Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 31-12-04, 16:59   #976
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg også bruker denne dagen til å reflektere litt.. selv om det blir endel krangling med darlingen min da..

Sånn var det ifjor også, forresten, mye krangling denne dagen. Men jeg prøver å sette det i perspektiv i forhold til naturkatastrofen..

Samtidig så er jo ting som skjer med oss alle, isolert sett..

Janei, jeg vet ikke jeg. Jeg går på kjøkkenet og rydder litt, også kommer jeg plutselig tilbake!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 17:03   #977
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

huuhei hvor det går!!!

tror ikke det er så dumt å skru av tv'n innimellom! det at vi ikke tenker på katastrofen hele tiden betyr jo ikke at vi ikke bryr oss!!!! ????? !!!

oi nå er kl fem og jeg klarer ikke rive meg løs!!!! hjelpe meg! nå mååå jeg gå å pakke!! så kan jeg skrive litt mere senere!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 17:03   #978
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Hva om det er ditt ønske om å kontrollere, unngå og fornekte frykten som faktisk er det som holder den levende?

Tja, må jeg vel få tenke mer på. Ligger det noe vitenskap bak eller personlige erfaringer fra mennesker? Hvor er det hentet fra? Må lages en tråd, tror jeg! Men ikke i dag sjølsagt!

Har lest litt i Elsk det som er, og ser jo at mange tanker kommer av helt andre årsaker enn de vi tror. Ikke bare ut fra boka, men når jeg tenker på ting jeg selv opplever ser jeg at det er sånn. Skal skrive om dette senere også. (Nå blir jammen mye utsatt her).

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 17:03   #979
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sånn ja!

Hehe, så lurt, jeg skulle quote deg og si at det var for kort, og idet jeg trykket så hadde du tydeligvis skrevet den siste setningen [img]images/smilies/smile.gif[/img]

Nå begynner det å lukte kalkun her i huset, nammm!! Men jeg har puttet litt hvitløk i marinaden, og kjæresten er ikke så glad i det, men vi får håper at han ikke merker noen ting!

Fysøren så flink jeg er blitt på touch altså! Selv om jeg ser på tastaturet samtidig som jeg skrvier da [img]images/smilies/smile.gif[/img]

Oi oi oi her går det unna!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 17:05   #980
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

skriv ned alle gode trådideer så de ikke glemmes!!!!!!

oi ja... jeg skulle jo gå å pakke... klarte å glemme det helt iløpet av tre sekunder... ok.. noen ord til , såååå skal jeg gå å pakke!!

helt sant!!

jeg lover!!! bare litt til, så skal jeg! helt sant!! to til! sånn!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 17:06   #981
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg skal bort klokka sju, så jeg trenger ikke dusje før klokka seks og hvis det kniper her inne, kan jeg utsette dusjing til halv sju - men DA får jeg dårlig tid!

Dette er nr. 979, var det ikke? Betyr at det er 21 igjen og vi er i hvert fall fire her inne - og det blir rundt regnet fem innlegg på oss hver til så er vi i mål før kl 12 i kveld. Det som hadde vært morsomt var om innlegg nr. 1000 akkurat kom klokka tolv, men det er kanskje litt mye forlangt?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 17:08   #982
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill

Jeg føler for å tømme hodet litt før vi går inn i det nye året. Hva har jeg tenkt på i det siste?
Hmmm..:
Hvordan snike inn lavkarbo i foreldrenes kosthold.
Hvordan trene mer.
Hvordan fortsette å studere og lese teori når det finnes millioner som ikke engang har tak over hodet!
Hva er det egnetlig som stopper meg i fra å sette meg på neste fly til sør-øst asia?
Hvorfor er jeg ikke nede og hjelper mine stakkars foreldre med å rydde.
Jah. Det jeg kom på i denne omgang. Da får jeg gå å gjøre meg klar til 2005

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat
Gammel 31-12-04, 17:08   #983
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Kjære Marianne

Det er deg vel unt å kose deg med familien, nyte roen og samle krefter til hverdagen.Det er viktig. Det blir ikke bedre der nede om vi lar sorgen og fortvilelsen knekke oss. Tvert i mot er det viktig at vi har livskraft til å fortsette et optimistisk liv. Alikevel er jeg litt tom om dagen...selv om jeg vet dette...

Jeg er ikke sånn at jeg tar katastrofen så tungt innover meg at jeg ikke fungerer, men jeg klarer ikke å legge det helt bort.

Jeg synes det er viktig å få sett hva som skjer. se alle de flotte fantastiske menneskene som klarer å gjøre litt ekstra , enten der nede eller her hjemme. Flott å se at barn også blir engasjert

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 31-12-04, 17:09   #984
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Vet dere hvem av stjernene som bruker hvilken diett? Det synes jeg er litt interessant, men jeg leser aldri Se & Hør, så jeg aner ikke. Og de norske kjendisene, hvem av dem går på Atkins og Lindberg og South Beach? Det hadde vært gøy å visst. Jeg mener jeg leste at moskva-marit gikk på Lindberg, det er alt jeg vet om kjendiser...

Noen som er klokere på dette området?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 17:10   #985
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tricky

Jeg føler for å tømme hodet litt før vi går inn i det nye året. Hva har jeg tenkt på i det siste?
Hmmm..:
Hvordan snike inn lavkarbo i foreldrenes kosthold.
Hvordan trene mer.
Hvordan fortsette å studere og lese teori når det finnes millioner som ikke engang har tak over hodet!
Hva er det egnetlig som stopper meg i fra å sette meg på neste fly til sør-øst asia?
Hvorfor er jeg ikke nede og hjelper mine stakkars foreldre med å rydde.
Jah. Det jeg kom på i denne omgang. Da får jeg gå å gjøre meg klar til 2005

Snike inn i foreldrenes kosthold: Tja.. har du de på besøk, server frukt? Og ikke poteter og ris og pasta.. og fortell hvorfor..

Hvordan trene mer: ta trappene, løp til bussen, gå av en holdeplass før/etter.

Det tredje.. tenk på at kunnskap er makt? (okei, flåsete, men det er det je gkommer på i farten.)

Det fjerde.. det vet jeg ikke svaret på.

Det siste.. fordi du er her!!


Hm.. skal bare skrive n oen ord til!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 17:14   #986
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ok har pakket en tredjedel.... tar resten senere!!! kun et kvarter til jeg må gå, nå! men jeg stoler på at dere klarer det, nesten ingen innlegg igjen, nå, jo!!!

sånn hvor mange ord var det...?? trettisju? da har jeg 13 igjen...?

en linje til burde holde godt det, da. eller?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 17:15   #987
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Takk skal du ha, Anne! Ja, det er en litt sånn overlevelsesstrategi det her. Skjønner godt at du føler deg tom. Det er ikke lett å glemme. Husker ennå noen fæle tv-bilder jeg, blant annet et fra 1994-95 fra Sør-Afrika hvor mennesker fikk trædd brennende bildekk over hodet og vaklet rundt stønnende. Det var så fælt at jeg aldri klarer å glemme det bildet. Samme med tv-bilder av kaniner som fikk stukket sprøyter i øynene pga. forskning i kosmetikkindustrien. Og av ung jente som ble omskjært uten bedøvelse. Oi, dette ble ikke et positiv innlegg heller.

(PS - Fritt for å få innlegg nr. 1000 )

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 17:21   #988
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

iiiiik to på rad , marianne.... er det en moderator som kan bytte om...????

men dette er et lite hadet innlegg for nå må jeg gjøre meg klar!!
ha en kjempefin kveld, jenter!!!

stooor klem fra Aline

sees neste år!!!

bare noen ord til ,så det blir femti, liksom! ha det godt fest med måte og alt det der!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 17:21   #989
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Takk skal du ha, Anne! Ja, det er en litt sånn overlevelsesstrategi det her. Skjønner godt at du føler deg tom. Det er ikke lett å glemme. Husker ennå noen fæle tv-bilder jeg, blant annet et fra 1994-95 fra Sør-Afrika hvor mennesker fikk trædd brennende bildekk over hodet og vaklet rundt stønnende. Det var så fælt at jeg aldri klarer å glemme det bildet. Samme med tv-bilder av kaniner som fikk stukket sprøyter i øynene pga. forskning i kosmetikkindustrien. Og av ung jente som ble omskjært uten bedøvelse. Oi, dette ble ikke et positiv innlegg heller.

(PS - Fritt for å få innlegg nr. 1000 )

Huff.. sånt er fælt marianne...

Jeg har sett på noen bildeserier på dagbladet fra katastrofen i Asia.. på en måte skulle jeg ønske at jeg ikke hadde gjort det, om dere skjønner?

Men over til noe helt annet..

Vi har snart klart alle innleggene! På en SYK måte er jeg så glad for det.. Ja, det høres jo helt vanvittig ut da.. men hodet mitt er ikke alltid plassert oppå ryggraden min..

Jeg har akkurat vært ute og tatt meg en røyk, for de som måtte ha intersser av den informasjonen!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 17:22   #990
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg slettet det, jeg!

Hadet, Aline! Ha en super kveld! Snakkes neste år ja

Jeg har ikke vært hos frisøren på lenge fordi jeg ikke har hatt tid/ork/penger. Bilen min står parkert i garasjen med diverse ting som må repareres, så det blir noen dager før jeg skal dit også. Da skal jeg stripe håret og klippe meg. Håret er nå veldig langt og jeg ser bare dratt ut i ansiktet. Vil klippe opp sidehåret til en nesten-lugg. Noen som vet om bra hår-sider på nettet? Med forslag til frisyrer?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 17:24   #991
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nå forklarte jeg nettopp for kjæresten at vi har tusen innlegg å skrive.. og at det var ti igjen, og det viste han forståelse for.. han ville nemlig sitte her foran pcen, men jeg klarte å unnvike det!

marianne.. hårside.. hmm... tenke tenke..

Oom du minner meg på så kan jeg finne ut senere?

Forresten er det fint å få klippet opp sånn at tyngden på håret ikke er ved skuldrene, men heller oppå hodet..

Nå vil visst kjæresten ha dataen.. jeg er kanskje tilbake om en halvtime eller så..

Sinna ja!

Nei, nå skal han visst se simpsons istedet..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 17:25   #992
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Hvis vi (eller jeg da) skal snakke om noe så banalt og uviktig (spesielt i disse dager) som hår, kan jeg fortelle at jeg har lyst til å klippe det opp sånn at jeg kan krølle det nederst med ruller eller krølltang - litt sånn 70-talls glam-aktig. Noen som skjønner hva jeg mener nå ? Ikke sånn glatt fjærklippaktig Jennifer Aniston-hår hvor alt er klipt gradvis fra langt til kort på siden. Nei, mer litt etasjer liksom. Noen som i det hele tatt er interessert i frisyrer her forresten? Det ble i hvert fall femti...

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 17:26   #993
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sjokolade, sjokolade, sjokolade, jeah, jeah, jeah!

.... Koooser oss idag, det er da nytt års aften

70% mørk, 70% mørk med appelsin, og 86% mørk brut. Freia, cote d'Or og Lindt. *sikle*

Også pinnekjøtt da, med masse fett og kolrabi stappe, også nøtter og aprikoser da!

Og delfiakake, kveldens høydepunkt! Da skal vi skeie ut da!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 31-12-04, 17:26   #994
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Kjære alle gode venner som har bidratt i 1000-tråden.

Stort sett har dette vært en lystig tråd, med mange gode historier og anekdoter.
Jeg håper vi fortsatt kan ha en sånn tråd. Den er god å ha. Den kan muntre på mange måter....og fin tidtrøyte i påvente av noe annet

Det er siste dagen i året i dag, og vi har vært ute og gått tur i dag. Det var nydelig vintervær og vi tuslet innover i skogen en tur. Det var fredelig og stille og ga god mulighet for ro til ettertanke. Jeg liker sånne stille stunder også..

Ellers så ringte nettopp barnebarnet på 5...Han har vært og pilket; hadde fått ei gjedde på 5 kilo Gjett om han var stolt........

.....også ville han si Godt Nytt År til meg

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 31-12-04, 17:27   #995
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg synes hår er spennende, marianne!

Jeg må skrive skikkelig for tnå fordi kjæresten vil øyeblikkelig ha pcen, og jeg håper at vi klarer tusen innlegg før han vil det!

Åh.. jeg blir stressa nesten jeg nå! Og det er jo ikke lurt å bli nå som det er nyttår og alt! Åh kjære vene for en fart jeg skrive i nå altså, jeg skulle kanskje ha blitt sekretær?


Hm, bare noen få ord til så må det da bli bra.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 17:29   #996
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg nekter å la innlegg nr. 1000 bestå av pjatt om hår. Her må det flottere og viktigere emner på banen. Det kan jo hende det vil gå gjetord om denne tråden vår, ikke sant?

Med så mange engasjerte mennesker skulle det vel forresten la seg gjøre å komme i Guinness rekordbok for å ha laget en 1000-tråd raskest. Ikke denne, men en ny.

Gleder meg litt til å bli ferdig her jeg også, for jeg skal snart gå å dusje. Min mann er ute og løper og onga kom akkurat inn sammen med et nabobarn.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 17:30   #997
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg bare gjør klar et innlegg jeg, og så fort jeg ser at jeg ikke har det siste lengre på forsida, så trykker jeg send!

Nå er jammen klokka halv seks, og det er 6,5 timer igjen av dette året.

For min del tror jeg at 2005 blir mye bedre enn 2004. Og det er jo en bra ting, ikke sant?

Ja, det mener jeg virkelig..

Og nå er det bare tre-fire innlegg igjen!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 17:31   #998
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Godt nytt år alle sammen! Nå er bare spørsmålet om hvem som blir nr 1000! Er det meg eller deg - for her går det unna!

Kult er det i alle fall. Katastrofen i Asia er forferdelig, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke la den gå innover meg. Det er noe som skjer på denne kloden vår - jordskjelv og Tsunamis. Tviler på om feriestedene i Thailand hadde solgt så bra om de hadde hatt bølgebryter foran stranden... Men det blir nok noe som selger bra i framtiden...

Jeg oppfordrer alle til å gi all den støtten de kan!

Godt nytt år alle sammen!

Nummer 1000 er neste!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Gammel 31-12-04, 17:31   #999
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Da ser det ut til at vi klarer det....og det vet dere kanskje ikke, men vet dere hva som skulle skje når vi klarte det?

Jo; Vi skulle ha grillfest i hagen til MHM........med en gang. Kom igjen folkens vi drar....Hun mente hun eikke hadde stoler nok, men ta med dere en stol da dere...så "årnere seg"
Juhuuuuu...here vi come MHM

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 31-12-04, 17:32   #1000
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Da ser det ut til at vi klarer det....og det vet dere kanskje ikke, men vet dere hva som skulle skje når vi klarte det?

Jo; Vi skulle ha grillfest i hagen til MHM........med en gang. Kom igjen folkens vi drar....Hun mente hun eikke hadde stoler nok, men ta med dere en stol da dere...så "årnere seg"
Juhuuuuu...here vi come MHM

Oiiii jeg fikk innlegg 1000

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no