Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Fine kjoler - tråden

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-02-05, 16:48   #76
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Soelli

Er ikke denne også litt lekker, da?

Altfor mye skjørt på den for min del, men fargen var fin

--

Anne - skofreak du også? Skal vi ta oss en tur til Italia sammen? Med en.. tja.. femtitusen i lomma? Hadde ikke hatt NOEN problemer med å kose oss da vi, sant? Bortsett fra at de italienske skoene er smaaaale da

Hilsen tidligere-skobutikk-ansatte mofe

Gammel 23-02-05, 20:25   #77
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Altfor mye skjørt på den for min del, men fargen var fin

--

Anne - skofreak du også? Skal vi ta oss en tur til Italia sammen? Med en.. tja.. femtitusen i lomma? Hadde ikke hatt NOEN problemer med å kose oss da vi, sant? Bortsett fra at de italienske skoene er smaaaale da

Hilsen tidligere-skobutikk-ansatte mofe

Kommer....skal bare ta ut penger først....
Jeg håper de har noen sko i Barcelona og jeg da... Både jeg og jentene mine er skofreaker..... så gjett hva vi skal gjøre i Barcelona

Kanskje vi skal lage en Sko-tråd her inne også, mofe? Hvor vi kan legge inn bilder av egne sko....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 20:30   #78
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

vi begynte jo i jub treff tråden

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 21:14   #79
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Digger denne kjolen jeg da

*borte*

Sist redigert av Summer : 02-05-05 kl 11:30.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 21:16   #80
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Nydelig!

--

Anne: God ide!!

Gammel 23-02-05, 21:18   #81
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Pen kjole Lise!!

Gammel 23-02-05, 22:29   #82
Mila

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Dersom atte denne ikke er fin så vettikke jeeeeg!

Gammel 23-02-05, 22:51   #83
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Den var ganske stilig ja! Så på en overskrift i avisen at det er svarte kjoler som er inn nå...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 23:01   #84
Mila

Mila sin avatar

Denne er åsså fin så! *Mila liker fargen svart...*

Gammel 24-02-05, 12:03   #85
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Lekker Lise, Lekker.....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Gammel 24-02-05, 12:04   #86
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Aline

vi begynte jo i jub treff tråden

Gammel 24-02-05, 12:53   #87
LilNoor
Medlem

LilNoor sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 47
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Oh! Soelli! Den likte jeg! Jeg liker litt sånn 50-60-70 talls inspirert klær!

Gammel 28-02-05, 01:54   #88
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Endelig var det tid for min inntredene i denne tråden her

Hva? Overrasket?

Vel, var ikke meg i kjole nei, men som gambler på Oscarutdelingen over flere år har jeg alltid brukt og følge utdelingen live med red carpet og hele greia. Og da kom jeg på mens jeg sitter og følger sendingen her at jeg må tipse alle jentene på lavkarbo.no om alle de fine kjolene!

Foreløpig er det mest amerikanske nettsteder som www.eonline.com som har lagt ut bilder fra red carpet som varer frem til showstart og utdeling kl02

Men når de fleste leser denne beskjeden er nok billedspesialene i VG, Dagbladet osv klare fra nattens utdeling, og garantert noen innslag på God Morgen Norge!

Sikl i vei

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 02:43   #89
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Hehey! Jeg skumleste VG tidligere i kveld, og det sto om Oscar - og da tenkte jeg automatisk på denne tråden!

Skal vi se om det befinner seg noen bilder på VG nå da.. *sjekke*.... Å Joda!

Uuusj, denne kjolen var kjedelig! Også med så kjipt snitt! *snakke med jentestemme*

-------------

Denne syns jeg var helt NYDELIG!! Og Hilary Swank er jo helt nydelig.. så akkurat et intervju med henne på 60 minutes.. for en helt vanvittig NATURLIG jente!!

----------

Denne var ALT for glorete for min smak.. er ikke så glad i skinnende klær..

-----------

Nydelig.. selv om fargen ikke er helt MEG.. (men absolutt hennes!!)

-----------

Gammel 28-02-05, 03:14   #90
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Denne synes jeg var SÅÅÅÅÅÅ FIIIIIN! VIL HA!!!

----------

Her ser man ikke hele kjolen.. men overdelen og de skuldergreiene var driiitfine! Og sammen med det smykket..!

Gammel 13-03-05, 17:06   #91
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Dette er jo tråden for FINE kjoler.. men jeg ville bare dele en skikkelig STYGG kjole med dere

Gammel 13-03-05, 17:12   #92
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Dette bildet er fra fretex-visningen på Plata for noen uker siden..

Denne kåpa var SÅ utrolig kul, og innmari meg!

Gammel 02-05-05, 10:21   #93
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Stilige begge to, men likte den gule best!

Gammel 02-05-05, 11:36   #94
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Denne liker jeg

Og hvorfor i all verden blir den ikke satt inn som bilde, men som link?

Muskat

Sist redigert av Nille : 19-06-05 kl 15:05.
Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 11:42   #95
Albertine
Gjest

Sånn har skjedd her i det siste, tror HP har endret innstillingene....?

Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 11:48   #96
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Muskat

http://images.bloomingdales.com/is/i...24486_fpx.tif?

Denne liker jeg

Og hvorfor i all verden blir den ikke satt inn som bilde, men som link?

Muskat

Hvis du allerede har lagt in url, så må du ta bort den først, også skal det være img rundt. Du må fjerne lenken og så legge den inn på nytt via denneknappen:

Gammel 02-05-05, 12:23   #97
pysa
Ubekreftet Medlem

pysa sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Telemark
Alder: 48
pysa er ny på veien

disse synes jeg var flotte

pysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 12:32   #98
pysa
Ubekreftet Medlem

pysa sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Telemark
Alder: 48
pysa er ny på veien

også er jeg så svak for denne fargen:

Men må nok nå vektmålet mitt før jeg ser bra ut i en slik....

pysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 12:34   #99
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Hvis du allerede har lagt in url, så må du ta bort den først, også skal det være img rundt. Du må fjerne lenken og så legge den inn på nytt via denneknappen:

Gjorde alt det der jeg da, Lise

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 12:44   #100
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Kan være det bilde er av en bilde format formumet ikke takler. ser at det er et .tif bilde som er en litt uvanlig type.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kokosnøttolje er fine greier themonk Generell ernæringsdebatt 9 12-12-12 00:52
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.