ene og det andre.. pudder og rouge og alt mulig, for huden føles skikkelig tørr..

Også har jeg sluttet å røyke i dag da, men jeg sier det ikke så høyt, for jeg vet ikke om jeg klarer det, eller jo må klare det, for ellers er det nederlag og jeg liker ikke nederlag, jeg liker å være sjef over meg selv..

Men nå er det tid for storo shoppingsenter

Gammel 20-12-04, 17:55   #905
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

her kommer et innlegg helt uten sammenheng med andre og på minst femti ord, og ikke minst er det skrevet på norsk...

av alle de plaggene jeg har så er bh'en den jeg vasker mest sjelden det virker ikke som om den blir like fort skitten som andre plagg...!
ellers i forbifarten kan jeg nevne (fortsatt helt uten sammenheng med andre innlegg her...) at jeg ikke kjenner noen ekle mennesker inne på forumet

sånn helt uten sammenheng, altså!!!

hjalp det...?

Nybegynnerinfo!

Gammel 20-12-04, 19:49   #906
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

rett og slett et genialt innlegg aline!

jeg kan informere om at jeg enda ikke har kommet meg på storo shoppingsenter, og det spørs vel om vi kommer oss dit i det hele tatt ikveld, iogmed at klokka er kvart på åtte allerede.. ho hoo... og storo stenger ni. hmm.. jaja, jeg kan jo sitte og dasse foran tven ikveld jeg, det går greit det - ikkenoe problem. men jeg har jæ... lyst på røyk da! jeg holder faktisk på å gå på veggen, så ille er det, nemlig.

Gammel 20-12-04, 20:41   #907
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Her hadde strømmen gått da vi kom hjem i dag. Bare 17 grader inne, og alt for kaldt for meg. Jeg tente på¨alt som var av stearinlys og sambo fyrte opp i Jøtulen..... Så dro jeg ut og handlet presangen til sambo Da jeg kom tilbake var strømmen kommet tilbake og det var varmt igjen og jeg kunne fikse litt mat til oss

Kom på en annen liten historie...ikke fullt så søt som den forrige. Jeg passet som sagt Lille tullemor på 2 1/2 år noen timer på søndag, og vi var en liten tur på senteret. Skulle ta en kopp kaffe og tullemor fikk 5 Babybell å spise for å holde seg litt i ro . Hun ville ikke sitte helt i ro... og farta rundt bordet litt. Lille kroppen syntes ikke veldig godt der inne blandt alle oss voksne som var ville i blikket i julestria. Så hun løper rett inn i beina på en mann på 2m eller han går på henne. Ett av to. Hvorpå søte , yndige tullemor utbryter: DUST!..og går videre
Ja ja...det går vel over....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 22-12-04, 10:22   #908
Aline
Admin

Aline sin avatar

92 innlegg før nyttår!!!! vi klarer det!!!!!

idag skal jeg på siste innspurt med julegavene...!!! gruer meg SÅÅÅÅ mye:
|---------------------------------------------------------------------------|

(teller det som et ord...??? )
men jeg tror jeg vet sånn ca hva jeg skal kjøpe... (prøver å overbevise meg selv her, ja...!! jeg vet ikke engang HVEM jeg skal kjøpe til akkurat nå!!!!!!! )

men det årner seg!!!

nå vil jeg ha frokost!!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 24-12-04, 01:51   #909
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Dette er bare respons på Alines innlegg i 99-tråden. har ikke så mye på hjertet, men det har sikkert Aline, så derfor får jeg bare bable litt slik at hun kan komme til. Tre og en halv linje skal være nok, så nå skriver jeg ikke mer.

Eller forresten, det er lettere og skrive litt til for sikkerhets skjyld, enn å telle

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 24-12-04, 09:35   #910
Aline
Admin

Aline sin avatar

Har egentlig ikke så fryktelig mye på hjertet... ble bare litt utålmodig...!

men ihvertfall: GOD JUL!!!!

det er julaften!!! jipppi!!! det var 23 ord... phu..
men altså , jeg går for 1000 innlegg før nyttår, jeg, så da er det bare stå på.

så er det bare å sette igang å spise jula er her!!

skal prøve hardt å komme med noe bedre neste gang!!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 24-12-04, 12:13   #911
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

tusen før 2005!!

det må da være målet, og det må vi da klare å få til?

Nå går tre nøtter til askepott på tven, men orker ikke se på, men det er koselig at den putrer og går i bakgrunnen! julegrøten er jeg ferdig med, så nå skal vi snart spise den.. håper mamma har kjøpt mandelgave! jeg lager grøten i år også.. i fjor klarte jeg å koke bort mandelen.. så et forsøk til synes jeg at jeg fortjente!

gooo jul!

Gammel 24-12-04, 16:07   #912
Aline
Admin

Aline sin avatar

jeg har kjøpt nye klær på h&m på nettet og de kom i posten igår..

ene buksa var gør-billig, så jeg kjøpte den selvom de ikke hadde min størrelse.. måtte kjøpt to str mindre enn vanlig...

men vet dere hva...???????? den passet!!!!!!

ok, den gjorde ikke det men det hadde jo vært en fin førjulshistorie...??
håper den passer ca 3 uker etter nyttår!!!

hversågod neste, bare 87 innlegg igjen!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 25-12-04, 01:39   #913
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

nå er julaften over, og jeg sitter her med mine nye flotte sko som jeg har fått av kjæresten også hva mere fikk jeg.. jo, to termoser! også.. hmm.. en pute, også en sminke-bag, også.. en veske, også litt smådill.. jeg er mett som et juletre, og tarmene vrir seg i ribbefettsmerte.. men nå er det over, et år til neste gang!!!

værsågod neste!

Gammel 25-12-04, 08:00   #914
Aline
Admin

Aline sin avatar

juhuuu!!

en liten morsom sak. hadde egentlig ikke tenkt å legge det ut her, åpent for alle og greier og greier... kanskje jeg ikke skal skrive det her...? kanskje jeg rett og slett skal la være, og bare nevne at den morsomme historien kommer "i en journal nær deg" ...

akk... igjen klarte jeg å skrive et fullstenid meningsløst innlegg i denne tråden!!!!

fortsatt god jul!!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 25-12-04, 13:41   #915
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

bra historie, aline!!!

Jeg kan fortelle om følgende; mamma har fått nokia 3100 av pappa.. og skjønner ikke så mye av den.. den er jo så fryktelig fancy! med polyfone ringetoner og java og multimediameldinger og gprs og ja jeg vet ikke hva jeg...!

høres jeg misunnelig ut? det kan hende at jeg er det for nemlig atte tenk!!

min søte 3330 har holdt i 3 år nå - men nå begynner den å harke litt.. MEN, MEN!!

så sånn er det - en liten førstedagsrapport fra det mofe-iske hjem

Gammel 25-12-04, 13:54   #916
Aline
Admin

Aline sin avatar

aiai... litt kjedelig når mødre (eller fedre for den saks skyld) får ting dem inte skjønner bæret av, også ønsker man seg det egentlig inderlig selv... hmm...

jeg skal straks avgårde på etagilde (igjen...? )
så da burde jeg jo egentlig logge meg av og drikke et stoooooor glass med vann...? sånn fordi atte det er så sunt liksom da....

ååååh jeg vil ha en bra historie å fortelle i denne tråden snart!!! kanskje det kommer en ikveld...?

Nybegynnerinfo!

Gammel 25-12-04, 15:36   #917
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

nå synes jeg jammen at vi gjør en durabelig (... hva betyr det egentlig) innsats her i denne tråden, aline! ja, det må jeg jommen meg si!

nå sitter jeg og venter på at min elskede skal komme hit til østerdalen, han bør være her hvert minutt. lurer på hvordan trafikken har vært fra oslo.. sikkert bra! det kan da ikke være mange sjeler ute på veien nå førstedag? nei, det tror jeg ikke, altså..

det er stille i huset, og vi har spist ribberester.. okei, jeg tok en potet, jeg innrømmer det! og konfekt i dag tidlig.. men jeg har tatt vitaminene mine idag da! og et glass vann!

Gammel 26-12-04, 23:38   #918
Aline
Admin

Aline sin avatar

på tide med et nytt innlegg nå, ja

skal på kino med venninner imorgen og gleder meg... er alt for sjelden på kino, gitt!!!
og nå som det er så mange filmer jeg gjerne vil se, så må jeg henge i!!!!!
dyrt blir det også... buss til og fra byn.. 74 kr, kino 70-90 kr, smågodt (selvfølgelig kun nøtter...) 30 kr...

jaja...

Nybegynnerinfo!

Gammel 27-12-04, 00:32   #919
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

nå er det bare 80 innlegg til, så er vi der!!

ikveld har vi kost oss med film, først en som het dreamcatcher, også slutten av forrest gump.. artig, artig. det er 20 minus her akkurat nå.. iiiiskaldt, med andre ord.

men nå er det natten, og vi skal sove. omtrent om to timer kommer festfolket hjem, og kjenner jeg dem rett, kommer de til å sitte oppe og skravle og skåle i rus og dus i noen timer..

Gammel 27-12-04, 12:54   #920
Aline
Admin

Aline sin avatar

jepp, da køya min laptop for godt....
dakar liten.... etter jeg glapp han i gulvet i begynnelsen av sommerferien, så har det bare gått nedover...

først så sluttet batteriet å lade og å virke
og litt etter litt så ble koblingen til strømkabelen dårligere og dårligere
og når er det såvidt jeg får skrudd den på.... (sukk) når den først er på, så virker maskinen så fint atte!! men kabelen er så ustabil at *poff* plutselig er den av igjen...

så da blir det å punge ut for en ny en....
kommer til å savne deg!!!!!!!!

(den har virket fint i over 3 år allerede, og begynner å bli litt utdatert... så det var vel kanskje på tide...?? )

Nybegynnerinfo!

Gammel 29-12-04, 00:13   #921
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Jeg undres på om vi klarer 78 innlegg på 3 dager?

Det synes jeg vi bør, altså.

Men:

Lettermann er på i bakgrunnen nå. Jeg syns han er så genial, utrollig intelligent..

Akkurat nå har de innslag fra Rupert - han i den lille kiosken i samme bygning (asiatisk). Han er så søøøøt!

Ellers så kan jeg rapportere om ikkenoe spesielt egentlig, eller jo.. kjæresten har fått seg x-box - noe som betyr at jeg får masse laptop-tid!!

Gammel 29-12-04, 00:21   #922
Gir
Seniormedlem

Gir sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Julen julen julen den er her..... Måtte bare dele denne sangen med dere siden jeg har fått den totalt på hjernen nå og det irriterer vettet av meg. Så værsågod og god jul Moahaha

Ellers har jeg hatt en veldig fin jul. Vi har feiret med familien og masse god mat og fine gaver. Nå er jeg hjemme igjen og sitter med en lekker badehette på hodet (striper håret ja)
I morgen er det på'an igjen med jobb. Sukk. Har vært alt for deilig å ha fri
Men må man så må man.... Hehe

Delmål:

Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke
Gammel 29-12-04, 02:00   #923
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Jeg nyyyyter så godt jeg kan disse 26 dagene tilsammen som jeg har fri.. sånn ca. to uker igjen til jeg begynner på skolen igjen.. Vi skal først ha en uke teori ped. og så skal vi ha undervisningspraksis. Jeg skal undervise i 5. klasse.. Gruer meg egentlig litt om jeg skal kjenne etter..

Ellers kan jeg altså opplyse om at kjæresten har kjøpt xbox og jeg har spilt i en time nå.. Halo 2.. Intense greier, altså!!

Gammel 30-12-04, 20:17   #924
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Her inne er det litt å jobbe med til i morgen kl. 12 !

Har to barn som har fått lov til å bruke 150 de fikk til jul fra oldemor til å kjøpe raketter. Vi måtte bare la dem få lov, for nyttårsaften er nesten like stort som julaften. Om de ikke hadde fått noen raketter, hadde det blitt som å avlyse julaften...

De har snakket om rakettene sine i mange timer i dag, hatt dem med til mormor og bestefar, åpnet pakkene og sett på dem, lekt med dem, sortert dem, pratet om hvordan de skal tenne dem på, hvordan de kommer til å se ut og hvor gøy det skal bli. De er gutter og er det derfor det er så vanvittig morsomt med raketter? Jeg har aldri likt det noe særlig.

Snart nyttårsaften alt!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 30-12-04, 20:23   #925
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Raketter?

Jeg og kjæresten har aldri kjøpt raketter, siden vi feirer i Oslo, og uansett ser masse rundt oss. Men vi har kjøpt fem søte små stjerneskudd i dag da, og det er alltid koselig å tenne på de og lage navn i lufta

Imorra skal vi to kose oss med kalkun m tilbehør waldorfsalat, poteter (!), saus, stuffing og baguetter.. Ikke akkurat så fryktelig lavkarbo, men jeg gleder meg masse!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.