Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1001-tråden

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-03-05, 00:49   #151
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

Og folk drikker cola og battery om hverandre, og sover 2 timer i døgnet.. snakk om å ta vare på kroppen sin

apropos sove to timer i døgnet.. tenkte med en gang da jeg var på skoletur i moskva.. ååhhh, var gøy.. en flaske vodka, den som koster vel 300-400kr her, kosta 40kr der
sååeh, vi satt jo oppe hele natta og festa på hotellet og fløy rundt, sovna vel i 5-6tida på morran, og stod opp klokka 7, for å dra på sånne severdighter eller hva de nå heter...?
så, ble ca en times søvn hver natt i en uke sku sett oss på gardermoen da vi kom hjem, heeelt utslåtte

det er også snakk om å ta vare på kroppen sin det
sov forresten 18timer i strekk da jeg kom hjem

Gammel 28-03-05, 02:02   #152
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Moskva hørtes helt fantastisk ut, sommerfugl! Jeg elsker å reise.. men nå har jeg ikke vært på langtur siden.. hm.. ja, det blir vel snart 3 år siden.. Og før det, så hadde jeg i løpet av tre år vært i hellas tre ganger, mexico en gang, spania en gang, london 3 ganger, irland en gang..

Så det savner jeg utrolig.. Bare det å ha friheten, økonomisk, til å bare "stikke en tur til london" som jeg gjorde da.. eller til spania.. *sukk*

Gammel 28-03-05, 10:35   #153
Mila
:)

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Åhh.. vil å reise, elsker å reise, jeg VIL oppleve USA en gang om ikke så lenge *jeg viiiiill!*
*sukk* Må bare vinne litt i lotto å sånnt.. så kan jeg reise masse.. Tror jeg skal vinne såpass mye att jeg kan kjøpe meg en leilighet/hus nede på grand canaria ellerno... så kan dere få komme på besøk å greier... DET hadde vert tingen det Åsså skulle jeg ha reist masse å opplevd verden.. *drømme seg bortevekk*

Da får dere ha en kjempefin mandag alle sammen

Gammel 31-03-05, 11:55   #154
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nå er det IALLFALL blitt vår! Solen skinner som bare det her i Oslo, og det er deilig deilig deilig!

Det er så rart, for det kommer så mange nye absolutt hele tiden nå, man blir jo nesten svimmel Ikke så lett å følge med, synes jeg - men samtidig så er det jo litt gøy også, siden dette forumet er så utrolig fantastisk kjempebra! Og å spre lavkarbo-filosofien utover det ganske land.. det er bare positivt

Tjolahopp!

Gammel 08-04-05, 10:24   #155
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet her, gitt

dagens tema...? neeeei.... jeg vet ikke...
kanskje jeg skulle skrive om det at jeg ALDRI klarer å komme meg til skolen i tide?
tror jeg bor litt for nærme... venter med å gå til, ja egentlig til timen har begynt...
også henger jeg vanvittig etter i endel fag hvor jeg plutselig sluttet å gjøre noen innleveringsoppgaver... *sukk*

det er jo bare å ta seg sammen og gjøre det, men først må jeg bli ferdig med denne hybel-organiseringsplanen....!

mange tenker sikkert "hvor vanskelig kan det være å få orden på den hybel'a lissom" men jeg har vanvittig mye ting... jeg kunne fint fyllt en liten leilighet, men så har jeg bare en hybel

ser nå at jeg kunne fått plass til en komode det tror jeg at jeg kunne ha trengt, men jeg har ikke akkurat råd til å kjøpe en nå... hmm...

tenke litt mere på dette!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 17:31   #156
Albertine
Gjest

Sitter her i (ikke) ro og mak, med tre unger hoppende rundt meg. Gleder meg vilt til barne-TV begynner sånn at de har litt mer fokus. Verdens beste mamma, det er jeg det. Jaja, i kveld skal jeg ut på pub og forsvare korpsets ære i pubquiz. Elsker å leke sånn, selv om jeg ikke vet halvparten en gang. Må ihvertfall lære meg navnet på den nye prinsessen. "Princess Leah". Skikkelig Star Wars.

Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 01:04   #157
Mila

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Nå så får ikke jeg sove vett.. (som vanlig)
Har igunnen ikke gjort så mye i dag, skulle godt har gjort mer. Sto opp i 11 tida, spiste en tullete frokost og gikk opp for å skrive (holde på å skrive SPISE ) stil... Og den blei jeg akkurat ferdig med nå i 23 tida (Ikke så veldig effektiv i dag kan du si nei..) Åsså har jeg pakka til denne Osloturen da.. *sukk* EGENTLIG så hadde det vert like greit å være hjemme. For denne turen er IKKE særlig gjennomtenkt , eneste som er skikkelig bestem et at vi skal på teater, (nattergalen).

Ha en fin uke!

Gammel 11-04-05, 23:01   #158
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Herregud som jeg lo da jeg leste denne!!

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/11/428572.html

Det der er noe for meg, altså! En løpende vekkerklokke!

Jeg er som hun i artikkelen, hver gang mobilen ringer om morran, slår jeg på snooze. Også når det ringer flere ganger, så slår jeg den av, "fordi den er så irritererende".. og da har jeg jo helt glemt at det er et POENG med at den ringer.. nemlig at jeg skal OPP!

Er det mange nok ord nå? Ikke? Orker ikke telle, men nå regner jeg med at det er det iallfall. trall trall trall.

Gammel 20-04-05, 16:03   #159
Mila

Mila sin avatar

Jada MofeMasa Får skrive noe jeg da siden andre har glemt det bortevekk.. (eller...? )Men har Mila noe å skrive om? Neida, for hun ligger bare i senga si i dag hun, vondt i magen å sånnt. Men har tenkt å surre meg en tur ut med kameraet å kikke senere.. er så fint vær Mila liker fint vær hun, det er så koselig med sol og varmt.

Dette er 50 ord, så det så

til alle som vil ha

Gammel 21-04-05, 13:34   #160
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Idag våknet jeg av en humle!

Og ikke hvilken som helst humle... denne var GEDIGEN!! Jeg tenkte som først i halvsøvne at "snille humla den klarer å finne veien ut selv, den!"..

Men neida. Den surret og summet og sulla rundt, og slo seg selv mot vinduskarmen.. Bzzz.. *bomp bomp* bzzzz.. Og jeg ble jo helt skrullete av det, kanke sove med en humle surrende! Så jeg sto opp, i trusa, og grep nærmeste mordvåpen (KK kan brukes til så mangt). Og slo mot gardina. Og slo sånn at gardina gikk til siden, og hele verden kunne se meg i all min naturlighet. Etter ekstremt mye om og men, så fikk jeg den endelig ut.

Gammel 21-04-05, 13:53   #161
Mila

Mila sin avatar

En humle? *hate hate humler*

Nettopp kommet hjem fra skolen jeg nå, så nå må jeg lese psykologi... (jippi..)

Det er så fint vææær *elske fint vær* så vi skal grille til middag senere yeey! Åsså skal jeg sitte barnevakt, Lese til psykologiprøven mens jeg sitter barnevakt kanskje? Ungene sover så , på skolen i dag har jeg bare surra og sosa rundt egentlig... Sitti UNDER pulten i norks timen (russeknute), bare susa i historietimen osv osv...

Gammel 16-12-05, 13:45   #162
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Sv: 1001-tråden

INGEN innlegg siden mai altså?

Klarer vi 1001 innlegg i år, på samme måte som vi akkurat klarte å tikke inn 1000 innlegg på 1000-tråden i fjor? *huske tilbake til nyttårsaften i fjor, i femtiden på ettermiddagen.. skikkelig dugnad!!*

Gammel 16-12-05, 14:09   #163
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Jeg kan godt bidra litt jeg!
Nå var jeg redd en liten stund her at tastaturet mitt klikker, det stopper opp og vill ikke skrive.jeg kan jo
..begynne p åen ny setning hver gang det nekter å skrive, slik at dere ser mitt
... über irriterende problem. de
..t varer ikke lenge, men ødelegger jo litte
..granne, kan man si. nå skal jeg
..uansett snart på jobb, så jeg får håpe det ordner seg når jeg kommer tilbake
....ved halv ti-tiden.

Gammel 16-12-05, 15:59   #164
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

tastaturet mitt er ikke helt greit fortiden det heller.. hver gang jeg skal skrive fort streiker space knappen og alle ordene kommer i ett, det er ikke spesielt kult..

nå er det fredagskveld og huset ser bomba ut.. helgen er hektisk og jeg bør kansje ikke sitter her og ikke skrive noe.. men jeg er fan av denne tråden så jeg må bidra litt.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-05, 16:07   #165
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Areola: herregud så irriterende! Jeg blir jo skrullete bare når en av tastene henger litt..

Helene: apropos bomba.. Du skulle vært her! Vet ikke om du så bildet av badet mitt i journalen? Det er ganske så representativt for hvordan resten av hybelen ser ut.. :P

Minner meg på at jeg må rydde litt, søster skal komme og overnatte her i natt. Sist hun var her sa hun ingenting om rotet en gang, hun bare sååå på meg..

Gammel 16-12-05, 21:05   #166
Mila

Mila sin avatar

Får bidra litt her jeg å da

Akkurat nå er jeg kjempetrøtt, ikke bare litt trøtt liksom, MEN KJEMPETRØTT, helt tom. Men ikke på en vond måte som før, er bare sliten pga jobb og sånnt nå, ikke pga andre ting, så når man ser det på den måten så er det greit liksom, att jeg er kjempetrøtt... uff.. haha, åsså har katten klart å tygge av ledninga til øreproppen min... hihi, så har bare en ørepropp nå når jeg skal høre på musikk... paah, tullepus..

Gammel 16-12-05, 22:04   #167
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

nå er jeg spent på om tastaturet virker! prøvde å skrive noe her i stad, men jeg måtte restarte maskina, gitt.. Men det ser jo jaggu ut som at dette går. juujuu! Nå ser jeg på historien om märtha i farta, og finner det merkelig nok interessant. Jeg har aldri klart det ordet der.. interessant. intressant. jaddamm..

Gammel 16-12-05, 22:10   #168
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Märtha! Juhuu! Det må jeg se på!

Ellers har jeg ikke så mye å bidra med altså. Jeg gleder meg til jul da, det gjør jeg, så absolutt. Pepperkaker og gløgg og lutefisk og pinnekjøtt og ribbe og stuffing og... yum yum. Og pakker da, ikke minst. En gang da jeg var liten, så fikk jeg 37 gaver! Nå er det mere 10 stykker. Syns det er lite jeg da. Men det er vel sånn at man har blitt voksen når man får få gaver. Men blir glad da!

Gammel 16-12-05, 22:14   #169
Mila

Mila sin avatar

Jeg lurer på om Nemi tror hun er usynlig ellerno.. hun ligger vertfall nesten oppå laptoppen og glor... .. søtnosa mi si uff jeg burde sooove... men men.. Jeg ser bare på tv nå jeg.. og fryser på beina.. *hutre* hm, vil jeg på jobb i mårra? må jeg på jobb i mårra? hvorfor vil jeg ikke på jobb i mårra: fordi jeg VET det blir stress....

Gammel 16-12-05, 22:23   #170
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Katter er så søte når de er små. Kattunger heter det vel men jeg er ikke noe katteperson egentlig. de er så høye på pæra. åååå! nå var kaizers littegrann på tv'en når harald var trommespiller på en konsert til kaizers. kaizers orchestra altså. jeg liker kaizers orchestra jeg. har vært på 1.. 2.. 3. 4..5..6..7.. kanskje 8 konserter. . på to-tre år. det vil jeg ikke si er så værst. jeg vil gjerne på en til. minst. men nå må jeg på do. og ha en røyk. ikke nødvendigvis samtidig.

Gammel 17-12-05, 10:40   #171
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Får vel bidra litt jeg og da

I natt frøys jeg så fælt at jeg fikk helt vondt, og måtte stå opp kvart over ti okey ikke så ille da men jeg hadde liggget våken i tre kvarter først jaja men da kom jeg meg opp i hvertfall

I dag MÅ jeg få kjøpt julegaver, mange !! ellers blir det nok en liten krise ja

jaja ut på kjøkkenet og lage seg smothies

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 10:44   #172
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Nemmen nøtta da, hvorfor frøs du sånn da? Begynner å bli syk ellernoe sånt?

Jeg hadde søster på overnatting idag - og hun fortalte at de hadde hatt ran på butikken i går!! Var to fyrer, den ene latet som han trengte masse hjelp, mens den andre hadde gått bak kassa og åpnet den med en universalnøkkel! (At DE finnes er jo et kapittel for seg da men..).. Sjefen hadde sett det, og dyttet fyren, som ga fra seg pengene, og løp.. Sånn passe dramatisk. Men skummelt da!

Idag skal jeg bare kose, og bli frisk! Kjenner at det er deilig at jeg er hjemme fra jobben i dag også

Gammel 17-12-05, 10:49   #173
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Mila

Jeg lurer på om Nemi tror hun er usynlig ellerno.. hun ligger vertfall nesten oppå laptoppen og glor... .. søtnosa mi si uff jeg burde sooove... men men.. Jeg ser bare på tv nå jeg.. og fryser på beina.. *hutre* hm, vil jeg på jobb i mårra? må jeg på jobb i mårra? hvorfor vil jeg ikke på jobb i mårra: fordi jeg VET det blir stress....

når jeg leste dette tenkte jeg MÅ strikke ulltøffler til Mila, for kort tid til jul.. *sjekke bursdag* for langt tid til bursdag.. må ikke være noe spesielt.. vi får se etter jul... kansje Mila får et par tova ulltøfler i posten..

Puser er skjønne når de vil ha kos eller oppmerksomhet, elstepusen her i huset prøvde seg i går.. opp på pc pulten, stå foran skjermen, hoppe opp på svigermor, klyve opp rund halsen, holde seg fast med kjørene,leke med smykke, også ser han på deg med "KOS MEG!" øyner.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 10:53   #174
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Ååh.. jeg haaar så lyst på kattepus! Drømte om det i natt igjen. Et nydelig herlig nøste som baare vil ha kjærlighet - tenk så deilig! Så fort jeg jobber fulltid igjen, skal jeg få egen leilighet, og sporenstreks skaffe meg katt! Men er ikke helt sikker på hvor lurt det er å ha i byen da.. og vil ikke ha innekatt heller.

Men jeg kan jaffal være sånn faddergreie for kattepuser som trenger midlertidig hjem!

Gammel 17-12-05, 10:59   #175
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Jeg og har veldig lyst på en egen pus, har egnetlig en som bor hos mamma, men får ikke lov å ha pus her. Synest det er teit. hvorfor får hun ha 3 i overetasjen og vi ingen? begge to har veldig lyst på en. Hadde vert fint med litt selskap når han ikke er hjemme.

Nå skal jeg snart pakke, så skal vi reise på hotell, skal på julebord i natt er ikke mer en 30 min med bil herifra. men greit å slippe å reise hjem.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine kjoler - tråden mofe Generell diskusjon 114 18-10-11 22:57
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.