Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen som vil hjelpe meg?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-09, 15:09   #1
Mijaah
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Mijaah er på en erverdig vei

Noen som vil hjelpe meg?

Hei, jeg er helt ny på dette, og vet egentlig ikke helt hva jeg skal spise
Så blir veldig om noen hadde orket å slenge inne en oppskrift eller to, men det må være 0 karbohydrater da
Siden jeg er helt ny på det..
Det kan gjerne være oppskrift på lunsj, for der sliter jeg.
Vet virkelig ikke hva jeg skal ta med meg på jobb, det må være noe som er enkelt og kjapt

Blir kjempe glad om noen gidder å svare meg

Mijaah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 15:30   #2
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Gå inn på oppskriftssidene her på forumet - er masse å velge mellom

Lykke til!

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 15:32   #3
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Salat er en slager i lunsjen.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 15:48   #4
Mijaah
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Mijaah er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Ivory, her.

Gå inn på oppskriftssidene her på forumet - er masse å velge mellom

Lykke til!

ja, så det nå=)
Takk;D

Mijaah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 15:49   #5
Mijaah
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Mijaah er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Salat er en slager i lunsjen.

Ja, men er litt små kresen på grønnsaker..finns det ikke noe alternativtbrød eller noe da?

Mijaah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 15:59   #6
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Dette brødet lager jeg, og synes det er kjempegodt - brødet "reddet" meg


4 egg
1/2 boks cottage cheese
3 ss olje
1.5 ts bakepulver
4 ss linfrø
60 g kruskakli
45 g solsikkekjerner
1 ts salt
1 liten ts kanel

Pisk eggene lett og bland cottage cheese og olje, tilsett det tørre. Deigen skal ha en kladdete konsistens. (Jeg pleier å bruke stavmikser på egg og cottage cheese, og jeg maler solsikkekjernene med stavmikser før jeg har dem i røra. Blander bakepulver inn i ”melet” av solsikkekjernene. Bruker hele linfrø).

Ha deigen i en bakepapirkledd brødform og la brødet steke på 180 g i 55 min, nederste rille.

Oppevares i kjøleskap. Holder seg i mange dager.

Dette er et brød med få ingredienser og veldig raskt å lage. Veldig saftig og godt.

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 16:38   #7
Mijaah
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Mijaah er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Ivory, her.

Dette brødet lager jeg, og synes det er kjempegodt - brødet "reddet" meg


4 egg
1/2 boks cottage cheese
3 ss olje
1.5 ts bakepulver
4 ss linfrø
60 g kruskakli
45 g solsikkekjerner
1 ts salt
1 liten ts kanel

Pisk eggene lett og bland cottage cheese og olje, tilsett det tørre. Deigen skal ha en kladdete konsistens. (Jeg pleier å bruke stavmikser på egg og cottage cheese, og jeg maler solsikkekjernene med stavmikser før jeg har dem i røra. Blander bakepulver inn i ”melet” av solsikkekjernene. Bruker hele linfrø).

Ha deigen i en bakepapirkledd brødform og la brødet steke på 180 g i 55 min, nederste rille.

Oppevares i kjøleskap. Holder seg i mange dager.

Dette er et brød med få ingredienser og veldig raskt å lage. Veldig saftig og godt.

Tusen takk
Er det ingen karbohydrater i det? også må jeg jo spør deg som virker som å ha litt peiling, hva er maks karbohydrater du kan spise første uka?=)
Starter på "kuren" i morgen, så prøver å sette meg litt inn i det og planlegge hva jeg kan spise=)

Mijaah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:00   #8
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Jeg tror du burde sette deg inn i filosofien til Atkins om du skal følge den.. Det er viktig!

Selvfølgelig skal du ha i den noen karbohydrater, hvis ikke setter du kroppen din på sparebluss...


Jeg følger ketolyse, å spiser minst 20 karbohydrater om dagen

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:01   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Mijaah, her.

Tusen takk
Er det ingen karbohydrater i det? også må jeg jo spør deg som virker som å ha litt peiling, hva er maks karbohydrater du kan spise første uka?=)
Starter på "kuren" i morgen, så prøver å sette meg litt inn i det og planlegge hva jeg kan spise=)

Det er karbohydrater i egg, cottage cheese, bakepulver, linfrø, kruskakli, solsikkekjerner...
Jeg vil tro at i boka til Atkins står det noen menyforslag?? Og lister over karbohydratinnholdet i de forskjellige matvarene? Og ikke minst hva som er tillatt og ikke tillatt under induksjonen?
Jeg vet ikke hvor mange gram karber som man skal starte med på Atkins, men jeg foreslår på det instendigste at du setter deg inn i teorien.
Ellers kan du gjerne starte med å kutte ut alt av sukker, grønnsaker som vokser under jorden og melprodukter (mens du leser deg opp ).

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:03   #10
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Men vil du ha oppskrift på en lunchrett med få karbohydrater har jeg det..
En moden avocado, reker, sitronsaft, og masse majones.. Gjerne litt agurk vedsiden av også. Jeg pleier å ha på hvitløksmarinerte scampi

Her er en grei matvaretabell
http://lavkarbo.no/matvaretabell

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:07   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Du er på induksjon, antar jeg? Får en følelse av at du ikke har lest boka , men begynn gjerne med disse trådene:
Regler for induksjonen
Tillatte matvarer på Atkins induksjon

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:16   #12
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Mijaah, her.

Tusen takk
Er det ingen karbohydrater i det? også må jeg jo spør deg som virker som å ha litt peiling, hva er maks karbohydrater du kan spise første uka?=)
Starter på "kuren" i morgen, så prøver å sette meg litt inn i det og planlegge hva jeg kan spise=)

Jeg har ikke regnet på hvor mange karber det er i brødet, men det er ikke mye pr. skive. Jeg spiser som regel bare to skiver om gangen, kanskje tre en gang i blant. Er på ketolysekur jeg, og har ikke satt meg inn i Atkins sin kur.

Det er mange her inne som har myyyyye mer peiling ennn meg

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:39   #13
Mijaah
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Mijaah er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Tusen takk for mange nyttige svar!
Sjekket opp prisen på noen av bøkene, og skal kjøpe meg dem i morgen=)
Men blir fortsatt glad for nyttige lunsj tips da, alltid kjekt å vite.
Ble utrolig inspirert til å begynne etter jeg fant dette forumet.
Hadde hørt om dietten, men hadde ikke forestilt meg så mange utrolige gode retter!
Får vanni munnen bare jeg leser mange av dem
Tror også at mange andre har blitt inspirert av denne siden, med så mange fine oppskrifter=)

Mijaah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:42   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Mijaah, her.

Tusen takk for mange nyttige svar!
Sjekket opp prisen på noen av bøkene, og skal kjøpe meg dem i morgen=)
Men blir fortsatt glad for nyttige lunsj tips da, alltid kjekt å vite.
Ble utrolig inspirert til å begynne etter jeg fant dette forumet.
Hadde hørt om dietten, men hadde ikke forestilt meg så mange utrolige gode retter!
Får vanni munnen bare jeg leser mange av dem
Tror også at mange andre har blitt inspirert av denne siden, med så mange fine oppskrifter=)

Bare et tips, ikke kjøp den norske versjonen, den er UTROLIG mangefull, så jeg vil på det varmeste anbefale å kjøpe Dr Atkins New Diet Revolution 2002-versjonen på originalspråket
Lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 18:11   #15
Mijaah
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Mijaah er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bare et tips, ikke kjøp den norske versjonen, den er UTROLIG mangefull, så jeg vil på det varmeste anbefale å kjøpe Dr Atkins New Diet Revolution 2002-versjonen på originalspråket
Lykke til!

åh? Ok, det viste jeg ikke, takk for at du sa fra=)
Ja, håper jeg går ned etterhvert nå da..=)

Mijaah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 18:12   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Mijaah, her.

åh? Ok, det viste jeg ikke, takk for at du sa fra=)
Ja, håper jeg går ned etterhvert nå da..=)

Det er det dessverre ikke så mange som vet, det er mange ting som mangler i boka, samt at den er oversatt fra en utdatert versjon fra tidlig nittitall. Er nok mer et ønske om profitt enn geniun intereesse for folks vekt og helse som ligger bak utgivelsen, gitt .

Atkins er genialt, så lenge du følger reglene. Finfine dietten! Jeg gikk ned nesten tjue kg på Atkins

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 19:00   #17
Mijaah
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Mijaah er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er det dessverre ikke så mange som vet, det er mange ting som mangler i boka, samt at den er oversatt fra en utdatert versjon fra tidlig nittitall. Er nok mer et ønske om profitt enn geniun intereesse for folks vekt og helse som ligger bak utgivelsen, gitt .

Atkins er genialt, så lenge du følger reglene. Finfine dietten! Jeg gikk ned nesten tjue kg på Atkins

åh..hmm..nei skal kjøpe den engelske.
Men bølr jeg kanskje kjøpe den norske oppskriftboka?
eller..tenkte å kjøpe meg 2..
Ja, sjefen min går på det greiene og hun raser jo ned i vekt.
Så det var hun som tipset meg om det, men det var først da jeg kom inn på forume her at jeg fikk skikkelig lyst til å prøve det.
20 kg, er mye!
Hvor lang tid tok det da? om jeg får spør=)
Jeg er overvektig, og vil veldig gjerne ned i vekt!
Og tror faktisk at jeg kan klare det med denne dietten!=)

Mijaah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 19:11   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Mijaah, her.

åh..hmm..nei skal kjøpe den engelske.
Men bølr jeg kanskje kjøpe den norske oppskriftboka?
eller..tenkte å kjøpe meg 2..
Ja, sjefen min går på det greiene og hun raser jo ned i vekt.
Så det var hun som tipset meg om det, men det var først da jeg kom inn på forume her at jeg fikk skikkelig lyst til å prøve det.
20 kg, er mye!
Hvor lang tid tok det da? om jeg får spør=)
Jeg er overvektig, og vil veldig gjerne ned i vekt!
Og tror faktisk at jeg kan klare det med denne dietten!=)

Husker ikke hvor lang tid jeg brukte, sju måneder eller noe?
Men, det er ikke så lurt å sammenligne seg med andre, vi går alle ned i vårt individuelle tempo. Bare sett deg godt inn i sakene, og hold deg til dietten, så har du et flott grunnlag!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 00:35   #19
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

indeholder kansje ikke så mye fett , men rett og slett:

opne en boks tunfisk i vann , tøm vannet , sleng på lit pizzakrydder i boksen og et med gaffel - en klassikker i farta

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 00:47   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Pizzakrydder kan det fort være sukker i, sånn btw

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 19:19   #21
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

indeholder kansje ikke så mye fett , men rett og slett:

opne en boks tunfisk i vann , tøm vannet , sleng på lit pizzakrydder i boksen og et med gaffel - en klassikker i farta

Personlig ville jeg ha most inn majones, mmmmmmmmmmmm!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 21:45   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Majones, sitron, pepper og urtesalt. Da kan til og med tunfiks i vann smake godt (jeg synes ellers at tunfisk i vann er helt grusomt ).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som kan hjelpe meg? Livsglede Ketolysekuren 8 12-03-08 15:18
Kan noen hjelpe meg? Aina Spørsmål og svar 1 19-02-08 17:08
Noen som vil hjelpe?? tullann Ketolysekuren 0 13-09-07 21:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no