Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-11, 10:37   #1
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Jeg VET dette er spurt om før, men jeg går meg helt vill i alle oppskriftene her inne og ser hverken loff eller rundstykker for bare ost og egg

Jeg må prøve å lage et brød-brød... Jeg hadde håpet at sønnen min på 8 ville tatt til seg lavkarbovariantene som vi andre liker, men han er aldeles ikke en middags person - heller en IKKE-middags person
Så etter å ha testet ut oppsies, pizzasnurr, osterundstykker, mandellapper og litt til så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for han liker det rett og slett ikke og han savner virkelig BRØD!
Så tenker jeg at en gang iblant kan han jo spise brød, han er 8 år, er ikke overvektig, skal ikke i noe ketose... målet er å få i ham mer proteiner og sunnt fett og bytte bort så mye brødskiver, pasta og frokostblandinger som mulig.
Det hadde jo vært greitt om jeg slapp å lage noe spesiellt til han som jeg ikke kan spise..., men det ser vanskelig ut.

Derfor spør jeg dere andre bakere der ute etter oppskrifter på godt, saftig BRØD. Om mulg skal det smake og se ut som brød, ikke smake egg og ikke inneholde gluten (ellers kan ikke jeg spise det), og ha så lite KH som mulig....
Han liker nøtter og frø og den eneste baksten han hittil har likt er mandelkjeksene med masse sesamfrø i. Men det blir jo liksom knekkebrødaktig. Han ønsker seg en myk, fluffy brødskive...

Høres umulig ut...er det det?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 10:40   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Det som er mest vanlig brød, er nok Fedonbrødet de har på Rema. Kan det være et alternativ?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 10:42   #3
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det som er mest vanlig brød, er nok Fedonbrødet de har på Rema. Kan det være et alternativ?

Vet ikke, tenkte å prøve å bake selv egentlig, men å kjøpe litt brød innimellom er jo også greitt sikkert
Er det bare rema som har det?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 10:44   #4
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Vet at det ikke er helt å bake selv, men Møllerens har jo nettopp kommet med en lavkarbobrød-bakemix.

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 10:53   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Karins beste brød er det mest ordentlige brødet du kan lage. Ikke fluffy da, men skikkelig grovbrød.
Selv bruker jeg innimellom ingers rugbrød nå når jeg ikke kan gå i ketose.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 11:22   #6
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Hei,

Til min fire-åring kjøper jeg brød fra åpent bakeri eller godt brød og får det skåret opp. Da varer det innpå to uker i frysen, han er den eneste som spiser brød jevnlig her i huset, det veier opp for luksus-aspektet. Og jeg tar grovheten med lett hjerte, så lenge det ikke er loff, synes jeg det er bedre med et brød med et minimum av tilsetninger (har lest den usynlige kokken og grøsser...) og åpent bakeri baker i hvert fall på gamle måten med ordentlig heving av deig og ikke blåsing av luftbobler inn i deigen.

Hvis han er den eneste som gjerne vil ha brød, kunne han kanskje være med å lage det? Gammeldags mormor-style baking er veldig populært hos oss. Og min pode liker i hvert fall å gjøre ekte oppgaver.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 11:23   #7
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Karins beste brød er det mest ordentlige brødet du kan lage. Ikke fluffy da, men skikkelig grovbrød.
Selv bruker jeg innimellom ingers rugbrød nå når jeg ikke kan gå i ketose.

Begge disse inneholder da ganske mye gluten???

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 14:18   #8
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Begge disse inneholder da ganske mye gluten???

Var det slik at du skrev feil her og at det er sønnen din som ikke tåler gluten?

Sitat:

Om mulg skal det smake og se ut som brød, ikke smake egg og ikke inneholde gluten (ellers kan ikke jeg spise det)

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 16:02   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Tenkte bare jeg skulle informere om at en vanlig brødskive inneholder ca 12 g kh. Lutz/Allen som står bak boka "Bedre uten brød" har forsket seg litt fram og funnet ut at rundt 72g kh pr dag er det mest optimale. Dette måles i "brødenheter" - dvs 6 skiver brød hver dag. De sier også at rundt 72g kh pr dag er "grensen" for når man må begynne og redusere fettinntaket. Grensen er nok litt individuell, men en fin retningslinje.

Er man normalvektig og frisk ellers, er det ingenting i veien for å spise noen skiver brød hver dag. Spiser man ellers sunt og godt, med gode protein- og fettkilder ser jeg ingenting i veien for å spise noen skiver vanlig brød hver dag For min del trigger også brød MER lyst på brød, så jeg må holde meg til lavkarbobrødet, men for de som ikke har det slik er det jo ikke noe problem

Karins "mitt aller beste brød" er også min favoritt (sjekk ut egen tråd), men det inneholder noen skjeer glutenmel. Husker ikke om det er forsøkt byttet dette med andre ting, kan du ikke se i tråden?

Det er et GODT og saftig grovbrød med god smak og god konsistens etter min smak.

Edit: Når jeg tenker meg om, spisdegslank.no har brødmix som jeg innbiller meg er glutenfritt. Denne mixen blandes bare med vann og olje og hives i ovnen. Det framstår som lysere i fargen enn Karins, men jeg liker også dette brødet kjempegodt!
Prismessig tror jeg det ligger på samme pris om du lager brød a la Karins fra bunnen av eller bruker SDS sin brødmix, det koster litt uansett... du kan bestille en liten boks først og prøvesmake, før du evt investerer i de store boksene. Du får de levert med posten. (PS lag dobbel porsjon hvis du bruker vanlige brødformer ellers blir det litt små skiver.)

NÅ ser jeg i tillegg at "Ingers super lavkarbobrød" som jeg og flere med meg mener er så likt Karins at utgangspunktet og stekemåten må være stjålet selges hos SDS, også som mix om noen er interessert

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 17:55   #10
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

dette er kjempegodt og glutenfritt, men det er mix, da.
http://www.funksjonellmat.no/lavkarbobrod/om/

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 18:36   #11
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

dette er kjempegodt og glutenfritt, men det er mix, da.
http://www.funksjonellmat.no/lavkarbobrod/om/

Oi det så intressant ut
Man hvor får jeg tak i det? vanlig dagligvare? Eller?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 19:53   #12
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Hva med å prøve Fredrikke07 sitt brød?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45757

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 20:13   #13
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Oi det så intressant ut
Man hvor får jeg tak i det? vanlig dagligvare? Eller?


Dette brødet er veldig godt. Står at det skal stekes i 1 time.. Jeg steker det i 1.5 hvis ikke synes jeg det blir blødt og seigt inni. Etter 1 time tar jeg det ut og tar av formen og setter det inn igjen på rista og steker det en 30 min til. (dette kommer jo an på ovnen også da) men da får jeg en sprø skorpe på hele brødet og ikke sprøtt på toppen og vått resten. Det varer mange dager i kjøleskap, nydelig når man rister det, samt at man blir veldig mett. Jeg kjøper mitt på Life helsekostbutikken i byen. De fikk denne uke inn ett nytt lavkarbo brød som heter Adams brød, samt pizzabunn og sjokoladekake. Er heldig med at hun som driver den butikken spiser lavkarbo selv.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 11:41   #14
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Oi det så intressant ut
Man hvor får jeg tak i det? vanlig dagligvare? Eller?

her er det oversikt over forhandlere
http://www.funksjonellmat.no/butikker/

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:35   #15
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

her er det oversikt over forhandlere
http://www.funksjonellmat.no/butikker/

Fant ingen forhandlere i Bergen der, noen som vet om det selges i Bergen?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:37   #16
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Gå inn på lavkarbohuset.no! Der har de lavkarbobrød/mix som visstnok skal være supergod! Skal bestille den selv også

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:38   #17
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det som er mest vanlig brød, er nok Fedonbrødet de har på Rema. Kan det være et alternativ?

Har de fedonbrød på Rema? Hvordan ser det ut? Ligger det på samme sted som andre brødvarer?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:01   #18
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

det ser sånn ut og ligger sammen med de andre brødene
http://www.fedon.no/Fedonbr%C3%B8det...r.9UFRDMWM.ips

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 23:43   #19
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva...

Ante ikke at det fantes sunt brød på rema1000 som jeg ikke måtte bake selv. Skal se etter det på rema1000 i morgen det jeg. Også lagde det lavkarbobrødet. Jeg gir heller ikke min sønn på (snart) 8 år vandlig brød. Jeg syns ikke noe om det, da forer jeg ikke min sønn på det heller

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 23:47   #20
Heksa
Medlem
 
Heksa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 54
Heksa er på en erverdig vei

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Jeg ville gitt ham normalt brød som han liker. Hva er argumentene i mot til en såpass ung herremann, når han ikke liker typiske lavkarbobrød? Det finnes mange gode varianter der ute med lavt karbohydratinnhold, men som ikke er forenelig med ketogent kosthold. På Meny finnes iallefall 2-3 gode alternativer. F.eks "Sunt og grovt" med 22 kh per 100 g og "Sunt og godt" med 28 kh per 100 g. Jeg liker ikke fedonbrødet, ei heller Karins brød eller andre typiske lavkarbobrød, så jeg skjønner gutten din godt. De jeg har orket å spise litt av er fra spisdegslank.no, eller kjøpt i Sverige fra leverandøren Carbzone. Førstnevnte inneholder søtningsmidler, og det ville ikke jeg ha hatt som en del av et hverdagskosthold til en åtteåring.

Heksa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og lavkarbo i varierende grad Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 00:19   #21
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Han liker det brødet jeg baker nå
Grunnen til at jeg helst vil at han ikke skal spise vanlig brød, er at jeg ikke klarer å få ham fra en del av de andre karbohydratene, nemlig frokostblandingen.
Jeg har bestemt meg for å velge mine kamper med omhu og ikke gape over mer enn vi klarer begge to.
Han trenger mer proteiner og vitaminer i kosten, men han elsker melkemat. Derfor har jeg inngått et kompromiss med meg selv der han oftest får lavkarbobrød som er proppfullt av frø, kostfiber og har basis på meieriprodukter og egg og som han LIKER, fremfor å nekte ham melkematen og la han spise kneipp med pålegg.
Det siste hadde vært mer usunt tror jeg, og han hadde fått i seg mindre proteiner og mer lette KH + at han hadde vært mindre fornøyd.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 17:33   #22
Mammarosa
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 156
Mammarosa er på en erverdig vei

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Jeg har laget Karins brød med glutenfritt mel og det funket ypperlig!

__________________


Mammarosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ***LCHF*** Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:23   #23
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Han liker det brødet jeg baker nå
Grunnen til at jeg helst vil at han ikke skal spise vanlig brød, er at jeg ikke klarer å få ham fra en del av de andre karbohydratene, nemlig frokostblandingen.
Jeg har bestemt meg for å velge mine kamper med omhu og ikke gape over mer enn vi klarer begge to.
Han trenger mer proteiner og vitaminer i kosten, men han elsker melkemat. Derfor har jeg inngått et kompromiss med meg selv der han oftest får lavkarbobrød som er proppfullt av frø, kostfiber og har basis på meieriprodukter og egg og som han LIKER, fremfor å nekte ham melkematen og la han spise kneipp med pålegg.
Det siste hadde vært mer usunt tror jeg, og han hadde fått i seg mindre proteiner og mer lette KH + at han hadde vært mindre fornøyd.

hvilket lager du og har du oppskrift?

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:12   #24
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Fant ingen forhandlere i Bergen der, noen som vet om det selges i Bergen?

Jeg kjøpte mitt på helsekosten på Oasen i fyllingsdalen

__________________



Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 21:15   #25
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Jeg må nok bite i det sure eplet, eller skal vi si i den saftige brødskiva ...

Opprinnelig lagt inn av maysa, her.

hvilket lager du og har du oppskrift?

Rotet meg frem til rotesegbortbrødet (innlegg nr 53) etter at jeg egentlig skulle bake Lollipops perfekte ketolysebrød
Det liker vi alle 3 her, både store og små.

Jeg bruker tjukkmjølk, cottage cheese og naturell kremost ettersom hva jeg har sammen med eggene

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vet ikke om jeg skal le eller grine Engledans Lavkarbo generelt 3 22-06-11 14:30
Saftige medisterkaker Gerd Middag 0 15-12-10 21:52
Skal et barn på 2 år få masse smør på brødskiva? GulleGulle Lavkarbo generelt 4 27-04-10 19:41
Saftige kyllingfileter hanne42 Middag 0 01-09-08 20:55
Bort med brødskiva og bli frisk? lilletrine Nyheter / media 2 16-04-07 11:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no